Η εφαρμογή Annie σημείωσε την αύξηση του χρόνου παιχνιδιού κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Πώς να μεγαλώσετε παιχνίδια το 2021


Πέρυσι ήταν πολύ κακό για όλους, προσωπικά. Αλλά η βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών λειτούργησε καλά όταν οι άνθρωποι στράφηκαν στο παιχνίδι αποσπά την προσοχή από την πραγματικότητα και βρείτε κοινωνικά απομακρυσμένους φίλους. Σύμφωνα με έναν ερευνητή αγοράς, τα έσοδα της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών αυξήθηκαν 19% σε 174,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020 Νιουζού.

Τα κινητά παιχνίδια οδήγησαν το δρόμο, αντιπροσωπεύοντας το 58% των εσόδων το 2020, σύμφωνα με την SuperData Exploration. Εταιρεία ανάλυσης και πληροφοριών για κινητές συσκευές Εφαρμογή Annie εκτιμά ότι το gaming για κινητά, ήδη το μεγαλύτερο τμήμα, θα αυξηθεί 20% σε 120 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021.

Αλλά το ερώτημα είναι αν η ανάπτυξη μπορεί να συνεχιστεί καθώς οι εταιρείες τυχερών παιχνιδιών πρέπει να ξεπεράσουν τα αστρικά τριμηνιαία και ετήσια αποτελέσματα που πέτυχαν το 2020. Ο αντίκτυπος που είδαμε σε νέους παίκτες και οι περισσότερες δαπάνες ήταν μια ανωμαλία, που οφείλεται στο γεγονός ότι οι παίκτες άλλα πράγματα που πρέπει να κάνετε, όπως τα φυσικά αθλήματα

Αυτό είναι ένα μεγάλο ερώτημα με το οποίο αγωνιζόμαστε Οδήγηση της ανάπτυξης του παιχνιδιού εκδήλωση on the net σήμερα. Μίλησα με τον Rick Kelley, επικεφαλής του Fb World Gaming και τον Steve Webb, διευθυντή παγκόσμιων πωλήσεων και λειτουργιών και του Fb Audience Community, στην κεντρική ομιλία της εκδήλωσής μας.

“Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το 2020 ήταν μια τρελή χρονιά”, δήλωσε ο Kelley στην ομιλία μας. «Παρά το γεγονός ότι ήταν απαίσιο με πολλούς τρόπους, το παιχνίδι είχε μια πολύ καλή χρονιά με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Υπήρχαν περισσότεροι παίκτες από ποτέ. Έχετε αυτήν την εισροή χρημάτων VC που έχει προκύψει λόγω του χρόνου που ξοδεύετε. Έχετε μια ενοποίηση στον τομέα “.

Υπάρχει περιφερειακή ποικιλομορφία. Τα παιχνίδια πολλαπλών πλατφορμών γίνονται ο κανόνας. Υπάρχουν νέοι τύποι παιχνιδιών για σχεδιασμό σπιτιού και αναδιαμόρφωση και προσεγγίζουν νέο κοινό, δήλωσε ο Kelley.

Αναφορά στο Facebook Gaming στις Πληροφορίες μάρκετινγκ παιχνιδιών για το 2021 Οι νέοι παίκτες που βρέθηκαν στις ΗΠΑ έχουν αυξηθεί κατά 28 εκατομμύρια (+ 28%) από τον Μάρτιο του 2020 και εξακολουθούν να παίζουν και να ασχολούνται, δήλωσε ο Kelley.

“Υπάρχουν προκλήσεις που θα αντιμετωπίσουμε το 2021, αλλά η ευκαιρία είναι μεγάλη”, δήλωσε ο Kelley.

Πάνω: Η εφαρμογή Annie σημείωσε την αύξηση του χρόνου παιχνιδιού κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Πιστωτική εικόνα: Annie Application

Οι νέοι παίκτες παίζουν περισσότερες ώρες την εβδομάδα από τους υπάρχοντες παίκτες, είναι πιο κοινωνικοί και ξοδεύουν περισσότερα, δήλωσε ο Steve Webb, διευθυντής παγκόσμιων πωλήσεων και λειτουργιών και του Facebook Audience Community, σε ομιλία της εκδήλωσής μας.

Η Webb σημείωσε ότι μια έκθεση του ερευνητή αγοράς IDC το τρίτο τρίμηνο του 2020 διαπίστωσε ότι οι παίκτες για κινητά παίζουν τζόγο κατά μέσο όρο για 10 ώρες ανά μήνα. Και όπου πηγαίνουν οι χρήστες, οι διαφημιστές πηγαίνουν και αυτό ενισχύει την αγορά τυχερών παιχνιδιών, δήλωσε ο Webb.

Οι πιθανότητες είναι καλές ότι οι άνθρωποι που έπαιξαν τα παιχνίδια το 2020 θα παίξουν ξανά το 2021. Η εφαρμογή Annie πιστεύει ότι χρειάζονται περίπου 66 ημέρες για τον μέσο άνθρωπο να υιοθετήσει μια νέα συνήθεια. Και πολλοί άνθρωποι έχουν υιοθετήσει τα παιχνίδια ως την αγαπημένη τους ψυχαγωγία τους τελευταίους 11 μήνες της πανδημίας. Αυτοί οι άνθρωποι πιθανότατα θα συνεχίσουν να παίζουν, ακόμη και αν η υπόλοιπη κοινωνία επιστρέψει αργά. Η εφαρμογή Annie διαπίστωσε επίσης ότι τα παιχνίδια για κινητά ήταν η προτιμώμενη πλατφόρμα στο σπίτι, παρόλο που οι άνθρωποι δεν μετακινήθηκαν πλέον και μπορούσαν επίσης να παίξουν σε άλλες πλατφόρμες όπως υπολογιστές και κονσόλες.

InvestGame

Πάνω: InvestGame Merger and Acquisition Organization in Gaming το 2020.

Πιστωτική εικόνα: InvestGame

Αλλά η βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών εξαρτάται επίσης από τους ανέμους της αλλαγής σε μεγαλύτερες αγορές. Η Κίνα έχει επιβραδύνει την έγκρισή της για νέα παιχνίδια και τα περισσότερα από αυτά που έχουν εγκριθεί είναι εγχώριοι τίτλοι. Η υψηλή ανεργία θα μπορούσε να μειώσει τις δαπάνες των παικτών.

Και υπάρχει η πιθανή πρόοδος για ανάπτυξη από την κίνηση της Apple να δώσει προτεραιότητα στο απόρρητο των χρηστών έναντι της στοχευμένης διαφήμισης με τις αλλαγές της στο Αναγνωριστικό για διαφημιζόμενους (IDFA). Αυτή η αλλαγή θα συμβεί σύντομα και θα μπορούσε να επηρεάσει τα έσοδα του Fb και εκείνα πολλών μικρότερων εκδοτών και προγραμματιστών παιχνιδιών, σύμφωνα με τον ειδικό απόκτησης χρηστών. Eric Seufert.

«Γνωρίζουμε ότι φέτος το IDFA θα είναι ενοχλητικό. Σίγουρα δεν είναι χρήσιμο που δεν ξέρουμε πότε θα συμβεί “, δήλωσε ο Webb.” Οι προγραμματιστές πρέπει να σχεδιάσουν τις δραστηριότητές τους λαμβάνοντας υπόψη αυτό. “

Η Apple θα απαιτήσει πλέον από τους χρήστες να επιτρέπουν την κοινή χρήση των δεδομένων IDFA τους για διαφημίσεις. Αυτό θα μπορούσε να μειώσει την ακρίβεια των διαφημίσεων, καθιστώντας πιο δύσκολη την αποτελεσματική πρόσληψη νέων παικτών με διαφημίσεις.

“Παρά το ότι αυτό το σύννεφο κρέμεται από τα κεφάλια όλων λόγω του IDFA, δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να παίξετε”, δήλωσε ο Kelley. “Η ανάπτυξη που έχουμε δει τους τελευταίους 12 μήνες είναι τεράστια.”

Για να αντιμετωπίσει τους κινδύνους που σχετίζονται με το IDFA, το Fb βοηθά τους προγραμματιστές να επικεντρωθούν στην καλύτερη ποιότητα του δημιουργικού υλικού στις διαφημίσεις και στη μεγαλύτερη αυτοματοποίηση στη βελτιστοποίηση διαφημίσεων στα παιχνίδια. Η βελτίωση της δημιουργίας εσόδων θα βοηθήσει όσους επηρεάζονται από την αβέβαιη κατάσταση IDFA.

Τα παιχνίδια δωρεάν για παιχνίδι βοήθησαν στη μείωση των εμποδίων για την είσοδο στα παιχνίδια. Οι εταιρείες τυχερών παιχνιδιών πρέπει να καταργήσουν περαιτέρω τα εμπόδια και να κάνουν τα παιχνίδια τους ακόμη πιο προσβάσιμα σε όλο τον κόσμο. Εάν σκέφτεστε αυτήν τη μεγάλη εικόνα, μπορείτε να δείτε την ευκαιρία. Οι νέες τεχνολογίες όπως τα στιγμιαία παιχνίδια και το cloud καταργούν τα εμπόδια στην προσβασιμότητα και η παράκαμψη των καταστημάτων εφαρμογών θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει στην παράκαμψη του κόστους.

Νέα παιχνίδια από τεράστια ιδρύματα από το Blackstone έως το Tencent μπήκαν στα παιχνίδια. Αναλυτής αγοράς InvestGame είπε ότι οι συμφωνίες στα παιχνίδια έφτασαν τα 33,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε 664 συναλλαγές το 2020 όταν πρόκειται για εξαγορές, επενδύσεις και δημόσιες προσφορές. Οι εταιρείες παιχνιδιών αρέσουν Playtika εκμεταλλεύονται ένα ιστορικό παράθυρο με αρχικές δημόσιες προσφορές και αυτό το παράθυρο είναι ακόμα ανοιχτό για να έρθουν άλλοι όπως οι Roblox, AppLovin και άλλοι. Η InvestGame δήλωσε ότι οι αξίες απόκτησης έφτασαν τα 12,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε 219 συμφωνίες που έκλεισαν το 2020.

Όλα αυτά τα χρήματα θα μπορούσαν να βοηθήσουν τα παιχνίδια να βγουν πιο μακριά από το γκέτο του nerd. Πέρυσι είχα μια συνομιλία με έναν νεαρό επιρροή. Είπα ότι μεγάλωσα όταν το παιχνίδι θεωρήθηκε σπασίκλα. Είπε ότι όσο ζούσε, το παιχνίδι ήταν καλό. Αυτή θα είναι η επικρατούσα στάση όταν οι σπασίκλοι εκδικούνται.

Εάν τα παιχνίδια αποκτήσουν καύσιμα για να επεκταθούν περαιτέρω και να επενδύσουν σε καλύτερα παιχνίδια, τότε θα μπορούσαμε σίγουρα να ξεπεράσουμε την ανάπτυξη του 2020. Τα στοιχήματα είναι πολύ υψηλά. ο Ένωση λογισμικού ψυχαγωγίας ανέφεραν ότι τα παιχνίδια συνέβαλαν άμεσα 40,9 δισεκατομμύρια δολάρια στην οικονομία των ΗΠΑ το 2019.

Αλλά όπως όλοι γνωρίζουμε, το παιχνίδι έχει γίνει παγκόσμιο και δημιούργησε ένα αλληλεξαρτώμενο οικοσύστημα σε όλο τον κόσμο. Τα παιχνίδια για κινητά έχουν βοηθήσει τον κλάδο να φτάσει περισσότερους από τρία δισεκατομμύρια παίκτες, δήλωσε ο Webb.

“Ακόμη και με τις προβλέψεις για το IDFA, είναι ακόμα έτοιμος για μαζική ανάπτυξη”, δήλωσε ο Webb. «Υπάρχουν περισσότεροι παίκτες. Περισσότερος χρόνος για να παίξετε. Περισσότεροι διαφημιζόμενοι. Αυτό ισοδυναμεί με περισσότερα έσοδα. Υπάρχουν πολλά για τα οποία πρέπει να είμαστε ενθουσιασμένοι, αλλά αναγνωρίζουμε ότι υπάρχουν μερικές βραχυπρόθεσμες διακοπές καθώς εξερευνούμε τις τάσεις του IDFA. Μείνετε ενθουσιασμένοι και ενθουσιαστείτε. “

Πολλά εξαρτώνται από τη συνέχιση της ανάπτυξης. Ας ελπίσουμε ότι η βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών θα την κάνει τη μεγαλύτερη μορφή ψυχαγωγίας.


ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ: GamesBeat’s Driving Match Progress Summit




[via]