Ακουστικά αναφοράς Qualcomm XR1 με εικονικά παράθυρα εφαρμογών

Η Qualcomm διαθέτει ένα νέο ακουστικό αναφοράς για την επιτάχυνση της ανάπτυξης AR


Η Qualcomm τράβηξε πίσω την κουρτίνα σε ένα σχεδιασμό ακουστικών μικτής πραγματικότητας με βάση το υψηλής ισχύος chipset XR2 περίπου αυτήν την περίοδο του περασμένου έτους, αλλά δεν έχει γίνει με τον επεξεργαστή που προηγείται ακόμα. Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα ότι θα κυκλοφορήσει μια νέα σχεδίαση αναφοράς για τα ακουστικά που τροφοδοτούνται με XR1, και κανονικά, πιθανότατα δεν θα μπορέσετε ποτέ να πάρετε τα χέρια σας σε κανένα από αυτά τα πράγματα. Αυτή τη στιγμή διανέμεται σε “επιλεγμένους συνεργάτες” και η επόμενη ομάδα προγραμματιστών υλικού XR θα είναι σε θέση να διεκδικήσει τους δικούς τους προσεχείς μήνες.

Χτισμένο σε συνεργασία με τον μακροπρόθεσμο συνεργάτη υλικού Goertek, το νέο ακουστικό αναφοράς συσκευάζει ένα ζεύγος οθονών micro-OLED 1080p που υποστηρίζουν ρυθμούς καρέ έως 90Hz, μαζί με κάμερα 8 megapixel με σταθεροποίηση εικόνας και διπλές κάμερες. Μονόχρωμη για παρακολούθηση κεφαλής και χεριών . Και επειδή αυτό το ακουστικό είναι αυτό που η Qualcomm αποκαλεί “έξυπνο πρόγραμμα προβολής” – σε αντίθεση με τις απλούστερες, πιο συνδεδεμένες εξωτερικές οθόνες που έχουμε δει στο παρελθόν – μοιράζεται το υπολογιστικό φορτίο με την κεντρική συσκευή του. Με βελτιστοποιήσεις στο ακουστικό για εργασίες όπως η αναγνώριση κινήσεων και η επεξεργασία γραφικών, αυτός ο διαχωρισμός ευθυνών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση ενέργειας στο συνδεδεμένο τηλέφωνο ή τον υπολογιστή σας έως και 30%.

Qualcomm

Περιέργως, αυτός ο σχεδιασμός αναφοράς δεν είναι το πρώτο ακουστικό που έχουμε δει να συσκευάζει το XR1 της Qualcomm φέτος: Η Lenovo ανακοίνωσε τα γυαλιά ThinkReality X3 με εστίαση στην εταιρεία στο CES 2021, τα οποία μπορούν να συνδεθούν σε υπολογιστές και “επιλεγμένα smartphone Motorola”. Οι προγραμματιστές μπορούν να περιμένουν παρόμοια συμβατότητα συσκευών από τα νέα ακουστικά της Qualcomm, αν και η εταιρεία σημειώνει ότι θα λειτουργήσει επίσης καλά με ανεξάρτητους “δίσκους επεξεργαστών”.

Παρόλο που μπορεί να φαίνεται ασυνήθιστο για την Qualcomm να λανσάρει έναν άλλο σχεδιασμό αναφοράς για ένα chipset δύο ετών – και πολύ λιγότερο ισχυρό από το XR2 που αποκαλύφθηκε πέρυσι – είναι ένα σημαντικό βήμα προς την τυποποίηση των προσδοκιών για το πρώτο κύμα έξυπνων θεατών μικτής πραγματικότητας. Όταν συνδέεται με υπολογιστή, για παράδειγμα, τα ακουστικά της Qualcomm μπορούν να αποδώσουν πολλές εικονικές οθόνες, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να καρφιτσώσουν τα παράθυρα εφαρμογών στο χώρο μπροστά από τα πρόσωπά τους. Το ίδιο ισχύει και για τα smartphones: εκτός από την εκτέλεση ελκυστικού και εξειδικευμένου λογισμικού AR για κινητά, το 2D πλαίσιο εφαρμογής της εταιρείας επιτρέπει στις τυπικές εφαρμογές Android swamp να εκτελούνται σε κυμαινόμενα παράθυρα γύρω από τον χρήστη.

Τελικά, η Qualcomm στοχεύει στην ανάπτυξη πλήρως αυτόνομων ακουστικών AR, πλήρης με ενσωματωμένο 5G, μια διαδικασία που αναμένει ο Αντιπρόεδρος της Qualcomm XR, Hugo Swart, η οποία θα διαρκέσει μερικά χρόνια. Μέχρι τότε, έργα αναφοράς όπως αυτά που ανακοινώθηκαν σήμερα το πρωί συνεχίζουν να εξυπηρετούν έναν σημαντικό σκοπό: να παρέχουν στους αρχάριους προγραμματιστές υλικού μια βάση για να τους βοηθήσουν να κατασκευάσουν τα ακουστικά και το λογισμικό για να κάνουν τις συσκευές XR πραγματικά αξίζει να χρησιμοποιηθούν. Αυτήν τη στιγμή.



[via]

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.