Η Πιθανή Πραγματικότητα βάζει το πρόσωπό σας σε έναν χαρακτήρα παιχνιδιού βίντεο

Η Πιθανή Πραγματικότητα βάζει το πρόσωπό σας σε έναν χαρακτήρα παιχνιδιού βίντεο


Πιθανή πραγματικότητα μπορεί να τραβήξει μια δισδιάστατη φωτογραφία του προσώπου σας και να τη μετατρέψει σε αρχείο 3D avatar εντός ενός βιντεοπαιχνιδιού ή εικονικού κόσμου. Είναι για άτομα που θέλουν να ταυτιστούν με χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών με πολύ πιο προσωπικό τρόπο.

Πολλές εταιρείες το έχουν δοκιμάσει στο παρελθόν, με διαφορετικούς βαθμούς επιτυχίας. Αλλά η Πιθανή Πραγματικότητα πιστεύει ότι έχει έρθει η ώρα για την τεχνολογία Intract λόγω της μοναδικής προσέγγισης της εταιρείας στο πρόβλημα.

Η εταιρεία με έδρα το Λος Άντζελες ιδρύθηκε το 2018 από τον Ryan Isbell και αργότερα εντάχθηκε από τον κύριο προγραμματιστή Levon Ravel. Έχουν περιγραφεί ως παθιασμένοι προγραμματιστές και έχουν αφιερωθεί στην αποστολή της τοποθέτησης παικτών στο παιχνίδι. Όχι μόνο παιχνίδι ως χαρακτήρας βιντεοπαιχνιδιού. Όμως είναι ένας χαρακτήρας βιντεοπαιχνιδιού. Η τεχνολογία είναι τώρα διαθέσιμη για δοκιμές άλφα. Η εταιρεία προσφέρει δοκιμές στους προγραμματιστές, ώστε να μπορούν να τις ενσωματώσουν εύκολα στα παιχνίδια τους μέσω μιας διεπαφής προγραμματισμού εφαρμογών (API).

“Στόχος μας ήταν να διευκολύνουμε τόσο τους προγραμματιστές όσο και τους παίκτες να προσθέσουν τα πρόσωπά τους σε βιντεοπαιχνίδια”, δήλωσε η Isbell σε συνέντευξή της στο GamesBeat. «Υπάρχει ανταγωνισμός, αλλά επικεντρώνονται σε ιδιόκτητα μοντέλα avatar και πρόσωπα κινουμένων σχεδίων. Ως παίκτες, θέλαμε να το κάνουμε με χαρακτήρες από υπάρχοντα παιχνίδια. “

Πώς λειτουργεί

Μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα με το πρόσωπό μου στις φωτογραφίες, χρησιμοποιώντας τη μηχανή παιχνιδιών Unity. Τράβηξαν μια μονή φωτογραφία 2D χαμηλής ανάλυσης (256 x 256 εικονοστοιχεία) και τη χαρτογράφησαν σε ένα κινούμενο σώμα και κεφάλι. Δεν ήταν απολύτως τέλειο, αλλά σίγουρα θα λειτουργούσε σε πολλά βιντεοπαιχνίδια. Το γεγονός ότι μπορούν να το κάνουν αυτό γρήγορα και εύκολα τους δίνει ελπίδα ότι μπορούν να εξαλείψουν τα εμπόδια που μαστίζουν τις προηγούμενες προσπάθειες.

“Το πρόσωπό σου ταιριάζει με το μοντέλο χαρακτήρων του παιχνιδιού, έτσι ώστε να μπορείς να έχεις την εικόνα σου και μετά να μπορείς να δεις τον εαυτό σου ως τον κύριο χαρακτήρα του παιχνιδιού”, είπε η Isbell.

Πάνω: Τώρα, αν μόνο μπορούσαν να φορτίσουν και το πραγματικό μου σώμα. Ή μήπως όχι.

Πιστωτική εικόνα: Πιθανή πραγματικότητα

Η εικόνα λειτουργεί σαν δέρμα, η οποία είναι μια τροποποίηση για ένα παιχνίδι όπου μπορείτε να τυλίξετε ένα νέο πρόσωπο σε έναν υπάρχοντα χαρακτήρα βιντεοπαιχνιδιού. Οι παίκτες πληρώνουν πολλά χρήματα για δέρματα – Η Epic Games έχει κάνει δισεκατομμύρια δολάρια που πωλούν δέρματα για το παιχνίδι Fortnite struggle royale – και έτσι η εταιρεία που έχει αυτό το δικαίωμα έχει πολλές ευκαιρίες να το περιμένει.

Και η Πιθανή Πραγματικότητα θέλει να είναι η τυχερή εταιρεία που διευκολύνει τόσο τους παίκτες όσο και τους δημιουργούς παιχνιδιών.

Πάνω: Η Πιθανή Πραγματικότητα χρησιμοποίησε αυτήν την εικόνα μου για να δημιουργήσει το πρόσωπο του avatar μου.

Πιστωτική εικόνα: Πιθανή πραγματικότητα

“Ο προγραμματιστής θα πάρει τον κωδικό API και θα τον χρησιμοποιήσει για να μπείτε στο παιχνίδι”, δήλωσε ο Ravel. “Η ευκαιρία μας είναι να εκδημοκρατίσουμε τη διαδικασία για να το κάνουμε και να την διαθέσουμε σε οποιοδήποτε στούντιο τυχερών παιχνιδιών.”

Η τεχνολογία είναι συμβατή με όλες τις πλατφόρμες παιχνιδιών και κωδικοποίησης και το πρόσωπο μπορεί να προσαρμοστεί σε οποιονδήποτε χαρακτήρα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια φωτογραφία από smartphone, κάμερα internet ή οποιαδήποτε άλλη πηγή.

Πάνω: Ο Ryan Isbel και το είδωλό του δημιουργήθηκαν από την Possible Truth.

Πιστωτική εικόνα: Πιθανή πραγματικότητα

Λείπουν ορισμένα κομμάτια του παζλ, όπως η προσαρμογή των μαλλιών. Προς το παρόν, το Intract χειρίζεται μόνο τη συσκευασία προσώπου. Μόλις παίζετε σε ένα παιχνίδι, πιθανότατα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία προσαρμογής χαρακτήρων για να αλλάξετε το χρώμα των ματιών, τα μαλλιά και άλλα χαρακτηριστικά.

“Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία τους για να ταιριάξετε τα φρύδια με τον χαρακτήρα”, δήλωσε ο Isbell. «Θέλουμε να σας βυθίσουμε στο παιχνίδι και στον υπάρχοντα χαρακτήρα. Μόλις ξεκινήσετε με ένα καλό θεμέλιο, μπορείτε να τρελαίνετε και να εξατομικεύσετε λίγο περισσότερο. “

Ο διευθύνων σύμβουλος της Beamable Jon Radoff είναι σύμβουλος. Είπε: «Ο Ryan έκανε σπουδαία δουλειά στην κατασκευή του προϊόντος. Είναι σπάνιο να δούμε μια εκκίνηση πριν από το σπόρο που έχει πάρει κάτι μέχρι τώρα. Αυτό που με εντυπωσίασε είναι ότι έχουν κάνει περισσότερα από το να δημιουργήσουν ένα demo – έχουν μια ολόκληρη πλατφόρμα ανάπτυξης και λειτουργική τεχνολογία γύρω από αυτήν. “

Η Πιθανή Πραγματικότητα δεν στρεβλώνει καν τα οστά του κεφαλιού ενός χαρακτήρα να μοιάζουν με τα δικά σας. Ούτε το σώμα σας παίζει. Ίσως δεν το θέλουμε όλοι, έτσι θα μπορούσαμε να βάλουμε τα πρόσωπά μας σε σώματα υπερήρωων. Αλλά υπάρχει πολύς χώρος για την Πιθανή Πραγματικότητα να βελτιώσει αυτό που κάνει με την πάροδο του χρόνου.

“Αν θέλω να δω τον εαυτό μου περισσότερο ως τον κύριο χαρακτήρα που παίζει, όπως στο Ghost Recon, τότε μπορώ να δω τον εαυτό μου ως σκληρό στρατιώτη”, είπε ο Isbell.

Ατελείωτες δυνατότητες

Ο Ravel πιστεύει ότι οι προηγούμενες μέθοδοι ήταν υπερβολικές, καθώς προσπάθησαν να συνδυάσουν πολλές εικόνες ενός ατόμου από διαφορετικές οπτικές γωνίες, έτσι ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν ένα ογκομετρικό πλέγμα και να το τυλίξουν γύρω από ένα τρισδιάστατο μοντέλο. Δεν χρειάζεται να το κάνετε αυτό και μπορείτε να αφήσετε κάποια δουλειά ώστε ο παίκτης να είναι δημιουργικός με την επεξεργασία της εικόνας, είπε.

Ο Levon Ravel είναι ο συνιδρυτής της Πιθανής Πραγματικότητας.

Πάνω: Ο Levon Ravel είναι συνιδρυτής του Probable Reality. Αυτό είναι το είδωλό του.

Πιστωτική εικόνα: Πιθανή πραγματικότητα

“Οι άνθρωποι που το έχουν δοκιμάσει στο παρελθόν δεν ήταν πάντα οι ίδιοι προγραμματιστές παιχνιδιών”, δήλωσε ο Isbell. «Και ο Λεβόν χρησιμοποίησε και πολλά από τα κόλπα του. Χρησιμοποιούμε ένα συνελικτικό νευρικό δίκτυο για τη διαχείριση ορισμένων δραστηριοτήτων. Μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε για να συλλέξουμε περισσότερους πόντους που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για την ανακατασκευή του προσώπου. Θέλουμε απλώς να το κάνουμε όσο το δυνατόν πιο απλό. “

Ο Isbell άρχισε να προσπαθεί να κάνει την τεχνολογία να λειτουργεί στην εικονική πραγματικότητα, οπότε τροποποίησε το σχέδιο μέχρι να επικεντρωθεί σε τρισδιάστατα παιχνίδια σε επίπεδες οθόνες. Η Πιθανή Πραγματικότητα επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν τους δικούς τους χαρακτήρες στο δικό τους μοντέλο ιστού. Αλλά θα μπορούσε επίσης να συνεργαστεί με εταιρείες παιχνιδιών για να προσθέσει προσαρμογή προσώπου στις διεπαφές προσαρμογής χαρακτήρων στα παιχνίδια τους. Πρόκειται για μια σχετικά μικρή ποσότητα δεδομένων σχετικά με το τι εμπλέκεται στην περιτύλιξη ενός προσώπου γύρω από έναν χαρακτήρα.

“Όλα συμβαίνουν στο παρασκήνιο”, είπε ο Ραβέλ. “Είναι μαγικό. Οι προγραμματιστές μπορούν να αντιγράψουν και να επικολλήσουν το απόσπασμα στον κώδικα. Θα τραβήξει μια φωτογραφία και θα το εισαγάγει στο παιχνίδι.”

Αυτό ενέχει ορισμένους κινδύνους. Οι άνθρωποι θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να δημιουργήσουν ένα ψεύτικο ψεύτικο από κάποιον που δεν τους αρέσει και να το χρησιμοποιούν για να χλευάσουμε αυτό το άτομο – ή χειρότερα. Θα μπορούσαν να κλέψουν την εικόνα μιας διασημότητας. Έτσι, οι εταιρείες που υιοθετούν αυτή τη λύση θα πρέπει να είναι προετοιμασμένες για αυτήν.

Η εταιρεία μιλά με επενδυτές αλλά δεν έχει συγκεντρώσει χρήματα ακόμη.

“Υπάρχουν τόσοι πολλοί λόγοι για τους οποίους οι άνθρωποι θέλουν να το κάνουν, αλλά η αναγνώριση είναι ένας από αυτούς”, δήλωσε ο Isbell.


Δεν μπορείτε να κάνετε μόνοι σας ασφάλεια

Αναφορά ασφάλειας παιχνιδιών COVID-19: Μάθετε σχετικά με τις τελευταίες τάσεις επίθεσης στα παιχνίδια. Συνδεθείτε εδώ




[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.