Η Microsoft κινεί τις τιμές της υπηρεσίας παιχνιδιών PlayFab με βάση την κατανάλωση

Ο James Gwertzman είναι ο γενικός διευθυντής της Microsoft Game Stack.


Το PlayFab της Microsoft το τμήμα εισάγει ένα shell out-as-you-go πρόγραμμα για τις υπηρεσίες ανάπτυξης παιχνιδιών χωρίς ελάχιστο μηνιαίο τέλος.

Ακολουθεί η ανακοίνωση 90% πτώση την προηγούμενη εβδομάδα στην τιμολόγηση για το Azure PlayFab Get together, το οποίο προσθέτει συνομιλία παιχνιδιών και επικοινωνίες δεδομένων στα παιχνίδια. Microsoft απέκτησε το PlayFab πριν από τρία χρόνια και εργάστηκε για να κάνει τις υπηρεσίες της πιο αποτελεσματικές.

Ο διευθύνων σύμβουλος του PlayFab, James Gwertzman, δήλωσε σε συνέντευξή του στο GamesBeat ότι η νέα επιλογή τιμολόγησης βασίζεται στα σχόλια των προγραμματιστών, οι οποίοι ήθελαν περισσότερους τρόπους για να αναπτύξουν τα παιχνίδια τους και να πληρώσουν υπηρεσίες μακροπρόθεσμα πριν από την κερδοφορία.

Σε αντίθεση με το προηγούμενο πακέτο 99 $ / μήνα, η νέα επιλογή δεν έχει ελάχιστη χρέωση. Οι προγραμματιστές μπορούν να επιλέξουν να πληρώσουν μόνο για όσα χρησιμοποιούν, διευκολύνοντας τους μαθητές παιχνιδιών και άλλους να ξεκινήσουν παιχνίδια.

“Οι μηχανικοί μας έκαναν τη λειτουργία τους με συνέπεια πιο αποτελεσματικά”, δήλωσε ο Gwertzman. “Είμαστε ήδη μεγάλοι στο να εκτελούμε συνομιλία εσωτερικά για ολόκληρο το Xbox. Έτσι, εκμεταλλευόμενοι την αποτελεσματικότητα της κλίμακας και κάνοντας τους εαυτούς μας πιο αποτελεσματικούς στη διαχείριση, έχουμε την ευκαιρία να μειώσουμε την τιμή αρκετά δραματικά.”

Η Microsoft έχει προσαρμόσει τις τιμές για την υπηρεσία Azure PlayFab αρκετά συχνά. Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία άλλαξε τιμές βάσει της χρήσης. Πριν από αυτό, είχε τιμές βάσει μηνιαίων ενεργών χρηστών. Το νέο θα προστεθεί την 1η Νοεμβρίου shell out-as-you-go πρόγραμμα χωρίς μηνιαία δέσμευση.

Πάνω: Ο James Gwertzman είναι ο γενικός διευθυντής του PlayFab της Microsoft.

Πιστωτική εικόνα: Dean Takahashi

Αυτό το σχέδιο είναι μια ιδανική επιλογή όταν είναι δύσκολο να προβλεφθεί η μελλοντική χρήση, είπε ο Gwertzman. Καθώς το παιχνίδι αρχίζει να αναπτύσσεται, οι προγραμματιστές μπορούν να αναβαθμίσουν σε προγράμματα PlayFab Standard ή PlayFab Top quality, τα οποία επιβραβεύουν την υψηλότερη χρήση με μειωμένες τιμές.

Η Microsoft έχει διαθέσει την αριθμομηχανή προτάσεων προγράμματος σε όλους τους πελάτες, ώστε να μπορούν να αξιολογήσουν ποιο σχέδιο είναι καλύτερο. Οι προγραμματιστές μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στην αριθμομηχανή προτάσεων προγράμματος από το Recreation Supervisor κάνοντας κλικ στα κουμπιά Ενημέρωση λογαριασμού / ενημέρωσης τιμών στην αρχική σελίδα “Οι μελέτες και οι τίτλοι μου” ή κάνοντας κλικ στην Επεξεργασία προγράμματος στη σελίδα Ρυθμίσεις στούντιο Η Microsoft έχει επίσης ενημερώσει τη σελίδα επιλογής προγράμματος για να επιτρέψει στους προγραμματιστές να κάνουν αναβάθμιση σε οποιοδήποτε σχέδιο στο νέο μοντέλο τιμολόγησης.

“Βλέπω το PlayFab ως στρατόπεδο για το υπόλοιπο Azure”, είπε. “Κάνουμε το PlayFab ακόμη πιο εύκολο στη χρήση για στούντιο παιχνιδιών … για ενσωμάτωση. Τώρα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το PlayFab χωρίς προβλήματα.”

Το μακρύ παιχνίδι

Ο Gwertzman θέλει το Azure να γίνει ο καλύτερος πάροχος cloud για τους δημιουργούς παιχνιδιών, κερδίζοντας έτσι τους Amazon World-wide-web Companies και το Google Cloud. Το PlayFab είναι μία από τις υπηρεσίες του Azure και διαθέτει πελάτες όπως το Hi there Video games, δημιουργός του No Man’s Sky. Ενώ η Microsoft ενσωματώνει τη Bethesda, την οποία αγοράζει για 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια, το PlayFab πιθανότατα θα παρέχει υπηρεσίες για περισσότερα από 20 στούντιο παιχνιδιών κάτω από το banner του Xbox.

“Είμαστε σε θέση να αξιοποιήσουμε την τεχνογνωσία μας στα εσωτερικά μας στούντιο για να δημιουργήσουμε υπηρεσίες που ελπίζουμε ότι θα ικανοποιήσουν τις ανάγκες της ευρύτερης κοινότητας”, δήλωσε ο Gwertzman.

Δεν είναι εύκολο να κατανοήσουμε το ποσοστό εσόδων που ένας προγραμματιστής θα πληρώσει σε κάποιον όπως το PlayFab. Σε ολόκληρο τον κλάδο, οι υπηρεσίες τυχερού παιχνιδιού cloud κοστίζουν συνήθως προγραμματιστές περίπου το 6% των εσόδων, δήλωσε ο Gwertzman. Η πληρωμή αυτού του τέλους μπορεί να έχει νόημα για προγραμματιστές που θέλουν να κατεβάσουν πολλές υπηρεσίες και δραστηριότητες δημιουργίας εσόδων στο PlayFab και να επικεντρωθούν στην κατασκευή του παιχνιδιού τους, δήλωσε ο Gwertzman.

Το Microsoft Azure και το Azure PlayFab είναι πλέον ενοποιημένα.

Πάνω: Τα Microsoft Azure και Azure PlayFab είναι πλέον ενσωματωμένα.

Πιστωτική εικόνα: Microsoft

Όμως, η προσφορά ενός προγράμματος spend-as-you-go είναι ένας τρόπος για να βοηθήσετε τα στούντιο όλων των μεγεθών να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες που χρειάζονται για να αναπτύξουν τα παιχνίδια τους. Η Microsoft δεν χρεώνει τους πελάτες έως ότου τα παιχνίδια τους ξεπεράσουν τους 100.000 παίκτες.

“Δεν είναι μόνο για μικρά παιδιά, καθώς ταυτόχρονα κάνουμε μεγάλη ώθηση για μεγαλύτερα στούντιο”, δήλωσε ο Gwertzman. “Εάν είστε ένα μεγάλο στούντιο, ή εάν είστε προγραμματιστής παιχνιδιών σε ένα μεγάλο στούντιο και εργάζεστε σε ένα νέο έργο ή στη μέση ενός έργου, θέλουμε να δεσμευτείτε να κοιτάξετε το Azure.”

Ένα αποτέλεσμα της ενσωμάτωσης του Azure PlayFab είναι ότι οι υπηρεσίες του PlayFab προσφέρονται πλέον εκτενώς μέσω του δυναμικού πωλήσεων της μεγαλύτερης εταιρείας. Το παιχνίδι έχει καταστεί κάθετος στόχος για τις υπηρεσίες Azure, μαζί με τους κλάδους για τη λιανική και την παραγωγή.

“Η Microsoft συνεχίζει να εστιάζει τις περισσότερες από τις επενδύσεις cloud στο gaming και το gaming μετακινείται από μια δευτερεύουσα πτυχή σε ένα βασικό μέρος της παγκόσμιας επένδυσης cloud”, δήλωσε ο Gwertzman. “Αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα επειδή το μεταφέρουμε σε εταιρικό επίπεδο, όπου το παιχνίδι είναι ένας από τους τομείς προτεραιότητας”.

Παιχνίδι πολλαπλών πλατφορμών

Η Microsoft βοηθά τις εταιρείες παιχνιδιών να έχουν πρόσβαση σε διαφορετικές πλατφόρμες και έχει επιθετικά ακολουθήσει μια στρατηγική παιχνιδιών πολλαπλών πλατφορμών προς όφελος των προγραμματιστών παιχνιδιών, δήλωσε ο Gwertzman.

Xbox Series X.

Πάνω: Γενιές παιχνιδιών ζουν μέσα σε αυτό το κουτί.

Πιστωτική εικόνα: Microsoft

“Ήταν μια εύκολη απόφαση για εμάς να κάνουμε το Xbox να υποστηρίζει το παιχνίδι πολλαπλών πλατφορμών”, είπε. «Αποδεικνύεται ότι δεν είναι τόσο απλό από τεχνολογική άποψη. Έχουμε επενδύσει στα εργαλεία και τις υπηρεσίες που απαιτούνται για τη διασύνδεση. Το PlayFab Portion είναι ένα παράδειγμα αυτού. Υποστηρίζουμε τη Sony, τη Nintendo και ακόμη και τη Stadia. Το iOS έχει τις προκλήσεις του, αλλά υποστηρίζουμε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες παιχνιδιών. Το όραμά μας εξακολουθεί να επικεντρώνεται στην ενδυνάμωση των κατασκευαστών παιχνιδιών. Δεν θέλουμε ποτέ να είμαστε σε θέση να δημιουργήσουμε τριβή ή εμπόδια. “

Για να εμπλουτίσει τις κοινότητες, το PlayFab πρέπει επίσης να κατανοήσει πράγματα πέρα ​​από πολλούς παίκτες, όπως η βελτίωση της ενσωμάτωσης και η μείωση της τοξικότητας, δήλωσε ο Gwertzman.

«Πώς ελέγχετε την παρενοχλητική συμπεριφορά Πώς βελτιστοποιείτε το matchmaking έτσι ώστε οι παίκτες να έχουν τους πιο διασκεδαστικούς αγώνες και να μην κλωτσούν στον κώλο κάθε φορά που πηγαίνουν στο διαδίκτυο “Είπε.” Εδώ έχουμε πολλές επενδύσεις με το Xbox Stay.

Όταν πρόκειται για προκλήσεις όπως η ανακάλυψη παιχνιδιών, ο Gwertzman είπε ότι η μετάβαση σε πλατφόρμες όπως το Xbox Video game Go της Microsoft βοηθά το PlayFab να κάνει τους παίκτες να παρατηρήσουν. Το PlayFab διερευνά επίσης άλλους τρόπους για να παρατηρηθεί, όπως το μάρκετινγκ απόδοσης και η απόκτηση χρηστών.

Ο Gwertzman είπε ότι είναι ενθουσιασμένος με την τεχνολογία παιχνιδιών που χρησιμοποιείται για την παραγωγή ταινιών, όπως η χρήση του Unreal Engine για Το Mandalorian – καθώς πρέπει να επικεντρωθεί μια άλλη κοινότητα.

“Πιστεύω ότι έχουμε ήδη περάσει την εποχή των υπηρεσιών τυχερών παιχνιδιών”, δήλωσε ο Gwertzman. “Νομίζω ότι βρισκόμαστε τώρα στην εποχή της κοινότητας τυχερών παιχνιδιών, όπου τα παιχνίδια προσπαθούν να γίνουν κοινότητες και προσπαθούν να γίνουν ολοένα και πιο ολοκληρωμένες εμπειρίες για παίκτες. Αν κοιτάξετε το Fortnite, κοιτάτε το Flight Simulator, κοιτάτε το Minecraft, αυτά δεν είναι υπέροχα. παιχνίδια. Αυτά είναι παιχνίδια που κυριολεκτικά αποτελούν μέρος της ζωής σας. Και όλα αυτά περιλαμβάνουν. Καθώς τα παιχνίδια έχουν γίνει κοινότητες, αυξάνεται η ανάγκη για υπηρεσίες cloud. “


Δεν μπορείτε να κάνετε μόνοι σας ασφάλεια

Αναφορά ασφάλειας παιχνιδιών COVID-19: Μάθετε σχετικά με τις τελευταίες τάσεις επίθεσης στα παιχνίδια. Συνδεθείτε εδώ




[via]