Η Nintendo απομακρύνει τη Sony από τις εντυπώσεις της για τηλεοπτικές διαφημίσεις

Η Nintendo απομακρύνει τη Sony από τις εντυπώσεις της για τηλεοπτικές διαφημίσεις


Χάρη εν μέρει σε μια ανακοίνωση που προβλήθηκε κατά τη διάρκεια του Tremendous Bowl Kickoff Exhibit στο CBS, η Nintendo ηγήθηκε των τηλεοπτικών διαφημίσεων της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης περιόδου 30 ημερών. Συνολικά, 13 μάρκες έδωσαν 36 διαφημιστικές διαφημίσεις πάνω από 3.000 φορές, δημιουργώντας 387,3 εκατομμύρια εμφανίσεις τηλεοπτικών διαφημίσεων, το 79,3% των οποίων προήλθε από τη Nintendo. Συγκεκριμένα, Το PlayStation, το οποίο κυριαρχούσε εδώ και καιρό στις τηλεοπτικές διαφημίσεις για τον κλάδο, έπεσε στην τρίτη θέση στο GameFly.

Το GamesBeat έχει συνεργάστηκε με το iSpot.television set, η εταιρεία συνεχούς μέτρησης και απόδοσης τηλεοπτικών διαφημίσεων, για να σας παρέχει μια μηνιαία αναφορά για τις τηλεοπτικές διαφημίσεις της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών. Αυτές είναι οι διαφημίσεις και κατ ‘επέκταση τα παιχνίδια που έχουν διαθέσει οι έμποροι παιχνιδιών.

Παρακάτω είναι οι πέντε κορυφαίοι διαφημιστές τηλεοπτικής βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών με τις περισσότερες προβολές από τις 16 Ιανουαρίου έως τις 15 Φεβρουαρίου.

Αυτή τη φορά η Nintendo αποθάρρυνε το PlayStation με 307,3 εκατομμύρια εμφανίσεις τηλεοπτικών διαφημίσεων που δημιουργήθηκαν από 15 διαφημίσεις που έτρεξαν πάνω από 1.700 φορές. “Εκτυπώσεις γάτας: Super Mario 3D Entire world + Bowser’s Fury, “Η προώθηση του νέου παιχνιδιού Switch, ήταν το πιο δημοφιλές εμπορικό του, με 99,7 εκατομμύρια εμφανίσεις τηλεοπτικών διαφημίσεων. Σύμφωνα με μια έρευνα iSpot Ace Metrix, αυτή η διαφήμιση εμφανίστηκε πάνω από τον μέσο όρο σε όλους τους κλάδους”, κατατάσσοντας την υψηλότερη κατάταξη ως προς την προτίμηση και την παρακολούθηση. σχόλια αφού είδαν τη διαφήμιση να συμπεριλαμβάνεται «νοσταλγική» και «υγιής». Τα δίκτυα που δημιουργούν υψηλές εμφανίσεις για τη Nintendo περιελάμβαναν τον Nick, το Cartoon Community και το CBS, ενώ τα κύρια προγράμματα περιελάμβαναν το Tremendous Bowl Kickoff Clearly show, Μπομπ ο Σφουγγαράκης, είναι Ο φανταστικός κόσμος των τσίχλες.

Όχι. 2: GameFly, με 32,3 εκατομμύρια εμφανίσεις τηλεοπτικών διαφημίσεων από τέσσερις διαφημίσεις που προβλήθηκαν 724 φορές. Το διαφημιστικό του με τις περισσότερες προβολές (21,4 εκατομμύρια εμφανίσεις) ήταν “54 και 77 σεντ: Contact of Obligation: Ψυχρός Πόλεμος. Περιλαμβάνονται τα βασικά προγράμματα για εμφανίσεις South Park, Χελωνονιντζάκια, είναι Το εφέ Carbonaro, ενώ τα κύρια δίκτυα περιελάμβαναν τους Nick Toons, truTV και Disney XD.

Η PlayStation κατατάσσεται στην τρίτη θέση με 18,2 εκατομμύρια εμφανίσεις τηλεοπτικών διαφημίσεων – μείωση κατά 95,7% από την προηγούμενη περίοδο των 30 ημερών – που δημιουργήθηκε από τέσσερις διαφημιστικές διαφημίσεις που έτρεξαν 44 φορές. Το “Every thing is Recreation: MyTeam”, το οποίο προωθεί το NBA 2K21, ήταν το πιο δημοφιλές εμπορικό σήμα της μάρκας με 12,2 εκατομμύρια εμφανίσεις. Το PlayStation εξυπηρετούσε ακροατήριο που αγαπάει τα αθλήματα – τα μεγάλα δίκτυα εντυπώσεων περιελάμβαναν ESPN, Golfing και NBA Television, ενώ ο μεγάλος προγραμματισμός περιλάμβανε το NBA, το PGA Tour και Γκολφ σήμερα.

Η τέταρτη θέση φτάνει στον Nordeus, ο οποίος έχει προβάλλει δύο διαφημίσεις 416 φορές, συγκεντρώνοντας 16,4 εκατομμύρια εμφανίσεις τηλεοπτικών διαφημίσεων. Το “Lead Your Club to Glory”, μια εμπορική προώθηση του Top Eleven και με τον José Mourinho, δημιούργησε τον μεγαλύτερο αριθμό εμφανίσεων (10,8 εκατομμύρια). Το NFL, Skip και Shannon: αδιαμφισβήτητη, είναι Αυτόματες δημοπρασίες Mecum στην κορυφή της λίστας προγραμμάτων δημιουργίας εμφανίσεων, ενώ τα μεγάλα δίκτυα περιλάμβαναν τα NBC Sports activities, Fox Deportes και Fox Sports 1.

Και τέλος υπάρχει το Milestone, ένας νεοφερμένος στο γράφημα μας, με 5 εκατομμύρια εμφανίσεις τηλεοπτικών διαφημίσεων. Η μάρκα είχε 22 εκπομπές με ένα μόνο σημείο, “Αφήστε το σήμα σας”, το οποίο προώθησε το Monster Strength Supercross 4. Η διαφήμιση δημοσιεύτηκε μόνο σε δύο δίκτυα (NBC Athletics και NBC), με προγραμματισμό κορυφαίας κατηγορίας, συμπεριλαμβανομένων αγώνων. Μοτοσικλέτα, Supercross Preview Ειδικό e Προεπισκόπηση Supercross Present.

Παιχνίδια

Το κριτήριο της GamesBeat στην αντιμετώπιση της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών είναι «όπου το πάθος συναντά τις επιχειρήσεις». Τι σημαίνει αυτό? Θέλουμε να σας πούμε πόσο σημαντικά είναι τα νέα σας, όχι μόνο ως υπεύθυνος λήψης αποφάσεων σε ένα στούντιο παιχνιδιών, αλλά και ως οπαδός του παιχνιδιού. Είτε διαβάζετε τα άρθρα μας, ακούτε τα podcast μας είτε παρακολουθείτε τα βίντεό μας, το GamesBeat θα σας βοηθήσει να μάθετε για τον κλάδο και να διασκεδάσετε με αυτό.

Πώς θα το κάνετε Η ιδιότητα μέλους περιλαμβάνει πρόσβαση σε:

  • Ενημερωτικά δελτία, όπως το DeanBeat
  • Οι υπέροχοι, εκπαιδευτικοί και διασκεδαστικοί ομιλητές των εκδηλώσεών μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης
  • Συνεντεύξεις, συνομιλίες και εκδηλώσεις “ανοιχτού γραφείου” προορίζονται για μέλη μόνο με το προσωπικό της GamesBeat
  • Συνομιλία με μέλη της κοινότητας, το προσωπικό της GamesBeat και άλλους επισκέπτες στο Discord
  • Και ίσως ακόμη και ένα ή δύο βραβεία διασκέδασης
  • Ομοιογενείς παρουσιάσεις σε πάρτι

Γίνομαι μέλος



[via]

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.