Η μεταφορά του παιχνιδιού σας σε όλη την πλατφόρμα μπορεί να αυξήσει τα έσοδα κατά 20 έως 40% (VB Live)

Η μεταφορά του παιχνιδιού σας σε όλη την πλατφόρμα μπορεί να αυξήσει τα έσοδα κατά 20 έως 40% (VB Reside)


Παρουσιάστηκε από την Xsolla


Για να ξεκινήσετε με επιτυχία το παιχνίδι σας σε μια ολοένα και πιο πολυσύχναστη αγορά, πρέπει να αναπτύξετε μια στρατηγική εκκίνησης μεταξύ πλατφορμών. Μάθετε πώς να μεταβείτε σε διάφορες πλατφόρμες, να τραβήξετε και να κρατήσετε την προσοχή των χρηστών, πώς να αναπτύξετε το παιχνίδι σας και πολλά άλλα σε αυτήν την εκδήλωση VB Live.

Δωρεάν πρόσβαση κατόπιν αιτήματος εδώ.


Το να γίνεται αντιληπτό ως προγραμματιστής παιχνιδιών γίνεται πιο δύσκολο το 2021. Ο αυξημένος ανταγωνισμός καθιστά την ανιχνευσιμότητα μια αυξανόμενη πρόκληση σε κάθε πλατφόρμα. Και όταν η Apple αρχίσει να επιβάλλει τις αλλαγές στο αναγνωριστικό για διαφήμιση (IDFA), οι κινητές συσκευές ειδικότερα θα αντιμετωπίσουν αυτήν την πρόκληση με έναν νέο τρόπο. Με την κατάργηση του IDFA, οι προγραμματιστές δεν θα γνωρίζουν από πού προέρχονται οι παίκτες τους και πώς αποδίδουν αυτά τα κανάλια, γεγονός που καθιστά δύσκολη τη μοντελοποίηση στρατηγικών απόκτησης.

Ωστόσο, η ανάπτυξη πολλαπλών πλατφορμών ανοίγει νέους δρόμους για ανάπτυξη, λέει ο Michail Katkoff, CEO και συνιδρυτής των Savage Sport Studios.

“Δεν είναι απλώς ένας νέος τρόπος να προσελκύσετε νέους χρήστες – άτομα που μπορεί να μην σας ανακαλύπτουν σε κινητά που μπορείτε να στοχεύσετε πιο άμεσα σε υπολογιστή ή στον ιστό – αλλά επίσης προσεγγίζει τους υπάρχοντες παίκτες σας σε διαφορετικές πλατφόρμες”, λέει .

Είτε τους παρέχει μια έκδοση πολλαπλών πλατφορμών του παιχνιδιού για να παίξουν είτε τους δίνουν έναν τρόπο να αλληλεπιδρούν με την κοινότητα, υπάρχει μια ευκαιρία για πολύ περισσότερη κοινοτική συμμετοχή μέσω του υπολογιστή, που είναι μια ισχυρότερη κοινωνική συσκευή. βαθύτερες προσπάθειες, προσθέτει ο Katkoff.

«Σκεφτόμαστε τα πράγματα ως πλατφόρμα πρώτα, αλλά πραγματικά πρέπει να σκεφτούμε τους πελάτες και πώς αλλάζει η χρήση των πλατφορμών», λέει ο Steve Peterson, Διευθύνων Σύμβουλος της StoryPHORCE Entertainment. «Δεν το σκέφτονται από μια κεντρική πλατφόρμα. Οι χρήστες χρησιμοποιούν τον υπολογιστή τους περισσότερο. Είμαι περισσότερο στο διαδίκτυο παρά στο κινητό. Εάν δεν είστε στον ιστό, αυτό είναι κάτι που λείπει, όπου οι παίκτες σας ενδέχεται να μην αλληλεπιδράσουν μαζί σας μόνο και μόνο επειδή η χρήση της συσκευής τους είναι χαμηλότερη κατά τη διάρκεια της πανδημίας. “

Υπό το φως των προκλήσεων IDFA, ένα από τα πραγματικά οφέλη της μετάβασης σε πολλαπλές πλατφόρμες είναι η δυνατότητα εισαγωγής του δικού σας συστήματος σύνδεσης. Όταν οι παίκτες συνδέονται μέσω της βάσης δεδομένων σας, μπορείτε να συλλέξετε βασικά δεδομένα για αυτούς τους παίκτες. Είναι ισχυρές πληροφορίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε την επιχείρησή σας σε όλες τις πλατφόρμες. Η αποσύνδεση από καταστήματα εφαρμογών και η πρόσβαση στον Ιστό προσφέρει επίσης πολύ πιο άμεσες ευκαιρίες διαφήμισης που ενδέχεται να μην μπορείτε να κάνετε σε κινητές συσκευές. Προσφέρει επίσης την ευκαιρία να συνεργαστείτε με επιρροές και streamers.

“Βάζει περισσότερα εργαλεία στην εργαλειοθήκη σας τα οποία μπορείτε να διανείμετε και να χρησιμοποιείτε για να αλληλεπιδράτε με τους παίκτες με τους οποίους θέλετε να αλληλεπιδράσετε, αλλά προσθέτει επίσης νέες ροές εσόδων που μπορούν ενδεχομένως να αντισταθμίσουν ορισμένες από τις απώλειες, ειδικά εάν το παιχνίδι σας είναι βασισμένο σε ένα μοντέλο αυτό απαιτεί υψηλούς καταναλωτές », λέει ο Chris Hewish, πρόεδρος της Xsolla. “Εάν είστε ένα από αυτά τα παιχνίδια στρατηγικής 4X ή άλλο παιχνίδι που απαιτεί πολλά χρήματα, τότε η πολλαπλή πλατφόρμα θα σας ωφελήσει.”

Σημειώνει ότι οι συνεργάτες της εταιρείας για κινητές συσκευές που προσθέτουν νέες πλατφόρμες βλέπουν οπουδήποτε από το 20 έως το 40 τοις εκατό των εσόδων που δημιουργούν στο κινητό τώρα σε υπολογιστή και στο διαδίκτυο.

“Έχω δει 80-90 τοις εκατό, αλλά εξαρτάται από το στυλ του παιχνιδιού”, προσθέτει ο Katkoff. Εξαρτάται από το σημείο εκκίνησης. Ξεκινήσατε από το κινητό και μετά μεταβείτε στον υπολογιστή Τότε θα κερδίσετε λιγότερα στον υπολογιστή, επειδή οι παίκτες σας έχουν συνηθίσει να παίζουν σε κινητές συσκευές. Το Hearthstone κερδίζει πολλά χρήματα στο κινητό, αλλά ένα μικρό μέρος του τι κάνει στον υπολογιστή. Υπό αυτήν την έννοια, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τις συνεδρίες καθώς και το σημείο εκκίνησης. “

Φυσικά, υπάρχουν τεχνικές προκλήσεις για να μεταφέρετε το παιχνίδι σας σε άλλη πλατφόρμα. Οι απαιτούμενες δραστηριότητες front-conclude είναι στάνταρ και μπορούν να παραχθούν: δημιουργία ιστότοπου, εφαρμογή συστήματος σύνδεσης πολλαπλών πλατφορμών, ανάπτυξη εμπορικής λύσης, λέει ο Hewish, αλλά το πραγματικό κρέας και πατάτες κάνει το παιχνίδι να λειτουργεί και να το υποστηρίζει.

“Εάν σκέφτεστε πραγματικά το παιχνίδι πολλαπλών πλατφορμών, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να το εκτελέσετε σε διαφορετικές πλατφόρμες”, λέει ο Katkoff. “Εδώ μπαίνει η πραγματική δουλειά. Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να αλλάξουν και αυτά τα πράγματα αλλάζουν από την πλευρά των λειτουργιών. Στην πραγματικότητα, κάνοντας cross-platform και συνδέοντας τη Xsolla για να κάνετε πληρωμές, αυτό είναι το εύκολο μέρος. για να ρυθμίσετε τον οργανισμό σας για να τον εκτελέσει.

Η αρχιτεκτονική του διακομιστή πρέπει να αλλάξει. Οι ενημερώσεις γίνονται μεγαλύτερες επειδή πρέπει να τις παρουσιάσετε σε όλους τους παίκτες σας που παίζουν ταυτόχρονα σε διαφορετικές πλατφόρμες – δεν μπορείτε να έχετε παλαιότερη έκδοση σε μία πλατφόρμα και νεότερη έκδοση κάπου αλλού που σημαίνει ότι το QA είναι υπερωρίες .

Η ανάπτυξη του παιχνιδιού σας από την κύρια πλατφόρμα σημαίνει επίσης την είσοδο σε έναν κόσμο εντελώς διαφορετικών KPI και ενδέχεται να μην έχετε συνηθίσει υπαλλήλους για την απόκτηση χρηστών για τίτλους πελατών υπολογιστή. Για κάθε νέα πλατφόρμα, σημειώνει η Miikka Luotio, Ενδιάμεσος Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Ευρώπη, Xsolla, είναι απαραίτητο να εξεταστεί η αύξηση, ακόμη και ο διπλασιασμός, του μεγέθους της ομάδας για επιχειρησιακή υποστήριξη. Το μέγεθος της ομάδας απασχολεί ιδιαίτερα τα μικρά και μεσαία στούντιο έναντι των εταιρικών εταιρειών και κάτι που πρέπει να ληφθεί υπόψη από την αρχή.

Και με έναν νέο τίτλο στην ανάπτυξη, εστιάζετε να το κάνετε σωστά σε μια ενιαία πλατφόρμα και, στη συνέχεια, να επεκτείνετε και να αναπτυχθείτε από εκεί, ή πηγαίνετε από πλατφόρμα από την αρχή

«Προερχόμενος από ένα υπόβαθρο προγραμματιστή, τείνω να το κάνω σωστά και στη συνέχεια να επεκτείνω και να μεγαλώνω», λέει ο Hewish. “Συνδυάζει αυτόν τον βασικό πυρήνα για το παιχνίδι σας, κατανοώντας την βασική κοινότητά σας, κοιτάζοντας την αρχική κοόρτη σας και δείτε πόσο ελκυστικό είναι, και μόλις καταλάβετε τα πάντα και έχετε ένα καλό μοντέλο οικονομίας και δημιουργίας εσόδων, τότε μπορείτε να επεκταθείτε σε άλλες πλατφόρμες” .

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα οφέλη και τις προκλήσεις της εναλλαγής μεταξύ πλατφορμών, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου αλληλεξάρτησης της δημιουργίας εσόδων και του σχεδιασμού παιχνιδιών, πώς να δημιουργήσετε ένα οικοσύστημα σε διάφορες πλατφόρμες, πραγματικά παραδείγματα επιτυχημένης δημιουργίας εσόδων μεταξύ πλατφορμών και πολλά άλλα, μην χάσετε. αυτό το VB Stay Celebration.


Δωρεάν πρόσβαση κατόπιν αιτήματος εδώ.


Θα μάθετε για:

  • Απόκτηση νέων χρηστών με εμπειρία μεταξύ πλατφορμών
  • Δημιουργικοί τρόποι δημιουργίας μιας κοινότητας πέρα ​​από το App Retail outlet
  • Πώς να στοχεύσετε τις σωστές αγορές, πλατφόρμες και περιοχές για το παιχνίδι σας

Ηχεία:

  • Michail Katkoff, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής, Savage Recreation Studios
  • Κρις Χιούισς, Πρόεδρε, Xsolla
  • Miikka Luotio, Ενδιάμεσος Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Ευρώπη, Xsolla
  • Steve Peterson, Διευθύνων Σύμβουλος, StoryPHORCE Amusement (συντονιστής)



[via]