Καθυστερεί το νέο “Need for Speed” για να δοθεί προσοχή στο επόμενο Battlefield



Η EA έχει μεταφέρει την Criterion Games από το επερχόμενο Need for Speed για να βοηθήσει την EA DICE στην ανάπτυξη του επόμενου παιχνιδιού Battlefield.

Αυτό το παιχνίδι, το οποίο δεν έχει τίτλο, αναμένεται να κυκλοφορήσει αυτό το Φθινόπωρο στο PlayStation 5 και στο Xbox Series X, και φαίνεται ότι η DICE χρειαζόταν κάποια επιπλέον βοήθεια για να ετοιμάσει το παιχνίδι για την έκδοση αυτή, σύμφωνα με μια νέα αναφορά από την Polygon. Η EA επιμένει ωστόσο ότι η Criterion Games θα επιστρέψει στην ανάπτυξη του τίτλου Need for Speed το 2022.

Η EA πήρε την απόφαση αυτή λόγω των συνθηκών εργασίας που σχετίζονται με την πανδημία και λόγω του γεγονότος ότι μετά την εξαγορά της Codemasters που έγινε τον περασμένο μήνα, η EA θα έχει τουλάχιστον ένα αγωνιστικό παιχνίδι φέτος – πιθανότατα τον ετήσιο τίτλο της Formula One. Η επικεφαλής της EA, Laura Miele, δήλωσε στο Polygon ότι ούτε το franchise του Battlefield ούτε το franchise Need for Speed έχουν πρόβλημα.

«Δεν υπάρχει περίπτωση να είχαμε πάρει μια τέτοια απόφαση χωρίς να συμπεριλάβουμε την [Criterion] και να το συζητήσουμε πρώτα μαζί τους, και τον αντίκτυπο που θα μπορούσαν να έχουν στο [Battlefield]», δήλωσε η Miele. «Δούλεψαν στο [Star Wars] Battlefront, έχουν εργαστεί σε άλλους Battlefield τίτλους, και έχουν μια πολύ στενή, στενή συνεργασία με τη DICE. Είμαι πραγματικά βέβαιη ότι αυτό θα είναι μια αρκετά θετική νίκη για αυτούς».

Όσον αφορά το franchise του Need for Speed, η Miele είπε στο Polygon ότι η Criterion κατέχει το franchise Need for Speed, γι’ αυτό και κατάφεραν τον πρόσφατο remaster του Need for Speed: Hot Pursuit και γιατί το στούντιο είναι υπεύθυνο για το επόμενο project της σειράς.

Η Miele δήλωσε ότι μια επείγουσα λύση για το Battlefield, η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει αυτή την εορταστική περίοδο, ήταν απαραίτητη ως αποτέλεσμα των δυνατοτήτων που έχει το project και της δυσκολίας ανάπτυξης ενός παιχνιδιού κατά τη διάρκεια μιας πανδημίας με συνθήκες εργασίας από το σπίτι.

«Η δημιουργία παιχνιδιών είναι μία από τις πιο εξελιγμένες και περίπλοκες μορφές μέσων ενημέρωσης που υπάρχουν και απαιτεί δημιουργική ενέργεια και σύνδεση με τα μέλη της ομάδας», δήλωσε η Miele. «Νομίζω ότι υπήρξε, ξέρετε, κόπωση και κάποια εξάντληση, δουλεύοντας από το σπίτι. Πολλά από αυτά έχουν να κάνουν με τις ανάγκες που έχουν οι άνθρωποι με τις οικογένειές τους. Μερικοί άνθρωποι φροντίζουν τα παιδιά τους στο σπίτι. Έτσι, η παραγωγικότητά μας δεν είναι τόσο υψηλή, και στη συνέχεια η δημιουργική σύνδεση και η δημιουργική ενέργεια δεν είναι τόσο υψηλή όταν εργάζονται από το σπίτι.»

Συνέχισε και είπε ότι αντί να πιέζει για να πάρει το επόμενο παιχνίδι Need for Speed φέτος σε μια εποχή που θα μπορούσε να κανιβαλιστεί από ένα racing παιχνίδι της Codemasters, οι προσπάθειες της Criterion είναι πιο κατάλληλες για την εργασία στο επόμενο Battlefield αυτή τη στιγμή.

Επέμεινε επίσης ότι η σειρά Need for Speed δεν αφαιρείται από την Criterion σε καμία μορφή και ότι το στούντιο θα επιστρέψει στην ανάπτυξή του το επόμενο έτος, όπου η ομάδα θα εργαστεί για να κυκλοφορήσει το παιχνίδι σε τρέχουσες και προηγούμενες γενιές υλισμικού PlayStation και Xbox.

Τον περασμένο Ιούνιο ανακοινώθηκε ότι η Criterion Games, το στούντιο πίσω από τη σειρά Burnout, έπαιρνε τα ηνία του franchise Need for Speed από την Ghost Games. Ενώ περιμένετε το επόμενο Need for Speed, δείτε αυτή την ιστορία σχετικά με την απόκτηση 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων της Codemasters από την EA, και στη συνέχεια διαβάστε για το πώς η Codemasters θα παραμείνει μια «ανεξάρτητη ομάδα» ακόμα και μετά από αυτή την εξαγορά.



Source link