Ο Tommy Tallarico επιλύει τη διαφωνία περί πνευματικών δικαιωμάτων με τον Roblox σχετικά με τον ήχο “oof”

Ο Tommy Tallarico επιλύει τη διαφωνία περί πνευματικών δικαιωμάτων με τον Roblox σχετικά με τον ήχο "oof"


Tommy Tallarico, Διευθύνων Σύμβουλος της Ψυχαγωγία Intellivision και μακροχρόνιος κατασκευαστής ήχου παιχνιδιού, έλυσε μια διαφωνία πνευματικών δικαιωμάτων με τον Roblox για το διάσημο Ήχος “Oof” που ήταν καθοριστικό μέρος αυτής της πλατφόρμας παιχνιδιών.

Τον Ιούνιο του 2019, Tallarico έκανε κάποιο θόρυβο για το πώς οι προγραμματιστές Roblox χρησιμοποιούσαν τον ήχο θανάτου “oof” που είχε εξοικειωθεί με τους 164 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες των πλατφορμών. Πέρυσι, ο Tallarico έμαθε ότι ο ήχος του oof ήταν ο ίδιος με κάτι που είχε δημιουργήσει για το παιχνίδι Messiah, κυκλοφόρησε το 2000. Ο ήχος χρησιμοποιήθηκε σε μερικά από τα παιχνίδια περιεχομένου του Roblox που δημιουργήθηκαν από τον χρήστη και έχει εξακολούθησε να εξαπλώνεται για 15 χρόνια.

Η υπόθεση είναι ένα καλό παράδειγμα του πώς περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη Συχνά συνοδεύεται από ζητήματα πνευματικών δικαιωμάτων, καθώς οι νέοι δημιουργοί παιχνιδιών συχνά δεν γνωρίζουν ή δεν ενδιαφέρονται αν είναι νόμιμο να το χρησιμοποιήσουν. Ο Tallarico δεν έκανε μήνυση, αλλά ξεκίνησε συνομιλίες με τον Roblox.

Ένας χρήστης του Twitter με το όνομα Buur επεσήμανε για πρώτη φορά την ομοιότητα μεταξύ των ήχων. Και το αρχείο ήχου έδειξε ότι ο ήχος ,34 δευτερολέπτων προήλθε τον Σεπτέμβριο του 1999 χάρη σε έναν μηχανικό που ονομάζεται Joey Kuras. Οι δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξερράγησαν με το σκονισμένο μίνι, και έτσι ήρθε στην προσοχή του Tallarico.

Σε συνέντευξή του στο GamesBeat, ο Tallarico είπε ότι δεν είναι εξουσιοδοτημένος να μιλήσει για τις ακριβείς οικονομικές λεπτομέρειες της συμφωνίας. Αλλά μπορούμε πιθανώς να υποθέσουμε ότι θα έχει περισσότερα χρήματα για χρηματοδότηση Intellivision, η οποία θα λανσάρει την κονσόλα παιχνιδιών Amico τον Απρίλιο.

Το Tallarico έχει ακόμα τον ήχο, ο οποίος θα εξαφανιστεί από το Roblox για λίγο. Αργότερα, στο τέλος του μήνα, ο ήχος θα αποκατασταθεί από τους προγραμματιστές που τον διαθέτουν άδεια. Κάθε προγραμματιστής μπορεί να αγοράσει τον ήχο στο μέλλον για περίπου 100 Robux, το εικονικό νόμισμα του παιχνιδιού, αξίας περίπου 1 $.

Εν τω μεταξύ, ο Tallarico έγινε προγραμματιστής Roblox και δημιούργησε τέσσερις αποκλειστικές βιβλιοθήκες σχεδιασμού ήχου για την πλατφόρμα τους που προσφέρεται στους δύο εκατομμύρια προγραμματιστές Roblox. Οι τιμές κυμαίνονται από 10 $ έως 250 $ για τη χρήση των ήχων.

Η Tallarico θα μπορεί επίσης να πουλήσει αποκλειστικά “oof!” εμπορεύματα στο επίσημο κατάστημα Roblox Amazon που θα είναι διαθέσιμο κατά τη διάρκεια των διακοπών. Ο Tallarico είπε ότι συνεργάζεται με την ομάδα Roblox για περίπου έξι μήνες και ότι ήταν πολύ φιλόξενοι και είναι ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα.

Σε μια δήλωση, ένας εκπρόσωπος της Roblox είπε: «Συνεργαστήκαμε για να βρούμε μια δίκαιη λύση που θα επέτρεπε στον Tommy να γίνει μέλος της κοινότητας Roblox. Ως μέρος της δέσμευσής μας για περιεχόμενο UGC, θα αντικαταστήσουμε το προεπιλεγμένο ηχητικό εφέ “παιχνίδι πάνω” της πλατφόρμας με ένα νέο κομμάτι ήχου αργότερα αυτόν τον μήνα. Όταν το Developer Market γίνει διαθέσιμο, τα άτομα θα μπορούν επίσης να επιλέγουν ήχους που δημιουργούνται από την κοινότητα για εκδηλώσεις σε επίπεδο πλατφόρμας. “


Δεν μπορείτε να κάνετε μόνοι σας ασφάλεια

Αναφορά ασφάλειας παιχνιδιών COVID-19: Μάθετε σχετικά με τις τελευταίες τάσεις επίθεσης στα παιχνίδια. Συνδεθείτε εδώ




[via]