Ο δημιουργός του Ερμιτάζ Arrowiz συνεργάζεται με τον Tencent στο επόμενο παιχνίδι

Ο δημιουργός του Ερμιτάζ Arrowiz συνεργάζεται με τον Tencent στο επόμενο παιχνίδι


Arrowiz, δημιουργός του Παράξενα αρχεία περίπτωσης Ερμιτάζ, συνεργάστηκε με Τέντεντ και ένας μεγάλος δυτικός εκδότης για το επόμενο παιχνίδι του.

Ο Arrowiz με έδρα τη Σαγκάη δήλωσε ότι η Tencent Online games θα κυκλοφορήσει το επόμενο παιχνίδι της στην Ασία το 2022. Η Arrowiz δεν έχει ακόμη αποκαλύψει το όνομα του παιχνιδιού, ούτε προσδιορίζει τον δυτικό εκδότη που θα κυκλοφορήσει το παιχνίδι στη Δύση. Ωστόσο, το γεγονός ότι η εταιρεία κυκλοφορεί παιχνίδια στην παγκόσμια αγορά είναι ακόμη σπάνιο για κινεζικές εταιρείες παιχνιδιών, οι οποίες συχνά βλέπουν πιο περιορισμένη επιτυχία στην Ασία.

Η Yooreka, η εκδοτική θυγατρική που ανήκει στην Tencent Game titles, θα κυκλοφορήσει τον τίτλο στην Κίνα, τη Νοτιοανατολική Ασία και τη Νότια Κορέα. Ο δυτικός εκδότης θα κυκλοφορήσει το παιχνίδι χωρίς προειδοποίηση στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη, την Ιαπωνία, την Αυστραλία και τον υπόλοιπο κόσμο.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Arrowiz, Horace Xiong, δήλωσε σε συνέντευξή του στο GamesBeat ότι η εταιρεία είναι ενθουσιασμένη που κάνει μια παγκόσμια κυκλοφορία για το νέο παιχνίδι. Είπε ότι το παιχνίδι έχει αναγνωριστεί ως μέρος του προγράμματος Tencent Game titles ‘Wings.

“Το παιχνίδι θα είναι πρωτότυπο”, δήλωσε ο Xiong. «Το υπόβαθρο θα εμπνευστεί από τον προηγούμενο τίτλο μας, που είναι ένα μυθιστόρημα ντετέκτιβ. Ο νέος τίτλος εμπνέεται πλήρως από αυτό. Ενώ το πρώτο παιχνίδι ντετέκτιβ ήταν σε 2D, αυτό θα είναι εντελώς σε 3D. “

Πάνω: Ο Horace Xiong είναι ο διευθύνων σύμβουλος της Arrowiz.

Πιστωτική εικόνα: Arrowiz

Το στούντιο απασχολεί 12 υπαλλήλους και σχεδιάζει να αυξηθεί σε 40 έως το τέλος του 2021. Ο Xiong και ο Michael Chua, διευθύνων σύμβουλος και πρώην στέλεχος της Marvel Studios, ξεκίνησαν την εταιρεία το 2016. Ο Arrowiz έλαβε έναν αρχικό γύρο 900.000 $ από ένα αμοιβαίο κεφάλαιο και ιδιώτες επενδυτές το 2017 για να εξερευνήσουν ευκαιρίες εικονικής πραγματικότητας. Το πρώτο τους παιχνίδι ήταν το Beats Fever, το οποίο κυκλοφόρησε η Sunsoft στην Ιαπωνία το 2017 και το Arrowiz στο Steam και το PlayStation VR.

Αλλά καθώς η τύχη της VR βυθίστηκε, η εταιρεία επικεντρώθηκε στο Hermitage Weird Scenario Information. Είναι ένα δισδιάστατο ντετέκτιβ μυθιστόρημα που μοιάζει περισσότερο με ένα οπτικό μυθιστόρημα και διαθέτει έναν ντετέκτιβ που ζει και εργάζεται σε ένα βιβλιοπωλείο και πρέπει να λύσει παζλ για τους πελάτες του στην πόλη.

“Έχουμε περάσει πολύ χρόνο τα τελευταία τέσσερα χρόνια αναπτύσσοντας τη στρατηγική της εταιρείας μας”, δήλωσε ο Xiong. “Ξεκινήσαμε την επιχείρησή μας με εικονική πραγματικότητα στο σχέδιό μας. Αλλά η εικονική πραγματικότητα δεν λειτούργησε πολύ καλά, όσον αφορά την ανάπτυξη της αγοράς. Έτσι, αλλάξαμε σε παραδοσιακά παιχνίδια Computer και top quality. Πιστεύαμε ότι το κινητό ήταν πολύ ανταγωνιστικό. στην Κίνα και δεν είναι πλέον μια μεγάλη αγορά για νεοσύστατες επιχειρήσεις. “

Τώρα η εταιρεία έχει δείξει ενδιαφέρον για παιχνίδια αφήγησης. Η εταιρεία έχει τώρα γραφεία στη Σαγκάη και το Irvine της Καλιφόρνια.

Ερμιτάζ: Strange Case Files είναι το δεύτερο παιχνίδι του Arrowiz.

Πάνω: Ερμιτάζ: Το Unusual Scenario Information είναι μια ιστορία ντετέκτιβ.

Πιστωτική εικόνα: Arrowiz

Hermitage: Weird Scenario Data files έγινε το greatest-vendor στο Steam το 2019. Η Bilibili το κυκλοφόρησε στην Κίνα και θα χτυπήσει τις παγκόσμιες αγορές μέσω των Giiku Game titles. Το νέο παιχνίδι θα έχει επίσης μια παρόμοια παγκόσμια διανομή.

“Αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο ορόσημο για εμάς”, δήλωσε ο Xiong. «Είναι σπάνιο για ένα κινεζικό στούντιο να υπογράφει συμφωνίες με εκδότες δυτικών παιχνιδιών. Αναζητούμε περισσότερα προϊόντα να έρθουν πολύ σύντομα. “

Ο Chua είπε ότι η Xiong έχει μια παγκόσμια άποψη των παιχνιδιών. «Έχει πολλούς συνεργάτες που έχουν καλή πρόσβαση σε άλλα μέρη του κόσμου. Στην Κίνα, είναι μια αγορά με επίκεντρο το κινητό. Είναι πολύ δύσκολο να επιβιώσεις σε αυτόν τον ανταγωνισμό, εκτός κι αν έχεις σακούλες μετρητών. “

Ο Xiong ήταν ο πρώτος υπάλληλος της CCP Video games στην Κίνα και βοήθησε στην εκκίνηση της Eve On-line εκεί. Η ομάδα έφτασε περισσότερα από 120 άτομα πριν φύγει, μετά από οκτώ χρόνια εκεί. Εργάστηκε επίσης για το Take-Two Interactive στην Κίνα.

«Αυτές ήταν πολύ δυνατές μαθησιακές εμπειρίες», είπε ο Xiong.



[via]