Η Psyonix εξηγεί γιατί το Rocket League υποστηρίζει 120fps στο Xbox Series X αλλά όχι στο PS5


Ένα από τα σημαντικά χαρακτηριστικά της νέας γενιάς συστημάτων είναι η υποστήριξη ρυθμού ανανέωσης καρέ σε 120 fps για τις τηλεοράσεις λειτουργίας στα 120 Hz. Υπάρχουν ωστόσο ορισμένα παιχνίδια της προηγούμενης γενιάς που αποδίδουν 120fps στο Xbox Series X ενώ στο PlayStation 5 μένουν στα 60 fps. Δύο από τα πιο δημοφιλή παραδείγματα το Call of Duty: Warzone και το Rocket League.

Η Psyonix του Rocket League, μίλησε για αυτή της την απόφαση και αποκάλυψε ότι η μετατροπή στο Xbox Series X είναι απλή ενώ στο PlayStation 5 απαιτείται αρκετή δουλειά. “Η ενεργοποίηση των 120 Hz σε Xbox Series X|S επιτυγχάνεται με ένα μικρό patch, ενώ στο PS5 χρειάζεται ένα πλήρες native port, εξαιτίας του τρόπου λειτουργίας του backwards compatibility στην κονσόλα”, είπε η εταιρεία. Ενώ συνέχισε: “Δυστυχώς δεν ήταν δυνατό να το ενεργοποιήσουμε καθώς έχουμε εστιάσει κάπου αλλού αυτή τη στιγμή”.

 





Source link

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.