Η PlatinumGames εξηγεί γιατί έσβησε το “World of Demons” και ξεκίνησε από την αρχή



Το World of Demons είναι ο νέος αποκλειστικός τίτλος του Apple Arcade από την PlatinumGames, το σεβαστό στούντιο πίσω από τα Bayonetta, NieR: Automata και The Wonderful 101. Ως το πρώτο mobile παιχνίδι του στούντιο και μόνο ο δεύτερος αυτοδημοσιευμένος τίτλος, η παραγωγή του ήταν πλούσια σε νέες προκλήσεις. Το IGN Japan μίλησε με τον επικεφαλής του στούντιο, Atsushi Inaba, και τον παραγωγό του World of Demons, Koji Tanaka για να μάθουμε περισσότερα για το παιχνίδι και τη συναρπαστική ανάπτυξή του.

Αν το όνομα World of Demons ακούγεται οικείο, αυτό συμβαίνει επειδή το παιχνίδι είχε προηγουμένως ανακοινωθεί τον Απρίλιο του 2018 ως δωρεάν τίτλος που θα δημοσιευθεί από την ιαπωνική εταιρεία Dena. Έχει ένα πανέμορφο ukiyo-e art style που θυμίζει σε γενικές γραμμές το προ-πλατινένιο κλασικό Okami του Hideki Kamiya, και αφηγείται την ιστορία ενός σαμουράι που ονομάζεται Onimaru, ο οποίος μάχεται ενάντια σε yokai (ιαπωνικά πλάσματα) και τους απελευθερώνει από την επιρροή του Shuten Doji, του βασιλιά δαίμονα που επιδιώκει να καταλάβει τον κόσμο. Ενώ τα βασικά στοιχεία της ιδέας παραμένουν τα ίδια, το παιχνίδι που κυκλοφόρησε στο Apple Arcade είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που ανακοινώθηκε στο 2018 – έχει επανασχεδιαστεί από το μηδέν για τη συνδρομητική υπηρεσία της Apple.

«Το στυλ γραφικών, ο σχεδιασμός του κύριου χαρακτήρα και η έννοια της συμπερίληψης των yokai από τους παραδοσιακούς θρύλους είναι όλα τα ίδια όπως και πριν», λέει ο Inaba. «Πέρα από αυτό, είναι ένα εντελώς διαφορετικό παιχνίδι. Είχαμε την ευκαιρία να κυκλοφορήσουμε το παιχνίδι για το Apple Arcade και αντί να κάνουμε μερικές μικρές προσαρμογές για τη νέα πλατφόρμα, αποφασίσαμε να εκμεταλλευτούμε αυτή την ευκαιρία για να ξαναχτίσουμε το παιχνίδι από το μηδέν.

Ένα από τα πρώτα πράγματα που έφυγαν ήταν οι μικροσυναλλαγές. Ως ένα δωρεάν παιχνίδι, η αρχική ενσάρκωση του World of Demons προσέφερε διάφορους τρόπους για να δαπανήσετε χρήματα, όπως η πληρωμή για τα καλύτερα ποσοστά στα drop αντικειμένων. Το παιχνίδι είχε σχεδιαστεί με αυτό κατά νου, αλλά το Apple Arcade δεν επιτρέπει μικροσυναλλαγές και είναι μια κατάσταση που έχει αναμφίβολα ωφελήσει το World of Demons.

«Προφανώς πρόκειται για ένα παιχνίδι δράσης, και από αυτή την άποψη είναι παρόμοιο με αυτό που κάναμε πάντα», λέει ο Tanaka. «Αλλά δεν ήμασταν σίγουροι για το αν θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε το ίδιο είδος εμπειρίας σε φορητές συσκευές — και μάλιστα, όταν προσπαθήσαμε να το κάνουμε αυτό νωρίς, δεν φαινόταν σωστό. Συνειδητοποιήσαμε ότι με το touch control, η μέθοδος με την οποία προσεγγίσαμε τα πράγματα όπως ο πολύ καλός έλεγχος, η κίνηση της κάμερας κ.ο.κ. δεν μπορούσε να εφαρμοστεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Ήταν μια δύσκολη πρόκληση στην αρχή, αλλά καθώς περνούσε ο καιρός έγινε ένα διασκεδαστικό πρόβλημα που έπρεπε να λύσουμε, γι’ αυτό και αισθανόμαστε ότι ήταν μια επιτυχημένη προσπάθεια».

Get good

Το World of Demons δίνει στον παίκτη την αποστολή να στέλνει yokai σε bite-size skirmishes που είναι κατάλληλα για να παίζουν εν κινήσει, αλλά ενώνονται σε γραμμικά στάδια που επιτρέπουν μεγαλύτερη συνεδρίες παιχνιδιού, με ένα boss fight στο τέλος του καθενός. Όπως θα περιμένατε από έναν τίτλο της Platinum, η μάχη περιλαμβάνει διασκεδαστικά combos, επιβράβευση για split-second timing με ισχυρές αντεπιθέσεις και, φυσικά, έναν βαθμό στο τέλος κάθε μάχης.

Ο Tanaka εξηγεί: «Αυτό που το κάνει ένα τυπικό παιχνίδι της Platinum είναι ότι διευκολύνουμε έναν άπειρο παίκτη να το κατανοήσει μέσα από τα tutorials και να κάνει actions που φαίνονται διασκεδαστικά, ενώ γρήγορα τους οδηγεί από μάχη σε μάχη. Έτσι είναι εύκολο να προσαρμοστούν σε αυτό. Αλλά αν θέλετε να αφιερώσετε χρόνο, υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε — υπάρχουν πολλοί χαρακτήρες που μπορούν να παίξουν με μοναδικά όπλα και ικανότητες, και ο καθένας είναι διαφορετικός. Υπάρχει πολύ βάθος, αλλά είναι εύκολο να διεισδύσεις σε αυτό. Και φυσικά, τα controls είναι πολύ smooth, κάτι που ομολογουμένως προσέξαμε πολύ».

Το World of Demons είναι ένα γραμμικό παιχνίδι, με γνώμονα την ιστορία, που προσφέρει περίπου 10-15 ώρες του παιχνιδιού, αλλά οι παίκτες ενθαρρύνονται να εξερευνήσουν για να βρουν κρυμμένες περιοχές, να αποκτήσουν νέα όπλα και αντικείμενα, να παίξουν με διαφορετικούς χαρακτήρες και να δοκιμάσουν νέους συνδυασμούς yokai, με πολλαπλά side quests διαθέσιμα για κάθε επίπεδο, που ο παίκτης μπορεί να αντιμετωπίσει με οποιαδήποτε σειρά. Ο Tanaka λέει ότι ο στόχος για την 100% ολοκλήρωση θα διπλασιάσει το συνολικό χρόνο παιχνιδιού. Έπειτα, υπάρχουν πολλά επίπεδα δυσκολίας που πρέπει να δοκιμάσετε. Ο Tanaka περιγράφει το υψηλότερη setting ως «πολύ δύσκολο, εκτός αν αντιμετωπίσεις πολύ προσεκτικά τις επιθέσεις των εχθρών», στο οποίο ο Inaba αστειεύεται, «Αυτή είναι η οργή της Platinum! Δεν θα το συνιστούσα.»

Τα περισσότερα από 100 yokai στο παιχνίδι βασίζονται κυρίως σε υπερφυσικά πλάσματα από την ιαπωνική λαογραφία. Τα πλάσματα που συναντάτε στο παιχνίδι δεν είναι εγγενώς κακά: η θέλησή τους έχει στρεβλωθεί από τον κακό δαίμονα Shuten Doji για να εξυπηρετήσει το θέλημά του, και καθώς νικάτε κάθε νέο τύπο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας, θα σπάσετε την κατάρα και θα γίνεται φίλοι, ξεκλειδώνοντάς τον ως χαρακτήρα υποστήριξης. Στη συνέχεια, μπορείτε να δημιουργήσετε τα στατιστικά τους και να εξοπλίσει δύο yokai της επιλογή σας σε κάθε αποστολή, για να απελευθερώσετε τις δυνάμεις τους στη μάχη.

Ο Tanaka λέει ότι η ομάδα εμπνεύστηκε από το Night Parade of One Hundred Demons, που είναι ένα διάσημο κομμάτι ιαπωνικής λαογραφίας που απεικονίζει μια ορδή yokai που επιτίθεται στην Ιαπωνία. (Πρόσφατα, το Rampage mode του Monster Hunter Rise βασίστηκε επίσης στην ίδια πηγή.) Το πλούσιο σκηνικό της ιστορίας επιτρέπει μια μεγάλη ποικιλία επιλογών gameplay, καθώς και ένα εντυπωσιακό σχέδιο πλασμάτων. Οι παίκτες εκτός Ιαπωνίας δεν χρειάζεται να είναι εξοικειωμένοι με οποιοδήποτε από αυτό το υπόβαθρο για να απολαύσουν το παιχνίδι, φυσικά, αλλά η ομάδα ελπίζει ότι θα είναι μια ευκαιρία να εισάγει την ιαπωνική κουλτούρα στους συνδρομητές του Apple Arcade σε όλο τον κόσμο.

«Το Apple Arcade φτάνει σε ένα πολύ ευρύ παγκόσμιο κοινό, πολύ μεγαλύτερο από τη βάση των φαν μας», λέει ο Tanaka. «Είναι μεγαλύτερο από ό, τι θα μπορούσαμε ποτέ να φανταστούμε — τόσοι πολλοί τύποι ανθρώπων παίζουν σε αυτή την πλατφόρμα. Μέσα σε αυτό, παρουσιάζουμε ένα πολύ παραδοσιακό ιαπωνικό σκηνικό που περιλαμβάνει yokai, τα οποία είναι βαθιά ριζωμένα στην ιαπωνική λαογραφία. Αυτό είναι κάτι που ένα ιαπωνικό στούντιο όπως εμείς μπορεί να κάνει καλά, και πάνω από αυτό, η PlatinumGames μπορεί να προσθέσει το δικό μας μοναδικό στυλ. Ήταν ένας κινητήριος παράγοντας να γνωρίζουμε ότι θα μπορούσαμε να παρουσιάσουμε αυτό το concept στον κόσμο».

«Είμαι πολύ περίεργος να μάθω τι θα καταλάβει το παγκόσμιο κοινό από αυτό», προσθέτει ο Inaba. «Οι Yokai εκλαμβάνονται με συγκεκριμένο τρόπο στην Ιαπωνία, αλλά στο εξωτερικό μπορεί αυτό να διαφέρει. Είναι το ίδιο με τους νίντζα — η εικόνα μας για έναν νίντζα στην Ιαπωνία είναι διαφορετική από εκείνη στο εξωτερικό, αλλά οι νίντζα απολαμβάνουν μεγάλη αναγνώριση σε όλον τον κόσμο. Αυτή θα είναι μια καλή ευκαιρία για εμάς να εκτιμήσουμε πώς γίνονται αντιληπτά τα yokai, και νομίζω ότι θα έχει μια ενδιαφέρουσα επίδραση στον τρόπο που εμείς στην PlatinumGames κάνουμε παιχνίδια.»

Arcade παιχνίδια

Από όλες τις απόψεις, το World of Demons φαίνεται να ήταν ένα project γεμάτο αγάπη για την PlatinumGames, και ένα που έχουν επαναλάβει στο παρελθόν. Τότε, το 2019, λίγο μετά την ανακοίνωση του Apple Arcade, η ευκαιρία να κυκλοφορήσει το παιχνίδι στην υπηρεσία συνδρομής της Apple ενθάρρυνε το στούντιο να προετοιμαστεί για μια κυκλοφορία τον Απρίλιο του 2021 σε iOS, Apple TV και Mac OS.

«Πολλοί από εμάς στο στούντιο χρησιμοποιούμε iPhones και το iOS είναι μια μεγάλη πλατφόρμα από μόνη της», λέει ο Inaba. «Ήταν πρόκληση να υποστηρίξουμε επίσης το Mac OS και το Apple TV και να σχεδιάσουμε τόσο για τα χειριστήρια αφής όσο και για την υποστήριξη του χειριστηρίου. Αλλά ήταν διασκεδαστική η ανάπτυξη για συσκευές Apple, και είναι μια πλατφόρμα με πολλούς χρήστες.»

Και οι δύο αναγνωρίζουν ότι οι χρήστες Android μπορεί να νιώθουν ότι έχουν μείνει στην απ’ έξω. Ο Inaba παρομοιάζει την κατάσταση με την αποκλειστικότητα της πλατφόρμας, ενώ ο Tanaka εξηγεί ότι το πλεονέκτημα του να στοχεύσουν σε μια συγκεκριμένη υπηρεσία είναι ότι τους βοήθησε να εστιάσουν την ανάπτυξη. Η ομάδα αυξήθηκε από περίπου 40 άτομα σε περίπου 60 κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης, με ειδικούς του παιχνιδιού δράσης να μπαινοβγαίνουν από άλλες ομάδες ανάπτυξης στην Platinum. Φαίνεται ότι για αυτό το πολύ μεγάλο στούντιο με εμπειρία σε παιχνίδια κονσόλας, η ανάπτυξη για κινητά ήταν μια πρόκληση από μόνη της.

«Δεν έχουμε ακόμη αποκτήσει αρκετή εμπειρία για να σας πούμε πώς η κυκλοφορία σε φορητές συσκευές είναι διαφορετική από την κονσόλα», λέει ο Inaba. «Το προσωπικό ανάπτυξης ποτέ δεν ήξερε τι θα φέρει το αύριο, και κάθε μέρα ήταν συναρπαστική. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα ήταν ευκολότερο να κυκλοφορούν πολλοί τίτλοι, συνεχόμενα, στις ίδιες πλατφόρμες και να χτίζαμε τεχνογνωσία με αυτόν τον τρόπο. Αλλά η PlatinumGames είναι μια εταιρεία που θέλει να δοκιμάσει νέα πράγματα και θέλει να μην είναι σίγουρη για το τι έρχεται στη συνέχεια. Μας ενδιέφερε επίσης να έχουμε ένα σωστό αποτέλεσμα στην αγορά mobile παιχνιδιών, οπότε αυτό ήταν μια καλή ευκαιρία. Ήταν δύσκολο, όμως!»

Όταν ρωτήθηκε για τη γνώμη του σχετικά με το Apple Arcade, ο Inaba είπε ότι το θεωρεί «φανταστική υπηρεσία» και εκθειάζει τις αρετές μιας συνδρομητικής υπηρεσίας για mobile παιχνίδια. Προσθέτει ότι «το κλειδί για την επιτυχία σε οποιαδήποτε πλατφόρμα είναι η ποιότητα του περιεχομένου που είναι διαθέσιμο σε αυτήν, και στην περίπτωση του Apple Arcade, ελπίζω ότι το World of Demons μπορεί να είναι μέρος αυτού. Ελπίζω ότι το παιχνίδι μας μπορεί να αποτελέσει καταλύτη για να φέρουμε την υπηρεσία στα χέρια περισσότερων παικτών».

Η αξιοθαύμαστη στάση του Apple Arcade στις μικροσυναλλαγές φαίνεται να είναι ένα άλλο σημείο έλξης για τον Inaba, αφού τα παιχνίδια στην υπηρεσία δεν επιτρέπεται να τις συμπεριλάβουν καθόλου. Ενώ το World of Demons δημιουργήθηκε ως ένας δωρεάν τίτλος με αγορές εντός παιχνιδιού, η απόκτηση μιας πιο παραδοσιακής μορφής φαίνεται να ταιριάζει καλύτερα στην PlatinumGames. «Νομίζω ότι είναι εντάξει αν ένα παιχνίδι έχει σχεδιαστεί σωστά για να φιλοξενήσει τις μικροσυναλλαγές, αλλά είναι απλώς ένας διαφορετικός τρόπος για να φτιάξεις παιχνίδια», λέει ο Inaba. «Λατρεύω το γεγονός ότι η Apple έχει ως στόχο να δημιουργήσει μια συλλογή από παιχνίδια που είναι ασφαλή και για τα παιδιά να παίζουν.»

Big in China

Φυσικά, αναμένουμε να δούμε περισσότερους mobile τίτλους από την PlatinumGames σύντομα, σε μια κάπως διαφορετική μορφή. Όταν η Tencent επένδυσε ένα ακάλυπτο ποσό του κεφαλαίου στην PlatinumGames το 2019, μέρος της συμφωνίας της συμμαχίας ήταν ότι η Tencent θα αναπτύξει και θα δημοσιεύσει παιχνίδια για κινητά για την κινεζική αγορά με βάση την αυξανόμενη συλλογή των original IP της Platinum. Ο Inaba λέει ότι δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί τίτλοι, αλλά ότι η ιδέα είναι ότι ως η μεγαλύτερη εταιρεία παιχνιδιών της Κίνας, η Tencent θα είναι σε εξαιρετική θέση για να αναπτύξει τίτλους για την εν λόγω αγορά, έτσι ώστε η Platinum να μπορεί να επικεντρωθεί στα παιχνίδια που ξέρει να φτιάχνει περίτεχνα.

«Γνωρίζουμε ότι τα παιχνίδια για φορητές συσκευές στην Κίνα ακμάζουν, αλλά δεν νομίζω ότι θα ξέραμε πώς να φτιάξουμε ένα παιχνίδι για αυτή την αγορά», παραδέχεται ο Inaba. «Για εμάς, ήμασταν πολύ πρόθυμοι να είμαστε σε θέση να δημιουργήσουμε το δικό μας IP και να δημοσιεύσουμε τα παιχνίδια μας. Για την Κίνα, ελπίζω ότι μπορούμε να οικοδομήσουμε μια κατάσταση όπου ο επιχειρηματικός μας συνεργάτης, Tencent, μπορεί ίσως να κάνει παιχνίδια βασιζόμενα σε αυτή την IP.»

Αναφέρει ότι η συμφωνία με την Tencent είχε ως αποτέλεσμα νέες δυνατότητες για την PlatinumGames — όχι μόνο σε νομισματικούς όρους, αλλά και σε άλλους τομείς, αφού η Tencent έχει συνεργάτες και επενδύσεις σε όλο τον κόσμο, από αξιόλογους εκδότες όπως η Supercell και η Marvelous Entertainment μέχρι τέρατα της βιομηχανίας όπως η Riot Games και τα Epic Games.

«Η Tencent δεν μας λέει τι να κάνουμε και η δημιουργική φιλοσοφία μας δεν έχει αλλάξει καθόλου», λέει o Inaba. «Η Tencent δεν επιδιώκει να ελέγχει επιθετικά τους εταίρους ή τις επιδοτήσεις της, αλλά να τους ενθαρρύνει να συνδεθούν μεταξύ τους. Έτσι, οι επιλογές μας έχουν αυξηθεί.

«Επίσης, ένα πράγμα για το οποίο είμαστε ευτυχείς είναι ότι φαίνεται να συνεργάζονται μόνο με εταιρείες που είναι κατά κάποιο τρόπο μοναδικές και είναι κολακευτικό το γεγονός ότι βλέπουν την Platinum κατά αυτόν τον τρόπο».

Το World of Demons έχει κυκλοφορήσει για iOS, Apple TV και Mac OS, αποκλειστικά στη συνδρομητική υπηρεσία Apple Arcade.



Source link

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.