Η αναβάθμιση του “Cyberpunk 2077” στην επόμενη γενιά θα κυκλοφορήσει στο δεύτερο μισό του 2021


Ο συνιδρυτής της CD Projekt Red, Marcin Iwiński, εμφανίστηκε σε ένα βίντεο χθες για να ζητήσει συγγνώμη εκ μέρους της εταιρείας και της ηγετικής ομάδας κατά την κυκλοφορία του “Cyberpunk 2077”.

Ο Iwiński υπόσχεται ότι περισσότερες ενημερώσεις θα παρέχονται τακτικά, μαζί με δωρεάν περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένης της υποσχόμενης δωρεάν next-gen αναβάθμισης για PS5 και Xbox Series X, με στόχο τώρα το δεύτερο εξάμηνο του 2021.

H CD Projekt ποτέ δεν είχε αποκαλύψει το πότε θα κυκλοφορήσει αυτή την αναβάθμιση για το “Cyberpunk 2077”, εκτός από το ότι θα κυκλοφορήσει δωρεάν κάποια στιγμή το 2021. Τώρα, ο Iwiński επιβεβαιώνει ότι οι παίκτες πιθανότατα δεν θα δουν την ενημέρωση μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

Όπως λέει ο Iwiński στο βίντεο, το “Cyberpunk 2077” αναπτύχθηκε με το PC πρώτα απ ‘όλα στο μυαλό. Αυτό αντικατοπτρίζεται στο Review του IGN Greece για το “Cyberpunk 2077”, όπου η εμπειρία του παιχνιδιού στο PC ήταν ομαλή, κάτι που δεν ίσχυε για τα PS4 και Xbox One συστήματα.

Προς το παρόν, οι παίκτες στις κονσόλες, ακόμη και εκείνοι με συστήματα PS5 και Xbox Series X, παίζουν μια backward-compatible έκδοση του παιχνιδιού για PS4 και Xbox One.

Τα προβλήματα απόδοσης για το “Cyberpunk 2077” στις κονσόλες είναι τόσο διαδεδομένα, που η CDPR άνοιξε μια άνευ προηγουμένου πολιτική επιστροφής χρημάτων και εταιρείες όπως η Sony αφαίρεσαν ακόμη και ψηφιακές εκδόσεις του Cyberpunk από το PlayStation Store. Επιπρόσθετα, η CDPR ερευνάται επίσης επί του παρόντος από την Υπηρεσία Προστασίας των Καταναλωτών σχετικά με την έναρξη λειτουργίας.

Το βίντεο του Iwiński, το οποίο διαρκεί σχεδόν πέντε λεπτά, έθιξε εν συντομία αρκετές ερωτήσεις σχετικά με την κυκλοφορία του “Cyberpunk 2077”, συμπεριλαμβανομένου του γιατί υπάρχει ένα τέτοιο κενό μεταξύ των εκδόσεων του Cyberpunk για PC και κονσόλες, αλλά και σχετικά με το πώς χειρίστηκε τα review αντίγραφα.

Όσον αφορά το να φέρει το “Cyberpunk 2077” σε κονσόλες, ειδικά στις παλαιότερες, ο Iwiński λέει ότι «τα πράγματα δεν έδειχναν εξαιρετικά δύσκολα στην αρχή, ενώ γνωρίζαμε το “παιχνίδι του hardware”, τελικά, ο χρόνος απέδειξε ότι υποτιμήσαμε το έργο».

Είπε ότι ο κύριος ένοχος ήταν το σύστημα streaming εντός του παιχνιδιού, το οποίο είναι «υπεύθυνο για την “τροφοδοσία” της μηχανής γραφικών με ό, τι βλέπετε στην οθόνη, καθώς και με τους μηχανισμούς του παιχνιδιού». Ο Iwiński αναφέρει ότι η απόδοση του bandwidth του δίσκου σε παλαιότερα συστήματα δεν μπορεί να συμβαδίσει με τον “γεμάτο” σχεδιασμό της πόλης.

Ο Iwiński αναφέρει επίσης ότι οι εσωτερικές δοκιμές δεν έδειξαν πολλά από τα θέματα που βίωσαν οι παίκτες και ότι κάθε μέρα εργασίας έβλεπαν σημαντικές βελτιώσεις στην απόδοση. Αλλά ακόμα και τότε ο Iwiński λέει ότι οι προγραμματιστές δούλευαν για τη βελτιστοποίηση της έκδοσης της κονσόλας από το Day 0 patch μέχρι την κυκλοφορία. Αυτό εξηγεί την καθυστέρηση μεταξύ της έκδοσης των PC review και των console review codes στις 8 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με τον Iwiński.

Όσον αφορά τις αρχές του 2021, η CD Projekt θα προωθήσει τακτικά αρκετές ενημερώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Η πρώτη ενημέρωση θα κυκλοφορήσει «τις επόμενες 10 ημέρες» και μια μεγαλύτερη «πιο σημαντική ενημέρωση» θα κυκλοφορήσει εβδομάδες μετά από αυτό.

Ο νέος road map της CDPR. Πηγή: CD Projekt

Υπάρχουν ακόμα σχέδια για την κυκλοφορία δωρεάν DLC όπως και με το The Witcher 3, αλλά ενδέχεται να μην στοχεύουν τις «αρχές του 2021» όπως αναμενόταν προηγουμένως, καθώς η CDPR έχει μετατοπίσει την προτεραιότητά της σε «εργασία στις πιο σημαντικές επιδιορθώσεις και ενημερώσεις», οπότε το DLC θα ακολουθήσει αργότερα.

Η CD Projekt Red αντιμετωπίζει αρκετές κακουχίες από την έναρξη λειτουργίας του Cyberpunk 2077 τον Δεκέμβριο του 2020. Η εταιρεία αντιμετωπίζει αγωγές για την «παραπλανητική» προώθηση του Cyberpunk 2077 ως προϊόν και έπρεπε να αρνηθεί φήμες για τα αναπτυξιακά της προβλήματα. Παρόλα τα ζητήματα αυτά, το Cyberpunk 2077 πούλησε πάνω από 13 εκατομμύρια αντίτυπα, παρά τις επιστροφές, και κέρδισε πίσω το πλήρες κόστος ανάπτυξης και μάρκετινγκ.





Source link

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.