Η Sharkmob, που ανήκει στην Tencent, ανοίγει ένα τριπλό στούντιο τυχερών παιχνιδιών στο Λονδίνο

Η Sharkmob, που ανήκει στην Tencent, ανοίγει ένα τριπλό στούντιο τυχερών παιχνιδιών στο Λονδίνο


Σουηδία Σαρκμομπ άνοιξε ένα στούντιο παιχνιδιών triple A στο Λονδίνο και αρχίζει να προσλαμβάνει προγραμματιστές παιχνιδιών για αυτό. Δεδομένου του ιστορικού των πρώην προγραμματιστών της Ubisoft, το στούντιο έχει αξιοπιστία όσον αφορά την κατασκευή ποιοτικών παιχνιδιών.

Αυτή η κίνηση δείχνει ότι είναι ακόμα δυνατό, αν όχι κοινό, να απογειωθούν τα νέα στούντιο παιχνιδιών Triple A. Το Sharkmob έχει περισσότερα από 200 άτομα στη Σουηδία και κατάφερε να χτίσει τόσα πολλά επειδή Η Tencent της Κίνας εξαγόρασε τη Sharkmob τον Μάιο του 2019. Χάρη στη χρηματοδότηση από την Tencent, η εταιρεία μπορεί να εργαστεί σε πολλά φιλόδοξα παιχνίδια ταυτόχρονα.

Σαρκμομπ ήδη εργάζεται σε μερικά παιχνίδια και μπορεί σύντομα να δουλεύει σε τρίτο, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Fredrik Rundqvist σε συνέντευξή του στο GamesBeat. Προσέλαβε τον James Dobrowski ως διευθύνοντα σύμβουλο του Sharkmob London για να αρχίσει να εργάζεται σε περισσότερους τίτλους.

Η αρχική ομάδα του Sharkmob ξεκίνησε με μια ομάδα πέντε που έφυγε από τον Γάλλο εκδότη παιχνιδιών Ubisoft το 2016. Είχαν εργαστεί στο αρχικό παιχνίδι The Division ενώ βρίσκονταν στο Substantial Entertainment της Ubisoft στο Malmö της Σουηδίας.

«Ήταν ένα απίστευτο παιχνίδι για να εργαστούμε. ήταν πολύ επιτυχημένη, αλλά και αρκετά κουραστική “, δήλωσε ο Rundqvist.” Είχαμε αυτό το όνειρο να ξεκινήσουμε το δικό μας στούντιο. Έχουμε φύγει από την Ubisoft και πήγαμε ένα άλμα πίστης. Ξεκινήσαμε την εταιρεία χωρίς καμία χρηματοδότηση και φύγαμε το 2017. Είχαμε μόνο μια ισχυρή πεποίθηση ότι θέλει να κάνει παιχνίδια. Ήταν μια τρελή βόλτα. “

Ο Dobrowski έχει ήδη προσλάβει ορισμένους προγραμματιστές παιχνιδιών στο Λονδίνο από τα Mediatonic, CCP, Wargaming και Playground Online games.

“Συναντηθήκαμε σε ένα GDC και συνεχίσαμε να μιλάμε για να μοιραζόμαστε τα ίδια πάθη”, δήλωσε ο Dobrowski σε συνέντευξή του. «Γνωρίσαμε ο ένας τον άλλον καλύτερα. Συνειδητοποίησα ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε κάτι ενδιαφέρον στον διαδικτυακό χώρο. Είμαι παθιασμένος με την οικοδόμηση νέας πνευματικής ιδιοκτησίας, νέων κόσμων και δημιουργικής ιδιοκτησίας. “

Δημιουργική ιδιοκτησία σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι θα μπορούν να λαμβάνουν αποφάσεις σχετικά με τα μέρη του παιχνιδιού στο οποίο εργάζονται.

Στην αρχή, ωστόσο, το στούντιο θα παρέχει υποστήριξη στις ομάδες που εργάζονται στο Μάλμο, βοηθώντας τους προγραμματιστές με τα παιχνίδια τους. Αυτό θα βοηθήσει την ομάδα να συνηθίσει να εργάζεται με τον τρόπο του Sharkmob. Αλλά μετά από αυτό, ο Dobrowski είπε ότι το στούντιο του Λονδίνου θα ξεκινήσει το δικό του παιχνίδι.

«Πιστεύω προσωπικά ότι είναι ο σωστός τρόπος για να χτίσεις το στούντιο, καθώς έχω δει τα στούντιο να χτίζουν το προσωπικό τους όταν πρέπει να μπουν στην παραγωγή», δήλωσε ο Ντόμπροσκι. «Λειτουργεί, αλλά αναπόφευκτα επιβραδύνει ολόκληρο τον αγωγό. Και στο άλλο άκρο του φάσματος, είδα το προσωπικό του στούντιο πολύ γρήγορα για έργα, υποθέτοντας ότι θα μπορούσαν να συνθέσουν μια ιδέα πολύ γρήγορα. “

Πάνω: Η είσοδος του Sharkmob στο Μάλμο της Σουηδίας.

Πιστωτική εικόνα: Sharkmob

Οι ηγέτες είπαν ότι ήταν ανοιχτοί στην πρόσληψη ατόμων οπουδήποτε λόγω της πανδημίας και της ανάγκης να εργαστούν από το σπίτι.

Η ομάδα που εδρεύει στο Λονδίνο περιλαμβάνει τον σκηνοθέτη Martin Connor, τον σκηνοθέτη ζωντανών παιχνιδιών Sam Barton και τον σκηνοθέτη Benjamin Penrose.

Ο Rundqvist είπε ότι το Λονδίνο είναι πολύ ταλαντούχο στο να κάνει παιχνίδια. Είναι κοντά σε κέντρα τυχερών παιχνιδιών όπως το Guildford, το Leamington Spa και το Cambridge. Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει περισσότερες από 2.200 εταιρείες τυχερών παιχνιδιών, σύμφωνα με το Affiliation for Uk Interactive Amusement.

Ο Rundqvist είπε ότι η εταιρεία εργάζεται σε μερικά υπέροχα παιχνίδια για πολλούς παίκτες με κοινωνική αλληλεπίδραση, μεγάλους ανοιχτούς κόσμους και νέα IP. Περιμένει από αυτές να είναι πλατφόρμες. Αλλά είπε ότι η εταιρεία δεν είναι έτοιμη να μιλήσει για τα πρωτοσέλιδα μέχρι το 2021.

Ο Rundqvist αναγνώρισε ότι είναι ακριβό να κάνεις παιχνίδια, ειδικά στο Λονδίνο. Αλλά γι ‘αυτό η εταιρεία χρειαζόταν έναν υποστηρικτή όπως η Tencent, η οποία είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παιχνιδιών στον κόσμο με επενδύσεις σε δεκάδες εταιρείες παιχνιδιών.

«Ας ελπίσουμε ότι οι άνθρωποι θα βρουν αυτό το νέο στούντιο συναρπαστικό, καθώς θα έχει την ευκαιρία να δημιουργήσει ένα ολοκαίνουργιο Triple A IP», δήλωσε ο Dobrowski, ο οποίος στο παρελθόν διετέλεσε αντιπρόεδρος ανάπτυξης προϊόντων στο προγραμματιστή της CCP της Eve On the internet στην Ισλανδία. . “Έχουμε κάτι συναρπαστικό να προσφέρουμε στην κοινότητα του Λονδίνου.”


Δεν μπορείτε να κάνετε μόνοι σας ασφάλεια

Αναφορά ασφάλειας παιχνιδιών COVID-19: Μάθετε σχετικά με τις τελευταίες τάσεις επίθεσης στα παιχνίδια. Συνδεθείτε εδώ




[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.