Η FPS Boost τεχνική “δεν δουλεύει σε όλους τους τίτλος” του Xbox



Η Microsoft εξηγεί πως η FPS Boost τεχνική για Xbox Series X|S backwards compatible τίτλους, δεν θα δουλεύει σε όλα τα παιχνίδια.

Όπως αναφέρθηκε από το VG247, o διευθυντής διαχείρισης προγραμμάτων της Microsoft, Jason Ronald, εμφανίστηκε στο ποιο πρόσφατο Major Nelson podcast για να εξηγήσει πως λειτουργεί το σύστημα.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης ο Ronald μοιράστηκε πληροφορίες σχετικά με το πώς η Microsoft δεν μπορεί να εφαρμόσει την αναβάθμιση σε όλα τα παλιά παιχνίδια λόγω του τρόπου με τον οποίο ορισμένοι τίτλοι έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν με τα αρχικά τους frames.

“Δυστυχώς, αυτή η τεχνική δεν λειτουργεί σε όλους τους τίτλους”, εξήγησε. “Καθώς κάναμε κάποιες δοκιμές σε ορισμένους από αυτούς τους τίτλους, ας πούμε ότι έχουμε δει κινούμενα σχέδια να τρέχουν δύο φορές πιο γρήγορα.”

“Αυτό που είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς είναι πάντα να σεβόμαστε την αρχική πρόθεση του δημιουργού, για αυτό είμαστε σε θέση να το κάνουμε αυτό σε επίπεδο πλατφόρμας και στη συνέχεια να συνεργαστούμε με τον developer και τον εκδότη και να διασφαλίσουμε ότι εξακολουθούν να πιστεύουν ότι αυτό πραγματικά ευθυγραμμίζεται με το τι είχαν αρχικά στο μυαλό τους.”

Τα πρώτα παιχνίδια που θα επωφεληθούν από τη νέα λειτουργία είναι τα Far Cry 4, New Super Lucky’s Tale, Sniper Elite 4, UFC 4, Watch Dogs 2 και πολλά άλλα θα ανακοινωθούν σύντομα.

Για περισσότερο Microsoft μπορείτε να διαβάσετε σχετικά με το γιατί η εξαγορά της Bethesda έπαιξε ένα μικρό ρόλο στο κλείσιμο των Stadia Studio.

Για περισσότερα νέα από τον κόσμο του gaming μείνετε συντονισμένοι στο IGN Greece.



Source link

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.