Οι πελάτες του Steam αγόρασαν 21,4% περισσότερα παιχνίδια το 2020 σε σύγκριση με το 2019

Οι πελάτες του Steam αγόρασαν 21,4% περισσότερα παιχνίδια το 2020 σε σύγκριση με το 2019


Το περασμένο έτος ήταν μια σημαντική χρονιά για Με λογισμικό Valve Ατμός. Η πλατφόρμα διανομής παιχνιδιών Computer είχε ένα τεράστιο κοινό που έχει ασχοληθεί ακόμη περισσότερο με παιχνίδια κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας πανδημίας. Αυτό οδήγησε σε αύξηση των αγορών παιχνιδιών κατά 21,4% σε ετήσια βάση το 2021. Η Valve συνόψισε την ανάπτυξη της Ανασκόπηση ιστολογίου για το έτος 2020.

“Ενώ το Steam είχε ήδη σημειώσει σημαντική ανάπτυξη το 2020 πριν από το πάγωμα του COVID-19, ο χρόνος παιχνιδιού βίντεο αυξήθηκε καθώς οι άνθρωποι άρχισαν να μένουν στο σπίτι, αυξάνοντας δραματικά τον αριθμό των πελατών που αγόρασαν και έπαιξαν παιχνίδια. “, διαβάζει την ανάρτηση ιστολογίου Steam. “Και ελπίζουμε να φέρουμε λίγη χαρά για να αντισταθμίσει κάποια από την τρέλα που ήταν το 2020”.

Αυτός ο αγώνας για περιεχόμενο εντός παιχνιδιού ώθησε το Steam σε νέα υψηλά επίπεδα για πολλές παραμέτρους. Χτύπησε ρεκόρ με 120,4 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς παίκτες, 62,6 εκατομμύρια καθημερινές δραστηριότητες και 24,8 εκατομμύρια κορυφαίους ταυτόχρονους χρήστες. Ο αριθμός των αγοραστών για πρώτη φορά στο Steam σημείωσε επίσης ρεκόρ 2,6 εκατομμυρίων το μήνα.

Η Valve ήταν έτοιμη να χειριστεί νέους πελάτες, επειδή βλέπει τακτικά παρόμοιες εισροές κατά τη διάρκεια των πωλήσεων στο Steam.

“Η τεράστια αύξηση του αριθμού των ανθρώπων που αγοράζουν και παίζουν είναι ένα καλό πρόβλημα για εμάς, το οποίο έχει κρατήσει τις ομάδες των επιχειρήσεων μας απασχολημένες να χειρίζονται την αυξανόμενη ζήτηση στους διακομιστές και τις υποδομές δικτύου μας”, διαβάζει το ιστολόγιο Steam. «Στις αρχές Μαρτίου, σημειώθηκε αύξηση 30% έως 40% της συνολικής επισκεψιμότητας που σχετίζεται με τις λήψεις παιχνιδιών. Αυτό είναι μικρότερο από τον αντίκτυπο που βλέπουμε συνήθως κατά τη διάρκεια μιας πώλησης, οπότε αντιμετωπίστηκε αρκετά εύκολα. “

Exabytes παιχνιδιών ατμού

Το Steam παρείχε ένα ρεκόρ 25,2 exabytes δεδομένων στους χρήστες του το 2020. Αυτό οφειλόταν στην πανδημία, αλλά και στην έναρξη ενός μεγάλου παιχνιδιού τον Δεκέμβριο.

“Σε συνδυασμό με μία από τις μεγαλύτερες εκτοξεύσεις της χρονιάς στο Cyberpunk 2077, πετύχαμε μια κίνηση ρεκόρ λήψης 52 Tbps – 26 Tbps μόνο για την περίοδο προφόρτισης – που διπλασίασε την προηγούμενη κορυφή μας”, γράφει το blog. από τον Steam. “Παρά τα κλειδώματα, καταφέραμε ακόμα να αναβαθμίσουμε πλήρως 1 από τους δικτυακούς μας τόπους (Σικάγο) και να προσθέσουμε τρεις νέους ιστότοπους (Φρανκφούρτη, Ντάλας, Μπουένος Άιρες), με τουλάχιστον δύο έως τέσσερις ακόμη να ξεκινήσουν για το πρώτο εξάμηνο του 2021”.

Η κίνηση της Valve ήταν τόσο έντονη που ήταν μέρος συνομιλιών με κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο σχετικά με τη χρήση του εύρους ζώνης.

“Κυβερνητικοί φορείς σε διάφορες χώρες επικοινωνήθηκαν μαζί μας και άλλες μεγάλες εταιρείες Διαδικτύου για να δουν πώς θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε στην άμβλυνση της αύξησης της παγκόσμιας κίνησης που βλέπουν οι ISP, επειδή φτάνει σε ένα σημείο όπου επηρεάζει την ικανότητα άτομα που εργάζονται από το σπίτι και τα παιδιά τους απομακρυσμένο σχολείο, “διαβάζει η ανάρτηση στο website. “Σε απάντηση, κάναμε μερικές αλλαγές για να βοηθήσουμε στη διαχείριση του εύρους ζώνης κατά τις εργάσιμες και σχολικές ώρες και να αναβάλουμε τις ενημερώσεις μέχρι το απόγευμα.”

Όσον αφορά το Steam το 2021, η Valve τόνισε μια σειρά από επερχόμενα έργα, συμπεριλαμβανομένης της έναρξης του Steam China. Η Valve συνεργάζεται με τον Κινέζικο όμιλο Great Environment σε αυτό. Αλλά η εταιρεία επικεντρώνεται επίσης στη βελτίωση της εμπειρίας Steam φέτος και στην κυκλοφορία νέων Χαρακτηριστικά των Steam Labs.


Εγγραφείτε στην επόμενη εκδήλωση GamesBeat:

Οδήγηση της ανάπτυξης του παιχνιδιού και στο metaverse




[via]

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.