Ενότητα: Περισσότεροι άνθρωποι παίζουν κατά τη διάρκεια της εβδομάδας παρά στο Σαββατοκύριακο

Ενότητα: Περισσότεροι άνθρωποι παίζουν κατά τη διάρκεια της εβδομάδας παρά στο Σαββατοκύριακο


Η ημέρα της εβδομάδας είναι το νέο σαββατοκύριακο όταν πρόκειται για τυχερά παιχνίδια. Σύμφωνα με μια ετήσια έκθεση του κατασκευαστή μηχανών παιχνιδιών, περισσότεροι άνθρωποι παίζουν κατά τη διάρκεια της εβδομάδας από ό, τι στο σαββατοκύριακο Μονάδα.

Η έκθεση διαπίστωσε ότι η διαφορά μεταξύ των παιχνιδιών τις καθημερινές και τα σαββατοκύριακα το 2020 αυξήθηκε κατά 52% υπέρ των καθημερινών. Η Unity είπε ότι υπάρχουν πάνω από 2,8 δισεκατομμύρια μηνιαίοι ενεργοί χρήστες που παίζουν παιχνίδια ή εφαρμογές που βασίζονται στο Unity και η νέα έκθεση αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη κατάδυση δεδομένων της εταιρείας σχετικά με τον αντίκτυπο του COVID-19 στα παιχνίδια. Η Unity δήλωσε ότι η έρευνά της διαπίστωσε ότι το 61% των προγραμματιστών παιχνιδιών χρησιμοποιούν δεδομένα που συλλέγονται από Unity και Unity από Unity Advertisements, DeltaDNA, Multiplay και Vivox.

Η έκθεση αναφέρει ότι η δημιουργία νέου περιεχομένου θα πρέπει να εξακολουθεί να αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα για τους προγραμματιστές παιχνιδιών. Κατά μέσο όρο, μεγάλες νέες ενημερώσεις περιεχομένου για ζωντανά παιχνίδια για πολλούς παίκτες έχουν οδηγήσει σε ταυτόχρονες αυξήσεις χρηστών άνω του 11%.

Θα είναι σημαντικό να δημιουργείτε παιχνίδια πολλαπλών πλατφορμών και πολλαπλών παικτών. Η επιτυχία το 2020 προήλθε από εμπειρίες που κάλυπταν όλες τις πλατφόρμες, ξεκλειδώνοντας τη δυνατότητα των παικτών να συναντηθούν ανεξάρτητα από το σύστημα που κατέχουν. Στις αρχές του 2021, το 96% των προγραμματιστών που ρωτήθηκαν πιστεύουν ότι οι επεκτάσιμες λύσεις μεταξύ πλατφορμών είναι κρίσιμες για την επιτυχία ενός παιχνιδιού για πολλούς παίκτες.

Πάνω: Η Unity είπε ότι οι χρήστες παιχνιδιών για κινητά αυξήθηκαν για πρώτη φορά το 2020 και μετά έπεσαν κάτω από τα επίπεδα του 2019.

Πιστωτική εικόνα: Ενότητα

Το μπλοκ δεν έχει δημιουργήσει παραμόρφωση στα παιχνίδια πλατφόρμας, συμπεριλαμβανομένων των κινητών συσκευών. Οι παίκτες κινητής τηλεφωνίας αποφέρουν περισσότερα έσοδα για προγραμματιστές παιχνιδιών από ποτέ, με την αγορά εντός της εφαρμογής την πρώτη ημέρα να αυξάνεται στην αρχή του μπλοκ τον Μάρτιο και να διατηρείται καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους. Συνολικά, τα έσοδα από διαφημίσεις παιχνιδιών για κινητά το 2020 αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 8% και οι αγορές εντός εφαρμογής της πρώτης ημέρας αυξήθηκαν περισσότερο από 50% σε σύγκριση με το 2019.

“Είναι ακόμα πολύ νωρίς για να πούμε αν η αλλαγή των συνηθειών θα γίνει ο νέος κανόνας μόλις τελειώσει η πανδημία, αλλά δεδομένης της κατανόησής μας για τις αλλαγές συμπεριφοράς των παικτών στο παρελθόν, θα ήταν έκπληξη το γεγονός ότι πολλοί παίκτες γυρίζουν πίσω”, δήλωσε ο Ingrid Lestiyo, αντιπρόεδρος της Λειτουργήστε Λύσεις στο Unity, στην έκθεση.

Το COVID-19 είχε σημαντικό αντίκτυπο στον τρόπο που οι άνθρωποι παίζουν βιντεοπαιχνίδια. Ο όγκος των παιχνιδιών υψηλής ευκρίνειας (βιντεοπαιχνίδια σε υπολογιστή, macOS και άλλες πλατφόρμες επιτραπέζιων υπολογιστών με γραφικά που αποδίδονται συνήθως σε υψηλή ευκρίνεια) αυξήθηκε κατά περισσότερο από 38% το 2020.

Καθώς ξεκίνησε η πανδημία, η δημοτικότητα των παιχνιδιών για κινητά αυξήθηκε, αλλά η χρήση σταθεροποιήθηκε καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους. Ωστόσο, τα παιχνίδια High definition σε υπολογιστή / macOS διατηρούσαν την αρχική τους άνοδο σταθερή, μόνο για να αυξηθεί δραματικά κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου και του χειμώνα.

Πάνω: Τα παιχνίδια High definition σημείωσαν τεράστια αύξηση στους χρήστες με την πάροδο του χρόνου κατά τη διάρκεια του COVID-19.

Πιστωτική εικόνα: Ενότητα

Με την έναρξη του ψυχρότερου καιρού που δεν επιτρέπει στους ανθρώπους σε εσωτερικούς χώρους και άλλες μορφές ψυχαγωγίας, τα παιχνίδια High definition έχουν γίνει τα κύρια μέσα στα οποία έχουν στραφεί πολλά άτομα. Κατά τη διάρκεια του έτους, οι ημερήσιοι ενεργοί χρήστες παιχνιδιών High definition (DAU) αυξήθηκαν κατά μέσο όρο 38,27%.

Ένα παρόμοιο μοτίβο χρήσης εμφανίζεται με την κολλητικότητα – τη συχνότητα με την οποία ένας μηνιαίος χρήστης ενός παιχνιδιού το παίζει καθημερινά. Τα παιχνίδια για κινητά μειώθηκαν ελαφρώς στο ιξώδες, αν και το ιξώδες τους ήταν ακόμα υψηλότερο από τα παιχνίδια High definition το 2019.

Τα παιχνίδια High definition, από την άλλη πλευρά, έδειξαν τεράστια κολλητικότητα κατά τη διάρκεια του έτους και τελείωσαν σε υψηλά επίπεδα όλων των εποχών. Αυτό οφείλεται πιθανώς εν μέρει στην κυκλοφορία νέων κονσολών, αλλά και στην περιορισμένη πρόσβαση σε εναλλακτική ψυχαγωγία. Το ιξώδες του παιχνιδιού High definition αυξήθηκε κατά 1,82% κατά μέσο όρο. Ενώ αυτός ο αριθμός μπορεί να φαίνεται χαμηλός, δεδομένου ότι τα περισσότερα παιχνίδια έχουν κολλώδη περίπου 10 τοις εκατό, στην πραγματικότητα είναι μια πολύ σημαντική αύξηση, δήλωσε η Unity.

Οι αγορές εντός εφαρμογής της 1ης ημέρας οι αγορές σε παιχνίδια για κινητά αυξήθηκαν με ανοιξιάτικες κλειδαριές σε όλο τον κόσμο, αλλά αυξήθηκαν ραγδαία το καλοκαίρι και διατηρήθηκαν καθ ‘όλη τη διάρκεια του υπόλοιπου έτους. Τα έσοδα συνήθως παραμένουν κάτω από τη βασική γραμμή της 1ης Ιανουαρίου μέχρι την έναρξη της χειμερινής περιόδου διακοπών τον Νοέμβριο, αλλά το 2020 έχει δημιουργήσει νέα ρεκόρ για την επιχείρηση παιχνιδιών για κινητά. Κατά τη διάρκεια του έτους, οι αγορές IAP πρώτης ημέρας αυξήθηκαν περισσότερο από 50% σε σύγκριση με το 2019.

Πάνω: Τα παιχνίδια δωρεάν για παιχνίδι σημείωσαν απότομη αύξηση των αγορών εντός εφαρμογής κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Πιστωτική εικόνα: Ενότητα

Το 2019, οι τόμοι παιχνιδιού τις καθημερινές παρέμειναν κάτω από τους όγκους παιχνιδιού του Σαββατοκύριακου. Ωστόσο, κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, το χάσμα μειώθηκε: οι παίκτες άλλαξαν τις ημέρες του παιχνιδιού στις καθημερινές. Στη συνέχεια, την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου, οι παίκτες άλλαξαν τις ημέρες παιχνιδιού τους στα σαββατοκύριακα όταν το σχολείο συνέχισε και οι διακοπές τελείωσαν.

Ο διαχωρισμός της εβδομάδας / Σαββατοκύριακου στις αρχές του 2020 ήταν παρόμοιος με αυτόν του 2019. Ωστόσο, όταν ξεκίνησε το κλείδωμα, η διαφορά μεταξύ των συνηθειών τυχερών παιχνιδιών καθημερινής και σαββατοκύριακου μειώθηκε σημαντικά, ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Ανέστρεψαν ακόμη και για λίγο τον Μάιο.

Κατά μέσο όρο, η διαφορά μεταξύ της καθημερινής δραστηριότητας και του Σαββατοκύριακου της δραστηριότητας παιχνιδιού κατά τη διάρκεια του 2019 ήταν 1,39% υπέρ του Σαββατοκύριακου. Το 2020, αυτή η διαφορά ήταν μόνο ,91%. Αυτό αντιπροσωπεύει μια αλλαγή 52,7% στην ανακατανομή του χρόνου παιχνιδιού του Σαββατοκύριακου στις καθημερινές. Οι μεσαίες και σκληρές εφαρμογές σημείωσαν σημαντική αύξηση κατά την έναρξη της πανδημίας, καθώς οι άνθρωποι βρίσκονταν περισσότερο χρόνο για να απολαύσουν σε βάθος εμπειρίες παιχνιδιού. Κατά τη διάρκεια του έτους, η συμπεριφορά των παικτών σταθεροποιήθηκε στη γραμμή τάσεων του 2019.

Οι εφαρμογές Commuter, εν τω μεταξύ, σημείωσαν πτώση και δεν ανέκαμψαν ποτέ πραγματικά την τάση ανάπτυξης που υποδεικνύεται το 2019. Όταν κηρύχθηκε η πανδημία και ξεκίνησαν οι παγκόσμιοι αποκλεισμοί, τα έσοδα από διαφημίσεις για κινητά αυξήθηκαν, αλλά το κόστος ανά χίλιες μεμονωμένες πραγματικές τιμές (eCPM) για κάθε εμφάνιση διαφήμισης μειώθηκε. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια του έτους, το eCPM ανά εμφάνιση διαφήμισης αυξήθηκε σταθερά, φθάνοντας σε εξαιρετικά υψηλά ποσοστά μέχρι το τέλος του έτους. Συνολικά, τα έσοδα από διαφημίσεις παιχνιδιών για κινητά το 2020 αυξήθηκαν περισσότερο από 8% από την τάση ανάπτυξης του 2019 και τα eCPM αυξήθηκαν κατά 5%.

Καθώς οι χώρες έχουν ανταποκριθεί στο COVID-19 με διαφορετικούς τρόπους, η ενότητα εξέτασε χώρες που έχουν ήδη αρχίσει να “επιστρέφουν στο φυσιολογικό” για δείκτη του μέλλοντος. Η Κίνα υπήρξε μία από τις χώρες που πλήττονται περισσότερο από τον ιό και έχει κάνει μεγάλα βήματα στον περιορισμό του. Παρόλο που εμφανίζονται νέες περιπτώσεις κάθε μέρα, μέχρι το τέλος του 2020, οι Κινέζοι κάτοικοι είχαν επιστρέψει στην εργασία τους και επανέλαβαν τις κοινωνικές και οικονομικές δραστηριότητες (για παράδειγμα, οι κινηματογράφοι είναι ανοιχτοί), με τοπικά εμπόδια όταν εντοπίζονται κρούσματα.

Τα δεδομένα δείχνουν ότι το Unfortunate στην Κίνα έχει επιστρέψει σε παρόμοια επίπεδα με αυτά του 2019, πιθανώς επειδή οι Κινέζοι παίκτες έχουν αποκτήσει ξανά τη δυνατότητα να περνούν τις δωρεάν ώρες τους σε δραστηριότητες εκτός από τα βιντεοπαιχνίδια.

Δύο εξέχοντες ηγέτες στην αύξηση των εσόδων από διαφημίσεις για φέτος ήταν τα παιχνίδια δράσης και καρτών. Η αναφορά μας για το 2019 έδειξε ότι τα έσοδα από διαφημίσεις για παιχνίδια δράσης αυξήθηκαν 1,9% και τα παιχνίδια καρτών αυξήθηκαν κατά 66,5% από το προηγούμενο έτος. Το 2020, τα παιχνίδια δράσης επέστρεψαν στο προσκήνιο με αύξηση κατά 51,9% στα έσοδα από διαφημίσεις, ενώ τα έσοδα από διαφημίσεις παιχνιδιών με κάρτες αυξήθηκαν κατά 108,1%, ξεπερνώντας την ήδη ισχυρή απόδοση του 2019.

Οι επερχόμενες αλλαγές απορρήτου της Apple θα επηρεάσουν την ικανότητα των διαφημιζόμενων παιχνιδιών να αποκτήσουν οικονομικά αποδοτικούς χρήστες. Καθώς η δύναμη της στόχευσης ενός συγκεκριμένου κοινού μειώνεται, ενδέχεται να δούμε μια απομάκρυνση από υπερ-περιστασιακά παιχνίδια που ευδοκιμούν με την απόκτηση χρηστών χαμηλού κόστους και, στη συνέχεια, να τα βγάλουν γρήγορα – θα γίνει πιο προβληματικό να κυκλοφορήσουμε γρήγορα αυτούς τους τίτλους κερδοφόρα. Επιπλέον, τόσο οι εκδότες παιχνιδιών για κινητά όσο και οι διαφημιζόμενοι θα αντιμετωπίσουν προκλήσεις καθώς τα δεδομένα χρήστη καθίστανται λιγότερο διαθέσιμα.

Παιχνίδια

Το κριτήριο του GamesBeat στην αντιμετώπιση της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών είναι «όπου το πάθος συναντά τις επιχειρήσεις». Τι σημαίνει αυτό? Θέλουμε να σας πούμε πόσο σημαντικά είναι τα νέα σας, όχι μόνο ως υπεύθυνος λήψης αποφάσεων σε ένα στούντιο παιχνιδιών, αλλά και ως οπαδός του παιχνιδιού. Είτε διαβάζετε τα άρθρα μας, ακούτε τα podcast μας είτε παρακολουθείτε τα βίντεό μας, το GamesBeat θα σας βοηθήσει να μάθετε για τον κλάδο και να διασκεδάσετε με αυτό.

Πώς θα το κάνετε Η ιδιότητα μέλους περιλαμβάνει πρόσβαση σε:

  • Ενημερωτικά δελτία, όπως το DeanBeat
  • Οι υπέροχοι, εκπαιδευτικοί και διασκεδαστικοί ομιλητές των εκδηλώσεών μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης
  • Συνεντεύξεις μόνο για μέλη, συνομιλίες και εκδηλώσεις “ανοιχτού γραφείου” με το προσωπικό της GamesBeat
  • Συνομιλία με μέλη της κοινότητας, το προσωπικό της GamesBeat και άλλους επισκέπτες στο Discord
  • Και ίσως ακόμη και ένα ή δύο βραβεία διασκέδασης
  • Παρουσιάσεις ομοιόμορφων πάρτι

Γίνομαι μέλος



[via]