Αυξήστε τα έσοδα από παιχνίδια για κινητά με λειτουργικότητα μεταξύ πλατφορμών (VB Live)

Αυξήστε τα έσοδα από παιχνίδια για κινητά με λειτουργικότητα μεταξύ πλατφορμών (VB Live)


Παρουσιάστηκε από την Xsolla


Για να ξεκινήσετε με επιτυχία ένα παιχνίδι για κινητά σε μια ολοένα και πιο πολυσύχναστη αγορά, πρέπει να σκεφτείτε πέρα ​​από το κατάστημα εφαρμογών. Μάθετε πώς μπορείτε να προχωρήσετε πέρα ​​από τους παραδοσιακούς τρόπους για να χτίσετε κοινότητες, να βελτιώσετε την ανιχνευσιμότητα και να επεκτείνετε την επιχείρησή σας σε αυτήν την εκδήλωση VB Live.

Εγγραφείτε εδώ δωρεάν.


Η βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών έχει αναπτυχθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η δέσμευση και οι δαπάνες έχουν αυξηθεί, καθώς οι άνθρωποι ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στις συσκευές και τα παιχνίδια τους. Αλλά επειδή μόνο έχει σημειωθεί αύξηση δεν σημαίνει ότι όλοι έχουν κερδίσει, λέει ο Chris Hewish, πρόεδρος της Xsolla.

Προκλήσεις πατώντας το ασανσέρ

“Όλοι υποθέτουν ότι όλες οι εταιρείες τυχερών παιχνιδιών τα πηγαίνουν καλά λόγω της γενικής αύξησης της αγοράς”, λέει ο Hewish. “Αλλά ενώ η αφοσίωση και ο χρόνος παιχνιδιού έχουν αυξηθεί, εάν το παιχνίδι ή η εταιρεία σας δεν έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει αυτήν την αυξημένη αφοσίωση, τότε αφήνετε τα χρήματα στο τραπέζι από επιχειρηματική άποψη”.

Αυτό σημαίνει ότι τα παιχνίδια που είχαν σχεδιαστεί για να ανταμείψουν την αφοσίωση των παικτών, αγκάλιασαν το LiveOps και ανέπτυξαν μια βάση παίκτη που θέλει να ξοδέψει μεγάλα ποσά ήταν επιτυχημένα. Ωστόσο, ήταν μια πρόκληση για προγραμματιστές που εξακολουθούν να είναι στην κορυφαία νοοτροπία ή που δεν έχουν αγκαλιάσει πλήρως το μοντέλο LiveOps, λέει.

Στον κόσμο των παιχνιδιών για κινητά, το LiveOps (ή οι ζωντανές λειτουργίες) περιλαμβάνει αλλαγές στο παιχνίδι που μπορούν να γίνουν χωρίς να κυκλοφορήσει μια νέα έκδοση στο Application Shop. Προσαρμόζει και προσαρμόζει την εμπειρία παιχνιδιού για κινητά με βάση τα σχόλια σε πραγματικό χρόνο από τους χρήστες και συνεχίζει να προσθέτει νέο περιεχόμενο για να προσελκύσει τους χρήστες να επιστρέψουν.

Το μάρκετινγκ ήταν μια άλλη πρόκληση για εταιρείες όλων των μεγεθών. Οι προσωπικές εκδηλώσεις υπήρξαν τόσο σημαντικό μέρος της ενημέρωσης για τα παιχνίδια, ιδίως για προγραμματιστές μεσαίου και μικρού επιπέδου, οι οποίοι, φυσικά, ακυρώθηκαν από την πανδημία. Μεγαλύτεροι προγραμματιστές και εκδότες παιχνιδιών μπόρεσαν να μεταφέρουν μέρος των δαπανών μάρκετινγκ από ζωντανές εκδηλώσεις σε διαδικτυακό και ψηφιακό.

Όμως, ενώ η υπόθεση ήταν ότι τα διαδικτυακά γεγονότα θα ήταν ένα-ένα-ένα υποκατάστατο, εξίσου συναρπαστικό με τα ζωντανά γεγονότα, δεν το κόβουν, εξηγεί ο Hewlish. Δεν δημιουργούν φήμες όπως οι ζωντανές εκδηλώσεις, δεν βάζουν το παιχνίδι στα χέρια παικτών και δημοσιογράφων για να παίξουν και να προσελκύσουν πλήθη. Και οι διαδικτυακές εκδηλώσεις πουθενά δεν προσφέρουν τον παράγοντα ανακάλυψης που κάνουν οι εκδηλώσεις.

Νίκη με λειτουργικότητα πολλαπλών πλατφορμών

Η αξιοποίηση της λειτουργικότητας μεταξύ πλατφορμών αποδεικνύεται ζωτικής σημασίας για την υποστήριξη αυτής της ανάπτυξης της αγοράς. Όμως, ενώ οι προγραμματιστές παιχνιδιών Computer ή κονσόλας έχουν διασταυρώσει επιτυχώς μεταξύ τους, καθώς και τον ιστό και τα κινητά, οι προγραμματιστές παιχνιδιών για κινητά διατηρούν ιστορικά μια πιο ενοποιημένη νοοτροπία οικοσυστήματος.

“Είναι φυσικό για προγραμματιστές, για όποιον πραγματικά”, λέει ο Hewlish. «Νιώθεις άνετα να δουλεύεις μέσα στην τεχνολογία ή τις παραμέτρους που γνωρίζεις. Έχουμε ακούσει από ορισμένους από τους συνεργάτες μας από την πλευρά του κινητού να φέρνουν τα παιχνίδια τους στον Ιστό – απλά δεν είχαν ιδέα τι πρέπει να κάνουν για να φτάσουν εκεί από τεχνικής άποψης και έπειτα από άποψη μάρκετινγκ. Τι σημαίνει για το επίπεδο κώδικα δικτύου, το σύστημα πρόσβασης και τη διαχείριση χρηστών Ποιο είναι το εμπορικό κομμάτι του Πώς πουλάτε στους ανθρώπους εκεί Πολλές εταιρείες κινητής τηλεφωνίας είναι πολύ περιορισμένες σε ό, τι καταλαβαίνουν όταν πρόκειται για μάρκετινγκ. Έχει να κάνει με την απόκτηση χρηστών και την πραγματοποίηση μέσω διαφημίσεων για κινητά. “

Αλλά όταν οι προγραμματιστές κινητής τηλεφωνίας συνειδητοποιήσουν ότι έχουν μεγιστοποιήσει τα έσοδα σε πλατφόρμες για κινητά και επίσης βλέπουν ότι πιθανότατα θα χτυπήσουν με τους νέους περιορισμούς απορρήτου IDFA, υπάρχει μια νέα επιθυμία να αντισταθμιστεί αυτό και να συνεχιστεί η ανάπτυξη επεκτείνοντας σε άλλες πλατφόρμες. .

Λόγω του οικοσυστήματός σας

Προς το παρόν, πολλοί προγραμματιστές δεν κατέχουν το δικό τους οικοσύστημα, διότι αυτό το επίπεδο δεδομένων, η σχέση με τους παίκτες, ανήκει στην πλατφόρμα, είτε πρόκειται για Steam, Apple ή Google. Έχοντας το δικό σας σύστημα σύνδεσης και διαχειριστείτε την πλευρά των συναλλαγών έτσι ώστε οι συναλλαγές να περνούν από το επίπεδο σας σημαίνει ότι μπορείτε να έχετε υψηλότερα περιθώρια με τους παίκτες σας, επειδή μπορείτε να στοχεύσετε προσφορές πολύ καλύτερα. Μπορείτε να αναλύσετε και να ενεργήσετε πιο αποτελεσματικά στα δεδομένα, επειδή μπορείτε να δείτε τι κάνουν οι παίκτες σας, ποιος κάνει τι και να δημιουργήσετε συγκεκριμένες προσφορές για αυτά τα τμήματα της βάσης των παικτών σας.

“Είναι το κλασικό παράδειγμα της κατοχής της σχέσης με τους παίκτες σας – αυτός είναι ο πυρήνας όλων αυτών”, λέει ο Hewlish. “Έχετε πρόσβαση και έλεγχο των δεδομένων, γνωρίζετε ποιοι είναι οι παίκτες σας και είστε σε θέση να ενεργήσετε σε αυτό.”

Μπορεί επίσης να σημαίνει την προσφορά διαφορετικών εμπειριών παιχνιδιού. Οι προγραμματιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα για να τμηματοποιήσουν τους χρήστες και μπορούν να δημιουργήσουν συγκεκριμένες προσφορές παιχνιδιών για κάθε έναν, βελτιστοποιημένο για την αφοσίωση και την απόλαυσή τους. Είναι όλα μέρος της απλής κατοχής αυτού του οικοσυστήματος. Επιπλέον, είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει αυτά τα δεδομένα για καλύτερη αγορά, ελέγχοντας ολόκληρο το ταξίδι του παίκτη από την κορυφή της διοχέτευσης.

Δεν πρέπει να υποτιμούμε σε όλα αυτά είναι η δύναμη της κοινότητας. «Στο παρελθόν ήταν αρκετά καλό να έχουμε ένα καλό παιχνίδι με έναν καλό κύκλο παιχνιδιών και μια ισχυρή καμπάνια μάρκετινγκ», λέει ο Hewlish. «Ήταν αρκετό για να είσαι επιτυχής. Αλλά τώρα το τρίτο σκέλος αυτού του σκαμνιού είναι πραγματικά η κοινότητα. Πρέπει να είστε σε θέση να έχετε μια σχέση με την κοινότητά σας. Βοηθήστε στην ανάπτυξη του παιχνιδιού σας. Σας δίνει ένα άλλο σύνολο δεδομένων για να λάβετε αποφάσεις σχεδιασμού. Βοηθά στην ποιότητα του παιχνιδιού που κάνετε. Βοηθήστε λοιπόν στην ανακάλυψη, χτίζοντας μια κοινότητα πριν ξεκινήσει ένα παιχνίδι. Εάν έχετε μια κοινότητα που αισθάνεται ότι είναι μέρος της δημιουργίας ενός παιχνιδιού και έχει επενδύσει, όχι μόνο θα γίνει καταναλωτής του παιχνιδιού σας, εμπορικά, αλλά θα πει στους ανθρώπους για αυτό και θα σας υπερασπιστεί. Και μέχρι σήμερα, το μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα εξακολουθεί να είναι το πιο δυνατό πράγμα που μπορείτε να πάρετε: άτομα που μιλούν για το παιχνίδι σας. “

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την ανάπτυξη μιας στρατηγικής μεταξύ πλατφορμών, πώς να αναπτύξετε μια κοινότητα που υποστηρίζει την ανάπτυξη και τη μακροζωία του παιχνιδιού σας και πολλά άλλα, μην χάσετε αυτήν την εκδήλωση VB Dwell.


Δεν πρέπει να χάσετε!

Εγγραφείτε εδώ δωρεάν.


Θα μάθετε για:

  • Απόκτηση νέων χρηστών με εμπειρία μεταξύ πλατφορμών
  • Δημιουργικοί τρόποι δημιουργίας μιας κοινότητας πέρα ​​από το Application Keep
  • Πώς να στοχεύσετε τις σωστές αγορές, πλατφόρμες και περιοχές για το παιχνίδι σας

Ηχεία:

  • Michail Katkoff, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής των Savage Match Studios
  • Κρις Χιούισς, Πρόεδρε, Xsolla
  • Miikka Luotio, Διευθυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης της ΕΕ και ειδικός σε θέματα κινητής τηλεφωνίας, Xsolla



[via]