Η μήνυση της Apple εναντίον της Epic θα μπορούσε να ανοίξει την πόρτα σε πληρωμές τρίτων, με γνώμονα το eSports

Η Strafe συγκέντρωσε 3 εκατομμύρια δολάρια για μια συμπληρωματική εφαρμογή esports και παιχνίδι στοιχημάτων.


Χωρίς να κυκλοφορήσετε ούτε ένα παιχνίδι, μήλο είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες τυχερών παιχνιδιών στον κόσμο, απλά από λαμβάνοντας ένα κομμάτι όλων των συναλλαγών στην πανταχού παρούσα πλατφόρμα, το Apple iphone.

Αλλά αυτό που ξεκίνησε ως αψιμαχία πριν από μήνες, όταν Η Apple έχει απαγορεύσει την εφαρμογή xCloud iOS της Microsoft προσφέροντας πρόσβαση σε παιχνίδια εκτός του App Shop εξελίχθηκε σε νομικό πόλεμο με τα Epic Video games σχετικά με το δημοφιλές royale της μάχης, το Fortnite και τον αγώνα για να διατηρήσει το γενναιόδωρο μερίδιό του σε ολόκληρη τη βιομηχανία, η οποία έχει προσελκύσει την προσοχή των ρυθμιστικών αρχών στις ΗΠΑ και την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Σε μια προκαταρκτική ακύρωση μεταξύ των “Epic Game titles” και της Apple στις 28 Σεπτεμβρίου, ο δικαστής του περιφερειακού δικαστηρίου των Ηνωμένων Πολιτειών Yvonne Gonzalez Rogers για τη Βόρεια Περιφέρεια της Καλιφόρνια συνέστησε στην Apple και την “Epic Game titles” να εξετάσουν μια δίκη με δημόσια κριτική επιτροπή. Τελικά, η Epic και η Apple συμφώνησαν ότι οι ισχυρισμοί της Epic και οι ανταγωγές της Apple πρέπει να δικάζονται από το δικαστήριο και όχι από κριτική επιτροπή, η οποία αναμένεται τώρα να πραγματοποιηθεί τον Ιούλιο του 2021.

Ο περιφραγμένος κήπος δοκιμάζεται

Ο ισχυρισμός της Epic απορρέει σε μεγάλο βαθμό από το υπερβολικό τέλος επεξεργασίας πληρωμών της Apple κατά 30% για αγορές εντός εφαρμογής (IAP), το οποίο είναι σχεδόν 10 φορές το κανονικό επιτόκιο που χρεώνουν άλλοι επεξεργαστές πληρωμών τρίτων, όπως η Stripe. , η οποία χρεώνει 2,9% $ + ,30 $ / συναλλαγή.

Για προγραμματιστές παιχνιδιών που θέλουν να αξιοποιήσουν την αγορά κινητής τηλεφωνίας 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αυτό είναι ένα αναπόφευκτο τέλος διανομής σε συσκευές iOS, επειδή σε αντίθεση με τα τηλέφωνα Android, απαγορεύεται η λήψη εφαρμογών από τα Apple iphone εκτός εάν εγκριθεί και εισαχθεί. στο Apple Application Retailer.

Η Microsoft συνεχίζει να αμφισβητεί επίσης τον περιφραγμένο κήπο. Παρόλο που η Apple έχει ζητήσει από τη Microsoft τη ροή κάθε παιχνιδιού μέσω της υπηρεσίας xCloud που βασίζεται σε iOS, η οποία θα υποβάλει αυτά τα παιχνίδια Κανόνες App Shop και προμήθεια 30% στο IAP, η εταιρεία πρόσφατα ανακοίνωσε μια λύση που επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν ροή παιχνιδιών από την κονσόλα τους αντί για διακομιστές xCloud. Χτυπά στην καρδιά της νομικής μάχης μεταξύ της Apple και των Epic Games, καθώς και την αποφασιστικότητα να βρει εναλλακτικές διαδρομές.

Η Amazon μπήκε επίσης στο παιχνίδι και πρόσφατα ξεκίνησε τη δημόσια έκδοση beta της Luna, της υπηρεσίας τυχερών παιχνιδιών που βασίζεται σε σύννεφο, παρόμοια με το xCloud. Σε iOS, η Amazon Luna λειτουργεί εκτός των τειχών πληρωμής της Apple, επειδή παρέχει ροές μέσω μιας εφαρμογής ιστού και επομένως εξαιρείται σύμφωνα με τους κανόνες του Apple App Retailer. Εφόσον οι υπηρεσίες εφαρμογών ιστού όπως το xCloud και η Luna προσφέρουν βελτιστοποιημένη απόδοση για iOS και η Apple εξακολουθεί να επιτρέπει αυτήν την εξαίρεση στους κανόνες τους, υπάρχει ένας ισχυρός λόγος για τον οποίο περισσότερες υπηρεσίες ροής εισέρχονται στην αγορά στο iOS και λειτουργούν έξω από τα τείχη. Κάρτα πληρωμής Application Retailer.

Πολλές άλλες εταιρείες που υπόκεινται σε περικοπή 30% στο Application Retail store έχουν βρει εναλλακτικούς τρόπους για να καλύψουν τα τέλη, όπως το Spotify, το οποίο αρχικά μεταβίβασε το κόστος στους χρήστες αυξάνοντας τα ποσοστά συνδρομής. Όταν η Apple κυκλοφόρησε την ανταγωνιστική υπηρεσία μουσικής της για $ 10 που μείωσε το τέλος της Spotify κατά 13 $, η εταιρεία εγκατέλειψε το σύστημα πληρωμών της Apple και αντ ‘αυτού οι χρήστες πρέπει να πληρώσουν μια συνδρομή μέσω του ιστότοπου της Spotify.

Το Facebook αξιολόγησε επίσης πρόσφατα τον αντίκτυπο και την απογοήτευση της περικοπής 30% της Apple για τη νέα υπηρεσία ζωντανών εκδηλώσεων, εκφράζοντας ότι η εταιρεία θέλει επίσης να επεξεργαστεί πληρωμές προς όφελος των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν την υπηρεσία.

Λειτουργεί έξω από τους τοίχους

Πάνω: Η Strafe συγκέντρωσε 3 εκατομμύρια δολάρια για μια εφαρμογή συνοδευτικών eSports και ένα παιχνίδι στοιχημάτων.

Πιστωτική εικόνα: Strafe

Ένα είδος παιχνιδιού, ωστόσο, εξαιρείται από τις απαιτήσεις επεξεργασίας πληρωμών της Apple: παιχνίδια πραγματικών χρημάτων και τουρνουά esports.

Αυτό είναι πιθανό επειδή η εικονική πίστωση και το εικονικό νόμισμα ενέχουν υψηλό επίπεδο κινδύνου, καθώς αυτοί οι τύποι πληρωμών σχετίζονται με υψηλά ποσοστά επιστροφής χρεών και διαφορών. Επιπλέον, υπάρχουν περίπλοκοι κανόνες συμμόρφωσης για συγκεκριμένο κράτος που απαιτούν εκτεταμένη νόμιμη επιμέλεια, ο οποίος μερικές φορές απαιτεί τον έλεγχο του ίδιου του κώδικα του παιχνιδιού.

Για χειριστές τουρνουά esports πραγματικών χρημάτων, όπως Skillz, Papaya Gaming, CelerX και Ryu Game titles, οι αγορές παικτών διευκολύνονται μέσω τρίτων επεξεργαστών πληρωμών. Με αυτήν την εναλλακτική διαδικασία πληρωμής, οι προγραμματιστές λαμβάνουν περισσότερο από το 70% των εσόδων που δημιουργούνται στο παιχνίδι τους, επειδή οι χειριστές λαμβάνουν λιγότερο από τη συνηθισμένη περικοπή 30% της Apple.

Ωστόσο, αυτά τα αυξημένα έσοδα εξακολουθούν να έχουν τιμή. Χωρίς τη χρήση του IAP της Apple, το κατάστημα αποθαρρύνεται να προωθήσει εφαρμογές πραγματικών χρημάτων και τουρνουά eSports. Πιθανότατα δεν θα δείτε το παιχνίδι τουρνουά με πραγματικά χρήματα ως το μόνο μοντέλο αγοράς ως επιλεγμένη εφαρμογή σύντομα. Ως αποτέλεσμα, οι πιθανές χαμένες ευκαιρίες για αύξηση της προβολής και των λήψεων κοστίζουν ένα αυξημένο μερίδιο εσόδων για προγραμματιστές παιχνιδιών.

Ωστόσο, η αντιστάθμιση για τους μεγάλους χειριστές τουρνουά σίγουρα αξίζει τον κόπο για ένα μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας δισεκατομμυρίων δολαρίων. Το 2020, η ερευνητική εταιρεία Newzoo προέβλεψε ότι η βιομηχανία esports θα προσπεράσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε έσοδα.

Είναι επομένως εκπληκτικό το γεγονός ότι δεν επιτρέπεται καμία εφαρμογή εφαρμογών τυχερών παιχνιδιών με πραγματικά χρήματα στο Google Engage in Shop. Παιχνίδια πραγματικών χρημάτων Οι εφαρμογές Android διατίθενται σε εναλλακτικές πλατφόρμες, ενώ οι εφαρμογές Skillz διατίθενται απευθείας στον ιστότοπό τους.

Τώρα που το Skillz πρόκειται να ανοίξει IPO, αυτή η κατηγορία παιχνιδιών θα μπορούσε να θεωρηθεί πολύ πιο νόμιμη και ως καταλύτης για αλλαγή στην πολιτική της Google. Ο κίνδυνος που παρουσιάζει το τουρνουά μετρητών στην πλατφόρμα τους θα μπορούσε να μειωθεί σημαντικά καθώς αυξάνεται η προβολή και το ενδιαφέρον της αγοράς σε αυτήν την κατηγορία παιχνιδιών.

Ένα μέλλον στο οποίο καταρρέει ο κλειστός κήπος

Εάν συνεχιστεί ο αυξημένος έλεγχος των πολιτικών καταστήματος της Apple, υπάρχει πιθανότητα διαφορετικού μέλλοντος για προγραμματιστές παιχνιδιών.

Αν οι απαιτήσεις επεξεργασίας πληρωμών της Apple εξαφανίζονταν για όλες τις εφαρμογές στο κατάστημά της, όπως φαίνεται στη βιομηχανία κινητών esports, θα μπορούσε να φτάσει ένα ανταγωνιστικό οικοσύστημα επεξεργαστών πληρωμών, δημιουργώντας συναρπαστικές νέες ευκαιρίες για προγραμματιστές εφαρμογών. , όπως μικροπληρωμές, συναλλαγές κρυπτονομισμάτων και καινοτόμα προγράμματα επιβράβευσης.

Επίσης, θα μπορούσαμε να δούμε esports και πραγματικά τουρνουά που κάνουν cross-play όπου δεν υπάρχει σήμερα, όπως στο Steam, το GOG, το PlayStation 4 και το Xbox. Σήμερα, οι παίκτες μπορούν να χρησιμοποιούν ιστότοπους τρίτων όπως Αίθουσα παικτών είναι GamerSaloon ανταγωνιστείτε για μετρητά σε δημοφιλή παιχνίδια Laptop και κονσόλας. Τελικά, στο μακρινό μέλλον, μπορεί να δούμε έναν τίτλο που να ταιριάζει ομοιόμορφα σε υπολογιστές, κονσόλες ή / και κινητές συσκευές, όπως το Get in touch with of Duty, που προσφέρει μια συνεκτική εμπειρία παιχνιδιού και τουρνουά μετρητών εντός παιχνιδιού.

Αυτό που συμβαίνει στα esports μας δίνει μια προεπισκόπηση των μελλοντικών δυνατοτήτων του τοπίου παιχνιδιών για κινητά, ένα οικοσύστημα ελεύθερο να είναι καινοτόμο.

Το παιχνίδι έχει μια ιστορία πρωτοποριακών καινοτομιών. Πολλές τεχνολογίες, από την αναγνώριση προσώπου και τον έλεγχο χειρονομίας έως τα γραφικά και τις οθόνες, ξεκίνησαν στα παιχνίδια πριν προσαρμοστούν σε άλλους κλάδους. Η επεξεργασία πληρωμών μέσω κινητού δεν αποτελεί εξαίρεση και ο καθένας είναι καλύτερος εάν επιτραπεί η άνθηση της καινοτομίας.

Ο Ross Krasner είναι ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Ryu Games, μιας πλατφόρμας παιχνιδιών για κινητά που συνδυάζει τουρνουά μετρητών με κοινωνικές αλληλεπιδράσεις.


Δεν μπορείτε να κάνετε μόνοι σας ασφάλεια

Αναφορά ασφάλειας παιχνιδιών COVID-19: Μάθετε σχετικά με τις τελευταίες τάσεις επίθεσης στα παιχνίδια. Συνδεθείτε εδώ




[via]