Η Epic χάνει την υποψηφιότητα για να αναγκάσει την Apple να αποκαταστήσει το Fortnite στο App Retail store

Η Epic κάνει ένα άλμα στην Apple.


Ομοσπονδιακός δικαστής απέρριψε ένα αίτημα από Epic Games a αναγκαστική επαναφορά από την Apple Το παιχνίδι Fortnite της Epic στο Application Retailer εν αναμονή των αποτελεσμάτων μιας αντιμονοπωλιακής αγωγής.

Ο δικαστής του περιφερειακού δικαστηρίου των ΗΠΑ Yvonne Gonzales Rogers αποφάσισε επίσης υπέρ του Epic, εκδίδοντας μόνιμα μια προηγούμενη προσωρινή διαταγή που εμποδίζει την Apple να εκδικηθεί την Epic, αφαιρώντας την υποστήριξη για το Unreal Engine της Epic.

Η αντιμονοπωλιακή αγωγή ξεκίνησε στις 13 Αυγούστου όταν ο Epic ανακοινώθηκε μια πολιτική έκπτωσης και έναν μηχανισμό άμεσων πληρωμών για Fortnite ότι η Apple και η Google ισχυρίστηκαν ότι παραβίασαν τους αντίστοιχους όρους υπηρεσίας τους. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Epic Tim Sweeney έχει από καιρό υποστηρίξει ότι το 30% των προμηθειών που αναλαμβάνουν μεγάλες εταιρείες σε κάθε συναλλαγή τυχερών παιχνιδιών είναι άδικο και ότι η Epic θα πρέπει να μπορεί να πουλά άμεσα τα προϊόντα της εντός εφαρμογής σε παίκτες σε χαμηλότερες τιμές. Η Epic χρεώνει μόνο 12% ως προμήθεια για προγραμματιστές στο κατάστημά τους.

Αφού η Epic τροποποίησε την έκδοση του Fortnite για iOS, έτσι ώστε οι παίκτες να μπορούν να κάνουν άμεσες πληρωμές στο Epic για εικονικά προϊόντα – χωρίς να πληρώσουν στην Apple το 30% του – η Apple έδιωξε το Fortnite από το Application Store. Δήλωσε επίσης ότι δεν θα παρέχει πλέον υποστήριξη για το Unreal Motor της Epic. Στη συνέχεια, ο Epic ζήτησε από το Oakland, Calif., Decide να αποκαταστήσει το Fortnite και να αποτρέψει τη μη πραγματική δράση της Apple.

Η μικτή απόφαση σημαίνει ότι η Epic πιθανότατα θα χάσει έσοδα από την απαγόρευση του Fortnite στο iOS κατά τη διάρκεια της δοκιμής κατά της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας. επειδή η Apple απέσυρε την τεχνική υποστήριξη.

Η Epic μπορεί ακόμα να αποκαταστήσει το Fortnite στο μέλλον καταργώντας την αλλαγή άμεσης πληρωμής που προκάλεσε την απαγόρευση. Ωστόσο, δεν είναι σαφές εάν η Apple θα το επέτρεπε ή θα έκανε την Epic να περιμένει μια περίοδο ποινής.

Η Epic Video games ανέφερε σε μια δήλωση, «Η Epic Games είναι ευγνώμων που η Apple θα συνεχίσει να αποκλείεται από το αντίποινο εναντίον της Unreal Engine και των πελατών μας για την ανάπτυξη παιχνιδιών καθώς συνεχίζεται η αντιδικία. Θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε για iOS και Mac υπό την προστασία του δικαστηρίου και θα επιδιώξουμε όλες τις οδούς για τον τερματισμό της αντιανταγωνιστικής συμπεριφοράς της Apple. “

Η υπόθεση θα μπορούσε να συνεχιστεί για χρόνια, αλλά η απόφαση για το αίτημα προσωρινής διαταγής περιορισμού θα μπορούσε να είναι μια πρώιμη ένδειξη του τι πιστεύει ο ομοσπονδιακός δικαστής σχετικά με το βάσιμο της υπόθεσης.

Σε μια δήλωση, η Apple είπε: «Οι πελάτες μας εξαρτώνται από το ότι το App Store είναι ένα ασφαλές και αξιόπιστο μέρος όπου όλοι οι προγραμματιστές ακολουθούν το ίδιο σύνολο κανόνων. Είμαστε ευγνώμονες που το δικαστήριο αναγνώρισε ότι οι ενέργειες της Epic δεν ήταν προς το συμφέρον των πελατών τους και ότι τυχόν προβλήματα που αντιμετώπισαν ήταν δικά τους όταν παραβίασαν τη συμφωνία τους. Για δώδεκα χρόνια το Application Shop υπήρξε ένα οικονομικό θαύμα, δημιουργώντας μετασχηματιστικές επιχειρηματικές ευκαιρίες για προγραμματιστές μικρούς και μεγάλους. Ανυπομονούμε να μοιραστούμε αυτήν την κληρονομιά της καινοτομίας και του δυναμισμού με το δικαστήριο τον επόμενο χρόνο. “

Πάνω: Το Epic κάνει ένα άλμα στην Apple.

Πιστωτική εικόνα: Epic Games

Σε νομικά έγγραφα, η Apple υποστηρίζει ότι δεν είναι μονοπώλιο και αντιμετωπίζει ανταγωνισμό σε όλες τις αγορές, συμπεριλαμβανομένων των παιχνιδιών. Στις αντίθετες αξιώσεις της, η Apple είπε ότι η Epic θα μπορούσε εύκολα να βάλει το Fortnite στο κατάστημα χωρίς το μη εξουσιοδοτημένο σύστημα πληρωμών. Η Apple είπε ότι αυτή η ζημιά στο Epic επειδή δεν εμφανίζεται στο Application Retailer είναι “αυτοτραυματισμένη πληγή”.

Η Epic υποστηρίζει ότι η διανομή εφαρμογών είναι μια “δευτερεύουσα αγορά” που προέρχεται από την κύρια αγορά πλατφόρμας smartphone. Η Epic αναφέρει ότι τα δικαστήρια θα πρέπει να θεωρούν τη σχετική αντιμονοπωλιακή αγορά ως την αγορά δευτερογενούς αγοράς, η οποία διαθέτει ένα μόνο εμπορικό σήμα και μια ενιαία αγορά και δεν αποτελεί μέρος ενός ενιαίου ευρύτερου προϊόντος. Η Epic δεν αμφισβητεί τα δικαιώματα της Apple στην πλατφόρμα smartphone, μόνο στη δευτερογενή αγορά, όπου η Epic ισχυρίζεται ότι η Apple ενεργεί μονοπωλιακά. Ισχυρίζεται ότι η Apple διακόπτει τις επιλογές (όπως λήψη εφαρμογών από ιστότοπους) που διατίθενται στους καταναλωτές σε άλλες αγορές.

Από τότε που η Apple τερμάτισε την πρόσβαση της Epic στο App Retail outlet, η Epic δήλωσε στο δικαστήριο ότι έχει σημειώσει πτώση 60% στους καθημερινούς ενεργούς χρήστες της στο iOS. Αλλά σε μια ακρόαση, φάνηκε να γράφεται στον τοίχο ότι ο δικαστής θα ευνοούσε την Apple. Ο δικαστής ρώτησε τους δικηγόρους της Epic γιατί πίστευαν ότι η αγορά της Apple ήταν τόσο μοναδική όταν το Fortnite εμφανίζεται σε πολλά άλλα μέρη όπου πρέπει να πληρώσει 30%.

“Αν κοιτάξουμε τη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών, στην οποία ανήκει ο πελάτης σας, το 30% φαίνεται να είναι το ποσοστό της βιομηχανίας”, δήλωσε ο Gonzales Rogers. “Το Steam χρεώνει το 30%. GOG. Η Microsoft χρεώνει το 30%. Στις κονσόλες, το PlayStation, το Xbox, το Nintendo, το GameStop, το Amazon, το Greatest Buy, χρεώνει το 30%. Ο πελάτης σας δεν. Πού είναι η έλλειψη ανταγωνισμού”

Ο Gary Bornstein, εξωτερικός πληρεξούσιος των Epic Games στο Cravath, Swaine και Moore, δήλωσε κατά τη διάρκεια της ακρόασης ότι το 63% των παικτών Fortnite στο iOS παίζουν μόνο στο iOS. Είπε ότι η Apple έχει απαγορεύσει στην Epic να έχει το δικό της κατάστημα στην πλατφόρμα της Apple, όταν δεν υπάρχει τίποτα που να την εμποδίζει εκτός από λόγους που ανταγωνίζονται.

Η Apple σημείωσε ότι, βάσει μαρτυρίας του CEO της Epic, Tim Sweeney, περίπου το 90% των μέσων ημερήσιων παικτών έχουν πρόσβαση στο Fortnite μέσω μιας ανταγωνιστικής πλατφόρμας. Η Apple είπε επίσης ότι η Epic επωφελείται από τις υπηρεσίες της Apple, οι οποίες αποτελούν μέρος του λόγου για τον οποίο χρεώνει τέλος. Για παράδειγμα, η Apple είπε ότι το Fortnite χρησιμοποίησε περισσότερα από 400 πλαίσια και τάξεις διεπαφής προγραμματισμού μοναδικής εφαρμογής (API) της Apple (όπως το Steel). Η Apple ισχυρίστηκε ότι έχει επίσης προωθήσει το Fortnite στο παρελθόν.

Μια κριτική επιτροπή θα μπορούσε να ξεκινήσει τον Ιούλιο του 2021, αλλά οι προσφυγές είναι πιθανό να διαρκέσουν περισσότερο. Όσον αφορά το εξωπραγματικό μέρος της υπόθεσης, ο δικαστής είπε: «Τα Epic Online games και η Apple είναι ελεύθερα να αμφισβητήσουν αυτήν την ενέργεια για το μέλλον των ψηφιακών συνόρων, αλλά η διαφωνία τους δεν θα πρέπει να προκαλέσει καταστροφή για τους παρευρισκόμενους. Επομένως, το δημόσιο συμφέρον βαρύνει υπερβολικά την υπέρ των θυγατρικών της Unreal Engine και της Epic. “

Για να πιέσει την Apple, η Epic δημιούργησε το Συνασπισμός για την εφαρμογή δικαιοσύνης μαζί με άλλους κριτικούς της Apple, όπως οι Spotify, Tile, Basecamp, Blix, Deezer, Blockchain.com, SkyDemon, ProtonMail, Schibsted, το European Publishers Council και το The Match Group.


Δεν μπορείτε να κάνετε μόνοι σας ασφάλεια

Αναφορά ασφάλειας παιχνιδιών COVID-19: Μάθετε για τις τελευταίες τάσεις επίθεσης στα παιχνίδια Συνδεθείτε εδώ






[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.