Η σειρά σου, κυρία γάτας BDSM.

Κριτική Persona 5 Strikers – Δεν το περίμενα


Παρά την αγάπη μου για το Πρόσωπο σειρά, δεν ήμουν ενθουσιασμένος με το Persona 5 Strikers. Μόλις ανακάλυψα ότι αυτό το spinoff εμπνεύστηκε από τη σειρά Dynasty Warriors του Koei Tecmo, με άμεση βοήθεια από το στούντιο πίσω από αυτά τα παιχνίδια, έχασα το ενδιαφέρον. Ποτέ δεν νοιαζόμουν για τους Dynasty Warriors, ακόμα και όταν η Nintendo παντρεύεται τα franchise Ζέλντα o Έμβλημα πυρκαγιάς στον τύπο.

Το Persona 5 Strikers, ωστόσο, είναι καταπληκτικό. Είναι πολύ πιο Persona από τους Dynasty Warriors. Αισθάνεται σαν μια συνέχεια του Persona 5, μόνο με τη μάχη να αλλάζει από μάχες με στροφή σε δράση σε πραγματικό χρόνο.

Το Strikers θα κυκλοφορήσει στις 23 Φεβρουαρίου για PlayStation 4, Swap και Pc. Έπαιξα την έκδοση PS4 στο PlayStation 5.

Πρόσωπο 5-2

Το παιχνίδι φέρνει πίσω το forged του Persona 5 λίγους μήνες μετά το τέλος αυτού του παιχνιδιού, στέλνοντάς τα σε ένα ταξίδι μέσω της Ιαπωνίας καθώς μπαίνουν σε μεταφυσικούς κόσμους και διασώζουν ανθρώπους που κλέβονται από την ελεύθερη θέλησή τους. Στην αρχή, βρήκα αυτήν την υπόθεση λίγο βαρετή. Είναι μια παρόμοια ρύθμιση με το τελευταίο παιχνίδι, και όσο μου αρέσουν αυτοί οι χαρακτήρες, έχουν ήδη περάσει από τα τόξα τους. Η αρχή είναι αργή, ξοδεύει πάρα πολύ χρόνο για να δημιουργήσει την πλοκή (που δεν είναι τόσο περίπλοκη) και να επαναφέρει τους χαρακτήρες.

Τα παιχνίδια Persona έχουν πάντα αργά ανοίγματα. Συνήθως, είμαι καλά με αυτό, αλλά ήταν λίγο ενοχλητικό εδώ. Ήθελα να δοκιμάσω το νέο σύστημα μάχης. Μετά από μια σύντομη εισαγωγή στη μάχη σε πραγματικό χρόνο μέσω ενός οδηγού στην αρχή, έπρεπε να περιμένω πολύ καιρό για να μπω σε μια πραγματική μάχη.

Αλλά το Persona 5 Strikers συνεχίζει μετά την πρόσβαση στο πρώτο μπουντρούμι. Πρώτον, μπορείτε τελικά να νικήσετε τους εχθρούς. Σας παρουσιάζονται επίσης σε έναν από τους νέους χαρακτήρες του παιχνιδιού, τη Σοφία. Είναι μια τεχνητή νοημοσύνη, και δίνει στην ιστορία ένα άτομο που πρέπει να ακολουθήσει που έχει πραγματικά κάποια συναισθηματική ανάπτυξη. Σίγουρα, είναι το τυπικό «ρομπότ μαθαίνει για την ανθρωπότητα», αλλά είμαι φανατικός αυτού του είδους. Star Trek: Η επόμενη γενιά και δεδομένα για αυτό).

Πάνω: η σειρά σας, κυρία γάτας BDSM.

Πιστωτική εικόνα: Steam

Πολέμησε για αυτό

Η μάχη είναι αυτό που πραγματικά με κέρδισε. Ανησυχούσα ότι το Persona 5 Strikers θα ήταν ένα απλό hack-and-slash. Αντίθετα, οι αγώνες λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο με άλλα παιχνίδια της Persona. Πρέπει ακόμη να επωφεληθείτε από τις αδυναμίες των εχθρών εάν θέλετε να κερδίσετε μάχες χωρίς πάρα πολύ κόπο.

Η μάχη είναι υπέροχη. Κάθε χαρακτήρας έχει το δικό του στυλ. Η Haru χρησιμοποιεί ένα τσεκούρι, κάνοντας τις επιθέσεις της πιο αργές αλλά πιο δυνατές. Η Makoto μπορεί να δημιουργήσει γρήγορους συνδυασμούς (και να οδηγήσει μια μοτοσικλέτα μέσω εχθρών, κάτι που είναι υπέροχο). Ο Τζόκερ, ο κύριος χαρακτήρας, έχει πρόσβαση σε περισσότερα Personas, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει περισσότερες δεξιότητες από τους άλλους. Και όπως και με το Persona 5, θα αλλάζετε συχνά χαρακτήρες και Personas για να επωφεληθείτε από τα δυνατά τους σημεία όταν τους ζητά η κατάσταση. Ο αγώνας είναι γρήγορος, αλλά δεν έχετε spamming κουμπιά. Πρέπει να είστε προσεκτικοί σχετικά με τη συμμετοχή σε μεγάλους συνδυασμούς που μπορεί να σας αφήσουν ανοιχτούς σε επιθέσεις και θέλετε επίσης να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να πετύχετε ξόρκια μεταξύ των beatdowns.

Ενώ το Dynasty Warriors θέτει τους παίκτες σε μεγάλους, ανοιχτούς χάρτες με στρατούς εχθρών διαθέσιμους για διάτρηση, οι μάχες στο Persona 5 Strikers είναι μικρότεροι. Η κατάρριψη μερικών δεκάδων εχθρών ταυτόχρονα είναι κάτι περισσότερο από το συνηθισμένο σε ένα τυπικό JRPG, αλλά είναι σπάνιο να πολεμάς τεράστιες ορδές όπως θα κάνατε στους Dynasty Warriors. Αυτό με ανακουφίζει. Πάντα δυσκολεύομαι να επικεντρωθώ σε πολύ περισσότερα από spam combos όταν πολεμάω αυτούς τους γιγαντιαίους στρατούς των Dynasty Warriors Οι Strikers ρίχνουν αρκετούς εχθρούς σε σας για να κρατήσουν τα πράγματα ενδιαφέροντα, αλλά η δράση δεν αισθάνεται γεμάτη.

Στην πραγματικότητα, οι μάχες του αφεντικού είναι οι καλύτερες μάχες και συνήθως σε κάνουν μόνο να πολεμάς έναν τεράστιο εχθρό. Η επιτυχία εξαρτάται από την ικανότητά σας να αποφεύγετε τις επιθέσεις, να εκμεταλλεύεστε τις αδυναμίες και να διατηρείτε το πάρτι σας υγιές. Είναι όταν ο γάμος του Persona 5 με δράση σε πραγματικό χρόνο αισθάνεται πιο δυνατός.

Δωρεάν για όλους τους αγώνες.

Πάνω: δωρεάν για όλους τους αγώνες.

Πιστωτική εικόνα: Steam

Άξιοι πολεμιστές

Το Persona 5 Strikers δεν αισθάνεται σαν Dynasty Warriors. Τι ανακούφιση. Το Strikers είναι λίγο περισσότερο το Persona 5. Μοιάζει και μοιάζει με τον προκάτοχό του. Έχει απλώς ένα διαφορετικό σύστημα μάχης, αλλά και αυτό παίρνει τις ουρές του Persona 5.

Τώρα, το Strikers δεν έχει ακριβώς τον ίδιο σκοπό με ένα πλήρες παιχνίδι Persona. Οι κοινωνικές πτυχές δεν είναι τόσο σταθερές. Δεν δημιουργείτε σχέσεις με τους χαρακτήρες σας ή δεν τρώτε μπολ με βόειο κρέας για να ενισχύσετε τα στατιστικά στοιχεία της προσωπικότητάς σας. Και δεν είναι τόσο πολύ. Το Persona 5 θα μπορούσε να πάρει περίπου 100 ώρες για να νικήσει. Οι απεργίες με πήραν λίγο πάνω από 30 ώρες για να ολοκληρώσω. Ωστόσο, δεν πρόκειται να παραπονεθώ για αυτό. Φαινόταν σαν ένα καλό μήκος για ένα RPG δράσης και έχει νόημα ότι η εμπειρία θα ήταν λίγο μικρότερη χωρίς τα ημερολογιακά γεγονότα που θα μπορούσαν να γεμίσουν ένα κανονικό παιχνίδι Persona (δεν μελετάτε για δοκιμές ή δεν παίρνετε αργότερα – σχολική εργασία) .

Αλλά εξακολουθείτε να συλλέγετε Personas και να τα συγχωνεύετε για να δημιουργήσετε νέα. Παίζετε ακόμα ένα καταπληκτικό soundtrack (το οποίο περιλαμβάνει μια ωραία συλλογή από νέα τραγούδια και remix κομμάτια από το Persona 5). Αν σας άρεσε το Persona 5, θα έχετε ακόμα μια καλή στιγμή.

Δεν είμαι σίγουρος αν πρέπει να καλέσετε το Persona 5 Strikers ως spinoff ή συνέχεια. Ειλικρινά, μοιάζει περισσότερο με το τελευταίο. Αλλά αν θέλετε να το ονομάσετε spinoff, είναι το καλύτερο που έχει προσφέρει ποτέ η σειρά Persona.

Το Persona 5 Strikers θα κυκλοφορήσει στις 23 Φεβρουαρίου για PlayStation 4, Swap και Pc. Ο εκδότης μας έχει δώσει έναν κωδικό PS4 για αυτήν την κριτική

Παιχνίδια

Το κριτήριο της GamesBeat στην αντιμετώπιση της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών είναι «όπου το πάθος συναντά τις επιχειρήσεις». Τι σημαίνει αυτό? Θέλουμε να σας πούμε πόσο σημαντικά είναι τα νέα σας, όχι μόνο ως υπεύθυνος λήψης αποφάσεων σε ένα στούντιο παιχνιδιών, αλλά και ως οπαδός του παιχνιδιού. Είτε διαβάζετε τα άρθρα μας, ακούτε τα podcast μας είτε παρακολουθείτε τα βίντεό μας, το GamesBeat θα σας βοηθήσει να μάθετε για τη βιομηχανία και να διασκεδάσετε με αυτό.

Πώς θα το κάνετε Η ιδιότητα μέλους περιλαμβάνει πρόσβαση σε:

  • Ενημερωτικά δελτία, όπως το DeanBeat
  • Υπέροχοι, εκπαιδευτικοί και διασκεδαστικοί ομιλητές στις εκδηλώσεις μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης
  • Ειδικές συνεντεύξεις μόνο για μέλη, συνομιλίες και εκδηλώσεις ανοιχτού γραφείου με το προσωπικό της GamesBeat
  • Συνομιλία με μέλη της κοινότητας, το προσωπικό της GamesBeat και άλλους επισκέπτες στο Discord
  • Και ίσως ακόμη και ένα ή δύο βραβεία διασκέδασης
  • Ομοιογενείς παρουσιάσεις σε πάρτι

Γίνομαι μέλος



[via]