Η διαφορετικότητα δεν αφορά μόνο τη συμπερίληψη στα παιχνίδια - είναι επίσης έξυπνη επιχείρηση

Η διαφορετικότητα δεν αφορά μόνο τη συμπερίληψη στα παιχνίδια – είναι επίσης έξυπνη επιχείρηση


Ποικιλομορφία και ένταξη Δεν είναι απλώς μια πρωτοβουλία ή ένα πρόγραμμα που εκτελεί μια συγκεκριμένη λειτουργία για μια συγκεκριμένη ομάδα ατόμων που δεν εκπροσωπούνται σε έναν συγκεκριμένο τομέα. ΤΟΥ Θέλει να είναι ένα ολιστικό μοντέλο που χρειάζεται απεγνωσμένα πλήρη κορεσμό σε κάθε πτυχή κάθε κλάδου. Σε αυτό το συγκεκριμένο πάνελ κατά τη διάρκεια Το GamesBeat οδηγεί την ανάπτυξη του παιχνιδιού και το metaverse σε συνεργασία με το Fb, προχωρούμε πέρα ​​από τη ρητορική της διαφορετικότητας 101 και βυθίζουμε σε μια πολύ πιο ουσιαστική συζήτηση για το τι μπορούμε να κάνουμε για να υποστηρίξουμε την ποικιλομορφία και την ένταξη στα παιχνίδια σήμερα.

Κατά τη διάρκεια του “Shifting the Gaming Industry Forward: Impactful D&I Initiatives”, η Nene Kalu Schaffert, η στρατηγική διευθύντρια του Adtech Partnerships στο Fb, μίλησε με την Ayanna Smith, επικεφαλής εταιρικών εταιρικών σχέσεων στην Ureeka, για τις χαμένες ευκαιρίες και γιατί η ποικιλομορφία είναι “έξυπνη επιχείρηση” “

Ο Schaffert ξεκίνησε τη συνομιλία σε ένα μέρος όπου πολλοί επιλέγουν να μην κάνουν: εφιστώντας την προσοχή στο μύθο «δεν υπάρχουν περιθωριοποιημένοι άνθρωποι στη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών». Ο σκοπός της ερώτησης είναι να κατανοήσουμε τους τρόπους με τους οποίους ολόκληρος ο κλάδος μπορεί να πολεμήσει μαζί αυτόν τον μύθο, αντί να είναι υπεύθυνος για την εν λόγω μάχη για τις περιθωριοποιημένες φωνές.

“Όταν μιλάμε για ποικιλομορφία και ένταξη στα παιχνίδια, μιλάμε για μαύρους και καφέ προγραμματιστές, γυναίκες, LGBTQIA + και άτομα με αναπηρίες”, μας υπενθύμισε ο Σμιθ. «Έτσι, καλύπτει όλο το φάσμα. Νομίζω ότι μέρος της αντίληψης για το “δεν είμαστε εδώ” είναι ότι βλέπετε μόνο το 7% των προγραμματιστών παιχνιδιών να είναι λατινικά και μόνο το 2% είναι μαύροι ή αφροαμερικανοί. Μέρος αυτής της αντίληψης είναι ότι είμαστε μόνο εδώ σε μικρούς αριθμούς, αλλά είμαστε εδώ. “

Υπάρχει επίσης το θέμα των χαμένων ευκαιριών για να επισημάνετε άτομα στη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών. Σε ολόκληρο τον κλάδο, υπάρχουν πολλές ομάδες ειδικών ενδιαφερόντων σε μεγάλους εκδότες, συμπεριλαμβανομένης της EA, και μερικά εξαιρετικά προγράμματα για την αύξηση μαύρων και καφέδων προγραμματιστών παιχνιδιών. Αλλά επειδή αυτά τα προγράμματα δεν είναι τόσο προσιτά ή σημαντικά όσο είναι απαραίτητο για να δημιουργηθεί ορατότητα για αυτούς τους δημιουργούς πέρα ​​από συγκεκριμένους κύκλους, ο Smith σημείωσε ότι οι ευκαιρίες εξακολουθούν να λείπουν για να επισημάνουν τα άτομα που είναι ήδη εδώ.

“Έχουμε επίσης το πρόβλημα της έλλειψης ηγεσίας για άτομα που δεν εκπροσωπούνται”, δήλωσε ο Smith. «Νομίζω ότι όλα αυτά τροφοδοτούν την αντίληψη ότι δεν είναι μια πολύ διαφορετική βιομηχανία. Και αυτό είναι υπάρχει τόσος χώρος για ανάπτυξη. “

Η συμπερίληψη είναι σημαντική

Όμως, ενώ η ποικιλομορφία είναι πολύ πιο σημαντική από ό, τι πριν από το 2010, ή ακόμα και το 2015, εξακολουθεί να στερείται μέρος της συμμετοχής στην Ε & Α. Επομένως, οι προγραμματιστές Black and Brown είπαν στους Schaffert και Smith ότι συχνά αισθάνονται ότι δεν ανήκουν. Και αν αισθάνονται σαν να μην ανήκουν, γιατί να προσπαθήσουν να κάνουν μια συχνά εχθρική βιομηχανία να χαράξει ένα μέρος όπου μπορούν να αισθάνονται πολύτιμα και απαραίτητα

Γιατί πρέπει να νοιάζονται, πόσο μάλλον γιατί πρέπει να μείνουν

“Ένα από τα εμπόδια στην είσοδο στη βιομηχανία είναι μερικές φορές αυτο-σαμποτάζ”, εξήγησε ο Smith. “Εκεί [is] το αίσθημα του να μην ανήκω, λοιπόν, μιλώ για το συναίσθημα σαν, αν εμφανιστείτε σε ένα πάρτι και όλοι εμφανίζονται με ακριβά αυτοκίνητα και ακριβά ρούχα και εμφανίζονται με τα ρούχα Honda Accord και Marshalls σας, ίσως να μην αισθάνεστε σαν αυτό το πάρτι είναι ένα μέρος στο οποίο ανήκετε … παρόλο που έχετε προσκληθεί.

«Είναι φυσικό για τους ανθρώπους να αισθάνονται σαν να μην ανήκουν σε μέρη όπου δεν βλέπουν πολλούς ανθρώπους που μοιάζουν με αυτούς. Έτσι, νομίζω ότι αυτό καταλήγει να αποτελεί εμπόδιο για την είσοδο στη βιομηχανία για πολλούς ανθρώπους. Στη συνέχεια, υπάρχουν επίσης εκείνα τα εμπόδια που προέρχονται από την έλλειψη πρόσβασης, από την έλλειψη έκθεσης στη βιομηχανία. Όταν σκέφτεστε για την Ημέρα Καριέρας στο σχολείο σας όταν ήσασταν παιδί, πόσες φορές έχετε δει έναν προγραμματιστή παιχνιδιών να εμφανίζεται στην Ημέρα Καριέρας και να σας λέει πώς θα μπορούσατε να είστε μέρος αυτής της βιομηχανίας που αγαπήσατε τόσο πολύ Δεν θυμάμαι ποτέ να συναντώ έναν προγραμματιστή παιχνιδιών όταν ήμουν παιδί. “

Αυτή η έλλειψη πληροφοριών για το πώς να μπείτε στη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών, από κάθε άποψη, ενισχύει το γεγονός ότι η δημιουργία παιχνιδιών δεν είναι τόσο περιεκτική όσο θα θέλαμε να είναι. Ο Σμιθ ισχυρίστηκε ότι οι νέοι απλά δεν ξέρουν τι δεν ξέρουν.

«Υπάρχουν τόσα πολλά διαφορετικά στοιχεία για τη δημιουργία ενός παιχνιδιού και τόσα μέρη που μπορούν να προσαρμοστούν οι νέοι. Δεν νομίζω ότι είναι πολύ γνωστό ή καλά διαφημισμένο. “

“Ένας τύπος πρωτοβουλίας που θα μπορούσαν να αναλάβουν οι εταιρείες είναι να λειτουργήσει ο αγωγός από ιστορικά μαύρα κολέγια και πανεπιστήμια ή ομάδες που εστιάζουν σε προγραμματιστές παιχνιδιών που εργάζονται και συνεργάζονται με αυτούς τους οργανισμούς για να κάνουν τους ανθρώπους να κατανοήσουν πραγματικά τις ευκαιρίες που υπάρχουν στον κλάδο.”, Schaffert προσφέρεται.

“Τα παιδιά πρέπει να γνωρίζουν, μόλις αρχίσουν να παίζουν, ότι υπάρχει μια θέση για αυτούς στη βιομηχανία παιχνιδιών”, δήλωσε ο Smith. «Σχεδόν κάθε δεξιότητα που διαθέτουν, οτιδήποτε τους ενδιαφέρει, μπορεί να ταιριάξει στον κλάδο. Υπάρχει ένα μέρος για εσάς. Αυτό είναι ένα από τα κύρια μηνύματα που θέλουμε να στείλουμε. Εάν το παιχνίδι είναι κάτι που αγαπάτε, υπάρχει μια θέση για εσάς στον κλάδο. “

Διαχείριση πόρων

Εδώ μπαίνει το πιλοτικό πρόγραμμα του Schaffert στο Fb, Match Dev Alpha. Οι εγγραφές Activity Dev Alpha θα ανοίξουν τον Φεβρουάριο και θα είναι διαθέσιμες σε αμερικανούς προγραμματιστές παιχνιδιών που δεν εκπροσωπούνται και θέλουν να διεγείρουν τα έργα παιχνιδιών τους, αλλά μπορεί να μην γνωρίζουν πώς ή έχουν τους πόρους για να το κάνουν.

Ήθελα να χρησιμοποιήσω τους πόρους του Facebook και τις συνεργασίες που πρέπει να βάλουμε πραγματικά τους πόρους που έχουμε με τους ανθρώπους που έχουν αυτές τις ιδέες, αλλά ίσως να μην μπορώ να τους πραγματοποιήσω μόνος μου », εξήγησε ο Schaffert. έχουμε εκπαίδευση για αυτούς. Έχουμε επιχειρηματική καθοδήγηση για αυτούς, θα έχουμε ειδικούς από το Facebook που θα μιλούν για την απόκτηση χρηστών, τη δημιουργία εσόδων, την αφήγηση, το ονομάζεις. “

Το Fb χρησιμοποιώντας τους εξαιρετικούς πόρους του για να δημιουργήσει ένα μικρό μέρος όπου οι υποεκπροσωπούμενοι προγραμματιστές ενδέχεται να έχουν τη δυνατότητα να λάβουν τη χρηματοδότηση και την υποστήριξη που χρειάζονται είναι ένα καλό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά δεν είναι αρκετό. Ο Σμιθ τόνισε ότι είναι σημαντικό να διασφαλιστεί ότι οι εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών κάνουν περισσότερα από το ελάχιστο για να προσελκύσουν, να καλλιεργήσουν και να εμπλουτίσουν τους υποεκπροσώπους κατασκευαστές παιχνιδιών.

“Ακόμη και η δημιουργία πρακτικής άσκησης στην εταιρεία σας, ένα πρόγραμμα μαθητείας, ένα πρόγραμμα καθοδήγησης, [would help]«Ο Σμιθ είπε.« Δεν θέλουμε απλώς να δούμε τους υποεκπροσώπους προγραμματιστές να εισέρχονται στον κλάδο, αλλά επίσης να βρουν το δρόμο τους σε ηγετικές θέσεις ».

Η ένταξη στον χώρο εργασίας δεν είναι το μόνο πράγμα που έχει σημασία όταν αντιμετωπίζουμε τη σημασία της Ε & Α στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών. Όλα έρχονται επίσης στο να κάνουν καλύτερες εμπειρίες για τους παίκτες. Όσοι παίζουν τύμπανα D&I εδώ και χρόνια, όπως ο Schaffert και ο Smith, γνωρίζουν ότι έχοντας μια διαφορετική ομάδα προγραμματιστών που εργάζονται σε ένα παιχνίδι, θα είστε σε θέση να εντοπίσετε προβλήματα προτού είναι προβλήματα για το κοινό σας.

Μπορείτε να έχετε άτομα στην ομάδα σας με αυτές τις ζωντανές εμπειρίες, που καταλαβαίνουν τι δίνουν οι χρήστες σας και είναι σε θέση να εντοπίσουν αυτά τα ζητήματα πριν το προϊόν ή το παιχνίδι σας φτάσει στην αγορά », δήλωσε ο Schaffert.

Η περιεκτικότητα περιλαμβάνει περιεχόμενο

Έπειτα μοιράστηκε μια ιστορία για μια από τις καλύτερες εφαρμογές στο App Retailer, το Project Makeover, το οποίο είχε διάφορα ζητήματα που σχετίζονται με τη συμπερίληψη λόγω της προσέγγισής του στο περιεχόμενο.

“Έτσι, μία από τις πρώτες ενέργειες του παιχνιδιού είναι να αφαιρέσουμε τα γυαλιά από αυτό το είδωλο, ώστε να μπορέσουμε να συνεχίσουμε με το makeover”, εξήγησε ο Schaffert. «Μερικοί άνθρωποι έχουν σχολιάσει πραγματικά αυτό το ζήτημα στο App Shop, λέγοντας« Γιατί πρέπει να αφαιρεθούν τα γυαλιά σας για να γίνει αυτό το makeover Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι όμορφη επειδή έχει γυαλιά “”

Και πάλι, αυτά είναι τα είδη των πραγμάτων που θα μπορούσαν να κατανοηθούν από κάποιον που γνωρίζει περισσότερο πώς θα εξελιχθεί για μια γυναίκα που έχει γυαλιά, για παράδειγμα, εάν μια γυναίκα που φοράει γυαλιά είχε ρόλο λήψης αποφάσεων στην ομάδα ανάπτυξης. .

“Αφαιρέστε τους χρήστες σας από το παιχνίδι προτού έχουν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν [when things like this go unaddressed]”, Συμπέρανε ο Schaffert.” Θα μπορούσατε να πείτε, “Λοιπόν, δεν μπορώ να εξηγήσω εάν οι άνθρωποι προσβλήθηκαν.” Είναι αλήθεια, αλλά μπορείτε σίγουρα να μετριάσετε τον κίνδυνο. Αυτό που κάνει η D&I είναι να καταπολεμήσει την πιθανότητα να επηρεαστεί η εμπειρία χρήστη. “

Και για να εμπλουτίσετε και την εμπειρία του χρήστη », πρόσθεσε ο Smith.

Για να ολοκληρώσει τη συνομιλία, ο Schaffert πρόσθεσε ένα επιπλέον ψήγμα σοφίας για εταιρείες που θέλουν να υποστηρίξουν τις προσπάθειές τους για έρευνα και ανάπτυξη: Φέρτε τις διαφορετικές ομάδες σας στο προσκήνιο του οργανισμού σας και τοποθετήστε τις στο προσκήνιο.

“… Υπογραμμίζει τη σπουδαία δουλειά που κάνουν ήδη”, δήλωσε ο Schaffert. «Θέλουμε να μάθουμε γι ‘αυτούς. Νομίζω ότι όχι μόνο βοηθά την εταιρεία και την επιχείρησή σας, αλλά βοηθά επίσης εκείνους τους ανθρώπους που έρχονται, που σκέφτονται παιχνίδια ή παίζουν όλη την ώρα και αναρωτιούνται πώς μπορούν να το μετατρέψουν σε καριέρα. Βλέπουν κάποιον που μοιάζει με αυτούς ή κάποιον που είχε την ίδια εμπειρία με αυτόν, είναι πιο πιθανό να συμμετάσχει στο πάρτι. “

Το πιο σημαντικό στολίδι αυτού του πάνελ δεν είναι μόνο το πώς να κάνω D&I καλύτερα, αλλά πώς να το κατανοήσουμε πρώτα: «Η ποικιλομορφία και η συμπερίληψη δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα. Δεν μας κάνεις χάρη. Είναι μια έξυπνη επιχείρηση. “


ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ: GamesBeat’s Driving Recreation Advancement Summit




[via]