Εμπνευσμένη από την εμβληματική καρέκλα Eames Lounge, αυτή η καρέκλα προβόλου χτίστηκε για να σας σηκώσει!

Εμπνευσμένη από την εμβληματική καρέκλα Eames Lounge, αυτή η καρέκλα προβόλου χτίστηκε για να σας σηκώσει!


Καινοτόμος καρέκλα Τα έργα μπορεί να φαίνεται δύσκολο να βρεθούν, αλλά όταν έρχεται κάποιος, δεν είναι τόσο μια σκέψη, αλλά ένα συναίσθημα ότι υπάρχει κάτι ιδιαίτερο γι ‘αυτό. Είτε πρόκειται για διαδικασίες σχεδιασμού, κατασκευής ή μάρκετινγκ, οι καρέκλες μπορούν να πουν μια ιστορία και να μας ενημερώσουν για την προθυμία ενός σχεδιαστή να φέρει επανάσταση σε προϋπάρχοντες τρόπους σχεδίασης, όπως η καρέκλα Marcel Breuer’s Wassily, να σπάσει το καλούπι κατά τις περιόδους κατασκευής, όπως στην περίπτωση του προέδρου του Panton, ή τη δημόσια διάδοση των δυνατοτήτων επιτυχίας ενός προγράμματος διανυκτέρευσης, όπως το Eames Lounge Chair από τον Charles και τον Ray Eames. Αντλώντας έμπνευση από το πιο πρόσφατο έργο που αναφέρθηκε παραπάνω, ο Ντάνυ Τσιουνγκ έφερε στη ζωή το όραμά του για το αόριστο “σχέδιο καρέκλας” με το Clipspringer Lounge Chair.

Παρόμοια με την καρέκλα γραφείου Eames, το Clipspringer είναι κατασκευασμένο από ατσάλι ελατηρίου, το οποίο, όπως και τα σχέδια μεγάλων καρεκλών, είναι ένα ανθεκτικό και μακράς διαρκείας οικοδομικό υλικό, όλα χάρη στη διαδικασία σφράγισης. Ο ελατηριωτός χάλυβας είναι το προϊόν ενός χάλυβα χαμηλού άνθρακα, μεσαίου άνθρακα που θερμαίνεται για να λυγίσει και να σκληρύνει το χάλυβα στο σχήμα που επιθυμεί ο σχεδιαστής. Χρησιμοποιώντας μερικώς ελατηριωτό χάλυβα για τη δημιουργία της δομής Clipspringer, επωφελείστε από το συνολικό ελαστικό μέτρο της καρέκλας για να διατηρήσετε την τάση ενός αντικειμένου στο μαξιλάρι και στο πίσω μέρος της καρέκλας χωρίς να είναι κοίλο προς τα μέσα – αυτό είναι που επιτρέπει στον Ντάνι Τσεουνγκ να σταθεί στην άκρη της προεξοχής του χωρίς την καρέκλα να χάσει την πρόσφυση στο κάτω πάτωμα. Ένα μεταλλικό σκελετό βρίσκεται ακριβώς πάνω από το διπλωμένο ελατήριο και απορροφά μεγάλο μέρος της εφελκυστικής τάσης που εφαρμόζεται στην καρέκλα Clipspringer, ώστε να μπορείτε να καθίσετε άνετα και να γέρνετε πλήρως πίσω χωρίς να φοβάστε ότι το πλαίσιο της καρέκλας της καρέκλας καταρρέει υπό συμπίεση .

Αισθητικά μιλώντας, το Clipspringer θυμίζει σίγουρα τα μεγάλα και επιρροή σχέδια καρέκλας του παρελθόντος, όπως το εικονικό μαύρο μαξιλάρι του Wassily και το συνδυασμό ανοξείδωτου χάλυβα ή το ανακλινόμενο πίσω μέρος της καρέκλας Eames Lounge και του υποπόδιο του. Ωστόσο, η πειραματική και μεθοδική διαδικασία σχεδίασης του σχεδιασμού καρέκλας προβόλου είναι παρόμοια με εκείνη της καρέκλας Panton. Το Panton Chair βρήκε το κοινό και την επιτυχία του μια νύχτα στη Βασιλεία της Ελβετίας, χάρη στη συνεχιζόμενη δέσμευση του Verner Panton να σχεδιάσει και να διαμορφώσει μια καρέκλα με ένα υλικό που εξακολουθεί να ανήκει ξεχωριστά στη δεκαετία του 1960: πλαστικό. Μέσω σταθερού πειραματισμού και αποτελεσματικών τροποποιήσεων κατά τη διάρκεια της κατασκευής, ο Verner Panton δημιούργησε μια άνευ προηγουμένου ξαπλώστρα που εξακολουθεί να γυρίζει κεφάλια αρκετά χρόνια αργότερα. Ο Danny Cheung άρχισε να σχεδιάζει τη δική του ερμηνεία του συνεχώς μεταβαλλόμενου οράματος του σχεδιαστή για την ιδανική πολυθρόνα και σίγουρα έζησε την περίσταση.

Σχεδιαστής: Ντάνι Τσεουνγκ



[via]