Πώς εξοικονομεί το Pocket Gems το 50% του προϋπολογισμού δημιουργικών δοκιμών με αυτοματοποίηση

Πώς εξοικονομεί το Pocket Gems το 50% του προϋπολογισμού δημιουργικών δοκιμών με αυτοματοποίηση


Χαμηλότερο κόστος, υψηλότερη επεκτασιμότητα, καλύτερη απόδοση – αυτή είναι η υπόσχεση του αυτοματισμού για τους εμπόρους παιχνιδιών για κινητά. Για να συζητήσουμε τη δύναμη του αυτοματισμού και την επιτυχία τους μαζί του, ο John Choi, Επικεφαλής του Growth Advertising and marketing στο Pocket Gems και ο Jerome Turnbull, Αντιπρόεδρος της Growth στο AppLovin, προσχώρησαν στη Susan “Spark” Park, επικεφαλής των διαφημίσεων για το παγκόσμιο παιχνίδι στο Facebook, για το πλαίσιο “Εφαρμογές μάρκετινγκ για παιχνίδια για κινητά” – μέρος της ψηφιακής εκδήλωσης GamesBeat, Οδήγηση της ανάπτυξης του παιχνιδιού.

“Ο αυτοματισμός φέρνει μεγάλη θετικότητα στο μάρκετινγκ γενικά”, δήλωσε ο Τσόι. “Όταν εξετάζετε τη βασική λειτουργία του μάρκετινγκ, όχι μόνο στα παιχνίδια αλλά και σε όλους τους κλάδους, παραδίδει το προϊόν σας από τα χέρια σας στον καταναλωτή σας. Ο αυτοματισμός θα μας δώσει πολύ περισσότερο χρόνο να επικεντρωθούμε στο να βεβαιωθούμε ότι κατασκευάζουμε το προϊόν αυτό θα δώσει το καλύτερο αποτέλεσμα για τους παίκτες που χτίζουμε εδώ. “

«Οι ομάδες μας έχουν πολύ χρόνο για να εργαστούν σε άλλα έργα και είναι σημαντικό για αυτές να αναπτύξουν και να εξερευνήσουν και να παραμείνουν συγκεντρωμένοι», δήλωσε ο Turnbull. “Βλέπω ότι οι ομάδες μου είναι πιο ενοποιημένες με τις ομάδες ανάλυσης παιχνιδιών μας. Δοκιμάζουμε πολλά γεγονότα στα οποία θα μπορούσαμε να μεταδώσουμε και να βελτιστοποιήσουμε, επειδή ορισμένα από τα παραδοσιακά μοντέλα βελτιστοποίησης εσόδων ενδέχεται να μην λειτουργούν επίσης”.

Ο αυτοματισμός επέτρεψε στον Τσόι να κάνει διαρθρωτικές αλλαγές στην ομάδα μάρκετινγκ απόδοσης, είπε. Προηγουμένως, σχεδόν το 70 ή το 80% από αυτούς αφιερώνουν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους στη βελτιστοποίηση καμπάνιας κάθε μέρα, όλη την ημέρα.

“Αλλά με τόσο μεγάλο αριθμό αυτοματισμών, μία από τις σημαντικότερες αλλαγές που συμβαίνουν στη βιομηχανία, ιδίως στον χώρο μάρκετινγκ απόδοσης, είναι να βεβαιωθείτε ότι η εταιρεία παρέχει τα καλύτερα δυνατά εργαλεία [our team] για να γίνουν καλά στρογγυλοί επαγγελματίες μάρκετινγκ “, λέει.” Οι στρογγυλοί επαγγελματίες μάρκετινγκ φέρνουν πολύ περισσότερα αποτελέσματα προχωρώντας προς τα εμπρός για την εταιρεία, δημιουργώντας κάτι πολύτιμο όχι μόνο για την εταιρεία, αλλά και για τους παίκτες που παίζουν στα παιχνίδια μας. “

Ο Turnbull συμφωνεί, σημειώνοντας ότι η αλλαγή στον αυτοματισμό έχει επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο περνούν χρόνο στην ημέρα τους και στη ροή εργασίας τους. Ζήτησε από την ομάδα να αναπτύξει εμπειρογνώμονες καναλιών στο Facebook και το Google, ώστε να μπορούν να μοιράζονται μαθήματα για όλα τα παιχνίδια στα οποία εργάζονται.

“Βλέπω ότι υπάρχει λιγότερη αίσθηση προσφορών ή προϋπολογισμών και περισσότερο στους τύπους μοντέλων βελτιστοποίησης που δοκιμάζουμε”, είπε. “Και βλέπουμε καλύτερη απόδοση όσον αφορά το χαμηλότερο CPI και καλύτερη επεκτασιμότητα με αυτές τις αυτοματοποιημένες διαφημιστικές καμπάνιες για εφαρμογές.”

Σε αυτό το σημείο, ωστόσο, εξακολουθούν να προβάλλονται τυπικές διαφημίσεις μαζί, επειδή υπάρχει ακόμα ένα πλεονέκτημα στο να υπάρχει μια διαφοροποιημένη στρατηγική. Ενώ το τρίμηνο προϊόν αυτόματων διαφημίσεων εφαρμογών (AAA) του Facebook στοχεύει να είναι μια λύση για όλους, λειτουργεί καλά για πολλούς τίτλους, εξηγεί, αλλά υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις όπου οι τυπικές καμπάνιες τους προσφέρουν περισσότερα οφέλη.

Όταν αποφασίζει ποιοι τίτλοι θα δοκιμάσουν με AAA, το AppLovin λαμβάνει υπόψη τον τρόπο δημιουργίας εσόδων από το παιχνίδι, είτε πρόκειται για παιχνίδια που βασίζονται σε έσοδα είτε για αγορές εντός εφαρμογής. Ο Turnbull λέει ότι η αγορά εντός του προϊόντος του προϊόντος AAA τείνει να κάνει λίγο καλύτερα και ότι οι πληροφορίες κοινοποιούνται επίσης συχνότερα στους αλγόριθμους του Facebook. Ένας άλλος παράγοντας στην απόφαση είναι πόσο συχνά πραγματοποιείται μια αγορά. Ένα πολύ υψηλό ποσό και χαμηλό ποσοστό πληρωτών ενδέχεται να μην λειτουργούν καλά με αυτούς τους τύπους καμπανιών, επειδή το σήμα επιστροφής είναι πολύ σπάνιο.

Η ομάδα του Choi εφάρμοσε το AAA στο σύστημά τους λόγω των επερχόμενων αλλαγών που έχουν ξεκινήσει με την κυκλοφορία του iOS 14. Όταν αρχικά δοκίμασαν τις καμπάνιες AAA έναντι τυπικών καμπανιών σε χώρες της βαθμίδας, συνειδητοποίησαν ότι οι καμπάνιες AAA είχαν καλύτερα αποτελέσματα από τις κύριες καμπάνιες που τρέχουμε για λίγο. Τότε αποφάσισαν να ξεκινήσουν να κυκλοφορούν σε άλλες χώρες. Και τώρα πάνω από το 80-90% των καμπανιών τους είναι προσαρμοσμένες σε AAA.

“Σε αυτό το σημείο, η ίδια η εκστρατεία κάνει πολύ καλύτερη δουλειά όσον αφορά την παροχή δημιουργικότητας στους χρήστες που είναι πιο πιθανό να ασχοληθούν με αυτήν”, είπε. “Με τις καμπάνιες AAA, έχουμε εξοικονομήσει σχεδόν το 50% του προϋπολογισμού δημιουργικών δοκιμών κατά την εκτέλεση.”

Στο παρελθόν, με μια τυπική καμπάνια, υπήρχαν πολλοί μύθοι σχετικά με τη δοκιμή δημιουργικών στην πλατφόρμα Facebook, πρόσθεσε. Με το AAA, έγινε πολύ πιο εύκολο και πιο ενοποιημένο. Έχουν περάσει από πέντε δημιουργικά σε δυνητικά 40 διαφορετικά δημιουργικά που μπορούν να βελτιστοποιήσουν το Fb.

“Είναι υπέροχο να βλέπουμε ότι οι καμπάνιες AAA μπορούν να βρουν γρήγορα τον νικητή και, στη συνέχεια, να ξεκινήσουν την κλιμάκωση, σε βαθμό που αποφασίσαμε να επιστρέψουμε και να εκτελέσουμε ξανά όλα τα δημιουργικά που έχουμε εκτελέσει στο παρελθόν και στη συνέχεια να τα δοκιμάσουμε ξανά με AAA, “είπε. “Διαπιστώσαμε ότι ορισμένες από τις καμπάνιες και τα δημιουργικά έχουν πολύ καλύτερη απόδοση από ό, τι όταν τις δοκιμάσαμε στο παρελθόν. Τα θετικά που φέρνει στην ομάδα ήταν φανταστικά και είναι πολύ πιο απλοποιημένα. Χρειάζεται λιγότερος χρόνος. Οικονομικά είναι πολύ καλύτερο από αυτό. αρχικά “.


ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ: GamesBeat’s Driving Video game Development Summit




[via]