Η Crucible δημιουργεί πράκτορες για να διατηρεί το metaverse ανοιχτό

Η Crucible δημιουργεί πράκτορες για να διατηρεί το metaverse ανοιχτό


Εάν θέλετε να κάνετε μια κρουαζιέρα γύρω από το metaverse στο μέλλον, θα μπορούσατε να το κάνετε αυτό με πολλές ψηφιακές ταυτότητες ή πράκτορες. Και αν αυτό ακούγεται δελεαστικό, Χωνευτήριο θέλει να είναι η εταιρεία που εξουσιοδοτεί αυτόν τον πράκτορα για εσάς. Ο αντιπρόσωπός σας θα είναι το μόνο που χρειάζεστε για να πλοηγηθείτε στο αρχείο metaverse, το σύμπαν των εικονικών κόσμων που είναι όλα διασυνδεδεμένα, όπως σε μυθιστορήματα Συντριβή χιονιού είναι Έτοιμος παίκτης ένα.

Ο σταυρός συνιδρυτής Ryan Gill δήλωσε σε συνέντευξή του στο GamesBeat ότι η εταιρεία του δημιούργησε έναν τρόπο για την κατασκευή του ανοιχτού metaverse χρησιμοποιώντας τεχνολογίες ιστού και άλλα εργαλεία που η εταιρεία συνέλαβε στο κιτ ανάπτυξης λογισμικού Emergence (SDK). Και γι ‘αυτό μίλησε σε ένα πάνελ με τον Toby Tremayne, επικεφαλής τεχνολογίας της Crucible, στο δικό μας GamesBeat Summit: In the Metaverse διαδικτυακή εκδήλωση.

Το Crucible δημιουργεί ένα επίπεδο εφαρμογής στο οποίο μπορείτε να βασιστείτε Ιστός3 πρωτόκολλα και τεχνολογίες όπως το blockchain, η ασφαλής και διαφανής τεχνολογία ψηφιακού καθολικού που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επαλήθευση πραγμάτων όπως η ιδιοκτησία ή η ψηφιακή ταυτότητα. Το επίπεδο εφαρμογής αφαιρεί την πολυπλοκότητα της υποκείμενης τεχνολογίας και οι προγραμματιστές παιχνιδιών χρησιμοποιούν απλώς το λογισμικό της Crucible. Και είναι αγνωστικό για κάθε πλατφόρμα, είπε ο Gill.

“Η εταιρεία μας ενδιαφέρεται για το πώς το metaverse μπορεί να παραμείνει ανοιχτό”, δήλωσε ο Gill. “Είναι σημαντικό το metaverse να είναι σχεδιασμένο με τρόπο που να βλέπει το πρόγραμμα αναπαραγωγής” που προστατεύει πράγματα όπως το απόρρητο και η ψηφιακή ιδιοκτησία.

Ο Gill και ο Tremayne συνεργάζονται εδώ και δύο χρόνια και έχουν δει εταιρείες μεγάλες και μικρές να δουλεύουν εκεί μόνο σε σιλό. Αλλά ο Gill και ο Tremayne δεν θέλουν να ελέγχεται η metaverse από περιφραγμένους κήπους, όπως οι τεχνολογικοί γίγαντες. Και ο Tremayne είπε στην επιτροπή ότι πολλές εταιρείες θα πρέπει να χτίσουν διασυνδεδεμένες τεχνολογίες με βάση κοινά πρότυπα.

“Η αληθινή διαφάνεια και η απότομη απομάκρυνση από το τρέχον επιχειρηματικό μοντέλο θα είναι πραγματικά σημαντικά”, δήλωσε ο Tremayne. “Η εποχή της κατοχής του δικτύου και του αποκλεισμού των χρηστών είναι νεκρή.”

Πάνω: η ψηφιακή σας ταυτότητα στο metaverse.

Πιστωτική εικόνα: Crucible

“Πιστεύουμε ότι το Διαδίκτυο προορίζεται για τον τελικό χρήστη”, δήλωσε ο Gill. “Με το World-wide-web3, προσπαθούμε πραγματικά να το κάνουμε έναν πολύ εύκολο τρόπο για προγραμματιστές παιχνιδιών. Δεν μπορείτε να κλιμακώσετε τις οικονομίες παιχνιδιών χωρίς αυτήν την τεχνολογία. Είναι τεχνολογία υποδομής.”

Η Crucible εργάζεται για την «αυτόνομη τεχνολογία», είπε ο Tremayne. Ο πράκτορας έχει μια ασφαλή διεπαφή που μπορείτε να πάρετε μαζί σας ούτως ή άλλως. Έχω τις επαφές και τις σχέσεις σας, ώστε να έχετε πρόσβαση σε ό, τι χρειάζεστε για πρόσβαση. Μπορεί να έχει πρόσβαση σε οποιοδήποτε παιχνίδι και να σας επιτρέπει να επιλέξετε την ασφαλή προσωπικότητα για να σας εκπροσωπήσει σε ένα παιχνίδι. Μπορείτε να μετονομάσετε τους αντιπροσώπους σας όπως θέλετε, αλλά είναι πάντα συνδεδεμένοι με εσάς, είπε ο Tremayne.

Ο Gill θέλει οι παίκτες να μπορούν να εναλλάσσονται μεταξύ των παιχνιδιών triple-A με το ίδιο avatar, φορώντας το ίδιο δέρμα ή στολή. Η metaverse δεν θα είναι ένας κόσμος, πιστεύει ο Gill. Θα είναι μια συλλογή όλων των κόσμων, συνδεδεμένων μέσω κοινών προτύπων και πλαισίων. Δεν διαφέρει από αυτό που ζήτησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Epic Video games, Tim Sweeney.

Το Crucible με έδρα το Λονδίνο έχει περάσει από τον επιταχυντή Outlier Ventures στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η Crucible έχει πέντε υπαλλήλους και η Gill συγκεντρώνει χρήματα για έναν γύρο φύτευσης.

Οι ιδρυτές του RP1 Sean Mann και Dean Abramson μιλούν με τους ιδρυτές του Crucibles στο GamesBeat Summit: Into the Metaverse.

Πάνω: Οι ιδρυτές του RP1 Sean Mann και Dean Abramson μιλούν με τους ιδρυτές του Crucibles στο GamesBeat Summit: Into the Metaverse.

Πιστωτική εικόνα: VentureBeat

Ο Gill προσπαθεί να συγκεντρώσει μια κοινοπραξία της βιομηχανίας, με το παρατσούκλι Έργα για το ανοιχτό metaverseή ένα ομοσπονδιακό σύστημα που βοηθά στην κατασκευή του ανοιχτού metaverse. Η Crucible έχει εντοπίσει μισή ντουζίνα έργα Unreal Motor που σύντομα θα είναι υποψήφιες για να δοκιμάσουν την τεχνολογία της. Αναμένεται να ξεκινήσει η δοκιμή της τεχνολογίας με ένα κιτ ανάπτυξης λογισμικού, το SDK έκτακτης ανάγκης, έως τον Μάρτιο. Ο στόχος είναι να το καταστήσουμε συμβατό με τις μηχανές παιχνιδιών Unreal και Unity.

Η τεχνολογία είναι παρόμοια με το World wide web 3.. Αυτό το SDK θα μπορούσε να διευκολύνει τα μέρη να αλληλεπιδρούν με το ανοιχτό metaverse. Οι προγραμματιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτό το SDK και να είναι πεπεισμένοι ότι η τεχνολογία θα τους επιτρέψει να δημιουργήσουν εμπειρίες συμβατές με το metaverse. Μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να κάνουν πράγματα όπως επαλήθευση της ταυτότητας κάποιου και επαλήθευση της ιδιοκτησίας ψηφιακών αντικειμένων.

«Ζει μόνο στο παρασκήνιο», είπε ο Γκιλ. «Ο παίκτης δεν χρειάζεται καν να ξέρει. Οι παίκτες ενδιαφέρονται μόνο για το τι είναι μπροστά στην τηλεόραση. Δεν ενδιαφέρονται για τα καλώδια και τα πάντα πίσω τους. Αυτή είναι η φιλοσοφία μας. “

Πάνω: Το Crucible θέλει να προστατεύσει την ψηφιακή σας ταυτότητα στο metaverse.

Πιστωτική εικόνα: Crucible

Οι παίκτες θα μπορούν να συνδεθούν μία φορά με ένα Crucible πράκτορα. Εμφανίζονται και δημιουργούν είδωλα που μπορούν να εντοπιστούν στην πραγματική ταυτότητα. Στη συνέχεια, οι επωνυμίες και οι δημιουργοί μπορούν να πουλήσουν αντικείμενα απευθείας στο πρόγραμμα αναπαραγωγής. Αυτή η προσέγγιση “απευθείας-προς-avatar” σημαίνει ότι οι παίκτες δεν χρειάζεται να αγοράζουν αντικείμενα μέσω ενός καταστήματος εφαρμογών ή εντός ενός παιχνιδιού. Αυτό σημαίνει ότι η τεχνολογία της Crucible έχει σχεδιαστεί για τον κόσμο μετά την εφαρμογή.

“Πρόκειται για αποκέντρωση, οπότε δίνουμε στον άνθρωπο τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί τη δύναμη της διαχωρίσιμης ταυτότητας που μπορεί να συνδεθεί με παιχνίδια ή κοινωνικά μέσα”, δήλωσε ο Tremayne. «Κάθε άτομο έχει τα δικά του είδωλα και το δικό του είδος προτιμήσεων. Μπορώ να χρησιμοποιήσω ένα ρεαλιστικό είδωλο όταν πηγαίνω σε μια κλήση συνδιάσκεψης. Αλλά μπορώ να χρησιμοποιήσω ένα άλλο avatar για ένα παιχνίδι. Ο πράκτορας είναι το εργαλείο front-end που διαχειρίζεται την ταυτότητά σας και δημιουργεί αυτές τις ασφαλείς ταυτότητες και συνδέσεις. “

Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στις διεπαφές έτσι ώστε να μπορείτε να συμμετέχετε σε συνομιλία μέσω κειμένου, φωνητική συνομιλία, συνομιλία μέσω βίντεο ή οτιδήποτε θέλετε να κάνετε σε ένα παιχνίδι.

“Πρόκειται για την κατασκευή αυτής της πλατφόρμας που πραγματικά θέλουμε να περάσουμε 10 χρόνια στο μέλλον”, δήλωσε ο Gill. «Για μένα, το metaverse θα αντιπροσωπεύει μια δημιουργική και οικονομική αναγέννηση. Αυτό μπορεί να είναι μια ολόκληρη πραγματική εικονική οικονομία. Βάζουμε πραγματικά τις τεχνικές βάσεις για να είναι εφικτό αυτό. Και πιστεύω ότι αυτή είναι μια ευκαιρία αγοράς πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων. “


ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ: GamesBeat’s Driving Sport Development Summit




[via]