Πες μου Γιατί παρουσιάζει τα δίδυμα Tyler και Alyson.

Ο παραγωγός Existence is Weird Dontnod μεταβαίνει στη δημοσίευση παιχνιδιών τρίτων


Όχι υπαινίχθηκε τη δημοσίευση τρίτων, καθώς ο δημιουργός της σειράς Life is Weird είπε ότι θα αρχίσει να δημοσιεύει παιχνίδια για άλλους προγραμματιστές παιχνιδιών.

Το πρώτο έργο δημοσίευσης τρίτου μέρους είναι με το Danish PortaPlay. Οι δύο εταιρείες θα παράγουν ένα πρωτότυπο παιχνίδι που ταιριάζει απόλυτα Όχιδικές αξίες. Αυτές οι αξίες αφορούν τη δημιουργία παιχνιδιών που βασίζονται σε συναισθηματικά φορτισμένες ιστορίες για πραγματικούς ανθρώπους σε ρεαλιστικά περιβάλλοντα με την επιπλέον πινελιά του υπερφυσικού. Τουλάχιστον έτσι είναι η σειρά Daily life is Peculiar, η οποία έχει πουλήσει εκατομμύρια μονάδες.

Ο Hans von Knut Skovfoged του PortaPlay είπε ότι το στούντιο που εδρεύει στην Κοπεγχάγη επικεντρώνεται στα παιχνίδια με νόημα, συνδυάζοντας τη μηχανική παιχνιδιών και την αφήγηση ανθρώπων που βρίσκονται σε κρίση και αντιμετωπίζουν ηθικά διλήμματα. Ο Dontnod πρόσθεσε περισσότερες δυνατότητες δημοσίευσης και μάρκετινγκ πέρυσι για να προετοιμαστεί για αυτήν την επέκταση.

“Ως εκδότης, θέλουμε να προσφέρουμε στους παίκτες εμπειρίες που είναι και οι δύο προσβάσιμες σε ένα ευρύτερο κοινό, αυξάνοντας ταυτόχρονα τη γραμμή όσον αφορά τα θέματα σχεδίασης και την ποιότητα”, δήλωσε σε δήλωση ο Xavier Spinat, επικεφαλής της έκδοσης στο Dontnod. «Από τις πρώτες συζητήσεις μας με το PortaPlay, έγινε σαφές σε μας ότι η συμπαραγωγή και η κυκλοφορία αυτής της αρχικής δημιουργίας θα μας επέτρεπε να επεκτείνουμε το χαρτοφυλάκιό μας με ένα συμπληρωματικό παιχνίδι στις εσωτερικές μας παραγωγές, παραμένοντας αληθινοί στο DNA μας. Θα είμαστε σε θέση να φέρουμε την τεχνογνωσία και τις γνώσεις μας για την αγορά στον συνεργάτη μας, σύμφωνα με τις προσδοκίες των κοινοτήτων μας “.

Πάνω: Πείτε μου Γιατί τα δίδυμα Tyler και Alyson. Ο Τάιλερ είναι τρανσέξουαλ.

Πιστωτική εικόνα: Microsoft

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Dontnod Oskar Guilbert δήλωσε στο GamesIndustry.biz τον περασμένο Νοέμβριο ότι το στούντιο ήθελε να είναι “όσο το δυνατόν πιο ανεξάρτητο” στο μέλλον. Το τελευταίο παιχνίδι της εταιρείας, Twin Mirror, ήταν ο πρώτος τίτλος που αυτοδημοσίευσε, έχοντας προηγουμένως συνεργαστεί με την Square Enix, την Emphasis Dwelling Interactive και τη Microsoft σε προηγούμενους τίτλους.

Το PortaPlay έχει περίπου 10 άτομα. Ο Dontnod επίσης συγκέντρωσε κεφάλαια και επέκτεινε τα εσωτερικά του σχέδια εκδόσεων. Στα τέλη του περασμένου έτους, ο Dontnod είχε δύο υπέροχους αγώνες. Η Microsoft κυκλοφόρησε το Dontnod’s Πες μου γιατί τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο. Και ο Dontnod κυκλοφόρησε ένα δεύτερο παιχνίδι μόνο του, Δίδυμος καθρέφτης.

Παιχνίδια

Το κριτήριο του GamesBeat όταν καλύπτει τη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών είναι «όπου το πάθος συναντά τις επιχειρήσεις». Τι σημαίνει αυτό? Θέλουμε να σας πούμε πόσο σημαντικά είναι τα νέα σας, όχι μόνο ως υπεύθυνος λήψης αποφάσεων σε ένα στούντιο παιχνιδιών, αλλά και ως οπαδός του παιχνιδιού. Είτε διαβάζετε τα άρθρα μας, ακούτε τα podcast μας είτε παρακολουθείτε τα βίντεό μας, το GamesBeat θα σας βοηθήσει να μάθετε για τη βιομηχανία και να διασκεδάσετε με αυτό.

Πώς θα το κάνετε Η ιδιότητα μέλους περιλαμβάνει πρόσβαση σε:

  • Ενημερωτικά δελτία, όπως το DeanBeat
  • Οι υπέροχοι, εκπαιδευτικοί και διασκεδαστικοί ομιλητές των εκδηλώσεών μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης
  • Ειδικές συνεντεύξεις μόνο για μέλη, συνομιλίες και εκδηλώσεις ανοιχτού γραφείου με το προσωπικό της GamesBeat
  • Συνομιλία με μέλη της κοινότητας, το προσωπικό της GamesBeat και άλλους επισκέπτες στο Discord
  • Και ίσως ακόμη και ένα ή δύο βραβεία διασκέδασης
  • Παρουσιάσεις ομοιόμορφων πάρτι

Γίνομαι μέλος



[via]

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.