Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Roblox Dave Baszucki πιστεύει ότι οι χρήστες θα δημιουργήσουν το metaverse

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Roblox Dave Baszucki πιστεύει ότι οι χρήστες θα δημιουργήσουν το metaverse


Roblox Ο Διευθύνων Σύμβουλος Dave Baszucki θέλει να κατοικήσει το metaverse, ένα διαδικτυακό μέρος όπου εργαζόμαστε, παίζουμε και διασκεδάζουμε. Το ονειρεύτηκε για μεγάλο χρονικό διάστημα και έχει τόσους πολλούς οπαδούς τώρα που ο Roblox πιθανότατα θα είναι ένας από τους πιο αξιόπιστους υποψηφίους για την κατασκευή metaverse, το σύμπαν των εικονικών κόσμων που είναι όλα διασυνδεδεμένα, όπως σε μυθιστορήματα Συντριβή χιονιού είναι Έτοιμος παίκτης ένα.

Ο Roblox έχει 36 εκατομμύρια ανθρώπους που επιστρέφουν κάθε μέρα για να παίξουν στην πλατφόρμα. Σε μηνιαία βάση, ο αριθμός υπερβαίνει τα 150 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Αυτό καθιστά την εταιρεία ένα από τα εργαλεία για τη μετάβαση στην επόμενη γενιά τεχνολογίας. Και ο Baszucki είναι οπαδός του να κάνει τους χρήστες του να κάνουν τη δουλειά.

“Οι άνθρωποι κάνουν τα πάντα, από τα παραδοσιακά παιχνίδια, μέχρι τις κοινωνικές εμπειρίες που έχουν σχέση με το να κολυμπάτε και να είστε μαζί, είτε εργάζεστε μαζί σε ένα εστιατόριο είτε τρέχετε μακριά από έναν ανεμοστρόβιλο”, δήλωσε ο Baszucki. “Και στη μέση αυτής της πολύ δύσκολης περιόδου, έχουμε δει πολλούς ανθρώπους να χρησιμοποιούν το Roblox ως τρόπο να παραμείνουν συνδεδεμένοι, είτε πρόκειται για πάρτι γενεθλίων είτε για το πώς αποφοιτούμε από το γυμνάσιο.”

Η εταιρεία Baszucki σχεδιάζει να δημοσιοποιηθεί σύντομα μέσω μιας άμεσης προσφοράς καταχώρησης και η Baszucki δεν είναι σε θέση να μιλήσει για τις τελευταίες οικονομικές λεπτομέρειες τώρα. Αλλά ο Roblox έχτισε ένα μεγάλο πολεμικό στήθος, συγκέντρωση 520 εκατομμυρίων δολαρίων σε ιδιωτικά κεφάλαια σε αποτίμηση 29,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων νωρίτερα αυτό το μήνα. Μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτά τα χρήματα για να δημιουργήσει το metaverse και να τα συμπληρώσει με τα πράγματα που έχουν δημιουργήσει οι χρήστες.

Δεδομένου ότι ο Roblox επικεντρώνεται στο περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, ο Baszucki δεν πιστεύει ότι η ομάδα του θα δημιουργήσει το metaverse. Οι χρήστες του θα.

Πάνω: Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Roblox Dave Baszucki (δεξιά) μιλά με τον Dean Takahashi της GamesBeat στο Into the Metaverse.

Πιστωτική εικόνα: VentureBeat

«Θεωρούμε τους εαυτούς μας πάστορες αυτής της ιδέας. Αλλά είναι μια ιδέα που υπάρχει εδώ και πολύ καιρό “, είπε.” Η ιδρυτική μας ιστορία πηγαίνει σε μια προηγούμενη εταιρεία, την Revolution Revolution, όπου ο συνιδρυτής μου Roblox Eric [Cassel] και έφτιαχνα εκπαιδευτικό λογισμικό για να βοηθήσω τους ανθρώπους να καταλάβουν πώς να κατανοήσουν τα πειράματα της φυσικής. Και καθώς παρακολουθούσαμε πολλούς μαθητές να χρησιμοποιούν διαδραστική φυσική, είδαμε ότι εκτός από την εργασία τους στη φυσική, έχτισαν και δημιούργησαν πράγματα και παρακολούθησαν τι θα συνέβαινε όταν ένα αυτοκίνητο συγκρούστηκε με ένα κτίριο. Αυτό προκάλεσε την ιδέα. “

Αυτή η προέλευση δεν είναι τόσο διαφορετική από αυτήν που κάνει η Nvidia σήμερα με τη δική της Παντού κόσμος προσομοίωσης φυσικής, που είναι ένα είδος metaverse για μηχανικούς. (Ο Richard Kerris της Nvidia θα μιλήσει για αυτό την τρίτη ημέρα της εκδήλωσής μας). Ο στόχος της Nvidia, ωστόσο, είναι υπερ-ρεαλιστικός.

“Η ελπίδα μας είναι ότι το metaverse δεν μοιάζει μόνο με την πραγματικότητα”, δήλωσε ο Baszucki. «Αισθάνεται σαν πραγματικότητα, έτσι τα αυτοκίνητα στο metaverse έχουν κινητήρες, άξονες και τροχούς. Όταν ο τροχός πέφτει από το αυτοκίνητο, το αυτοκίνητο κάνει ό, τι θα περιμέναμε στην πραγματική ζωή. Έτσι, μέρος αυτής της ελπίδας μιας φυσικής κίνησης metaverse είναι στην πραγματικότητα πιο εύκολο να προγραμματίσετε και πιο εύκολο να δημιουργήσετε αναδυόμενες συμπεριφορές επειδή λειτουργεί όπως περιμένουμε. “

Πρόσθεσε: “Μπορούμε να χαθούμε σε μια ταινία Pixar που είναι πολύ υψηλής ποιότητας αλλά όχι φωτορεαλιστική στην απόδοση της.”

Τα οκτώ χαρακτηριστικά του metaverse

Ο Dave Baszucki, Διευθύνων Σύμβουλος της Roblox, μιλά για το Metaverse.

Πάνω: Ο Dave Baszucki, Διευθύνων Σύμβουλος της Roblox, μιλάει για το metaverse.

Πιστωτική εικόνα: Roblox

Το πραγματικό metaverse θα έχει κάτι σαν οκτώ διαφορετικά χαρακτηριστικά, είπε ο Baszucki. Πρέπει να έχετε ένα είδωλο με εικονική ταυτότητα. Μπορείτε να είστε οτιδήποτε από ένα ροκ σταρ έως ένα μοντέλο μόδας, και αυτό είναι μια μεγάλη κλήρωση του metaverse.

Μπορείτε να γίνετε φίλοι με πραγματικούς ανθρώπους και να κοινωνικοποιήσετε στο metaverse. Πρέπει να είναι “συναρπαστικό” ή να σας κάνει να νιώσετε σαν να είστε κάπου αλλού και να χάσετε την αίσθηση της πραγματικότητας. Θα πρέπει να έχετε πρόσβαση από οπουδήποτε, ανεξάρτητα από τη χώρα ή τον πολιτισμό από τον οποίο προέρχεστε. Χρειάζεστε σύνδεση χαμηλού λανθάνοντος χρόνου, είτε βρίσκεστε σε σχολείο είτε σε επιχείρηση.

Το metaverse πρέπει να έχει χαμηλή τριβή, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να πάτε οπουδήποτε αμέσως. Εάν μελετάτε την Αρχαία Ρώμη στο σχολείο, θα πρέπει να είστε σε θέση να μεταφερθείτε εκεί μέσα σε ένα δευτερόλεπτο και να κάνετε μια περιοδεία με την τάξη σας. Πρέπει να έχει μια ποικιλία περιεχομένου για να υποστηρίζει τη μεγάλη ουρά ενδιαφερόντων των ανθρώπων. Χρειάζεστε μια ζωντανή οικονομία για να διασφαλίσετε ότι οι άνθρωποι μπορούν να κερδίσουν τα προς το ζην στο metaverse, όχι μόνο προγραμματιστές αλλά και καλλιτέχνες και σχεδιαστές. Και τέλος, χρειάζεστε ασφάλεια και σταθερότητα, έτσι ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να ενώνονται και να ενισχύουν τον ψηφιακό πολιτισμό.

Οι παίκτες ένα και δύο έτοιμοι

Η Roblox θα διοργανώσει εκδηλώσεις που σχετίζονται με το Έτοιμο Παίκτη Δύο του Ernest Cline.

Πάνω: Ο Roblox θα διοργανώσει εκδηλώσεις που σχετίζονται με το Έτοιμο Παίκτη Δύο της Ernest Cline.

Πιστωτική εικόνα: Roblox

Ο Baszucki έκανε μερικές εκδηλώσεις με τον Ernest Cline, τον συγγραφέα του Completely ready Participant One και Έτοιμος παίκτης δύο. Ρώτησα τον Baszucki αν ταυτίζεται με τους χαρακτήρες του βιβλίου που δημιούργησαν το Oasis ή με την έκδοση του βιβλίου του metaverse. Οι ιδρυτές του Oasis στο βιβλίο είναι οι Ogden Morrow και James Halliday.

“Όταν βγήκε το All set Player A single, το έστειλα σε όλα τα στελέχη της εταιρείας, επειδή καταγράφει όχι μόνο κοινωνικές αλλαγές, αλλά αυτό που νόμιζα ότι ήταν οραματιστές τεχνολογίες που θα δούμε να αναπτύσσονται καθώς αυτές οι πλατφόρμες βελτιώθηκαν”, δήλωσε ο Baszucki. «Προσπαθούμε πραγματικά να πάρουμε πίσω θέση. Επομένως, δεν είμαι σίγουρος αν κάποιος από αυτούς τους χαρακτήρες ισχύει για εμάς. Δεν βγάζουμε χρήματα. Στην πραγματικότητα δεν έχουμε τον έλεγχο του περιεχομένου. Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε καλή τεχνολογία, εργαλεία και πλατφόρμα. Και τότε εκνευρίζομαστε από το περιεχόμενο. “

Πρόσθεσε: «Βλέπουμε σχεδόν τους εαυτούς μας ως δημιουργούς ενός πρωτόγονου τμήματος του ηλεκτρικού δικτύου, από απόσταση, και προσπαθούμε να αξιοποιήσουμε τη δημιουργική ιδιοφυΐα της κοινότητας των δημιουργών μας, η οποία είναι πραγματικά ο πραγματικός κινητήρας που συνεργάζεται μαζί μας για να τροφοδοτήσουμε το μέρος μας.

Ο Baszucki συγκρίνει τι κάνει ο Roblox με την εφεύρεση του τυπογραφείου. Η τεχνολογία ήταν τόσο νέα που ορισμένοι φιλόσοφοι της εποχής πίστευαν ότι οι άνθρωποι άρχισαν να διαβάζουν πάρα πολύ. Με την πάροδο του χρόνου, ο πολιτισμός έχει αποδεχθεί την ανάγνωση βιβλίων. Το βίντεο έχει περάσει από τον ίδιο κύκλο, όπως και τα παιχνίδια τώρα. Αστειεύτηκα ότι οι γονείς μια μέρα θα λένε στα παιδιά τους να σταματήσουν να διαβάζουν και να επιστρέψουν στο Roblox για να μάθουν κάτι.

Η Ava Max θα έχει τη σκηνή της στο Roblox.

Πάνω: Η Ava Max θα έχει τη σκηνή της στο Roblox.

Πιστωτική εικόνα: Roblox

“Οι άνθρωποι θα γνωρίζουν ότι έχουν μια φυσική ταυτότητα και μια ψηφιακή ταυτότητα”, είπε. «Ακριβώς όπως τα άτομα που είναι πολύ εύκολα με βιβλία και βίντεο και τα ισορροπούν, είμαστε αισιόδοξοι ότι θα είναι πολύ εύκολο και με το metaverse. Δεν είμαστε τόσο δυστοπικοί κατά την άποψή μας για κάποια επιστημονική φαντασία. Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι θα είναι σε θέση να το εξισορροπήσουν και να το χρησιμοποιήσουν με θετικό τρόπο. Πιστεύουμε ότι θα είναι αναπόσπαστο μέρος της μάθησης. Ένα άλλο εργαλείο παράλληλα με βίντεο, βιβλία και άλλες μορφές επικοινωνίας “.

Στη μέση της πανδημίας, ο Baszucki είπε ότι του άρεσε να βλέπει πειράματα στο Roblox όπως συναυλίες και πάρτι που επιτρέπουν στους ανθρώπους να διασκεδάζουν μεταξύ τους ενώ βρίσκονται σε κοινωνική απόσταση.

“Είμαστε πεπεισμένοι ότι υπάρχουν πολλές καταστάσεις όπου η συναρπαστική τρισδιάστατη επικοινωνία μπορεί να φέρει τους ανθρώπους κοντά, όπου είναι πολύ δύσκολο όταν αναγκάζονται να μείνουν σε απόσταση”, είπε. «Διοργανώσαμε το πάρτι διακοπών του Roblox μέσα στο Roblox με εκατοντάδες και εκατοντάδες ανθρώπους. Και επειδή ήταν όλοι εθισμένοι, μπορούσαμε να κάνουμε τα πράγματα που θα μπορούσαμε να κάνουμε σε ένα πάρτι. Μακάρι να ήμασταν μαζί σωματικά. Αλλά είχαμε ένα ντίσκο. Είχαμε μια σκηνή, είχαμε ένα μπαρ. “

Η ποιότητα έχει τον δικό της τρόπο να φτάσει στην κορυφή. Αλλά η εταιρεία πρέπει να ξοδέψει πολύ περισσότερο χρόνο για να βεβαιωθεί ότι το μέρος είναι πολιτισμένο. Περισσότεροι από 1.700 αξιόπιστοι και ασφαλείς εθελοντές διασφαλίζουν ότι το Roblox είναι ένας ασφαλής και σταθερός κόσμος για τους παίκτες.

“Δεν φιλτράρουμε την ποιότητα με κανέναν τρόπο, αλλά έχουμε απίστευτα εκλεπτυσμένες εμπειρίες που τείνουν να κάνουν καλύτερα”, είπε. «Προσπαθούμε να χτίσουμε συστήματα που κάνουν ενδιαφέροντα πράγματα. Η κοινότητα αποφασίζει τι είναι ενδιαφέρον. “

Οι κανόνες για το περιεχόμενο που δημιουργείται από το χρήστη στο Roblox και πολλοί νέοι προγραμματιστές αρχίζουν να γίνονται επιχειρηματίες, σχηματίζουν ομάδες ή ακόμη και στούντιο που εστιάζουν σε παιχνίδια Roblox. Εκατοντάδες χιλιάδες δημιουργούν ενδιαφέρον περιεχόμενο και περισσότεροι από 1.000 κερδίζουν τη ζωή τους με πλήρη απασχόληση. Αυτοί οι άνθρωποι εργάζονται μαζί με μεγάλες μάρκες που δημιουργούν τα δικά τους παιχνίδια για την πλατφόρμα.

Οι πρόοδοι που θα μας οδηγήσουν στο metaverse είναι αξεπέραστες, βοηθά ο Baszucki, καθώς το εύρος ζώνης, οι κινητές συσκευές και άλλες τεχνολογίες βελτιώνονται.

Ο Roblox απασχολεί 830 υπαλλήλους, αλλά ο Baszucki είπε ότι θα χρειαστεί μια διαφορετική ομάδα ανθρώπων για να ολοκληρώσει την ομάδα του για την κατασκευή του metaverse, με ειδικούς που κυμαίνονται από μηχανές παιχνιδιών 3D έως εταιρικό πολιτισμό.

Ο Baszucki πιστεύει ότι, αν γίνει σωστά, το metaverse θα κάνει τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος αυξάνοντας τον πολιτισμό του κόσμου.

“Ο τρόπος που μετριάζουμε, ο τρόπος με τον οποίο πιέζουμε, ο τρόπος με τον οποίο ενθαρρύνουμε τον πολιτικό διάλογο στην πλατφόρμα – είμαι αισιόδοξος ότι θα είμαστε σε θέση να μετρήσουμε τον συνολικό πολιτισμό της κοινωνίας κοιτάζοντας τι συμβαίνει σε αυτήν την πλατφόρμα”, είπε. «Είμαι επίσης ενθουσιασμένος που σε διάφορες ηλικίες θα υπάρχουν διάφορα επίπεδα κατάλληλης ώθησης. Μπορούμε να έχουμε άτομα με πολύ διαφορετικές απόψεις – μπορούν να βγουν από τη φούσκα λίγο και να συναντήσουμε με ασφάλεια άτομα με πολύ διαφορετικές απόψεις και να κάνουμε μια συζήτηση με τους πολίτες. Είμαι λοιπόν αρκετά αισιόδοξος ότι αν το κάνουμε, σωστά, μπορεί να είναι θετικό για τον κόσμο.

Ψηφιακή αθανασία

Μέρος του κόσμου JDRF στο Roblox.

Πάνω: μέρος του κόσμου JDRF στο Roblox.

Πιστωτική εικόνα: Roblox

Ρώτησα επίσης τον Baszucki εάν το metaverse είναι το μέρος όπου θα επιτύχουμε την ψηφιακή αθανασία, όπως συμβαίνει στο Έτοιμος παίκτης δύο μυθιστόρημα.

«Αυτό είναι τόσο μεγάλο πράγμα που πρέπει να σκεφτούμε. Νομίζω ότι ξεπερνάει πολύ το γιατρό. Είναι ένας εντελώς ξεχωριστός τομέας εκεί, “είπε ο Baszucki.” Νομίζω ότι με την πάροδο του χρόνου, το metaverse θα είναι αυτό το υπέροχο μέρος όπου [non-player characters] Βελτιώνονται τα NPC στο σημείο που θα δούμε τη δοκιμή Turing να συμβαίνει όχι μόνο μέσω κειμένου και φωνής, αλλά θα δούμε τη δοκιμή Turing να συμβαίνει στο metaverse Θα αρχίσουμε να βλέπουμε NPC που είναι όλο και πιο δύσκολο να διακρίνονται από τους ανθρώπους με την πάροδο του χρόνου. Και αυτό θα μπορούσε να είναι ο προάγγελος της αθανασίας. Μπορεί να υπάρχουν μορφές αθανασίας που είναι μια κατά προσέγγιση προσέγγιση των ανθρώπων. Έτσι θα μπορούσα να φανταστώ αν εσείς και εσείς φορούσαμε μια συσκευή όλη μας τη ζωή που θα καταγράφει ό, τι έχουμε δει και όλα όσα έχουμε πει, η μηχανική μάθηση μπορεί να είναι σε θέση να δημιουργήσει μια προσέγγιση. Αλλά δεν είμαι τόσο σίγουρος. Νομίζω ότι θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να μπορέσουμε να φωτογραφίσουμε κάθε νευρώνα και να τον φτιάξουμε. “

Έτσι, αν έπρεπε να σκεφτείτε ένα, ένα πράγμα που θέλετε να κάνετε στο metaverse, τότε τι θα ήταν

Όταν ρωτήθηκε τι θέλει να κάνει στο metaverse, ο Baszucki είπε ότι η πρώτη του σκέψη ήταν βαρετή: παρέα με ανθρώπους που γνωρίζει σε ένα κοινωνικό περιβάλλον.

“Νομίζω ότι θέλω να έχω αυτήν την ικανότητα να έχω ανθρώπους που έχω χάσει εδώ και πολύ καιρό.”

Θέλει επίσης να παίξει σε ένα εικονικό χώρο με φίλους ή δύο ομάδες των πέντε. Έφτιαξαν ένα τρελό εργαλείο από συγκόλληση πυρσών, τρυπανιών και άλλων εργαλείων και στη συνέχεια ανταγωνίστηκαν μεταξύ τους χρησιμοποιώντας τα εργαλεία τους.

“Πρόκειται για την πολυπλοκότητα της φυσικής, της αλληλεπίδρασης και της αναδυόμενης συμπεριφοράς”, δήλωσε ο Baszucki. “Αυτά τα πράγματα είναι συναρπαστικά για μένα.”


ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ: GamesBeat’s Driving Sport Development Summit




[via]