Αναθεώρηση RTX 3080: τίποτα για ψεύτικο

Αναθεώρηση RTX 3080: τίποτα για ψεύτικο


Πριν από σχεδόν δύο χρόνια, εγώ έγραψε την κριτική μου για τα RTX 2080 Ti και RTX 2080. Το συμπέρασμά μου ήταν ότι η Nvidia υιοθετούσε τη ρουτίνα “προσποιηθείτε μέχρι να το κάνετε” ως μέρος μιας προσπάθειας να ωθήσετε τα γραφικά τυχερών παιχνιδιών σε ένα μέλλον σε πραγματικό χρόνο. Τώρα, με το RTX 3080, φαίνεται σαν η σωστή κίνηση, επειδή το RTX έχει φτάσει εντελώς.

ο Η κάρτα βίντεο Nvidia GeForce RTX 3080 θα κυκλοφορήσει αυτήν την εβδομάδα με 700 $. Είναι μια GPU υψηλών προδιαγραφών με έμφαση στην ανίχνευση ακτίνων, αλλά είναι επίσης ένα κτήνος για παραδοσιακές τεχνικές ραστεροποιημένης απόδοσης. Το πιο σημαντικό, η Nvidia έχει χρησιμοποιήσει τα τελευταία δύο χρόνια για να ξεπεράσει τα αυξανόμενα προβλήματα της μετάβασης σε μια νέα τεχνολογία απόδοσης. Και αυτό κάνει το RTX 3080 – και πιθανώς ολόκληρη τη σειρά 30 – φαίνεται να είναι η κατάλληλη στιγμή για να κάνετε αναβάθμιση για όποιον περιμένει.

Απόδοση RTX 3080

Μια σύντομη προσωρινή σημείωση. Τα δεδομένα της δοκιμής μου είχαν κάποιες δυσλειτουργίες τις οποίες έκανα διόρθωση με περαιτέρω δοκιμές. Αλλά αυτό σημαίνει ότι δεν είχα χρόνο να συνενώσω τα διαγράμματα. Θα τελειώσω αυτά και αυτά σήμερα.

Η αρχιτεκτονική Turing της Nvidia, στην οποία λειτουργούσαν οι κάρτες τελευταίας γενιάς, φαινόταν το αποτέλεσμα συμβιβασμών. Το $ 1.200 RTX 2080 Ti ήρθε επίσης με συμβιβασμούς. Μπορείτε να εκτελέσετε 4K σε αυτήν την κάρτα ή μπορείτε να κάνετε ανίχνευση ακτίνων, αλλά αν θέλετε και τα δύο, πιθανότατα θα πρέπει να θυσιάσετε το framerate. Και ακόμη και όταν κόβετε, το 2080 Ti θα μπορούσε ακόμα να δυσκολευτεί να χτυπήσει 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο σε 4K ή με έντονα εφέ ανίχνευσης ακτίνων. Το RTX 3080 εξαφανίζει αυτή την αίσθηση συμβιβασμού. Σύγχρονες γραφικές βιτρίνες όπως το Manage τρέχει στο 4K60 με ευκολία. Λειτουργεί επίσης σχετικά καλά στο 4K με μέγιστο RTX, κάτι που δεν είναι πραγματικά μια δυνατότητα αναπαραγωγής στο 2080 Ti ή το 2080 Tremendous. Αλλά τότε το DLSS είναι καλύτερο από ποτέ.

Πάνω: Το RTX 3080 βρίσκεται στα αριστερά.

Πιστωτική εικόνα: GamesBeat

Το Nvidia’s Deep Studying Supersampling (DLSS) είναι ένας αλγόριθμος ανακατασκευής εικόνας μηχανικής μάθησης. Ουσιαστικά, κάνει τα παιχνίδια να τρέχουν γρηγορότερα χωρίς να θυσιάζουν την ποιότητα της εικόνας. Και αυτή η τεχνολογία ήταν κάτι που δεν λειτούργησε πλήρως όταν έκανε το ντεμπούτο του παράλληλα με τη σειρά 20, αλλά τώρα βρίσκεται στο αποκορύφωμά του.

Η ενεργοποίηση του DLSS δεν αποτελεί πλέον συζήτηση. Εάν υπάρχει η επιλογή, θα πρέπει να τη χρησιμοποιήσετε. Σπάνια φαίνεται χειρότερο από τις εγγενείς αναλύσεις και συχνά φαίνεται καλύτερο. Και όταν λειτουργεί παράλληλα με την ισχύ του RTX 3080, μοιάζει με το μέλλον.

Κυρίως δροσερό και κυρίως ήσυχο

Το RTX 3080 έχει ένα νέο σχεδιασμό ροής αέρα για να διατηρεί τα υπερδύναμα εξαρτήματα του δροσερά και λειτουργεί. Η κάρτα είναι αισθητά πιο αθόρυβη από το RTX 2080 Ti και δυσκολεύτηκα να βρω μια δοκιμασία βασανιστηρίων που θα οδηγούσε τους 3080 σε πάνω από 80 βαθμούς Κελσίου.

Ωστόσο, το 3080 χρησιμοποιεί περισσότερη ενέργεια. Είναι σίγουρα πιο ενεργειακά αποδοτικό όταν πρόκειται για απόδοση ανά watt, κάτι που επισημαίνει η Nvidia. Ωστόσο, η συνολική κατανάλωση ισχύος είναι συχνά 10% περισσότερο από το φορτίο 2080 Ti.

Πάνω: η μέση κατανάλωση ισχύος για κάρτες RTX.

Πιστωτική εικόνα: GamesBeat

Ένας λόγος για αναβάθμιση

Όταν ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nvidia Jensen Huang παρουσίασε το RTX 3080, είπε κάτι αρκετά διασκεδαστικό.

“Για όλους τους φίλους μου στο Pascal, είναι πλέον ασφαλές να αναβαθμιστεί”, είπε ο διευθύνων σύμβουλος.

Ο Pascal αναφέρεται στη γενιά λίγο πριν τον Turing. Είναι η αρχιτεκτονική στην οποία η Nvidia δημιούργησε τις κάρτες της σειράς GTX 10. Και το σπουδαίο πράγμα για το Pascal είναι ότι ήταν τόσο καλό που σχεδόν ένιωθα σαν να ήμασταν στο τέλος των γραφικών. Και, σε κάποιο βαθμό, το κάναμε.

Ο Pascal εκμεταλλεύτηκε τα παιχνίδια 1080p. Μετά από χρόνια προσπάθειας παγώματος 1080p60, ένα GTX 1070 ήταν κάτι παραπάνω από αρκετό. Και ένα GTX 1080 Ti ήταν αρκετά ισχυρό για να σας οδηγήσει ακόμη και στα 1440p144 και μετά.

Το πρόβλημα για τη Nvidia είναι ότι η πώληση αυτών των πιο ισχυρών καρτών εξαρτάται από τα άτομα που υιοθετούν νέες οθόνες. Και αυτό είναι κάτι που μπορεί να πάρει χρόνο. Εάν αγοράσετε μια οθόνη, συνήθως την αντιμετωπίζετε σαν φούρνος ή ψυγείο και συνεχίζετε να τη χρησιμοποιείτε για περισσότερο από μια δεκαετία ή περισσότερο.

Έτσι η Nvidia άλλαξε την τακτική της με κάρτες RTX με σκοπό την ουσιαστική αποκατάσταση της απόδοσης. Η ανίχνευση ακτίνων σε πραγματικό χρόνο είναι το μέλλον των γραφικών υπολογιστών, αλλά είναι τόσο υπολογιστικά ακριβό που κάνει ένα 15χρονο 1080 Ti να μοιάζει.

Και αυτό ήταν το σημείο. Η Nvidia ακολούθησε την ανίχνευση ακτίνων όταν το έκανε για να συνεχίσει να προχωρά με την προγραμματισμένη απαρχαιότητα. Εάν όχι, μάλλον δεν θα υπήρχε κανένας λόγος αναβάθμισης από 1080 Ti.

Αλλά δύο χρόνια αργότερα, η ανίχνευση ακτίνων έχει έρθει και λειτουργεί. Και η Nvidia έχει λύσει όλους τους πονοκεφάλους της. Είχατε επίσης μερικά ακόμη χρόνια για να αναβαθμίσετε την οθόνη σας μετά από 1080p60.

Και αν κάθεστε στο σπίτι διαβάζοντας αυτό σε οθόνη 4K υπολογιστή ή 1440p144Hz ή μία από αυτές τις νέες οθόνες 1080p360Hz, θα ήταν σχεδόν άχρηστο να μην το συνδυάσετε με RTX 3080.



[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.