Πατέντα της EA περιγράφει προσαρμοστικό σύστημα δυσκολίας βάσει των ικανοτήτων του παίκτη


Η Electronic Arts ανέπτυξε ένα προσαρμοστικό σύστημα δυσκολίας που λειτουργεί με βάση τις ικανότητες του παίκτη. Η νέα πατέντα της εταιρείας, η οποία κατατέθηκε τον Οκτώβριο του 2020 και δημοσιεύτηκε στα τέλη του Μαρτίου του 2021, περιγράφει ένα σύστημα που μπορεί να εκτελέσει παραμετροποιήσεις στη δυσκολία ενός τίτλου παρακολουθώντας την πορεία και τον τρόπο παιχνιδιού του χρήστη ώστε να ενημερώσει τη συμπεριφορά των εχθρών με τους οποίους έρχεται αντιμέτωπος. Ένα παρόμοιο σύστημα έχει χρησιμοποιηθεί για τίτλους όπως Resident Evil 4 και Left 4 Dead.

Ένα απόσπασμα της πατέντας αναφέρει πως το σύστημα μπορεί να μελετήσει το ιστορικό των δραστηριοτήτων του παίκτη για να προβλέψει πόσο χρόνο θα σπαταλήσει σε ένα καινούργιο παιχνίδι. Στη συνέχεια, εκμεταλλευόμενο την εκάστοτε πρόβλεψη, το dynamic difficulty system θα επεξεργάζεται το επίπεδο πρόκλησης που θα συναντά ο παίκτης κατά την εμπειρία του με το καινούργιο του παιχνίδι με αποτέλεσμα να παίξει όντως όσο χρόνο αναμενόταν.

Η συγκεκριμένη πατέντα είναι σίγουρα ενδιαφέρουσα και περιμένουμε να δούμε σε ποιο παιχνίδι θα εφαρμοστεί αρχικά το σύστημα που αναφέρει. Ίσως το δούμε για πρώτη φορά στο αναμενόμενο Battlefield 6 που περιμένουμε να κυκλοφορήσει μέσα στο 2021 ή στις αρχές του 2022.


 





Source link

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.