Η Unity υπόσχεται αρχική υποστήριξη για την πλατφόρμα OpenXR έως το τέλος του 2020

Η Unity υπόσχεται αρχική υποστήριξη για την πλατφόρμα OpenXR έως το τέλος του 2020


Όταν κυκλοφόρησε η ομάδα Khronos OpenXR – ένα πρότυπο χωρίς δικαιώματα που έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει την ανάπτυξη εφαρμογών VR και AR μεταξύ πλατφορμών, υποστηρίζοντας πολλές πλατφόρμες – ήταν υποστηρίζεται από πολλά από τα μεγαλύτερα ονόματα στη βιομηχανία μικτής πραγματικότητας, συμπεριλαμβανομένων των Epic Game titles, Microsoft, Oculus και Valve, για να αναφέρουμε μόνο μερικά. Σήμερα, Ενότητα επιβεβαιωμένος ότι ο επώνυμος τρισδιάστατος κινητήρας του θα αρχίσει να υποστηρίζει ορισμένες πλατφόρμες OpenXR έως το τέλος του 2020, με στόχο την “παροχή της καλύτερης εμπειρίας προγραμματιστή σε πλατφόρμες που υποστηρίζονται από την Unity”.

Παρόλο που η Unity υποστήριξε δημόσια το OpenXR τον Μάρτιο του 2019 και συνέβαλε ενεργά στο πρότυπο, δεν είχε δεσμευτεί σε ένα χρονοδιάγραμμα για να φέρει πραγματικά την υποστήριξη OpenXR στον κινητήρα Unity, ο οποίος χρησιμοποιείται από έναν ανείπωτο αριθμό τρισδιάστατων εφαρμογών και παιχνιδιών, καθώς και αυτοκινήτων. εταιρεία ταινιών και μηχανικών. Εφαρμογές μικτής πραγματικότητας όπως η διαδραστική εφαρμογή μουσικής Childish Gambino Pharos AR κατασκευάστηκαν χρησιμοποιώντας το Unity, αλλά μπορούν να προβληθούν μόνο σε συσκευές που υποστηρίζονται επίσημα από την εταιρεία, ένας περιορισμός που θα εξαφανιστεί μόλις εφαρμοστεί η υποστήριξη OpenXR. Κορυφαίο ακουστικό υπολογιστή VR, HoloLens 2, είναι και οι δύο πλατφόρμες Oculus Όλοι υποστηρίζουν το OpenXR, το οποίο θα πρέπει να είναι η ραχοκοκαλιά για τις περισσότερες μελλοντικές συσκευές AR και VR.

Από γενική άποψη, η υπόσχεση της Unity για υποστήριξη OpenXR σημαίνει ότι ένας σημαντικός αριθμός προγραμματιστών θα είναι σε θέση να φέρει περιεχόμενο μικτής πραγματικότητας που δημιουργήθηκε προηγουμένως σε οποιαδήποτε πλατφόρμα αποδειχθεί δημοφιλής και να δημιουργήσει νέες εφαρμογές AR / VR με Unity που λειτουργούν σε πολλαπλές συσκευές. Τούτου λεχθέντος, η υλοποίηση δεν θα είναι απαραιτήτως ακριβώς η ίδια από πλατφόρμα σε πλατφόρμα και η Unity προειδοποιεί ότι λόγω των “απεριόριστων δυνατών συνδυασμών” υλικού και λογισμικού, δεν μπορεί να δοκιμάσει ή να εγγυηθεί τη βέλτιστη απόδοση για κάθε διαθέσιμη πλατφόρμα.

Η Unity εργάζεται επί του παρόντος για να υποστηρίξει τους χρόνους εκτέλεσης συνεργατών OpenXR και σχεδιάζει να προσφέρει αρχικές προεπισκοπήσεις της υποστήριξης OpenXR κινητήρα Unity σε “ορισμένες” πλατφόρμες συνεργατών πριν από το τέλος του έτους. Η επόμενη φάση θα είναι στις αρχές του 2021, όταν η Unity θα προσφέρει προκαταρκτική υποστήριξη συμβατή με προδιαγραφές OpenXR 1. για χρόνους εκτέλεσης και συσκευές OpenXR που δεν είναι συνεργάτες, με σχέδια βελτίωσής τους βάσει αναφερόμενων ζητημάτων, κοινή χρήση αποτελεσμάτων δοκιμών και αλλαγών προδιαγραφών με ο Όμιλος Χρόνος.


Δεν μπορείτε να κάνετε μόνοι σας ασφάλεια

Αναφορά ασφάλειας παιχνιδιών COVID-19: Μάθετε σχετικά με τις τελευταίες τάσεις επίθεσης στα παιχνίδια. Συνδεθείτε εδώ




[via]