Η πρώτη ταινία CG του Studio Ghibli, "Earwig and the Witch", αποτελεί προσβολή

Η πρώτη ταινία CG του Studio Ghibli, “Earwig and the Witch”, αποτελεί προσβολή


Το Studio Ghibli, σε σκηνοθεσία του θρυλικού σκηνοθέτη Hayao Miyazaki, έχει ουσιαστικά τελειοποιήσει την τέχνη του 2D animation. Οπότε, ομολογώ, έχω περάσει τα τελευταία χρόνια φοβισμένος την πρώτη ταινία κινουμένων σχεδίων 3D CG της εταιρείας, Earwig και η μάγισσα. Όπως το βαρύ πνεύμα Stink του Η μαγεμένη πόλη, Θα μπορούσα να νιώσω τον πλησιέστερο αντίκτυπο μιας πλήρους ταινίας CG Ghibli στον ορίζοντα. Τι σημαίνει αυτό για τη διαβόητα λεπτομερή καλλιτεχνική διαδικασία του στούντιο Πώς θα διαμορφώσει το Ghibli προς τα εμπρός Αφού τελικά είδα Earwig και η μάγισσα στο HBO Max, ανησυχώ ακόμη περισσότερο.

https://www.youtube.com/look at?v=_PfhotgXEeQ

Σκηνοθεσία: Goro Miyazaki, γιος του Hayao, Ψαλίδα είναι μια κακή μισή ψημένη ταινία γεμάτη ανυπόφορους χαρακτήρες. Δεν έχει τη μαγεία μιας τυπικής φωνής Ghibli σε σχεδόν όλα τα επίπεδα: το κινούμενο σχέδιο χαρακτήρα CG είναι άκαμπτο και άψυχο, με τις εκφράσεις του προσώπου που δεν θα ήταν εκτός θέσης σε ένα φθηνά βίντεο YouTube για παιδιά. Η μουσική, που συνθέτει ο Satoshi Takebe, είναι ως επί το πλείστον αξέχαστη, πολύ μακριά από αυτό που αναμένεται από τον κανονικό Joe Hisaishi του Ghibli. (Αυτό είναι ιδιαίτερα επιζήμιο καθώς η μουσική υποτίθεται ότι παίζει κεντρικό ρόλο στην ιστορία!) Και παρόλο που έχει προσαρμοστεί από ένα μυθιστόρημα της Dianna Wynne Jones, η αφήγηση αισθάνεται ελλιπής, σαν να έλειπε ο Μιγιαζάκι από χρόνο και χρήμα πριν χρειαστεί να στείλει. μια τελική περικοπή.

Η ταινία ακολουθεί ένα νεαρό κορίτσι, τον Έρβιγκ, που έμεινε σε ορφανοτροφείο ως παιδί, και μεγάλωσε για να είναι ένα κουραστικό κοριτσάκι που ελέγχει όλους γύρω της. Αφού υιοθετήθηκε από μια παλιά μάγισσα και έναν μυστηριώδη μάγο, αρχίζει να μαθαίνει περισσότερα για τον εαυτό της και τις μαγικές δυνάμεις της. Εδώ, αυτή είναι η ταινία. Εκτός από την ποιότητα του animation, η ίδια η Earwig είναι λίγο βαρετή, χωρίς τη γοητεία των συνηθισμένων γενναίων ηρωιών Ghibli. Είναι λιγότερη ““και περισσότερο ενός μικρού κοριτσιού που επικεντρώνεται στο χειρισμό άλλων για τους δικούς της σκοπούς.

Για οποιοδήποτε άλλο στούντιο, μια ταινία σαν Ψαλίδα θα μπορούσε να είναι απλώς μια πυρκαγιά από την οποία περνούν αμέσως. Αλλά είναι η πρώτη είσοδος CG ενός θρυλικού κινούμενου σπιτιού, είναι εξαιρετικά υποτιμητική. Για να είμαστε δίκαιοι, η ταινία δημιουργήθηκε αρχικά για ιαπωνική τηλεόραση. Και ακόμη και αν δεν μπορούσα να βρω έναν ακριβή προϋπολογισμό παραγωγής, μπορείτε να πείτε ότι δεν ήταν πουθενά κοντά στα 20 εκατομμύρια έως τα 30 εκατομμύρια δολάρια που το στούντιο ξοδεύει συνήθως στις παλιές ταινίες μεγάλου μήκους του Miyazaki. Έτσι κατά κάποιο τρόπο Earwig και η μάγισσα Δεν είχα πολλές πιθανότητες να ξεκινήσω. Αλλά δεν μπορώ παρά να νιώσω ότι το σφάλμα έγκειται στην πλήρη απάθεια του Hayao Miyazaki και του παλαιότερου πληρώματος Ghibi.

“Ήμουν ο μόνος μεταξύ των ανθρώπων στο Ghibli που ήξεραν αυτή τη μέθοδο δημιουργίας, οπότε ήμουν σε θέση να πραγματοποιήσω το έργο χωρίς να συμβουλευτώ κανέναν”, δήλωσε ο Γκόρο Μιγιαζάκι σε συνέντευξη τύπου σύμφωνα με (διά μέσου ). “Ο Hayao Miyazaki μου είπε να προχωρήσω και ο παραγωγός Toshio Suzuki με ενθάρρυνε, λέγοντας ότι ακούγεται σαν μια δροσερή ιδέα, αλλά μετά από αυτό έμεινα να φροντίζω τον εαυτό μου. Ήμουν σχεδόν εγκαταλειμμένος, οπότε έκανα το anime με ένα νεαρό προσωπικό και δεν διαβουλεύτηκε καθόλου με τον παλιό. “

Ακόμα και μετά τη δουλειά σε μια ταινία μικρού μήκους CG (Μπόρον η κάμπια), Hayao Miyazaki δεν προσέγγισε ποτέ ταινίες CG ως μέσο. Και υπάρχει μια καλή πιθανότητα να έχετε δει τη βίαιη εξάλειψη κινουμένων σχεδίων που βασίζεται στο AI, μετά από μια επίδειξη ενός τρομακτικού πλάσματος ζόμπι από το εργαστήριο AI του Dwango. “Όποιος το δημιούργησε δεν έχει ιδέα τι είναι ο πόνος”, είπε, αφού είπε την ιστορία ενός φίλου με αναπηρία. “Είμαι απολύτως αηδιασμένος. Εάν θέλετε πραγματικά να κάνετε ανατριχιαστικά πράγματα, μπορείτε να προχωρήσετε και να το κάνετε. Δεν θα ήθελα ποτέ να ενσωματώσω αυτήν την τεχνολογία στο έργο μου. Νιώθω έντονα ότι αυτό αποτελεί προσβολή για την ίδια τη ζωή.”

Δεν θα πήγαινε τόσο μακριά για να περιγράψω Earwig και η μάγισσα. Υπάρχει μια απόπειρα καλλιτεχνίας, αλλά συγχέεται με την κακή αφήγηση και μια ερασιτεχνική προσέγγιση στο CG. Τα υπόβαθρα της ταινίας είναι πιο πλούσια και πιο λεπτομερή από τα μοντέλα χαρακτήρων, αλλά αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι καλλιτέχνες του Ghibli τα σχεδίασαν με το χέρι, πριν ψηφιοποιήσουν και προσθέσουν κάποια στοιχεία CG, σύμφωνα με με τον Γκόρο Μιγιαζάκι. Κατά ειρωνικό τρόπο, το μοναδικό ξεχωρίζει Ψαλίδα παρήχθη με την πιο παραδοσιακή μέθοδο.

Earwig και η μάγισσα

ΠΑΙΔΙΑ

Μην με αποκαλείς μισθωτή CG. Μου άρεσαν οι περισσότερες ταινίες Pixar και έχω μεγάλο σεβασμό για αυτές ως μέσο. Αλλά αν ο Ghibli είχε ακολουθήσει αυτό το μονοπάτι, θα ήταν καλύτερα να εξερευνήσουμε κάτι εντελώς νέο και πειραματικό. Σκεφτείτε πώς ο άλλος ιδιοφυής σκηνοθέτης του Ghibli Isao Takahata χρησιμοποίησε το ευαίσθητο ακουαρέλα . Σκηνοθέτησε επίσης την πρώτη ψηφιακή ταινία κινουμένων σχεδίων του στούντιο, Οι γείτονές μου οι Γιαμαδάς, το οποίο εξακολουθεί να μοιάζει με οτιδήποτε άλλο από το Ghibli (ή τις περισσότερες άλλες ταινίες anime). Ο Hayao Miyazaki επίσης δεν χρησιμοποιεί τον CG με φειδώ για να βελτιώσει τις ταινίες του, ειδικά στο Η Μαγεμένη Πόλη είναι Κινούμενο Κάστρο του Χόουλ. (Αν και κατέληξε να επιστρέφει σε μια πιο συρμένη δουλειά με τη νεότερη Ponyo στο βράχο είναι Ο άνεμος δυναμώνει.)

Μετά συντριπτική αρνητική αντίδραση Για Earwig και η μάγισσα, Δεν περιμένω το Ghibli να επιστρέψει σε μια ταινία CG σύντομα. Σε αυτό το σημείο, το στούντιο ολοκληρώνει την επόμενη μεγάλου μήκους ταινία του Hayao Miyazaki, Πως ζείς?, βασισμένο στο . Ελπίζω απλώς η εταιρεία να μάθει κάτι από τη δημιουργική αποτυχία του Ψαλίδα. Εάν πρόκειται να αγκαλιάσουν το CG, είναι καλύτερο να ακολουθήσετε τα βήματα της Pixar – γίνετε μεγάλοι, γίνετε κινηματογραφικοί – αντί να συμμετάσχετε μόνο στη μισή τηλεοπτική παραγωγή χαμηλού προϋπολογισμού.



[via]