Ιστορίες του καναπέ: Τερατομαχίες με Godzilla vs. Kong και άλλα



Ο Παναγιώτης Πετρόπουλος καταγράφει στο νέο κείμενο της στήλης «Ιστορίες του καναπέ» τι είδε τις τελευταίες μέρες από σειρές και ταινίες.

Η πρώτη μεγάλη σύγκρουση στο MonsterVerse της Legendary είναι γεγονός. Το Godzilla vs. Kong έκανε την πρεμιέρα του στους αμερικανικούς κινηματογράφους και στο HBO Max, σχεδόν 6 ολόκληρες δεκαετίες μετά την πρώτη τους αντιπαράθεση στο King Kong vs. Godzilla (1962) του Shinichi Sekizawa. Η ταινία διαδέχεται τα Godzilla (2014), Kong: Skull Island (2017) και το θεαματικό-αστείο Godzilla: King of the Monsters (2019). Το αν θα υπάρξει συνέχεια στο MonsterVerse παραμένει άγνωστο, μιας και η σύγκρουση του νέου φιλμ ήταν ο απώτερος σκοπός του αρχικού concept, όμως το γεγονός ότι ξεκίνησε με τα μεγαλύτερα νούμερα που είδαμε στο box-office στην εποχή του κορονοϊού μπορεί από μόνο του να γεννήσει μερικά ακόμα sequels.

Η ταινία έχει τις εντυπωσιακές σκηνές μάχης που περιμέναμε. Οι δύο τιτάνες αντιμετωπίζουν ο ένας τον άλλο περισσότερες από μια φορές ως εκ του ασφαλούς crowd pleasing παραγωγή (ευτυχώς) με τις σκηνές διαλόγου ή δράσης αποκλειστικά με ανθρώπους να είναι πληκτικές μόνο στο ένα τρίτο των περιπτώσεων. Ακόμα κι αυτό είναι μεγάλη βελτίωση σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη ταινία του franchise. Σαφώς και δεν περιμέναμε επίδειξη ταλέντου στην ηθοποιία από το οποιοδήποτε μέλος του καστ, ενώ υπάρχουν χαρακτήρες που μας κάνουν άθελά τους και γελάμε. Η πλοκή του πάντως είναι αρκετά καλή για να το θεωρήσουμε ένα τίμιο blockbuster, αν και ορισμένοι μπορεί να βρουν την κατάληξη λίγο απογοητευτική. Είναι πάντως βέβαιο ότι σε δύο ή τρεις συγκεκριμένες στιγμές θα υπάρξουν οπαδικές ιαχές από το κοινό, ακόμα και αν αυτό περιοριστεί στο να δει την ταινία από το σπίτι του μιας και η μεγάλη αίθουσα με τη μυρωδιά του ποπ κορν είναι αυτές τις μέρες πολυτέλεια.

Μια ταινία που θα παρακαλούσαμε να μη μας απογοητεύσει ήταν το Cherry. Η καινούργια παραγωγή με πρωταγωνιστή τον Tom Holland έκανε την πρεμιέρα της στο Apple TV+ στις 12 Μαρτίου. Ο Holland είναι εξαιρετικός και ίσως το δυνατότερο (μοναδικό) χαρτί του Cherry. Όμως η γραφή της ταινίας χαρακτηρίζεται από μια διχασμένη προσωπικότητα και η απουσία ενός συγκεκριμένου προσανατολισμού φαίνεται να μπέρδεψε τους αδελφούς Russo, ειδικά μετά την αποθεραπεία τους από το Avengers: Endgame.

Η αλλαγή του Cherry από το αγόρι που ερωτεύτηκε τη γλυκιά συμμαθήτριά του στο μανιακό τοξικομανή με PTSD μοιάζει με αλληγορική παρωδία της πορείας του Δάντη μέσα από την κόλαση (μεγάλη υπερβολή, αλλά το πιάσατε). Μετά από αυτό να σημειώσουμε πως η Apple απέκτησε τα δικαιώματα διανομής της ταινίας πληρώνοντας 40 εκατομμύρια δολάρια.


 





Source link

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.