Η ομάδα του “State of Decay 2″απολογείται και εξηγεί το “Nazi Punching” trait



Μια αλλαγή στο State of Decay 2 φαίνεται να έχει αλλάξει κατά λάθος τον υπαινιγμό ενός πολιτικά φορτισμένου character trait, προκαλώντας μια συγγνώμη από την Undead Labs.

Όπως αναφέρθηκε από το PC Gamer, για ολόκληρο το περασμένο μήνα, o δημιουργούς του Steam Marines, James Seow, ανέβαζε αβλαβή tweets για την εμπειρία του με το State of Decay, μέχρι που ανακάλυψε ότι ένας από τους χαρακτήρες τους είχε το trait του “βάραγε ναζί”. Η ουσία του trait είναι ότι ο χαρακτήρας είναι πώς ο χαρακτήρας λύνει συγκρούσεις με σωματική βία, ειδικά όταν επιχειρήματα προκύπτουν από ισχυρές πεποιθήσεις.

Από θέμα gameplay, απλά δίνει ένα μπόνους στη ζημιά που κάνει ο χαρακτήρας, τον κάνει πιο ευέξαπτο, και θεωρείται αρνητικό trait.

Καθώς η Undead Labs βελτίωνε το State of Decay 2, όλα τα επιχειρήματα μεταξύ χαρακτήρων κατέληξαν να κατηγοριοποιούνται κάτω από μια ομπρέλα, κάνοντας οποιαδήποτε ισχυρή πεποίθηση, ανεξάρτητα από το πόσο ιδεολογικά διαφορετική, να τιμωρείται το ίδιο.

Παρατηρώντας αυτό, ο Seow έκανε tweetαρε τόσο στην Undead Labs όσο στον λογαριασμό του State of Decay 2, ρωτώντας γιατί το παιχνίδι είχε “ναζιστικές βλακείες”. Ο Seow αποκλείστηκε σχεδόν αμέσως και από τους δύο λογαριασμούς.

Η Undead Labs απάντησε την Πέμπτη, λέγοντας πως το μπλοκάρισμα του Seow έγινε αυτόματα από λογισμικό που είχε διαφθαρθεί από αρνητικά σχόλια σχετικά με το Black History Month. Συνέχισαν εξηγώντας πώς το trait είχε δημιουργηθεί καιρό πριν την κυκλοφορία του SoD2 το 2018, και δεν σκόπευε να ήταν ποτέ αρνητικό.

“Ένας σχεδιαστής μας είπε πραγματικά από πρώτο χέρι ιστορίες για χτύπημα Nazi στην υπόγεια μουσική σκηνή”, έγραψε η Undead Labs. “Μας άρεσε και ΜΠΟΥΜ, το trait γεννήθηκε. Σχεδιάστηκε ως ένα συνολικά θετικό με ένα skill bonus – δίνει τέσσερα αστέρια Fighting εμπειρίας και έκανε επίσης τον χαρακτήρα πιο πιθανό να υποστηρίζει με πάθος τις πεποιθήσεις του.”

Το ηθικό σύστημα του State of Decay 2, το οποίο μπήκε αργότερα στην ανάπτυξη , άλλαξε την ανάγνωση του κειμένου του trait για να επισημάνει το μπόνους ζημιάς ως θετικό και την τάση για επιχειρήματα ως αποκλειστικά αρνητικό.

“Έτσι, σήμερα, αυτό το χαρακτηριστικό έχει ένα θετικό μπόνους (λευκό κείμενο) και κόκκινο κείμενο στο UI λόγω της πιθανότητας για διαφωνία. Ήταν έτσι για χρόνια και ποτέ δεν συνειδητοποιήσαμε πόσο σύγχυση φαίνεται να δημιουργεί μέχρι απόψε. Δεν είναι συνηθισμένο, έχουμε πάνω από 1300 traits.”

Η Undead Labs ολοκλήρωσε λέγοντας πώς το επόμενο hotfitx θα αντιμετωπίσει το ζήτημα κάνοντας το trait να έχει μόνο το θετικό μπόνους και να αφαιρέσει το “ευέξαπτος απέναντι σε άλλα άτομα” κομμάτι.

“Νομίζουμε ότι είναι γενικά καλύτερο για κανέναν να μην το θεωρήσει ξανά ως αρνητικό”, απάντησε η Undead Labs σε έναν χρήστη του Twitter.

Η IGN ρώτησε για τον Seow για κάποιο σχόλιο, με εκείνον να απαντάει πώς η UL του έστειλε ένα προσωπικό μήνυμα.

“Θα δεχόμουν την εξήγηση του σχεδιασμού και ‘θα το επιδιορθώσουμε’ πριν από οκτώ ημέρες, μου φαίνεται πολύ σαν εταιρικός έλεγχος ζημιών τώρα”, είπε ο Seow. “Χαίρομαι που χρειάστηκε μόνο μια εβδομάδα και ένα σορό ανθρώπους να φωνάζουν”.

Μπορείτε να διαβάσετε το review μας για το παιχνίδι εδώ. Και ας ελπίσουμε πώς δεν θα υπάρχουν άλλα τέτοια περίεργα στο μέλλον.

Για περισσότερα νέα από τον κόσμο του gaming μείνετε συντονισμένοι στο IGN Greece.





Source link