Οι Authentic Artists δημιουργούν εικονικούς καλλιτέχνες με τεχνητή νοημοσύνη για gaming και streaming

Οι Genuine Artists δημιουργούν εικονικούς καλλιτέχνες με τεχνητή νοημοσύνη για gaming και streaming


Παρακολουθήστε τη Σύνοδο Κορυφής GamesBeat 2021 από 28-29 Απριλίου. Εγγραφείτε για δωρεάν ή VIP κάρτα σήμερα.


Οι εικονικοί καλλιτέχνες γίνονται πιο ζεστοί. ΕΙΝΑΙ Αυθεντικοί καλλιτέχνες λανσάρει μια νέα πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης για δημιουργία εικονικοί καλλιτέχνες για παιχνίδια, μουσική και εφαρμογές ροής.

Το αυθεντικό με έδρα το Σαν Φρανσίσκο επιτρέπει νέες εμπειρίες εικονικής μουσικής που έχουν σχεδιαστεί για να ξεσηκώνουν τους λάτρεις της μουσικής που λαχταρούν ψηφιακά και θα προσφέρουν διαδραστικούς καλλιτέχνες σε όλα τα συνδεδεμένα κανάλια.

Αυθεντικοί καλλιτέχνες δημιουργούν μουσική με νέο τρόπο. Η εταιρεία έχει αναπτύξει μια ιδιόκτητη, γενετική πλατφόρμα οπτικοακουστικής παραγωγής που συνθέτει και παράγει πλήρως σχηματισμένα τραγούδια που εκτελούνται από εικονικούς καλλιτέχνες. Αυτό επιτρέπει σε αυθεντικούς καλλιτέχνες να δημιουργήσουν πρωτότυπο και προσαρμοστικό περιεχόμενο μουσικής.

Θα μπορούσε να βάλει κάποιους πραγματικούς ανθρώπινους καλλιτέχνες εκτός εργασίας, ή τουλάχιστον να τους κάνει να δουλέψουν πιο σκληρά. Είναι ένα σημάδι των καιρών, όπως και οι εικονικές ταινίες κινουμένων σχεδίων Κωδικός Miko αποδείχθηκαν πολύ δημοφιλείς.

Η εταιρεία δήλωσε ότι στοχεύει στην κάλυψη τόσο των απαιτήσεων περιεχομένου των καναλιών υψηλής ανάπτυξης όσο και των αναγκών του κοινού των οποίων οι προσδοκίες για μουσική και ψυχαγωγία έχουν αλλάξει δραματικά στην ψηφιακή εποχή.

“Εφευρούμε μια νέα κατηγορία ψυχαγωγίας, όχι αντικαθιστώντας μια υπάρχουσα”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Chris McGarry σε ένα e mail στο GamesBeat. «Δεν είμαστε εδώ για να κάνουμε μια ψηφιακή τηλεομοιοτυπία αυτού που υπάρχει ήδη, είμαστε εδώ για να δημιουργήσουμε ριζικά νέα τέχνη βασισμένη στη μουσική, τις κοινές εμπειρίες και το παιχνίδι. Οι εικονικοί καλλιτέχνες μας είναι φορείς για δημιουργική συνεργασία μεγάλης κλίμακας με τρόπο που είναι συναρπαστικό για τους καλλιτέχνες και θα εμβαθύνει τη σχέση των θαυμαστών με τη μουσική. Οι καλλιτέχνες μας σίγουρα δεν θα είναι ποτέ ανθρώπινοι και αντίστροφα. Μια τυμπάνου, ένα δείγμα και άλλα εργαλεία παραγωγής είναι πιθανώς καλύτερες συγκρίσεις. “

Πάνω: Οι Αυθεντικοί Καλλιτέχνες ξεκινούν την τάση του εικονικού καλλιτέχνη.

Πιστωτική εικόνα: Αυθεντικοί καλλιτέχνες

Όπως αποδεικνύεται από τις εξαιρετικά δημοφιλείς εικονικές συναυλίες που πραγματοποιήθηκαν στο Fortnite και το Roblox το 2020, πολλοί άνθρωποι αγαπούν να θολώνουν τις παραδοσιακές γραμμές μεταξύ μουσικής και παιχνιδιών και οι Αυθεντικοί Καλλιτέχνες θέλουν να προσφέρουν γενετική μουσική για αυτούς τους ανθρώπους.

Ο McGarry είπε ότι η εικονική ψυχαγωγία είναι το νέο πολιτιστικό κέντρο βαρύτητας, καθώς οι ψηφιακοί ιθαγενείς (ή οι νέοι) θέλουν να αποκτήσουν πρακτορεία στον κόσμο τους. Είπε: «Είδα την ευκαιρία να χρησιμοποιήσω νέες τεχνολογίες για να ελευθερώσω νέες μορφές δημιουργικότητας και μουσικής εμπειρίας, να εμβαθύνω τη σχέση του κοινού με τη μουσική, να δημιουργήσω νέα τέχνη και πολιτισμό, να διασκεδάσω. Υπήρξαν μερικές βασικές στιγμές για μένα στο δρόμο. “

Η εταιρεία έχει ήδη πρωτότυπο 12 εικονικούς καλλιτέχνες χρησιμοποιώντας το συνδυασμό τέχνης και επιστήμης. Αυτά περιλαμβάνουν ένα cyborg που αγαπάει τη Lofi και έναν ζωντανό DJ και μισό ιγκουάνα, και κάθε δημιουργός εκτελεί συναυλίες εικονικής μουσικής σε πραγματικό χρόνο.

Ρώτησα αν αυτή η πλατφόρμα θα έβαζε κάποιους ανθρώπινους μουσικούς ή ταινίες εκτός λειτουργίας.

“Σε όλη την ιστορία, οι νέες τεχνολογίες έχουν προκαλέσει νέα κύματα δημιουργικότητας”, δήλωσε ο McGarry. “Συνεργαζόμαστε ενεργά με τη δημιουργική κοινότητα για να βοηθήσουμε στην ανάπτυξη της πλατφόρμας και του περιεχομένου μας. Η συμβολή απίστευτων δημιουργών, όπως ο Mike Shinoda και ο Youthful Expert, ήταν πολύτιμες όχι μόνο για τη διαδικασία ανάπτυξής μας, αλλά και για να ενημερώσουμε πώς μπορούμε να επιτρέψουμε σε άλλους καλλιτέχνες καλύτερα. Δημιουργήσαμε το εργαστήριο Device Arts ειδικά για να υποστηρίξουμε τους δημιουργούς με κίνητρα να εξερευνήσουν το δημιουργικό σύνολο εργαλείων μας και θα μοιραστούμε περισσότερα στο μέλλον. “

Πρόσθεσε: «Όπως συμβαίνει με οποιαδήποτε ομάδα καλλιτεχνών, είμαστε ένα διαφορετικό σύνολο δημιουργών: παραγωγοί, προγραμματιστές, συγγραφείς, καλλιτέχνες, εμψυχωτές και άλλοι που συνεργάζονται στην υπηρεσία του οράματός μας για την εικονική τέχνη και το κοινό. Οι καλλιτέχνες θα προσελκύσουν περισσότερους ανθρώπους, όχι λιγότερο, στη δημιουργική διαδικασία “.

Ρώτησα επίσης τον McGarry πώς βρήκε την ιδέα για την εταιρεία.

«Ένα παιδικό πάθος για τα κόμικς και τη μουσική των υπολογιστών (ήμουν ο περήφανος ιδιοκτήτης ενός alphaSyntauri ψηφιακό συνθεσάιζερ) πιθανώς φύτεψε το σπόρο για αυθεντικούς καλλιτέχνες. Ο Γκορίλαζ συγκλόνισε το ενδιαφέρον μου για τη μουσική και τους φανταστικούς χαρακτήρες με έναν ισχυρό τρόπο “, είπε.” Οι πρώτες εμπειρίες μουσικής εικονικής πραγματικότητας, ελκυστικές και ανταποκρινόμενες στον ήχο, έδειξαν νέους τρόπους έκφρασης και οπτικοποίησης της μουσικής και σύνδεσης του κοινού με αυτήν. Ενώ εργαζόμουν για το Oculus , η άνοδος των VTubers και η ψυχαγωγία με βάση το avatar προκάλεσαν οράματα για το πώς μπορεί να είναι ο ψηφιακός εγγενής καλλιτέχνης του μέλλοντος. Άρχισα να αναρωτιέμαι τι ήταν δυνατόν αν αφήσουμε την προσπάθεια μεταφοράς της μουσικής όπως την γνωρίζαμε σε νέα μέσα και πραγματικά ελευθερωθήκαμε από τη φαντασία εντελώς νέων τρόπων δημιουργίας, παρουσίασης και κοινής χρήσης μουσικής. “

Οι επενδυτές και οι σύμβουλοι της εταιρείας περιλαμβάνουν τα OVO Fund, Lupa Devices, Mixi Group, Bill Silva Ventures, Brian Ruder (συν-επικεφαλής της παγκόσμιας τεχνολογίας στην Permira), Chad Hollingsworth (εκτελεστικό της Liberty Media), Craig Donato (εκτελεστικό της Roblox), Liz Ο Hamren (εκτελεστικός μηχανικός παιχνιδιών στη Microsoft), ο Matt Emerman (εκτελεστικός στο JioSaavn), ο Mike Shinoda (συνιδρυτής του Linkin Park) και ο Young Expert (μηχανικός ήχου που κέρδισε Grammy για τον Jay-Z, Drake, Rihanna, DJ Khaled).

Η McGarry είχε προηγουμένως ηγηθεί της κάθετης μουσικής ανάπτυξης στο Facebook Oculus. Ο σκηνοθέτης ήχου Steve Pardo ήταν ο κύριος συνθέτης στο Harmonix Music Techniques (Guitar Hero, Rock Band, Dance Central). Ο ανώτερος μηχανικός AI Blake Wilkey ανέπτυξε την πλατφόρμα AI του Will.i.am για το i.am +. Ο εκτελεστικός διευθυντής δημιουργικού Jeff Nicholas έχει ηγηθεί δημιουργικών πρωτοβουλιών για μάρκες και καλλιτέχνες όπως το Reside Country, η Rihanna, η Hulu, η Big Lazer, η Apple Music και η Lil Wayne.

Η εταιρεία έχει επτά υπαλλήλους και εξακολουθεί να μην λέει πόσα χρήματα έχει συγκεντρώσει.

Παιχνίδια

Το κριτήριο του GamesBeat όταν καλύπτει τη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών είναι «όπου το πάθος συναντά τις επιχειρήσεις». Τι σημαίνει αυτό? Θέλουμε να σας πούμε πόσο σημαντικά είναι τα νέα σας, όχι μόνο ως υπεύθυνος λήψης αποφάσεων σε ένα στούντιο παιχνιδιών, αλλά και ως οπαδός του παιχνιδιού. Είτε διαβάζετε τα άρθρα μας, ακούτε τα podcast μας είτε παρακολουθείτε τα βίντεό μας, το GamesBeat θα σας βοηθήσει να μάθετε για τη βιομηχανία και να διασκεδάσετε με αυτό.

Πώς θα το κάνετε Η ιδιότητα μέλους περιλαμβάνει πρόσβαση σε:

  • Ενημερωτικά δελτία, όπως το DeanBeat
  • Οι υπέροχοι, εκπαιδευτικοί και διασκεδαστικοί ομιλητές των εκδηλώσεών μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης
  • Ειδικές συνεντεύξεις μόνο για μέλη, συνομιλίες και εκδηλώσεις ανοιχτού γραφείου με το προσωπικό της GamesBeat
  • Συνομιλία με μέλη της κοινότητας, το προσωπικό της GamesBeat και άλλους επισκέπτες στο Discord
  • Και ίσως ακόμη και ένα ή δύο βραβεία διασκέδασης
  • Παρουσιάσεις ομοιόμορφων πάρτι

Γίνομαι μέλος



[via]

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.