Οι εντυπώσεις μου για το Connect with of Responsibility: Black Ops beta – Cold War

Οι εντυπώσεις μου για το Call of Duty: Black Ops beta - Cold War


Το στούντιο Treyarch της Activision και το λογισμικό Raven έδειξαν για πολλούς παίκτες beta το παιχνίδι Connect with of Duty: Black Ops – Ψυχρός πόλεμος αυτό το Σαββατοκύριακο στο PlayStation 4 της Sony, και έπαιξα για μερικές ώρες, ανεβαίνοντας στο επίπεδο 23 στη σκάλα. Είμαι ακόμα αρκετά εντυπωσιασμένος με τον αγώνα πολλών παικτών αυτού του παιχνιδιού.

Μου άρεσε πολύ η προσθήκη του νέου χάρτη Merged Arms 12-vs-12, με την ονομασία Καρτέλ, που βρίσκεται σε προπύργιο άρχοντας ναρκωτικών στη Νικαράγουα. Έχω παίξει πολλούς γύρους της λειτουργίας κυριαρχίας, όπου πρέπει να τραβήξετε μια δέσμη σημαιών και να τις κρατήσετε.

Η Activision θα ξεκινήσει το παιχνίδι σε υπολογιστή και κονσόλα στις 13 Νοεμβρίου. Ο Ψυχρός Πόλεμος είναι η νεότερη δόση στο franchise που έχει πουλήσει πάνω από 300 εκατομμύρια αντίτυπα σε 17 χρόνια και το multiplayer είναι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους οι παίκτες συνεχίζουν να επιστρέφουν. Ο φετινός τίτλος ορίστηκε κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου, με τις δύο πλευρές να διεξάγουν μαύρες επιχειρήσεις.

Το παιχνίδι έχει οριστεί το 1968 και το 1981, αλλά το multiplayer δεν αισθάνεται πάντα σαν να παίζει με παλιά όπλα και παλιό εξοπλισμό. Μπορείτε να καλέσετε πυροβολισμούς όταν έχετε πολλές δολοφονίες, αλλά αυτές οι επιθέσεις είναι πολύ ακριβείς και γρήγορες για να είναι ρεαλιστικές για την ώρα. Αλλά, το καταλαβαίνω. Είναι ένα βιντεοπαιχνίδι. Και ενώ το θέμα του Ψυχρού Πολέμου του παιχνιδιού ενός παίκτη δίνει έμφαση στις λειτουργίες μυστικότητας, αυτές οι λειτουργίες για πολλούς παίκτες είναι όλες καυτές μάχες από την αρχή. Παίζετε ως Ρώσοι Spetsnaz ή πράκτορες CIA των ΗΠΑ, αλλά βασικά παίζετε στους χάρτες που έχουν δείξει οι προγραμματιστές μέχρι στιγμής.

Ο χάρτης του καρτέλ

Η προσθήκη του νέου χάρτη για πολλούς παίκτες σε δοκιμή beta δίνει στους προγραμματιστές λίγο χρόνο να τροποποιήσουν το παιχνίδι. Το Καρτέλ είναι ένας καταπληκτικός χάρτης μάχης όπλου όπου η δράση είναι καυτή και εστιασμένη. Στο Domination, η σημαία D τοποθετείται στο κέντρο του χάρτη δίπλα σε ένα φορτηγό. Υπάρχει μια δέσμη θάμνων που μπορείτε να περπατήσετε ή να γλιστρήσετε και να πυροβολήσετε. Αυτοί οι θάμνοι ήταν πάντα το επίκεντρο της δράσης, καθώς πολεμήσατε για να πλησιάσετε στην περιοχή της σημαίας. Σκέφτηκα ότι αυτός ο χάρτης είχε εξαιρετικό σχεδιασμό, καθώς εστίαζε τη δράση σε αρκετές διαφορετικές περιοχές, αλλά είχε και μονοπάτια προς τα πλάγια.

Δεν έχω δει σχεδόν όλα τα ζητήματα που πρέπει να τροποποιήσουν οι προγραμματιστές στο τεστ beta από την προηγούμενη έκδοση. Αυτή τη φορά, παρέμεινα πιστός σε αυτό που μου άρεσε, οι μεγαλύτερες μάχες Mixed Arms, όπου 12 παίκτες πολεμούν εναντίον 12, αντί για την αποστολή συνοδείας VIP ή τις μικρότερες μάχες 6 έναντι 6.

Όταν έπαιζα την άλφα έκδοση του Ψυχρού Πολέμου, είδα πολλούς τομείς όπου το παιχνίδι χρειάστηκε να τροποποιήσει τα παιχνίδια. Μερικά από τα κινούμενα σχέδια ήταν αργά, όπως όταν πήδησες σε μια φερμουάρ στο χάρτη της Αρμάδας. Δεν αντιμετώπισα αυτό το πρόβλημα αυτή τη φορά, καθώς σκέφτηκα ότι μπορείτε απλά να ανατινάξετε και μετά να πατήσετε το τετράγωνο κουμπί για να κάνετε το zipline να λειτουργεί τέλεια κάθε φορά. Άλλες βελτιώσεις περιλαμβάνουν βελτιωμένο ήχο, καλύτερο φωτισμό στο χάρτη του Μαϊάμι, λεπτομερή στατιστικά όπλων στην ενότητα προσαρμογής του όπλου, καλύτερα γόνατα και μερικά nerfs για ισχυρά τουφέκια ελεύθερου σκοπευτή.

Συνέχισα να παίζω Domination, όπου κάθε πλευρά προσπαθεί να ελέγξει τουλάχιστον τρία σημεία σε έναν χάρτη, λόγω του τρόπου με τον οποίο οι προγραμματιστές έχουν αναθεωρήσει τον τρόπο με τον οποίο παίρνετε μια σημαία. Στο παρελθόν έπρεπε να εκθέσετε τον εαυτό σας σε έναν μικρό κύκλο γύρω από μια σημαία. Αλλά στη νέα λειτουργία, μπορείτε να απλώσετε πιο εύκολα πίσω από ένα κάλυμμα, καθώς η περιοχή της σημαίας είναι μεγαλύτερη και χωράει σε χώρους όπως τα αυτοκίνητα. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν περισσότερα πράγματα που πρέπει να κρύψετε καθώς προσπαθείτε να πάρετε ένα σημείο.

https://www.youtube.com/view?v=sgZsPnu2EGY

Οι αγώνες πολλαπλών παικτών είναι crossplay και cross-technology, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να παίξετε με φίλους σε διαφορετικές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των παικτών PS4 που συνεργάζονται με παίκτες PS5 και ούτω καθεξής. Με την πολλαπλή εξέλιξη, μπορείτε να αλλάξετε πλατφόρμες χωρίς να χάσετε την πρόοδό σας. Έχει επίσης δεξιοτεχνία βασισμένη σε δεξιότητες.

Κατά τη διάρκεια του beta, έπαιξα με δύο όπλα, το ελαφρύ πολυβόλο Stoner 63 και το τουφέκι ελεύθερου σκοπευτή. Συνήθως δεν προσπαθώ να αποσπάσω, καθώς απαιτεί πολύ περισσότερη ικανότητα. Αλλά βρήκα ότι δεν ήταν τόσο δύσκολο όσο νόμιζα. Αλλά σε αντίθεση με το άλφα, έπρεπε να ξεκινήσω από την αρχή, αντί να παίζω με πλήρως ισοπεδωμένα όπλα.

Οι χάρτες με τους οποίους έπαιξα περισσότερο ήταν ο Καρτέλ, η Αρμάδα (όπου μπορείτε να κάνετε ζεύξη μεταξύ μιας ομάδας πολεμικών πλοίων στο Βόρειο Ατλαντικό Ωκεανό) και του Σταυροδρόμι, ένας χάρτης με μια δέσμη αποθηκών και μια λίμνη με πάγο.

Όπλα επιλογής

Πάνω: Χάρτης καρτέλ στο Call of Obligation: Black Ops – Cold War

Πιστωτική εικόνα: Activision

Για να δημιουργήσω τον δικό μου εξοπλισμό, πήρα το γνωστό Δημιουργία τάξης. Χρησιμοποίησα το Gunsmith, το τμήμα προσαρμογής όπλων του συστήματος, για να προσθέσω έως και πέντε αξεσουάρ στο όπλο μου. Έπρεπε να συνεχίσω να χρησιμοποιώ το ίδιο όπλο για να ανεβάζω και να ξεκλειδώνω κάθε αξεσουάρ. Χρειάστηκε λίγος χρόνος για να κερδίσω και τα πέντε αξεσουάρ που ήθελα καθώς ανέβαζα το όπλο.

Το Stoner 63 LMG μου για άλλη μια φορά ήταν δύσκολο να πυροβολήσει όταν δεν είχα το σκόπευτρο. Αλλά μόλις απέκτησα αυτήν την προσκόλληση, ήταν πολύ πιο εύκολο να πετύχω στόχους. Άλλα αξεσουάρ έκαναν το πιστόλι πιο σταθερό και ακριβές. Νομίζω ότι όταν παίζω μετά την κυκλοφορία, θα προσπαθήσω να μεταφέρω ένα αναβαθμισμένο LMG και ένα τουφέκι ελεύθερου σκοπευτή. Όπως ήταν, είχα έναν εκτοξευτή πυραύλων που αποδείχθηκε απίστευτα θανατηφόρος όταν το στοχεύσατε σε στόχους που πετούν. Είναι ακονισμένος στο στόχο και θα μπορούσατε απλά να τον πυροβολήσετε και να τον ξεχάσετε, αρκεί να μην χτυπηθείτε από κάποιον στο έδαφος. Το έχω χρησιμοποιήσει για να καταρρίψω πολλά κατασκοπευτικά αεροπλάνα και ελικόπτερα μάχης. Ήταν επίσης χρήσιμο στο έδαφος ενάντια σε δεξαμενές.

Μερικές φορές, μου φάνηκε ότι θα χρειαζόταν πάρα πολλές σφαίρες για να καταρρίψω έναν εχθρό. Αλλά αφού το έμαθα αυτό κατά τη διάρκεια του άλφα, προσπάθησα να θυμηθώ να πυροβολήσω ψηλότερα και να πάρω μερικά headshots, καθώς και να συνεχίσω να πυροβολούμαι σε έναν στόχο μέχρι να πάρω την επιβεβαιωμένη δολοφονία. Με ένα καλύτερο πεδίο, βρήκα ότι θα μπορούσα να πετύχω κάποιους αρκετά απομακρυσμένους στόχους με το LMG, καθιστώντας το σχεδόν εξίσου αποτελεσματικό με ένα τουφέκι ελεύθερου σκοπευτή.

Με το τουφέκι ελεύθερου σκοπευτή, έμαθα μερικά πράγματα. Αν οι εχθροί μου χτυπούσαν απευθείας, ήταν πολύ πιο εύκολο να τους στοχεύσω και να τους χτυπήσω. Αν ήμουν σκαρφαλωμένος σε ένα βράχο και έτρεχαν στο πλάι, δεν θα μπορούσα να χτυπήσω τίποτα. Αντί να έχω ένα Uzi ως πλευρικό όπλο όταν είχα το τουφέκι ελεύθερου σκοπευτή, είχα μόνο ένα πιστόλι. Αυτή είναι μια μεγάλη διαφορά μεταξύ άλφα και beta που έκανε την επιβίωση ως ελεύθερος σκοπευτής πολύ πιο δύσκολη. Φυσικά, υποθέτω ότι θα μπορέσω να κερδίσω αυτό το Uzi στην πλήρη έκδοση.

Τόσο στο Armada όσο και στο Crossroads, βρήκα διασκεδαστικό να είμαι ελεύθερος σκοπευτής επειδή μπορείτε πάντα να μεταβείτε σε άλλα όπλα όπως απαιτείται. Στο Σταυροδρόμι, θα μπορούσα να πηδήξω σε μια δεξαμενή και να γίνω απειλή ολόκληρου του πεδίου μάχης, να βγάλω εχθρούς μέχρι να πυροβολήσουν το μηχάνημα μου μέχρι θανάτου (ναι, πολύ μη ρεαλιστικό) ή να το χτυπήσω με πυραύλους και χειροβομβίδες. Αν και μου άρεσαν τα άρματα μάχης, ένιωσα ότι τα χειριστήρια οδήγησης θα μπορούσαν να ήταν λίγο καλύτερα, καθώς ήταν τόσο εύκολο να κολλήσετε και ήταν δύσκολο να διορθώσετε τη θέση σας μπροστά από την πανοπλία. Και στην Αρμάδα, μπορούσα να αρπάξω ένα από τα τοποθετημένα πολυβόλα και να βγάλω εχθρούς που ήταν μακριά ή κατέστρεψαν τις μικρές βάρκες.

Βρήκα ότι θα μπορούσα να βελτιωθώ καθώς έπαιζα, αλλά ήταν ακόμα πολύ δύσκολο να κερδίσω καλά αποτελέσματα. Αυτό μιλάει για το πόσο έμπειροι είναι οι παίκτες beta και πόσο άσχημα είμαι. Ωστόσο, μου άρεσε, παρόλο που έπαιζα μερικούς από τους ίδιους χάρτες ξανά και ξανά με τα ίδια όπλα. Δεν έχω ακόμα τα χέρια μου για την εκστρατεία για έναν παίκτη και τα Ζόμπι, αλλά μέχρι στιγμής η μάχη για πολλούς παίκτες για τον Ψυχρό Πόλεμο είναι εξαιρετική.


Δεν μπορείτε να κάνετε μόνοι σας ασφάλεια

Αναφορά ασφάλειας παιχνιδιών COVID-19: Μάθετε σχετικά με τις τελευταίες τάσεις επίθεσης στα παιχνίδια. Συνδεθείτε εδώ




[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.