Αρχείο Roblox για IPO, το πρώτο για πλατφόρμες παιχνιδιών που δημιουργούνται από χρήστες

Αρχείο Roblox για IPO, το πρώτο για πλατφόρμες παιχνιδιών που δημιουργούνται από χρήστες


Πλατφόρμα παιχνιδιών που δημιουργείται από χρήστες Roblox δημοσίως έχει γνωστοποιήσει την κατάθεσή του για δημοσίευση στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ.

Η εταιρεία δεν έχει πει πόσο συλλέγει, ούτε την αποτίμησή της. CNBC ανέφερε προηγουμένως ότι η εταιρεία θα μπορούσε να δημοσιοποιηθεί στις αρχές του επόμενου έτους με αποτίμηση 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η Roblox δήλωσε προηγουμένως ότι υπέβαλε σχέδιο εμπιστευτικής δήλωσης εγγραφής στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ για δημόσια προσφορά κοινής μετοχής.

Η εταιρεία ανέβηκε πιο πρόσφατα 150 εκατομμύρια δολάρια στη χρηματοδότηση επιχειρήσεων από την Andreessen Horowitz σε μια συμφωνία που ανακοινώθηκε τον Φεβρουάριο. Η εκτίμησή του τότε ήταν 4 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών είναι ένας από τους λίγους οικονομικούς τομείς που τα πάει καλά κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Δημιουργός μηχανών παιχνιδιών Η Ενωση συγκέντρωσε 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε αποτίμηση 13,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε IPO στις 18 Σεπτεμβρίου, παρόλο που χάνει χρήματα. Οι μετοχές της Unity έχουν αυξηθεί περισσότερο από 60% από την έναρξη της διαπραγμάτευσης.

Πάνω: Dave Baszucki, Διευθύνων Σύμβουλος της Roblox.

Πιστωτική εικόνα: Roblox

Skillz, η οποία μετατρέπει τα παιχνίδια σε διαγωνισμούς ανταμοιβής βάσει δεξιοτήτων, σχεδιάζει να δημοσιοποιήσει την αξία των 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέσω μιας ειδικής εταιρείας δημόσιας απόκτησης (SPAC).

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Dave Baszucki και ο Erik Cassel ίδρυσαν το Roblox το 2004, επιτρέποντας σε οποιονδήποτε να δημιουργήσει χαρακτήρες τύπου Lego και να δημιουργήσει στοιχειώδη παιχνίδια. Πριν από αυτό, το 1989, ο Baszucki και ο Cassel είχαν σχεδιάσει ένα δισδιάστατο εργαστήριο προσομοίωσης φυσικής που ονομάζεται Interactive Physics, το οποίο αργότερα θα επηρέαζε την προσέγγιση για τον Roblox.

Οικονομικά αποτελέσματα

Η εταιρεία βελτιώνει συνεχώς αυτήν την ικανότητα και έχει αυξηθεί σε περισσότερους από 31,1 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά. Η πλατφόρμα έχει πλέον σχεδόν επτά εκατομμύρια ενεργούς προγραμματιστές. Από τις 30 Σεπτεμβρίου, οι προγραμματιστές είχαν δημιουργήσει περισσότερες από 18 εκατομμύρια διαφορετικές εμπειρίες (ή παιχνίδια) στο Roblox και η κοινότητα έχει επισκεφθεί περισσότερες από 12 εκατομμύρια από αυτές τις εμπειρίες.

Για την περίοδο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, η Roblox είχε 31,1 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά, από μόλις 17,6 εκατομμύρια το 2019 και 12 εκατομμύρια το 2018. Οι ώρες δέσμευσης ήταν 22,2 δισεκατομμύρια για το εννεάμηνο που έληξε. 30 Σεπτεμβρίου, σε σύγκριση με 10 δισεκατομμύρια την ίδια περίοδο το 2019 και 9,4 δισεκατομμύρια το 2018.

Ο Dean Takahashi περιπλανιέται την περιοχή JDRF στο Roblox.

Πάνω: Ο Dean Takahashi περιφέρεται στην περιοχή JDRF μέσα στο Roblox.

Πιστωτική εικόνα: Roblox

Για τους εννέα μήνες που έληξαν στις 30 Σεπτεμβρίου, τα έσοδα ήταν 588,7 εκατομμύρια δολάρια, από 349,9 εκατομμύρια δολάρια το προηγούμενο έτος και 488,2 εκατομμύρια δολάρια το 2018. Κρατήσεις (συμπεριλαμβανομένων των εσόδων που θα αναγνωριστεί αργότερα) ήταν 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια για τους εννέα μήνες που έληξαν στις 30 Σεπτεμβρίου, αύξηση 171% από 458 εκατομμύρια δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα. Η εταιρεία απέδωσε εν μέρει αυτή την αύξηση στη ζήτηση από τους κλειδωμένους χρήστες κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η εταιρεία ανέφερε απώλεια 203,2 εκατομμυρίων δολαρίων το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, σε σύγκριση με ζημιά 46,3 εκατομμυρίων δολαρίων το προηγούμενο έτος. Οι λειτουργικές ταμειακές ροές ήταν 345,3 εκατομμύρια δολάρια για τους εννέα μήνες που έληξαν στις 30 Σεπτεμβρίου, σε σύγκριση με 62,6 εκατομμύρια δολάρια το προηγούμενο έτος.

Η Roblox μοιράζεται τα έσοδα με τους κατασκευαστές παιχνιδιών της, επιτρέποντας στους μαθητές γυμνασίου και τους νέους ενήλικες να γίνουν εκατομμυριούχοι εάν έχουν επιτυχημένα παιχνίδια. Για τους 12 μήνες που έληξαν στις 30 Σεπτεμβρίου, περισσότεροι από 960.000 προγραμματιστές κέρδισαν Robux ή εικονικά χρήματα που μπορούν να μετατραπούν σε πραγματικά χρήματα στο Roblox. Υπήρχαν 1.050 που κέρδισαν περισσότερα από 10.000 $ και σχεδόν 250 που κέρδισαν περισσότερα από 100.000 $.

Περίπου το 34% των πωλήσεων προέρχονται από τις πωλήσεις Robux στο Apple App Store και το 18% από το Google Play. Η μέση διάρκεια ζωής ενός χρήστη πληρωμένου Roblox είναι περίπου 23 μήνες. Μεταξύ των παραγόντων κινδύνου: διασφάλιση ενός πολιτισμένου περιβάλλοντος για παιδιά στο Διαδίκτυο, κάτι που δεν είναι εύκολο, δεδομένου του τρόπου με τον οποίο επιτίθενται τα διαδικτυακά συστήματα.

Ο Baszucki είναι οπαδός του metaverse, το σύμπαν των εικονικών κόσμων που είναι όλοι αλληλένδετοι, όπως σε μυθιστορήματα Συντριβή χιονιού είναι Έτοιμος παίκτης ένα. Στην εκδήλωση Summit GamesBeat τον Απρίλιο, ο Matt Curtis του Roblox μίλησε για τα εργαλεία που κατασκευάζει η εταιρεία για να κάνει την έκδοση του metaverse. Ο Baszucki μιλά στην εκδήλωση metaverse στις 27 Ιανουαρίου.

Και το ίδιο στόχο με τα Epic Games, δημιουργός του Fortnite, θα κυνηγόταν επίσης από πολλές άλλες εταιρείες. Αλλά το Roblox λειτουργεί καλά ως πλατφόρμα για περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες. Πολλά από τα 10 κορυφαία παιχνίδια του είναι κερδίζοντας δισεκατομμύρια παιχνίδια. Από τις 30 Σεπτεμβρίου, η Roblox είχε 830 υπαλλήλους, αύξηση 275 από το προηγούμενο έτος. Έχει επίσης 1.700 αξιόπιστους και ασφαλιστικούς πράκτορες σε όλο τον κόσμο.

Οι αναδόχοι περιλαμβάνουν τις Goldman Sachs, Allen & Co., Morgan Stanley, BofA Securities, JP Morgan και RBC Capital Markets.

Μικρές λεπτομέρειες

Μεταξύ των μικρών λεπτομερειών, το Roblox χρησιμοποιεί τη γλώσσα δέσμης ενεργειών Lua και το Amazon Web Services για την υποδομή cloud. Περίπου το 67% των καθημερινών ενεργών χρηστών και το 32% των κρατήσεων προέρχονται από χώρες εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών

Στην Κίνα, ο Roblox είπε ότι η επιτυχία θα εξαρτηθεί από την ικανότητα της Tencent να εκχωρήσει άδεια στο Luobulesi, το όνομα της πλατφόρμας Roblox στην Κίνα. Από τις 30 Σεπτεμβρίου, η Roblox είχε 18.000 διακομιστές παγκοσμίως.



[via]

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.