Ερωτήσεις και απαντήσεις με τη Ludia: πώς εξισορροπούνται οι καλύτεροι προγραμματιστές IAP + IAA

Ερωτήσεις και απαντήσεις με τη Ludia: πώς εξισορροπούνται οι καλύτεροι προγραμματιστές IAP + IAA


Αυτό το άρθρο είναι μέρος μιας σειράς Gaming Insights που πληρώνει το Facebook.


Μόλις βασιστεί αποκλειστικά στα έσοδα από την αγορά εντός εφαρμογής (IAP), Λούντια, μια κορυφαία καναδική εταιρεία βιντεοπαιχνιδιών για κινητά, έχει πλέον εφαρμόσει ένα υβριδικό μοντέλο με διαφημίσεις εντός εφαρμογής σε πολλά από τα διεθνώς αναγνωρισμένα παιχνίδια της και δεν έχει κοιτάξει πίσω.

Για να κατανοήσουμε πώς η μετάβαση σε ένα υβριδικό μοντέλο δημιουργίας εσόδων βοήθησε στον καταλύτη της ανάπτυξης παιχνιδιών στο ισχυρό χαρτοφυλάκιό τους, το οποίο περιλαμβάνει το Jurassic Globe: The Game and Dragons: Rise of Berk, μιλήσαμε με την Rose Agozzino, Senior Marketing Professional της Ludia. Η Ludia ιδρύθηκε πριν από 12 χρόνια στο Μόντρεαλ και έχει μεγαλώσει για να απασχολεί πάνω από 300 μέλη της ομάδας.

Δ: (Heath /Δίκτυο κοινού στο Fb) Ποιες ήταν οι μεγαλύτερες προκλήσεις στη μετάβαση από ένα καθαρό μοντέλο αγοράς εντός εφαρμογής σε ένα υβριδικό μοντέλο και πώς λύσατε το πρόβλημα

Προς: (Rose / Ludia) Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν ο φόβος της κανιβαλιστικοποίησης του IAP, καθώς βασίζαμε κυρίως στις αγορές εντός εφαρμογής. Αλλά όταν ενσωματώσαμε το βραβευμένο βίντεο και είδαμε ότι οι παίκτες εξακολουθούσαν να αγοράζουν νομίσματα για μετρητά, συνειδητοποιήσαμε ότι η κανιβαλιοποίηση δεν θα ήταν πρόβλημα.

Και ακόμη καλύτερα, έχουμε αρχίσει να βλέπουμε τις ώρες συνεδρίας, τη διατήρηση και την αφοσίωση να βελτιώνονται. Είδαμε υψηλότερα ποσοστά μετατροπών από παίκτες που παρακολούθησαν τις διαφημίσεις εναντίον εκείνων που δεν το έχουν. Σε αυτό το σημείο, αποφασίσαμε να αρχίσουμε να προχωράμε με ανακοινώσεις και στους άλλους τίτλους μας και δεν έχουμε κοιτάξει πίσω.

Ε: Γιατί αποφασίσατε να δοκιμάσετε διαφημίσεις βίντεο με ανταμοιβή

ΕΝΑ: Πάντα πιστεύαμε στην αξία των διαφημίσεων, παρόλο που αρχικά επικεντρωνόμασταν περισσότερο στο μοντέλο αγοράς εντός εφαρμογής (IAP). Στα πρώτα μας βήματα για τη δοκιμή βραβευμένων διαφημίσεων βίντεο, τα πήραμε όλα αργά και αφιερώσαμε χρόνο για να δείξουμε KPI και να εξοικειωθούμε με αυτήν τη μορφή. Μάθαμε ότι η επιβράβευση των παικτών όταν ήταν χρήσιμη για αυτούς είχε ως αποτέλεσμα αυξημένος χρόνος παίκτη, μεγαλύτερες συνεδρίες και αυξημένη διατήρηση. Και αυτό μας ενθάρρυνε να συνεχίσουμε τις δοκιμές και να μάθουμε με διαφημίσεις βίντεο με ανταμοιβή.

Ε: Μπορείτε να προσφέρετε πάρα πολλές ανταμοιβές ή πολύ μεγάλη ανταμοιβή

ΕΝΑ: Η προσέγγισή μας για την ενσωμάτωση διαφημίσεων στην οικονομία του παιχνιδιού έχει εξελιχθεί από τότε που ξεκινήσαμε να προσθέτουμε βίντεο με ανταμοιβή. Στην αρχή, προσφέραμε μια καθαρή νομισματική ανταλλαγή, στην οποία συσχετίσαμε μια ποσότητα μετρητών σε αντάλλαγμα για την παρακολούθηση ενός βίντεο.

Ως εκ τούτου, ο παίκτης θα πάει να ξοδέψει τα χρήματα οπουδήποτε στο παιχνίδι. Όταν μόλις ξεκινήσετε, αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δοκιμάσετε διαφημίσεις βίντεο με ανταμοιβή.

Αλλά αν θέλετε οι παίκτες να ενδιαφέρονται για την εμπειρία τους στο παιχνίδι, μάθαμε ότι είναι καλύτερο να προσφέρουμε ανταμοιβή με βάση τα συμφραζόμενα (έναντι σκληρού νομίσματος) ανάλογα με το πού βρίσκονται στο παιχνίδι.

Για παράδειγμα, στο παιχνίδι Jurassic Environment, έχουμε cooldowns μάχης. Αντί να κερδίζουν χρήματα, οι παίκτες μπορούν να παρακολουθήσουν μια διαφήμιση βίντεο, μειώνοντας το χρονόμετρο, παρέχοντας ουσιαστικά δωρεάν είσοδο στη μάχη. Αυτό τους συλλαμβάνει σε ένα πλαίσιο όπου μπορεί να μην έχουν πληρώσει, αλλά τώρα που τους προσφέρθηκε δωρεάν είσοδος, θα το αποδεχτούν.

Ε: Πώς αποφεύγετε να καίτε παίκτες με δημιουργία εσόδων όταν τους προσφέρετε διαφημίσεις ΚΑΙ αγορές εντός εφαρμογής

ΕΝΑ: Για να βεβαιωθούμε ότι δεν καίμε παίκτες, εκτελούμε μερικές δοκιμές A / B και ελέγχουμε τα όρια συχνότητας. Εξετάζουμε επίσης πού βρίσκονται οι παίκτες στην εμπειρία παιχνιδιού τους, ποια KPI βελτιώνουν και πού ξοδεύουν το χρόνο και τους πόρους τους.

Συνολικά, μια καλά ισορροπημένη στρατηγική θα βελτιώσει το IAP εάν σχεδιάζετε τη στρατηγική ανταμοιβής σας κατάλληλα.

Ε: Πώς θα χρησιμοποιήσετε τις προσφορές ως μέθοδο δοκιμής διαφημίσεων

ΕΝΑ: Αυτήν τη στιγμή δοκιμάζουμε προσφορά. Ενσωματώσαμε μια υπηρεσία διαμεσολάβησης νωρίτερα αυτό το έτος.

Ένα από τα καλά πράγματα για τις προσφορές, λαμβάνοντας υπόψη τη γεωγραφική ποικιλομορφία των παικτών μας, είναι ότι βλέπουμε ότι οι διαφορετικές τιμές eCPM ποικίλλουν ανάλογα με το πού βρίσκονται οι παίκτες.

Οι προσφορές μάς επέτρεψαν να δούμε πώς τα δίκτυα αξιολογούν κάθε χρήστη χωρίς να χρειάζεται να αναπτύσσουμε αρχικές τιμές ξανά και ξανά. Είμαστε μια μικρή ομάδα και αυτό μας εξοικονομεί πολύ χρόνο.

Ε: Ποιες είναι οι τρεις καλύτερες συμβουλές σας σχετικά με τον τρόπο ενσωμάτωσης διαφημίσεων και την εξισορρόπηση της οικονομίας του παιχνιδιού σας Τι συμβουλές μπορείτε να δώσετε σε κάποιον που θέλει να ξεκινήσει με την υβριδική δημιουργία εσόδων

ΕΝΑ: Πρώτον, μην φοβάστε τις διαφημίσεις. Μια καλή διαφημιστική στρατηγική θα βελτιώσει μόνο τη συνολική απόδοση.

Δεύτερον, κατά την εφαρμογή διαφημίσεων με ανταμοιβή, βεβαιωθείτε ότι οι διαφορετικές τοποθετήσεις έχουν διαφορετικές ανταμοιβές. Βεβαιωθείτε ότι έχετε εμπλακεί στους παίκτες σας σε όλα τα σημεία του παιχνιδιού σας. Εάν δεν δεσμεύονται σε ένα σημείο, δοκιμάστε να τους προσφέρετε κάτι άλλο.

Τρίτον, σκεφτείτε να προσθέσετε τοποθετήσεις διαφημίσεων κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού, αντί να προσπαθήσετε να τις τοποθετήσετε μετά την αποστολή του προϊόντος και το παιχνίδι είναι ενεργοποιημένο. Θα ανησυχείτε λιγότερο για την κανιβαλιοποίηση εάν έχετε σχεδιάσει διαφημίσεις στη ροή του παιχνιδιού.

Σκάβουμε βαθύτερα: Ελέγξτε ολόκληρη τη μελέτη περίπτωσης Ludia.


Για τους κύριους παράγοντες επιτυχίας στη δημιουργία διαφημίσεων βίντεο με ανταμοιβή στο σκληρό ή στο μέσο παιχνίδι για κινητά, δείτε Οι σκληροπυρηνικοί και μεσαίοι παίκτες για κινητά λατρεύουν τα βραβευμένα βίντεο, όταν γίνονται σωστά.

Για οδηγίες σχετικά με τον τρόπο δοκιμής διαφημίσεων στο παιχνίδι σας, κατεβάστε τον οδηγό μας: 7 βήματα από το IAP στη διαφήμιση: Ενισχύστε το παιχνίδι σας με νέες ροές εσόδων

Ο Heath Schindler είναι στρατηγικός συνεργάτης στο Fb Audience Community.


Το περιεχόμενο του VB Lab Insights δημιουργείται σε συνεργασία με μια εταιρεία που πληρώνει για την ανάρτηση ή έχει επιχειρηματική σχέση με την VentureBeat και είναι πάντα εμφανής. Το περιεχόμενο που δημιουργείται από το συντακτικό προσωπικό μας δεν επηρεάζεται ποτέ από διαφημιστές ή χορηγούς. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με το [email protected]



[via]