Μπορείτε να καλέσετε μια δεξαμενή στο Call of Duty: Black Ops - Cold War multiplayer.

Η Activision Blizzard υπερβαίνει τις προσδοκίες καθώς τα έσοδα του τέταρτου τριμήνου αυξάνονται 21% στα 2,41 δισεκατομμύρια δολάρια


Activision Blizzard Σήμερα ανέφεραν κέρδη που ξεπέρασαν τις προσδοκίες της Wall Street με αύξηση εσόδων από 21% σε 2,41 δισεκατομμύρια δολάρια για το τέταρτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου.

Το franchise της Activision’s Call of Duty συνέχισε να ξεπερνά τα αποτελέσματα του περασμένου έτους καθώς οι άνθρωποι συνέχισαν να παίζουν πολλά ακόμη παιχνίδια κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η Activision κυκλοφόρησε το Call of Duty: Black Ops – Cold War το Νοέμβριο σε υπάρχουσες και νέες κονσόλες. Επίσης, το 2020 ήταν μια χρονιά όπου το Call of Duty επεκτάθηκε για να είναι ένα franchise όλο το χρόνο με την εξαιρετική απόδοση του παιχνιδιού battle royale. Call of Duty: Warzone είναι Call of Duty: Κινητό.

Ο εκδότης παιχνιδιών με έδρα τη Σάντα Μόνικα, Καλιφόρνια, δήλωσε ότι τα έσοδα του GAAP για το τέταρτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου ήταν 2,41 δισεκατομμύρια δολάρια, αύξηση 21% από 1,99 δισεκατομμύρια δολάρια πριν από ένα χρόνο, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή GAAP ήταν 65 σεντς, από 68 σεντς ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα. Στις συναλλαγές μετά την ώρα, η τιμή της μετοχής της εταιρείας αυξήθηκε 12% στα 103,69 $ ανά μετοχή.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Activision Blizzard, Bobby Kotick, δήλωσε σε συνέντευξή του στο GamesBeat: «Είναι δύσκολο να γιορτάσουμε την επιτυχία στη χρονιά τόσων αντιξοών, αλλά θα πω ότι οι εργαζόμενοι έχουν πραγματικά προχωρήσει. Μπαίνουμε στη χρονιά με μεγάλη δυναμική. “

Οι αναλυτές περίμεναν τα κέρδη ανά μετοχή της Activision Blizzard ανά μετοχή να είναι 1,19 σεντς ανά μετοχή, με έσοδα 2,85 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα συγκρίσιμα πραγματικά αποτελέσματα είναι 1,21 $ ανά μετοχή σε καθαρές κρατήσεις 3,05 δισεκατομμυρίων $.

Για ολόκληρο το έτος, τα καθαρά έσοδα GAAP της Activision Blizzard ήταν 8,09 δισεκατομμύρια δολάρια, από 6,49 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019. Τα απομειωμένα κέρδη GAAP ανά μετοχή ήταν 2,82 δολάρια, σε σύγκριση με 1,95 δολάρια για το 2019. Σε μη GAAP βάση, η λειτουργία της Activision Blizzard το περιθώριο ήταν 39% και τα κέρδη ανά μετοχή ήταν 3,21 $ έναντι 2,31 $ για το 2019. Οι καθαρές πωλήσεις της Activision Blizzard ήταν 8,42 δισεκατομμύρια δολάρια, από 6,39 δισεκατομμύρια δολάρια για το 2019. Οι αριθμοί για ολόκληρο το έτος υπερέβησαν επίσης τις προσδοκίες των αναλυτών.

Πάνω: Μπορείτε να καλέσετε μια δεξαμενή στο Call of Duty: Black Ops – Cold War multiplayer.

Πιστωτική εικόνα: Activision

Το περασμένο τρίμηνο, σε συνέντευξή του στο GamesBeat, ο Kotick είπε ότι η εταιρεία πρέπει να προσλάβει περισσότερα από 2.000 άτομα για να καλύψει τις ανάγκες παραγωγής της. Η Activision Blizzard έχει περισσότερους από 10.000 υπαλλήλους τώρα και τώρα χρειάζεται περίπου 2.500 ή 3.000 περισσότερους υπαλλήλους, είπε ο Kotick. Η εταιρεία προσλαμβάνει μέσω προγραμματισμού, μηχανικής, ανάπτυξης, σχεδιασμού, τέχνης και κινούμενων σχεδίων, και διαχείρισης παραγωγής.

Call of Duty: Black Ops – Cold War κυκλοφόρησε σε πλατφόρμες PC, Xbox και PlayStation στις 13 Νοεμβρίου ως cross-play, cross-generasi παιχνίδι. Η νέα επέκταση του World of Warcraft, Shadowlands, κυκλοφόρησε στις 23 Νοεμβρίου.

Ο μεγάλος εκδότης βιντεοπαιχνιδιών είπε και τα δύο Call of Duty: Warzone, ο τρόπος μάχης για το Call of Duty: Modern Warfare. και Call of Duty: Mobile κινητοποίησε τη ζήτηση για το τρίμηνο.

Η Activision Blizzard είχε 397 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες (MAU), από 409 εκατομμύρια πριν από ένα χρόνο. Ο Kotick είπε ότι το Warzone έφτασε τα 85 εκατομμύρια λήψεις. Τα συνολικά στοιχεία δεν περιλαμβάνουν τα αποτελέσματα του Call of Duty: Mobile από την κυκλοφορία του στην Κίνα τον Δεκέμβριο. Τα MAU για κινητά της King έχουν μειωθεί πριν από ένα χρόνο και αυτός είναι ο κύριος λόγος για τη μείωση των αριθμών χρηστών κατά το προηγούμενο έτος.

Κατά τη διάρκεια του κλειδώματος, άλλες μορφές ψυχαγωγίας (όπως ο αθλητισμός και ο κινηματογράφος) παραμένουν κολλημένες λόγω των κοινωνικών αποστάσεων και των παραγγελιών κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Με λίγες άλλες επιλογές, περισσότερα άτομα από ποτέ στρέφονται στο παιχνίδι.

πότε Το Call of Duty: Warzone ξεκίνησε στις 11 Μαρτίου, οι Ηνωμένες Πολιτείες εισέρχονται σε μια φάση αποκλεισμού της πανδημίας. Στους δύο πρώτους μήνες του, το παιχνίδι δωρεάν παιχνιδιού πέτυχε περισσότερα από 60 εκατομμύρια λήψεις στις πρώτες 52 ημέρες. Τον περασμένο μήνα, η Activision δήλωσε ότι το Call of Duty δημιούργησε πάνω από 3 δισεκατομμύρια δολάρια σε καθαρές κρατήσεις, αύξηση 80% από το προηγούμενο έτος. Και ο μεγάλος αντίπαλος του Call of Duty, Cyberpunk 2077, χαλάρωσε κατά την κυκλοφορία λόγω τόνων σφαλμάτων.

Οι καθαρές κρατήσεις από ψηφιακά κανάλια ήταν 2,34 δισεκατομμύρια δολάρια, από 1,88 δισεκατομμύρια δολάρια για το τέταρτο τρίμηνο του 2019. Οι καθαρές κρατήσεις στο παιχνίδι ήταν 1,32 δισεκατομμύρια δολάρια.

Το Call of Duty είναι διαθέσιμο όλο το χρόνο

Call of Duty: Warzone.

Πάνω: Call of Duty: Το Warzone είναι ένα από τα υπέροχα παιχνίδια της Activision Blizzard.

Πιστωτική εικόνα: Activision Blizzard

Η Activision δήλωσε ότι το 2020 ήταν ένα έτος ρεκόρ για το franchise Call of Duty, στο οποίο οι πριμοδοτήσεις και οι εμπειρίες δωρεάν παιχνιδιού σε όλες τις πλατφόρμες διεκδικούν πάνω από 100 εκατομμύρια MAU και έφεραν τις καθαρές κρατήσεις franchise στο διπλάσιο επίπεδο του προηγούμενου έτους. Σε μια κλήση, η εταιρεία ισχυρίστηκε ότι το Call of Duty έχει αποφέρει έσοδα 27 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι σήμερα, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Activision Blizzard, Daniel Alegre, σε μια κλήση με αναλυτές.

Οι πωλήσεις μονάδων premium Call of Duty για ολόκληρο το έτος αυξήθηκαν περισσότερο από 40% σε ετήσια βάση, με μια περαιτέρω ισχυρή αλλαγή προς τις ψηφιακές λήψεις. Αυτό σημαίνει ότι ο Ψυχρός Πόλεμος έχει ξεπεράσει το Modern Warfare, σε μικρό βαθμό λόγω της ενσωμάτωσής του με το Free-to-play Warzone, το οποίο χρησίμευσε για να προσελκύσει νέους χρήστες και έτσι να διευκολύνει την αναβάθμιση στο premium παιχνίδι. Το τέταρτο τρίμηνο, η Activision κατέγραψε 128 εκατομμύρια MAU και οι καθαρές κρατήσεις για το franchise Call of Duty αυξήθηκαν κατά διψήφιο ποσοστό από έτος σε έτος.

Η έναρξη του Νοεμβρίου του Call of Duty: Black Ops – Ψυχρός πόλεμος επέκτεινε περαιτέρω το οικοσύστημα σε κονσόλες και υπολογιστές. Από έτος σε έτος το τέταρτο τρίμηνο, οι MAUs αυξήθηκαν κατά περίπου 70% και ο χρόνος που πέρασε υπερδιπλασιάστηκε. Το Modern Warfare σημείωσε επίσης ρεκόρ πωλήσεων το δεύτερο έτος.

Μετά την κυκλοφορία των Black Ops: την πρώτη σεζόν περιεχομένου εντός παιχνιδιού και την ολοκληρωμένη εμπειρία του Warzone, οι πωλήσεις μονάδων αυξήθηκαν σημαντικά από έτος σε έτος τον Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο, δήλωσε η εταιρεία. Οι καθαρές κρατήσεις του Call of Duty στο παιχνίδι σε κονσόλες και υπολογιστές αυξήθηκαν περισσότερο από 50% σε ετήσια βάση το τέταρτο τρίμηνο.

Μέχρι σήμερα, η πρώτη σεζόν των Black: Ops Cold War και Warzone περιελάμβανε τα περισσότερα μαχητικά περάσματα από την εισαγωγή του νέου συστήματος παιχνιδιών Call of Duty στα τέλη του 2019.

Εν τω μεταξύ, το Call of Duty Mobile σημείωσε διψήφια αύξηση στις καθαρές κρατήσεις από έτος σε έτος. Κατά το τέταρτο τρίμηνο, οι μηνιαίοι πληρωτές στη Δύση έχουν φτάσει στο υψηλότερο επίπεδο μέχρι στιγμής, με τη μέση δαπάνη ανά πληρωτή να αυξάνεται κατακόρυφα από έτος σε έτος. Το παιχνίδι ξεκίνησε επίσης στην Κίνα στα τέλη Δεκεμβρίου, φτάνοντας γρήγορα στην κορυφή των γραφημάτων λήψης. Το παιχνίδι είχε δεκάδες εκατομμύρια λήψεις στην Κίνα και η εταιρεία είπε την τελευταία φορά ότι το παιχνίδι είχε περισσότερες από 300 εκατομμύρια λήψεις μέχρι σήμερα.

Η χιονοθύελλα αντιστέκεται

Oribos

Πάνω: Το Warcraft: Shadowlands, το επίκεντρο της πόλης του Oribos.

Πιστωτική εικόνα: Blizzard Entertainment

Εν τω μεταξύ, το World of Warcraft της Blizzard έχει δει έντονη συμμετοχή τόσο σε κλασικούς όσο και σε μοντέρνους τρόπους παιχνιδιού
Το 2020 και οι καθαρές κρατήσεις franchise καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους αυξήθηκαν κατά 40% από έτος σε έτος, φθάνοντας στο υψηλό όλων των εποχών σχεδόν σε μια δεκαετία.

Το World of Warcraft MAU αυξήθηκε από έτος σε έτος για το έκτο συνεχόμενο τρίμηνο, συμβάλλοντας σε συνολικά 29 εκατομμύρια Blizzard MAUs στο τέταρτο τρίμηνο. Πριν από ένα χρόνο, ο αριθμός των χρηστών της Blizzard ήταν 32 εκατομμύρια. Οι καθαρές κρατήσεις τέταρτου τριμήνου για το World of Warcraft αυξήθηκαν σημαντικά από έτος σε έτος, λόγω των ισχυρών πωλήσεων από την επέκταση του Shadowlands, την αύξηση των συνδρομητών και την υψηλή συμμετοχή στις υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας.

Οι παίκτες του World of Warcraft και οι τάσεις αφοσίωσης από την κυκλοφορία του Shadowlands είναι ισχυρότερες από τα επίπεδα που φαίνονται συνήθως σε αυτό το σημείο μετά την έναρξη μιας επέκτασης, δήλωσε η εταιρεία.

Στο κινητό, η πρώτη φάση των περιφερειακών δοκιμών για το Diablo Immortal τον Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο συναντήθηκε με πολύ θετικά σχόλια και ισχυρές μετρήσεις αφοσίωσης, δήλωσε η εταιρεία. Περαιτέρω κύκλοι δοκιμών προγραμματίζονται για το τέλος του έτους.

Η ομάδα του Blizzard θα πραγματοποιήσει την εκδήλωση της κοινότητας BlizzConline στις 19 και 20 Φεβρουαρίου, όπου θα μοιραστούν περισσότερα σχετικά με τα σχέδια για τα παιχνίδια τους. Η σεζόν Overwatch League του 2021 ξεκινά τον Απρίλιο.

Τα ευρήματα του King

Το Candy Crush Saga έχει εκατοντάδες εκατομμύρια παίκτες.

Πάνω: Το Candy Crush Saga έχει εκατοντάδες εκατομμύρια παίκτες.

Πιστωτική εικόνα: King

Το 2020, η King πέτυχε τις καλύτερες οικονομικές επιδόσεις ολόκληρου του έτους από την εξαγορά, ολοκληρώνοντας με ισχυρή δυναμική, δήλωσε η εταιρεία. Οι καθαρές κρατήσεις στο παιχνίδι αυξήθηκαν διψήφιο από έτος σε έτος το τέταρτο τρίμηνο, με επιταχυνόμενη ανάπτυξη από το τρίτο τρίμηνο.

Οι MAU τέταρτου τριμήνου του King ήταν 240 εκατομμύρια, από 249 εκατομμύρια το ίδιο τρίμηνο πριν από ένα χρόνο. Η εταιρεία είπε ότι οι αριθμοί πληρωτών συνεχίστηκαν σε μια θετική πορεία από έτος σε έτος. Το μεγαλύτερο franchise της King, Candy Crush, κυκλοφόρησε το 2020 με δυναμική. Οι παίκτες ανταποκρίθηκαν θετικά στα νέα χαρακτηριστικά του franchise, οδηγώντας σε έντονη αύξηση των δαπανών εντός παιχνιδιού ανά παίκτη και διψήφια αύξηση από έτος σε έτος στις καθαρές κρατήσεις εντός παιχνιδιού το τέταρτο τρίμηνο, ανέφερε η εταιρεία.

Τα franchise των King’s Farm Heroes και Bubble Witch έχουν αυξήσει τις καθαρές κρατήσεις κάθε χρόνο χάρη στην ισχυρή εκτέλεση ζωντανών λειτουργιών και εποχιακών εκδηλώσεων. Και ο King γνώρισε και πάλι σταθερή ανάπτυξη διαφήμισης από έτος σε έτος, με τις καθαρές κρατήσεις από απευθείας διαφημιζόμενους και δίκτυα συνεργατών να αυξάνονται έντονα από έτος σε έτος. Η King θα ξεκινήσει ένα παιχνίδι για κινητά με βάση το Crash Bandicoot.

Όσον αφορά την αλλαγή της Apple στο Identifier for Advertisers (IDFA), ο Πρόεδρος του King Humam Sakhnini δήλωσε ότι εξακολουθεί να αναμένει ένα ισχυρό διαφημιστικό περιβάλλον παρά τους κινδύνους που σχετίζονται με το IDFA, το οποίο ευνοεί το απόρρητο των χρηστών έναντι της στοχευμένης διαφήμισης.

προοπτική

Όσον αφορά τις προοπτικές, η εταιρεία δήλωσε ότι αναμένει κέρδη εκτός GAAP ανά μετοχή 84 σεντ από έσοδα 2,015 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου. Για ολόκληρο το έτος, η εταιρεία αναμένει κέρδη εκτός GAAP ανά μετοχή 3,34 $ και έσοδα 8,225 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Αυτοί οι αριθμοί για ολόκληρο το έτος είναι υψηλότεροι από ό, τι είχε προβλέψει η εταιρεία το τελευταίο τρίμηνο.

Το Overwatch 2 αναμένεται να ξεκινήσει το 2022, δήλωσε ο αναλυτής της RW Baird, Colin Sebastian, σε ερευνητικό σημείωμα.

Παιχνίδια

Το κριτήριο της GamesBeat στην αντιμετώπιση της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών είναι «όπου το πάθος συναντά τις επιχειρήσεις». Τι σημαίνει αυτό? Θέλουμε να σας πούμε πόσο σημαντικά είναι τα νέα σας, όχι μόνο ως υπεύθυνος λήψης αποφάσεων σε ένα στούντιο παιχνιδιών, αλλά και ως οπαδός του παιχνιδιού. Είτε διαβάζετε τα άρθρα μας, ακούτε τα podcast μας είτε παρακολουθείτε τα βίντεό μας, το GamesBeat θα σας βοηθήσει να μάθετε για τον κλάδο και να διασκεδάσετε με αυτό.

Πώς θα το κάνετε; Η ιδιότητα μέλους περιλαμβάνει πρόσβαση σε:

  • Ενημερωτικά δελτία, όπως το DeanBeat
  • Οι υπέροχοι, εκπαιδευτικοί και διασκεδαστικοί ομιλητές των εκδηλώσεών μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης
  • Συνεντεύξεις, συνομιλίες και εκδηλώσεις “ανοιχτού γραφείου” προορίζονται για μέλη μόνο με το προσωπικό του GamesBeat
  • Συνομιλία με μέλη της κοινότητας, το προσωπικό της GamesBeat και άλλους επισκέπτες στο Discord
  • Και ίσως ακόμη και ένα ή δύο βραβεία διασκέδασης
  • Παρουσιάσεις ομοιόμορφων πάρτι

Γίνομαι μέλος



[via]