Πώς βρήκε ο Square Enix το ρυθμό των Kingdom Hearts: Melody of Memory

Πώς βρήκε ο Square Enix το ρυθμό των Kingdom Hearts: Melody of Memory


Το Kingdom Hearts γίνεται μουσικό Μελωδία μνήμης, το πρώτο παιχνίδι ρυθμού του franchise, που κυκλοφόρησε στις 13 Νοεμβρίου για PlayStation 4, Xbox Just one και Change.

Αυτό θα είναι το πρώτο νέο παιχνίδι της σειράς μετά την κυκλοφορία του γιγαντιαίου 2019 Kingdom Hearts III. Αλλά αν νομίζετε ότι το Melody of Memory είναι απλώς ένα χαριτωμένο μουσικό παιχνίδι, θα κάνατε λάθος. Περιλαμβάνει επίσης μια εκστρατεία βασισμένη στην ιστορία που παίρνει την αφήγηση από την οποία έχασε το Kingdom Hearts III.

Είχα την ευκαιρία να μιλήσω με τη Melody of Memory, συν-σκηνοθέτη Masanobu Suzui και παραγωγό Ichiro Hazama σχετικά με την προσαρμογή του Kingdom Hearts σε αυτό το νέο είδος. Αυτό είναι ένα επεξεργασμένο αντίγραφο της συνέντευξής μου, το οποίο έκανα μέσω ενός μεταφραστή.

Κλειδιά για ένα μουσικό βασίλειο

GamesBeat: Πόσο παρόμοιο είναι αυτό το παιχνίδι με τους τίτλους Theatrhythm

Masanobu Suzui: Η σειρά Theatrhythm πήρε τα τραγούδια από το Remaining Fantasy και το Dragon Quest, υπέροχα και υπέροχα μουσικά κομμάτια. Η ιδέα ήταν να επανεξετάσουμε αυτά τα τραγούδια και να δώσουμε σε όλα ένα νοσταλγικό συναίσθημα. Με το Kingdom Hearts και τη Melody of Memory, η ιδέα ήρθε όταν εργαζόμασταν στη σειρά Theatrhythm. Και η Hazama και οι δύο έχουμε εργαστεί σε ένα σχέδιο ανάπτυξης για κάτι παρόμοιο με το Kingdom Hearts. Πριν από περίπου πέντε χρόνια, αλλά ποτέ δεν συνέβη.

Μετά από αρκετά χρόνια, μας δόθηκε η ευκαιρία να δημιουργήσουμε αυτό, ένα παιχνίδι ρυθμικής δράσης που χρησιμοποιεί τη μουσική από το Kingdom Hearts. Με αυτήν την πρόκληση, προσπαθήσαμε να μην ακολουθήσουμε τον ίδιο τρόπο με τον Θεατρικό ρυθμό. Επικεντρωνόμασταν στο Kingdom Hearts και στο συναρπαστικό του παιχνίδι, ενώ εξακολουθούμε να είμαστε σε θέση να διασκεδάσουμε και να το κάνουμε πολύ προσιτό. Προσπαθήσαμε να επαναπροσδιορίσουμε την ιδέα από το μηδέν και καταφέραμε να ξεκινήσουμε με το έργο που τώρα ονομάζουμε Melody of Memory.

GamesBeat: Remaining Fantasy και Dragon Quest είναι και οι δύο τίτλοι με βάση τη σειρά, ενώ το Kingdom Hearts είναι ένα παιχνίδι δράσης. Αυτό επηρέασε το σχέδιό σας αυτού του ρυθμού παιχνιδιού

Σούζουι: Με αυτό το ρυθμικό παιχνίδι δράσης, θα επιτεθείτε σε εχθρούς που πλησιάζουν και, στη συνέχεια, θα πρέπει να αντιδράσετε σε σύντομο χρονικό διάστημα. Μπορεί να υπάρχουν περισσότερα από ένα που έρχονται αρκετά γρήγορα. Αν θέλαμε απλώς να πάρουμε τα στοιχεία δράσης από τα βασικά παιχνίδια Kingdom Hearts και να τα μεταφράσουμε σε αυτήν τη ρύθμιση, δεν θα είχε τέτοια ταχύτητα και ορμή να συμβαδίσει με τους εχθρούς που εμφανίζονται στην οθόνη. Ήταν μια πρόκληση.

Κάναμε πολλά πρωτότυπα για να δούμε τι θα λειτουργούσε. Όταν κοιτάζαμε το animation όταν οι χαρακτήρες ταλαντεύονταν το Keyblade και όταν πρόκειται να χτυπήσουν τον εχθρό, χρησιμοποιήσαμε αυτήν την τεχνική animation όπου βγάλαμε μερικά από τα βασικά καρέ. Θα έχετε την κίνηση του Keyblade να χτυπά τον εχθρό ακριβώς τη σωστή στιγμή, οπότε ταιριάζει με αυτό το ρυθμικό ρυθμό, αλλά παρόλα αυτά, από άποψη κινούμενων σχεδίων, φαίνεται ότι ο χαρακτήρας ταλαντεύεται το Keyblade. Καταφέραμε να το πετύχουμε και δίνει μεγάλη απάντηση, κάτι που χρειάζεστε για ένα παιχνίδι ρυθμού.

Επιπλέον, όταν παίζετε τα διαφορετικά επίπεδα, θα είστε σε ένα πάρτι τριών. Θα είναι η Sora και δύο άλλοι χαρακτήρες. Θα επιτεθείτε στους εχθρούς έτσι ώστε να πηγαίνετε. Αυτό βοήθησε επίσης με αυτόν τον ωραίο ρυθμό όταν οι εχθροί εμφανίζονται γρήγορα. Φαίνεται ακόμα φυσικό και λειτουργεί καλά.

Πάνω: Οι σύντροφοι πολεμούν τους εχθρούς στο ρυθμό της μουσικής.

Πιστωτική εικόνα: Sq. Enix

GamesBeat: Εκτός από τη δράση, η πλευρά του RPG είναι επίσης σημαντική για το Kingdom Hearts. Τι είδους στοιχεία RPG υπάρχουν στο Melody of Memory

Σούζουι: Πρώτα απ ‘όλα, υπάρχει ένα σύστημα προόδου. Αναβαθμίζετε τους χαρακτήρες σας και αναβαθμίζετε τους. Τα μέλη του πάρτι σας θα έχουν υψηλότερη ισχύ HP και επίθεσης. μεγαλώνουν όσο ανεβαίνετε. Με περισσότερη HP, το παιχνίδι είναι λιγότερο πιθανό να τελειώσει. Εάν η επιθετική σας δύναμη είναι υψηλότερη, θα γίνει ευκολότερο να χτυπήσετε τους εχθρούς σας. Υπάρχει επίσης ένα σύστημα όπου συλλέγετε κάρτες. Ξεκλειδώνουν στοιχεία υποστήριξης για τους χαρακτήρες σας. Θα ετοιμαστείτε επίσης πριν από κάθε στάδιο με αντικείμενα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ενισχύσετε το πάρτι σας. Με αυτά τα αντικείμενα, θα επιλέξετε πέντε διαφορετικούς τύπους πριν μπείτε στη σκηνή. Θα είστε σε θέση να συλλέξετε υλικά έτσι ώστε να μπορείτε να συνθέσετε αντικείμενα, τα οποία μπορούν να κάνουν τις μάχες πιο βολικές. Υπάρχουν υλικά που μπορείτε να συλλέξετε και να χρησιμοποιήσετε για σύνθεση και θα ξεκλειδώσουν νέα τραγούδια επίσης. Έχουμε πολλά στοιχεία που επιτρέπουν την επαναληψιμότητα, οπότε οι παίκτες θα πρέπει να μπορούν να απολαμβάνουν το παιχνίδι για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Φυσικά, η ιστορία είναι πολύ σημαντική σε όλη τη σειρά Kingdom Hearts και η Melody of Memory δεν αποτελεί εξαίρεση. Έχουμε μια λειτουργία που ονομάζεται Planet Tour. Οι χαρακτήρες σας θα χρησιμοποιήσουν το πλοίο gummi για να ταξιδέψουν σε διαφορετικούς κόσμους της Disney και του Kingdom Hearts. Υπάρχουν μερικές αποστολές που πρέπει να ολοκληρώσετε σε κάθε περιοχή, και μόλις ολοκληρωθεί, θα ξεκλειδώσετε μια άλλη ενότητα του κόσμου. Παρακολουθείτε την ιστορία του πρώτου παιχνιδιού Kingdom Hearts, διασχίζοντας και επανεξετάστε διαφορετικές ιστορίες στο ταξίδι σας. Έχετε πολλά στάδια και στο μεταξύ υπάρχουν ευκαιρίες να δείτε τα γεγονότα του παρελθόντος ως κλιπ ταινιών. Έχουμε το Kairi να το λέει αυτό.

Υπέροχα ηχητικά κομμάτια

GamesBeat: Το franchise είχε πολλά παιχνίδια με υπέροχα soundtrack. Πώς ήταν η διαδικασία επιλογής τραγουδιών για αυτό το παιχνίδι

Ichiro Hazama: Υπάρχει μια τεράστια βιβλιοθήκη τραγουδιών και κομματιών που σχετίζονται με καθένα από τα παιχνίδια Kingdom Hearts. Όταν σκεφτόμασταν ποια τραγούδια να επιλέξω, ρώτησα μερικά πράγματα από τους υπεύθυνους της διαδικασίας. Θέλαμε απολύτως να αποτίσουμε φόρο τιμής στον Yoko Shimomura και τα τραγούδια που συνέθεσε μόνο για τη σειρά Kingdom Hearts. Έχουμε επίσης πολύ ειδικά τραγούδια για τη Disney. Και δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τα τραγούδια του Hikaru Utada. Θέλαμε να καλύψουμε αυτούς τους τρεις βασικούς πυλώνες. Λαμβάνοντας αυτό ως βάση, ζητήσαμε από τους συμπαίκτες μας να περάσουν από τη διαδικασία επιλογής τραγουδιών.

Σούζουι: Η διαδικασία επιλογής τραγουδιών ήταν σίγουρα πολύ δύσκολη, γιατί όλοι έχουμε τα αγαπημένα μας. Όλοι έχουμε πολύ έντονα συναισθήματα για πολλά διαφορετικά κομμάτια που χρησιμοποιήθηκαν σε όλη τη σειρά. Τα μέλη της ομάδας ήταν πολύ συγκρουόμενα σχετικά με τα τραγούδια που θα επιλέξουν. Αλλά είχαμε κάποιες πηγές έμπνευσης. Για παράδειγμα, εξετάσαμε τη σειρά των περιοδικών συναυλιών που πραγματοποιήθηκαν με την πάροδο των ετών. Κοιτάξαμε μερικές από τις λίστες και τα τραγούδια. Μερικές φορές εξετάσαμε δημοσκοπήσεις στα πιο δημοφιλή τραγούδια του franchise. Υπήρχαν πολλές διαφορετικές έρευνες σε διαφορετικούς ιστότοπους. Κρατήσαμε στο μυαλό αυτόν τον τρόπο Entire world Tour και αυτό θα κάλυπτε την ιστορία του Darkish Seeker. Προσπαθήσαμε επίσης να δούμε ποια τραγούδια έπρεπε να έχουμε σε έναν συγκεκριμένο κόσμο. Τι θα αναδείξει τις αναμνήσεις της συγκεκριμένης περιοχής Είναι μια σκληρή απόφαση, αλλά καταφέραμε να το περιορίσουμε σε 140 τραγούδια.

Πάνω: ρίξτε μια ματιά στην οθόνη επιλογής μουσικής.

Πιστωτική εικόνα: Sq. Enix

GamesBeat: Ενώ εργάζεστε σε ένα παιχνίδι ρυθμού σαν αυτό, κουραστείτε από αυτά τα τραγούδια

Σούζουι: Όχι ακόμα, για να είμαι ειλικρινής. Δεν έχουμε βαρεθεί ακόμα! Αλλά ειλικρινά, επιλέξαμε μερικά από τα καλύτερα τραγούδια. Νιώθουμε σαν να έχουμε επιλέξει μερικά πολύ καλά τραγούδια. Νιώθουμε περισσότερο σαν να το απορροφούμε. Γίνεται ένα κομμάτι από εσάς, σχεδόν μια μυϊκή μνήμη, σαν να παίζατε αυτή τη μουσική μόνοι σας. Καθώς βελτιώνετε το παιχνίδι, αισθάνεστε σαν να παίζετε πραγματικά τα τραγούδια. Αυτό είναι μέρος του ενθουσιασμού για βελτίωση. Αυτό είναι το είδος των κινήτρων που είχαμε στην ομάδα. Τα μέλη του προσωπικού ήταν έτσι καθώς συνεχίσαμε να παίζουμε.

GamesBeat: Μουσικά παιχνίδια όπως αυτά μπορεί να έχουν μια ποικιλία πολύ διαφορετικών δυσκολιών και μπορεί να γίνουν αρκετά ακραία. Στο πιο δύσκολο επίπεδο, πόσο δύσκολο πιστεύετε ότι μπορούν να είναι αυτά τα τραγούδια

Σούζουι: Υπήρχαν κάποιες οδηγίες από τον Shimomura για να κάνουν τα τραγούδια λίγο πιο περίπλοκα, έτσι ώστε οι παίκτες να ήταν πιο απασχολημένοι με τα χέρια τους σε αυτό το παιχνίδι. Υπάρχουν μερικά τραγούδια που έχουν σχεδιαστεί για να είναι πιο δύσκολα. Έχουμε χαρακτηρίσει τη δυσκολία των τραγουδιών σε κλίμακα από 1 έως 15, με τα 15 να είναι τα πιο δύσκολα. Και μετά έχουμε επίσης αυτό που ονομάζουμε στυλ ερμηνευτή. Ψάχνετε να χτυπήσετε εχθρούς, αλλά έχετε επίσης μια επιπλέον στιγμή απόδοσης όπου θα πρέπει να πατήσετε επιπλέον κουμπιά, μερικές φορές περισσότερα κουμπιά. Μερικές φορές περνάω από αυτές τις φάσεις και απομακρύνομαι για μια στιγμή, αλλά εάν χάσετε τα πράγματα, οι εχθροί μπορούν ξαφνικά να σας επιτεθούν και μπορείτε να ολοκληρώσετε ένα παιχνίδι πολύ γρήγορα. Μερικά από το προσωπικό ανάπτυξης είναι πραγματικά καλά και όταν παίζουν σε αυτά τα επίπεδα αναρωτιέμαι αν είναι πραγματικά ανθρώπινοι, κοιτάζοντας πόσο απασχολημένοι είναι οι κινήσεις των χεριών. Αλλά φαίνεται ότι είναι σε θέση να νικήσουν εύκολα αυτά τα τραγούδια.

GamesBeat: Η μνήμη ήταν ένα σημαντικό θέμα του Kingdom Hearts, με παιχνίδια όπως το Chain of Recollections και το Coded. Εάν συνεχίσετε αυτό το θέμα εδώ, γιατί η μνήμη είναι το βασικό στήριγμα των Kingdom Hearts γενικά

Χαζάμα: Δυστυχώς, ο σκηνοθέτης της σειράς Tetsuya Nomura δεν είναι εδώ και θα ήταν ο καλύτερος άνθρωπος που θα απαντούσε αν μιλάμε για το Kingdom Hearts ως σειρά. Όμως μιλώντας μόνο για τη Μελωδία της Μνήμης, θα επανεξετάσουμε την αφήγηση από το πρώτο Kingdom Hearts έως το Kingdom Hearts III. Ας προχωρήσουμε λίγο περισσότερο στο χρονοδιάγραμμα μετά τα γεγονότα του Re: Thoughts DLC. Ως παίκτης, θα εξετάσετε τις διαφορετικές αναμνήσεις ή ηχογραφήσεις που έχουν διατηρηθεί για τις διάφορες περιπέτειες που πέρασε και βίωσε η Sora και η εταιρεία κατά τη διάρκεια της σειράς. Η μνήμη είναι σίγουρα μια σημαντική ιδέα σε όλη τη σειρά Kingdom Hearts και, με τη Melody of Memory, θα είναι επίσης ένας πολύ σημαντικός πυλώνας.



[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.