Η Artie συγκεντρώνει 10 εκατομμύρια δολάρια ενώ περιστρέφεται για τη δημιουργία στιγμιαίων παιχνιδιών

Η Artie συγκεντρώνει 10 εκατομμύρια δολάρια ενώ περιστρέφεται για τη δημιουργία στιγμιαίων παιχνιδιών


Άρτι συγκέντρωσε 10 εκατομμύρια δολάρια για να δημιουργήσει στιγμιαία παιχνίδια για κινητά που μπορούν να παιχτούν απευθείας σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βίντεο και πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων με τρόπο που παρακάμπτει τα καταστήματα εφαρμογών, μειώνοντας το 30% των εσόδων τους από παιχνίδια.

Άρτι ξεκίνησε τη ζωή της ως πλατφόρμα για τη δημιουργία έξυπνων ειδώλων επαυξημένης πραγματικότητας. Αλλά η AR δεν άνθισε όσο πιο γρήγορα αναμενόταν, οπότε η εταιρεία μετακόμισε από τη δημιουργία ψηφιακών ειδώλων AR έως τη δημιουργία στιγμιαίων παιχνιδιών με τα είδωλά της σε κινούμενα σχέδια. Και επειδή αυτά τα παιχνίδια μπορούν να παιχτούν εγγενώς σε εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης, συστήματα μηνυμάτων ή πλατφόρμες βίντεο χωρίς λήψη πρόσθετων εφαρμογών, εξαλείφουν την ανάγκη για εφαρμογές.

Η τεχνολογία της Artie επιτρέπει υψηλής ποιότητας παιχνίδια για κινητά να παίζονται απευθείας σε πλατφόρμες πολυμέσων χωρίς πρόσθετες λήψεις εφαρμογών, απαιτούμενη πρόσβαση ή ενσωμάτωση διεπαφής προγραμματισμού εφαρμογών (API), δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Ryan Horrigan σε συνέντευξή του στο GamesBeat. Η εταιρεία επικεντρώνεται στην ευκολότερη ανακάλυψη και αναπαραγωγή παιχνιδιών για κινητές συσκευές, βελτιώνοντας παράλληλα την οικονομία των παιχνιδιών για κινητές συσκευές για προγραμματιστές και δημιουργούς.

Το καλό είναι ότι οι παίκτες δεν χρειάζεται να περάσουν από τα καταστήματα εφαρμογών και ως εκ τούτου οι προγραμματιστές δεν χρειάζεται να παραδώσουν προμήθεια 30% στην Apple ή στο Google Perform. Η βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών ήθελε από καιρό μια εναλλακτική λύση διανομής στα καταστήματα εφαρμογών και τις σχετικές χρεώσεις. Αυτός είναι ένας από τους λόγους Ο παραγωγός Fortnite Epic Online games μήνυσε την Apple τώρα αμέσως. Η Artie σχεδιάζει επίσης να ανοίξει μια νέα ροή εσόδων για διασημότητες, αθλητές, καλλιτέχνες μουσικής, επιρροές και δημιουργούς επιτρέποντάς τους να φέρουν επώνυμα παιχνίδια απευθείας στο κοινό τους. Ο Artie χτίζει αθόρυβα την πλατφόρμα του τους τελευταίους 18 μήνες με σχέδια να το αποκαλύψει στον κόσμο μαζί με μια αρχική σειρά παιχνιδιών μέχρι το τέλος της άνοιξης.

“Κάναμε την αλλαγή πολύ πριν από ένα χρόνο, και αυτό συνέβη επίσης μήνες πριν από τη σύγκρουση της Epic και της Apple”, δήλωσε ο Horrigan. «Σκεφτόμασταν ήδη τους οικονομικούς περιορισμούς των καταστημάτων εφαρμογών και τον πόνο που αντιμετώπιζαν οι εκδότες. Γνωρίζαμε ότι υπήρχαν πραγματικά δύο προβλήματα. Υπάρχει έκπτωση 30% στην κορυφή. Αλλά υπάρχει επίσης η αύξηση του κόστους. Των πληρωμένων μέσων κάθε χρόνο, λόγω στον κορεσμό των καταστημάτων εφαρμογών. Η απόκτηση παικτών γίνεται όλο και πιο ακριβή κάθε χρόνο. “

Πάνω: Ο Ryan Horrigan (αριστερά) και ο Armando Kirwin είναι οι ιδρυτές του Artie.

Πιστωτική εικόνα: Artie

Οι τελευταίοι υποστηρικτές της Artie περιλαμβάνουν τον ιδρυτή της Zynga Mark Pincus. Οι τριάντα πέντε επιχειρήσεις του Kevin Durant και του Rich Kleiman. μουσικός σούσις Scooter Braun’s Elevated In Area Ο ιδρυτής του Shutterstock Jon Oringer Tyler και Cameron Winklevoss Ο μεγαλύτερος πρώτος υποστηρικτής του ByteDance, Susquehanna International Group. Harris Blitzer Sports activities and Leisure και The Sixers Lab Manuel Bronstein, αντιπρόεδρος προϊόντων της Google. και ο ιδρυτής του YouTube Chad Hurley.

Πρόσθετοι υποστηρικτές περιλαμβάνουν: πρώτοι υποστηρικτές των SpaceX, Uber και Niantic, Cyan Banister Ταμείο των ιδρυτών · Warner Songs Group Ηγέτης της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών, Matthew Ball. Shrug Money από τον Niv Dror και ανώτερα στελέχη από το Amazon, το Twitter και το Square.

“Ένα βασικό μέρος της αρχικής στρατηγικής ανάπτυξης του YouTube ήταν να διασφαλίσουμε ότι τα βίντεό μας θα μπορούσαν να κοινοποιηθούν και να παιχτούν οπουδήποτε χωρίς τριβή. Η Artie ακολουθεί την ίδια προσέγγιση για παιχνίδια υψηλής ποιότητας για κινητά”, δήλωσε ο Hurley σε δήλωση.

Το τελευταίο κεφάλαιο θα επιτρέψει στην Artie να συνεχίσει να προωθεί την τεχνολογική της πλατφόρμα και να ξεκινήσει μια πρώτη σειρά παιχνιδιών το 2021. Τα παιχνίδια πιθανότατα θα μπορούν να παιχτούν σε πλατφόρμες όπως TikTok, Instagram, Snapchat, Twitter, Twitch και YouTube.

Ο Άρτι σφυρηλάτησε αρκετές βασικές συνεργασίες με διασημότητες, αθλητές και επιρροές για τα πρώτα του παιχνίδια. Περιλαμβάνουν ένα παιχνίδι για κινητά σε στυλ περιπέτειας με εξαιρετική πνευματική ιδιοκτησία υπερήρωα, ένα παιχνίδι παζλ με βάση την Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων, ένα παιχνίδι εικονικής μπύρας για πολλούς παίκτες / κοινωνικές μπύρες και ένα παιχνίδι συνεργατικού πάρτι. Η Horrigan ελπίζει να ξεκινήσει τρία παιχνίδια φέτος.

Κάνε την αλλαγή

Πάνω: Τα παιχνίδια της Artie μπορούν να παιχτούν στα κοινωνικά μέσα.

Πιστωτική εικόνα: Artie

Προηγουμένως, η Artie προσπαθούσε να δημιουργήσει εικονικά όντα που αποδόθηκαν στο Instagram και μπορούσαν να εξαπλωθούν σε ολόκληρο τον ιστό. Αλλά είδαν ότι τα παιχνίδια ήταν μια μεγαλύτερη ευκαιρία και μια πολύ μεγαλύτερη αγορά. Αυτό σήμαινε ότι η εταιρεία έπρεπε να υπογραμμίσει το εικονικό ον της τεχνολογίας AI.

Ο Horrigan είπε ότι η εταιρεία αρχικά ήθελε να δημιουργήσει έξυπνα είδωλα για παιχνίδια. Έτσι, τους τελευταίους 18 μήνες έχει αλλάξει στη νέα του έκδοση παιχνιδιών που μπορούν να παιχτούν αμέσως.

Σε αντίθεση με τους περισσότερους κινητήρες άμεσης αναπαραγωγής που βασίζονται αποκλειστικά σε Javascript και HTML5, η τεχνολογία της Artie είναι συμβατή με τη μηχανή παιχνιδιών Unity. Αυτό επιτρέπει στα παιχνίδια στην πλατφόρμα της Artie να έχουν την ίδια εμφάνιση και αίσθηση με τα παιχνίδια που, μέχρι τώρα, βρίσκονταν μόνο σε καταστήματα εφαρμογών, δήλωσε ο Armando Kirwin, συνιδρυτής και επικεφαλής τεχνολογίας της Artie.

Το πλεονέκτημα της διέλευσης πλατφορμών

Η Apple δεν επιτρέπει στις εταιρείες να δημιουργούν εύκολα έσοδα από παιχνίδια iMessage και δεν είναι πολύ κοινόχρηστα σε πλατφόρμες. Αλλά η χρήση του κινητήρα παιχνιδιών Unity δίνει στην Artie την ευκαιρία να προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία. Το παιχνίδι μπορεί να κατεβάσει ορισμένα μέρη της εμπειρίας από το cloud, αλλά ως επί το πλείστον η σκληρή δουλειά – απόδοση των γραφικών – γίνεται στο ίδιο το τηλέφωνο, χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες γραφικών του τηλεφώνου, δήλωσε ο Kirwin.

Για να μοιραστείτε ένα παιχνίδι, απλώς μοιραστείτε έναν σύνδεσμο σε κοινωνικά μέσα όπως το Twitter. Ένας φίλος μπορεί να κάνει κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο και να αρχίσει να παίζει αμέσως. Ο Kirwin είπε ότι ο τεχνικός μεταδίδει τους πόρους και ελέγχει τα δεδομένα από το cloud στο τηλέφωνο, αλλά η απόδοση πραγματοποιείται στο τηλέφωνο. Αυτό σημαίνει ότι τα δεδομένα cloud δεν φράζουν το εύρος ζώνης του smartphone και καταναλώνουν ακριβά δεδομένα, αλλά το παιχνίδι μπορεί να επωφεληθεί από ενημερώσεις που βασίζονται σε σύννεφο.

“Ακόμα προσπαθούμε να προωθήσουμε αυτό το όριο, αλλά γνωρίζουμε ότι είναι ήδη προφανώς πάνω από το position quo”, δήλωσε ο Kirwin. “Αυτή η νέα προσέγγιση είναι πολύ συναρπαστική.”

Η πιθανότητα ιογενούς επιτυχίας σε κοινωνικές πλατφόρμες θα μπορούσε να είναι πολύ μεγαλύτερη, καθώς είναι τόσο εύκολο να μοιραστείτε έναν σύνδεσμο για ένα παιχνίδι. Αυτό μειώνει το κόστος απόκτησης του χρήστη.

“Μπορείτε να μοιραστείτε ένα παιχνίδι από το οικοσύστημα του Facebook με έναν φίλο σας στο TikTok ή την Apple”, δήλωσε ο Kirwin. “Σας δίνουμε την εμφάνιση και την αίσθηση ενός παιχνιδιού Application Store, αλλά με τον ανοιχτό ιστό.”

Αποτελεσματική απόδοση

Πάνω: Η Artie κάνει ένα άμεσο παιχνίδι της Alice in Wonderland.

Πιστωτική εικόνα: Artie

Και σε αντίθεση με τις υπηρεσίες cloud gaming από μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας που μεταδίδουν βίντεο σε παίκτες, η προσέγγιση της Artie δεν πάσχει από προβλήματα καθυστέρησης στις συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας και είναι σχεδόν 10 φορές πιο οικονομική από πλευράς κόστους, δήλωσε ο Horrigan.

«Θεωρήσαμε ότι η έκδοση των στιγμιαίων παιχνιδιών μας θα μας διαφοροποιούσε από τα παιχνίδια cloud και τα σύγχρονα διαδικτυακά παιχνίδια», είπε. “Αγγίζουμε ένα γλυκό σημείο για φορητές συσκευές.”

Ο Horrigan σημείωσε ότι οι τρέχουσες πλατφόρμες άμεσης αναπαραγωγής HTML5 (lingua franca του ιστού) και JavaScript είναι καλές για υπερ-περιστασιακά παιχνίδια (αυτά που παίζονται σε ένα λεπτό περίπου), αλλά δεν είναι καλά για παιχνίδια με καλύτερη ποιότητα και γραφικά παιχνιδιών .

“Δεν μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να φτιάξετε παιχνίδια για κινητά”, είπε ο Horrigan.

Η πλατφόρμα Artie επιτρέπει επίσης προαιρετικές δυνατότητες παιχνιδιού επόμενης γενιάς, συμπεριλαμβανομένων φωνητικών μηνυμάτων, μηνυμάτων κειμένου και εισόδου κάμερας, χρησιμοποιώντας ιδιόκτητη τεχνολογία AI που έχει δημιουργηθεί από την αρχή για gaming. Η εταιρεία πιστεύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στο μέλλον του παιχνιδιού, ξεκλειδώνοντας πιο συναρπαστικές και εξατομικευμένες εμπειρίες παιχνιδιού, αυξάνοντας την αφοσίωση.

Η Artie σχεδιάζει να κυκλοφορήσει ένα κιτ ανάπτυξης λογισμικού (SDK) και να ανοίξει την πλατφόρμα του σε όλους τους προγραμματιστές και τους δημιουργούς παιχνιδιών. Η ομάδα Artie των 17 αποτελείται από μηχανικούς και προγραμματιστές παιχνιδιών από Activision / Blizzard, Jam Metropolis, Playtika, Infinity Ward, Disney, Snap, Mozilla και Fb.

Μέχρι στιγμής, η εταιρεία δεν μπορεί να παίξει παιχνίδια “significant twitch” με πολλές αλληλεπιδράσεις, όπως ένα παιχνίδι shooter όπως το Fortnite ή ένα παιχνίδι μάχης. Αλλά μπορεί να εκτελέσει τα περισσότερα από τα άλλα είδη.

“Μπορούμε να προσφέρουμε κάτι τόσο καλό όσο ένα παιχνίδι Nintendo Change, αλλά δεν απαιτεί λήψη υλικού ή εφαρμογών”, είπε. “Πλησιάζει την ποιότητα της κονσόλας μιας γενιάς ή δύο πριν.”

Παιχνίδια

Το κριτήριο του GamesBeat στην αντιμετώπιση της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών είναι «όπου το πάθος συναντά τις επιχειρήσεις». Τι σημαίνει αυτό? Θέλουμε να σας πούμε πόσο σημαντικά είναι τα νέα σας, όχι μόνο ως υπεύθυνος λήψης αποφάσεων σε ένα στούντιο παιχνιδιών, αλλά και ως οπαδός του παιχνιδιού. Είτε διαβάζετε τα άρθρα μας, ακούτε τα podcast μας είτε παρακολουθείτε τα βίντεό μας, το GamesBeat θα σας βοηθήσει να μάθετε για τη βιομηχανία και να διασκεδάσετε με αυτό.

Πώς θα το κάνετε Η ιδιότητα μέλους περιλαμβάνει πρόσβαση σε:

  • Ενημερωτικά δελτία, όπως το DeanBeat
  • Οι υπέροχοι, εκπαιδευτικοί και διασκεδαστικοί ομιλητές των εκδηλώσεών μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης
  • Συνεντεύξεις, συνομιλίες και εκδηλώσεις “ανοιχτού γραφείου” προορίζονται αποκλειστικά για μέλη μόνο με το προσωπικό της GamesBeat
  • Συνομιλία με μέλη της κοινότητας, το προσωπικό της GamesBeat και άλλους επισκέπτες στο Discord
  • Και ίσως ακόμη και ένα ή δύο βραβεία διασκέδασης
  • Παρουσιάσεις ομοιόμορφων πάρτι

Γίνομαι μέλος



[via]