Οι δημιουργοί του “Rocket League” εξήγησαν γιατί το παιχνίδι δεν θα υποστηρίζει 120fps στο PS5



Οι δημιουργοί του “Rocket League” δήλωσαν πως παρόλο που θα είναι σχετικά απλό να προσφέρουν 120 FPS στις εκδόσεις για Xbox Series τα πράγματα είναι κάπως πιο “ζόρικα” με το PS5.

Μιλώντας στο Eurogamer, εκπρόσωπος της Psyonix ανέφερε πως ο τρόπος λειτουργίας του backwards compatibility στην κονσόλα της Sony δυσκολεύει τα πράγματα. “Η ενεργοποίηση των 120hz σε Xbox Series X|S γίνεται με ένα μικρό patch, αλλά η ενεργοποίηση στο PS5 απαιτεί ένα πλήρες native port λόγω του τρόπου λειτουργίας του backwards compatibility στην κονσόλα και δυστυχώς δεν ήταν δυνατό (να γίνει) καθώς ήμασταν αφοσιωμένοι αλλού”, ανέφερε σχετικά.

Οι δημιουργοί του “Rocket League” έχουν ρίξει το βάρος στη μετάβαση στην εποχή του free to play και την ανανέωση του Tournament system. Ένα άλλο ρεπορτάζ του Eurogamer από την περασμένη εβδομάδα αναφέρει πως η Infinity Ward έχει ήδη προσθέσει την επιλογή των 120 FPS για το “Call of Duty: Warzone” στο Xbox Series X αλλά όχι στο PS5.

Ελπίζουμε στο μέλλον να βρεθεί η “χρυσή τομή” ώστε να μπορούμε να απολαύσουμε όλα τα παιχνίδια στα 120 FPS.


O Δημήτρης (D.M. Omega) είναι αρθρογράφος του IGN Greece. Θα τον βρείτε στο Facebook το Twitter ή σε κάποιο γήπεδο της Ευρώπης.





Source link

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.