Ετήσια δεδομένα Roblox

Η Roblox σχεδιάζει να δημοσιοποιηθεί στις 10 Μαρτίου, αναφέρει αύξηση εσόδων 82% σε 923 εκατομμύρια δολάρια για το 2020


Roblox, ο πλατφόρμα για παιχνίδια που δημιουργούνται από χρήστες, θα εισαχθούν στο χρηματιστήριο μέσω άμεσης εισαγωγής των μετοχών της στις 10 Μαρτίου. Η εταιρεία ανέφερε επίσης ότι έχασε 253,3 εκατομμύρια δολάρια από έσοδα 923,9 εκατομμυρίων δολαρίων για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου.

Η εταιρεία που προέρχεται από το San Mateo της Καλιφόρνια είχε προγραμματίσει μια αρχική δημόσια προσφορά το περασμένο φθινόπωρο, αλλά ανέβαλε αυτό το σχέδιο. και συγκέντρωσε 520 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση από ιδιωτικές πηγές αντί για αποτίμηση 29,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Και τώρα έχει μεταφέρει σχέδια από μια IPO σε απευθείας εισαγωγή, στην οποία οι μέτοχοι της εταιρείας θα πουλήσουν μετοχές, αλλά η ίδια η εταιρεία δεν θα αντλήσει νέο κεφάλαιο.

Η ανακοίνωση έρχεται σε μια στιγμή που η βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών είναι ένας από τους λίγους οικονομικούς τομείς που τα πάει καλά κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Δημιουργός μηχανών παιχνιδιών Η Ενωση συγκέντρωσε 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε αποτίμηση 13,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε IPO στις 18 Σεπτεμβρίου, παρόλο που χάνει χρήματα. Οι μετοχές της Unity έχουν αυξηθεί σημαντικά από την έναρξη της διαπραγμάτευσης. Playtika αύξησε επίσης 1,9 δισεκατομμύρια δολάρια με αποτίμηση 11,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε μια δημόσια εγγραφή τον Δεκέμβριο.

Skillz, που μετατρέπει τα παιχνίδια σε διαγωνισμούς ανταμοιβής βάσει δεξιοτήτων, δημοσιοποιήθηκε στις 17 Δεκεμβρίου με αποτίμηση 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέσω μιας ειδικής δημόσιας εταιρείας εξαγοράς (SPAC). Οι Playstudios και Nexters σχεδιάζουν επίσης SPAC. Τα παιχνίδια έχουν γίνει τόσο καυτά που είναι δύσκολο για τον Roblox να καθορίσει τη σωστή τιμή για μια IPO.

Το σχέδιο της Roblox να συμπεριληφθεί στο παρελθόν μπλοκαρίστηκε από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, η οποία ζήτησε λογιστικές αλλαγές στην πώληση εικονικού νομίσματος, Robux, με τον οποίο η εταιρεία δημιουργεί έσοδα από τους χρήστες της. Οι παίκτες αγοράζουν Robux και ξοδεύουν τα χρήματα σε παιχνίδια που δημιουργούνται από χρήστες. Η Roblox διατηρεί το 30% των εσόδων και μοιράζεται την πλειοψηφία με τους προγραμματιστές.

Πάνω: Τα ετήσια δεδομένα του Roblox

Πιστωτική εικόνα: Roblox

Η μέθοδος άμεσης προσφοράς χρησιμοποιήθηκε από το Spotify και το Slack και εξοικονομεί χρήματα για προμήθειες που καταβάλλονται σε επενδυτικές τράπεζες σε IPO. Η Roblox θα διαπραγματευτεί στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης με το σύμβολο RBLX.

Η εταιρεία δήλωσε ότι τα έσοδα αυξήθηκαν 82% πέρυσι σε 923,9 εκατομμύρια δολάρια για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου. Οι κρατήσεις υπερδιπλασιάστηκαν σε περίπου 1,9 δισεκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, η εταιρεία έχασε 253,3 εκατομμύρια δολάρια το 2020, περισσότερα από 71 εκατομμύρια δολάρια που έχασε το 2019, χάρη στην απότομη αύξηση των δαπανών υποδομής, πωλήσεων, ασφάλειας, μάρκετινγκ και Ε & Α.

Ο Roblox είπε ότι υπήρχαν πάνω από 20 εκατομμύρια εμπειρίες που δημιουργήθηκαν από το χρήστη στο Roblox από τις 31 Δεκεμβρίου. Το 2020, περισσότερα από 13 εκατομμύρια επισκέφθηκαν ή χρησιμοποιήθηκαν από την κοινότητα. Οι ημερήσιοι ενεργοί χρήστες αυξήθηκαν από 17,6 εκατομμύρια κατά μέσο όρο το 2019 σε 32,6 εκατομμύρια το 2020.

Η κοινότητα των ενεργών προγραμματιστών υπερβαίνει τα 8 εκατομμύρια. Πάνω από 1,25 εκατομμύρια προγραμματιστές έχουν κερδίσει το Robux στην πλατφόρμα. Περίπου 4.300 έχουν κερδίσει περισσότερα από 100.000 Robux. Πάνω από 1.250 κέρδισαν περισσότερα από 10.000 $ και 300 προγραμματιστές κέρδισαν περισσότερα από 100.000 $. Οι ώρες που αφιερώθηκαν στο Roblox αυξήθηκαν 45% από 9,4 δισεκατομμύρια το 2018 σε 13,7 δισεκατομμύρια το 2019 και αυξήθηκαν 124%, σε 30,6 δισεκατομμύρια, το 2020.

Πάνω: Πυραμίδα κερδών του Roblox

Πιστωτική εικόνα: Roblox

Οι χρήστες με καθημερινή πληρωμή στο Roblox αυξήθηκαν από περίπου 125.000 το 2018 σε περίπου 184.000 το 2019 και περίπου 490.000 το 2020. Τα έσοδα αυξήθηκαν 56% από 325.0 εκατομμύρια $ το 2018 σε 508.4 εκατομμύρια $ το 2019 και αυξήθηκαν 82%, σε 923.9 εκατομμύρια $, το 2020 Οι κρατήσεις αυξήθηκαν 39% από 499,0 εκατομμύρια δολάρια το 2018 σε 694,3 εκατομμύρια δολάρια το 2019 και αυξήθηκαν 171%, σε περίπου 1,9 δισεκατομμύρια δολάρια, το 2020.

Η καθαρή ζημιά ήταν 88,1 εκατομμύρια δολάρια, 71,0 εκατομμύρια δολάρια και 253,3 εκατομμύρια δολάρια αντίστοιχα για το 2018, το 2019 και το 2020. Τα καθαρά μετρητά που παρέχονται από λειτουργικές δραστηριότητες ήταν 101,0 εκατομμύρια δολάρια, 99, 2 εκατομμύρια και 524,3 εκατομμύρια δολάρια το 2018, 2019 και 2020 αντίστοιχα.

Η ελεύθερη ταμειακή ροή ήταν 35,0 εκατομμύρια $, 14,5 εκατομμύρια $ και 411,2 εκατομμύρια $ το 2018, 2019 και 2020 αντίστοιχα.

Κατά το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2020, οι χρήστες ξόδεψαν 30,6 δισεκατομμύρια ώρες αφοσίωσης στην πλατφόρμα ή κατά μέσο όρο 2,6 ώρες ανά καθημερινό ενεργό χρήστη κάθε μέρα. Κατά την ίδια περίοδο, οι χρήστες μας εξερεύνησαν κατά μέσο όρο περίπου 20 διαφορετικές εμπειρίες στην πλατφόρμα Roblox ανά μήνα.

Τον Δεκέμβριο, η Roblox εξαγόρασε το Loom.ai, έναν κατασκευαστή τρισδιάστατων ειδώλων. Αποκάλυψε ότι η τιμή αγοράς ήταν 86,7 εκατομμύρια δολάρια σε απόθεμα και μετρητά. Και το Νοέμβριο, ο Roblox εξαγόρασε τις επιχειρήσεις της Imbellus, μιας εταιρείας λογισμικού επεξεργασίας ανθρώπινων σκέψεων, έναντι 11,7 εκατομμυρίων δολαρίων σε μετρητά και μετοχές.

Παιχνίδια

Το κριτήριο του GamesBeat στην αντιμετώπιση της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών είναι «όπου το πάθος συναντά τις επιχειρήσεις». Τι σημαίνει αυτό? Θέλουμε να σας πούμε πόσο σημαντικά είναι τα νέα σας, όχι μόνο ως υπεύθυνος λήψης αποφάσεων σε ένα στούντιο παιχνιδιών, αλλά και ως οπαδός του παιχνιδιού. Είτε διαβάζετε τα άρθρα μας, ακούτε τα podcast μας είτε παρακολουθείτε τα βίντεό μας, το GamesBeat θα σας βοηθήσει να μάθετε για τον κλάδο και να διασκεδάσετε με αυτό.

Πώς θα το κάνετε; Η ιδιότητα μέλους περιλαμβάνει πρόσβαση σε:

  • Ενημερωτικά δελτία, όπως το DeanBeat
  • Οι υπέροχοι, εκπαιδευτικοί και διασκεδαστικοί ομιλητές των εκδηλώσεών μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης
  • Συνεντεύξεις, συνομιλίες και εκδηλώσεις “ανοιχτού γραφείου” προορίζονται για μέλη μόνο με το προσωπικό του GamesBeat
  • Συνομιλία με μέλη της κοινότητας, το προσωπικό της GamesBeat και άλλους επισκέπτες στο Discord
  • Και ίσως ακόμη και ένα ή δύο βραβεία διασκέδασης
  • Ομοιογενείς παρουσιάσεις πάρτι

Γίνομαι μέλος



[via]

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.