Νέες πληροφορίες για το backwards compatbility σε Xbox Series X και Xbox Series S


Σύμφωνα με δημοσίευμα της Microsoft, το προσωπικό της εταιρείας έχει αφιερώσει, μόνο μέσα στο 2020, πάνω από 500.000 σε gameplay testing προκειμένου λειτουργίες όπως το backwards compatibility να είναι απόλυτα έτοιμες κατά το λανσάρισμα των Xbox Series X και Xbox Series S στις 10 Νοεμβρίου.

Τα backward compatible games τρέχουν natively στα Xbox Series X και S, εκμεταλλευόμενα πλήρως την δύναμη των CPU, GPU και SSD. Δίχως boost mode, δίχως downclocking. Αυτό σημαίνει πως όλα τα παιχνίδια θα τρέχουν πολύ καλύτερα σε σχέση με την αρχική πλατφόρμα που κυκλοφόρησαν, με υψηλότερους και πιο σταθερούς ρυθμούς ανανέωσης, σε μέγιστη ανάλυση και υψηλή οπτική ποιότητα. Επιπλέον οι παίκτες θα διαπιστώσουν σημαντικές βελτιώσεις στους χρόνους φόρτωσης χάρη στη χρήση του custom NVME SSD που βρίσκεται στο επίκεντρο της Xbox Velocity Architecture.

Τα Xbox Series X και Series S είναι εφοδιασμένα με ένα νέο χαρακτηριστικό που ονομάζεται Auto HDR. Αυτό θα προσθέτει αυτομάτως τις βελτιώσεις του HDR σε παίχνίδια που κυκλοφόρησαν μόνο με υποστήριξη SDR, δίχως να αλλοιώνεται ο αισθητικός τομές. Επιπλέον το Auto HDR ενεργοποιείται από το ίδιο το σύστημα και οι developers δεν χρειάζεται να κάνουν το παραμικρό. Υποστηρίζεται από το hardware της κονσόλας και δεν υπάρχει κανένα κόστος στην απόδοση της CPU, της GPU ή της μνήμης και επιπλέον δεν υπάρχει το οποιοδήποτε letency.

Με τα Xbox Series X και Xbox Series S τα αγαπημένα σας παιχνίδια θα τρέχουν πολύ καλύτερα, χάρη στους υψηλότερους και πιο σταθερούς ρυθμούς ανανέωσης. Μάλιστα, σε επιλεγμένους τίτλους, ο ρυθμός ανανέωσης σχεδόν θα διπλασιάζεται, χάρη σε νέες μεθόδους που έχει υιοθετήσει η ομάδα ανάπτυξης. Για παράδειγμα ο ρυθμός ανανέωσης στο Fallout 4 θα ανεβαίνει από τα 30fps στα 60fps.

Χάρη στη μέθοδο Heutchy παιχνίδια του Xbox 360 που έτρεχαν στα 720p και του original Xbox που έτρεχαν στα 360p ήταν δυνατό να αναβαθμιστούν στα 4K στο Xbox One X. Με την ίδια μέθοδο, η Microsoft θα συνεχίσει να προσφέρει οπτικά αναβαθμισμένους τίτλους, στα 1440p στο Xbox Series S και στα 4K στο Xbox Series X. Βελτιωμένο texture filtering θα υπάρχει επίσης στα backward compatible games, τόσο στο Xbox Series X όσο και στο Series S. Πιο συγκεκριμένα σχεδόν σε όλους τους backward compatible τίτλους σε Xbox Series X και Xbox Series S, έχει ενεργοποιηθεί 16x anisotropic filtering, για την επίτευξη όσο το δυνατό καλύτερου οπτικού αποτελέσματος.

Η μετάβαση στη νέα κονσόλα θα είναι απολύτως ομαλή. Απλά θα εισάγετε το δισκάκι όποιουδήποτε backward compatible Xbox One, Xbox 360 ή original Xbox game στο Xbox Series X, και αυτομάτως θα πραγματοποείται η εγκατάσταση. Όσον αφορά την ψηφιακή σας βιβλιοθήκη, θα μεταφερθεί αυτούσια στη νέα κονσόλα. Σε περίπτωση που έχετε εγκαταστήσει παιχνίδια σε εξωτερικό σκληρό δίσκο, απλά τον συνδέετε στα Xbox Series X και Xbox Series S. Από την άλλη θα έιναι διαθέσιμα και τα cloud saves σας και μάλιστα πολύ σύντομα αυτά θα είναι δωρεάν για όλους τους κατόχους Xbox 360.

 





Source link

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.