Αναθεώρηση NVIDIA RTX 3080: Ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός για παιχνίδια 4K και ανίχνευση ακτίνων

Αναθεώρηση NVIDIA RTX 3080: Ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός για παιχνίδια 4K και ανίχνευση ακτίνων


Ο πίνακας 3080 Founders Version που εξετάσαμε δεν είναι πολύ μεγαλύτερος από το Ti 2080. Έχει μια κομψή, σχεδόν γραφική αισθητική, η οποία είναι μια ωραία αντίθεση με τα φανταχτερά φύλλα τρίτων που αναπόφευκτα θα δούμε. Η ψύξη είναι επίσης αισθητά διαφορετική: Η NVIDIA έχει κάνει το PCB πιο πυκνό για να φιλοξενήσει έναν ανεμιστήρα που φυσάει αέρα απευθείας μέσω της πλακέτας, ενώ ένας άλλος φυσά ζεστό αέρα από το πίσω μέρος. Υπάρχει επίσης ένας νέος συμπαγής σύνδεσμος ισχύος 12 ακίδων που ανοίγει περισσότερο χώρο PCB (και ναι, υπάρχει ένα dongle στο κουτί για δύο καλώδια 8 ακίδων).

Κάτω από το καπό, το RTX 3080 τροφοδοτείται από 8.704 πυρήνες CUDA, 68 πυρήνες ανίχνευσης ακτίνων RT και 272 πυρήνες τανυστή AI. Έχει περισσότερους από διπλάσιους πυρήνες CUDA του RTX 2080 Ti, και ενώ ο αριθμός RT του είναι ο ίδιος, η νέα αρχιτεκτονική είναι περίπου διπλάσια.

Παραδόξως, ο αριθμός των πυρήνων τανυστή είναι αισθητά μικρότερος από το 2080 Ti, μόλις 272 σε σύγκριση με 544. Αλλά και πάλι, η NVIDIA ισχυρίζεται ότι αυτή η νέα γενιά πυρήνων τανυστής AI είναι σημαντικά ταχύτερη από πριν. Και αν όλα αυτά δεν ήταν αρκετά, η NVIDIA έχει επίσης ενσωματώσει μνήμη RAM 10 GB GDDR6X, έναν νέο τύπο μνήμης που κάνει το ντεμπούτο του σε RTX 3000 GPU.

Όλα τα παιχνίδια δοκιμάστηκαν σε ανάλυση 4K / HDR με την υψηλότερη ποιότητα γραφικών και ρυθμίσεις ανίχνευσης ακτίνων (όπου διατίθενται), σε εξέδρα που τροφοδοτείται από Intel Main i7-8700K και 32 GB μνήμης RAM.

Όλο αυτό το υλικό είναι στην υπηρεσία ενός πράγμα: κάνοντας το RTX 3080 την ταχύτερη GPU που έχουμε δοκιμάσει ποτέ (δηλαδή, μέχρι να πάρουμε τα χέρια μας στο 3090). Πέτυχε 82 FPS το Σκιά του Tomb Raider σημείο αναφοράς, ενώ εκτελείται σε 4K σε μέγιστες ρυθμίσεις γραφικών και “εξαιρετικά” σκιές RTX. Συγκριτικά, το 2080 Ti πέτυχε μόνο 52 FPS. Ηχογράφησε περίπου 2.500 βαθμούς στο τεστ ανίχνευσης ακτίνων 3DMark Port Royale, καθώς και 1.400 βαθμούς περισσότερο στο δείκτη αναφοράς TimeSpy Extraordinary 4K. Το μεγάλο συμπέρασμα: Αυτή η GPU δεν είναι απλώς μια μέτρια βελτίωση σε σχέση με την τελευταία κάρτα NVIDIA, αλλά είναι ένα τεράστιο άλμα προς τα εμπρός.

Επίσης 3080 Ελεγχος δυνατότητα αναπαραγωγής σε 4K με όλες τις ρυθμίσεις γραφικών και ανίχνευσης ακτίνων. Κάθισε άνετα μεταξύ 53 και 60 FPS. Ωστόσο, έπρεπε να ενεργοποιήσω το DLSS για να επιτύχω αυτές τις ταχύτητες. Αυτή είναι η τεχνολογία της NVIDIA για αναβάθμιση υφής χαμηλής ανάλυσης με τους πυρήνες AI. Το 2080 Ti έφτασε στα 40 FPS. Τρέξιμο Ελεγχος εγγενώς σε 4K το 3080, χωρίς τη βοήθεια του DLSS, πέτυχα ένα μέτριο 32FPS. Είναι σαφές ότι η ανίχνευση ακτίνων μπορεί ακόμα να καταστρέψει αυτό το υλικό, γι ‘αυτό και η NVIDIA επενδύει τόσο πολύ σε άλλους τρόπους για να προσφέρει παιχνίδι υψηλής ανάλυσης.

Εάν είστε αρκετά τυχεροί που έχετε οθόνη 4K ή τηλεόραση υψηλής ανανέωσης, το 3080 θα σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε στο έπακρο. Ήμουν σε θέση να παίξω Wolfenstein: Youngblood σε ανάλυση 4K με DLSS και ρυθμίσεις ανίχνευσης ακτίνων ενεργοποιημένες σε περίπου 119 FPS. Το 2080 Ti, εν τω μεταξύ, μπορούσε να χτυπήσει μόνο 70 FPS. Έχω υποστηρίξει για λίγο ότι τα framerates έχουν μεγαλύτερη σημασία από την απόδοση απόδοσης – το 3080 θα σας αφήσει επιτέλους να έχετε και τα δύο.



[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.