Στις 21 Απριλίου θα παρουσιάσει η Microsoft τα νέα χαρακτηριστικά και το SDK του DirectX 12


Η Microsoft ανακοίνωσε ότι στις 21 Απριλίου θα διοργανωσει το Game Stack Live. Κατά τη διάρκειά του η εταιρεία θα αποκαλύψει το DX12 “Agility” SDK, όπως επίσης μερικά νέα χαρακτηριστικά του DirectX 12. Συμφωνα με δημοσίευμα του WindowsCentral σκοπός του DX12 Agility SDK είναι να διευκολύνει τους developers, που διαμαρτύρονται ότι η χρήση των δυνατοτήτων για γραφικά που προσφέρει το νέο DirectX12 δεν είναι ό,τι πιο εύκολο.

Με το νέο DX12 SDK θα διευκολυνθεί η χρήση των νέων χαρακτηριστικών του API. Κάτι ακόμα σημαντικό είναι το ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα σε υπάρχοντα παιχνίδια και έρχεται με πιο αξιόπιστα bug fixes. Επίσης το νέο SDK θα έχει ένα νέο shader model, το Shader Model 6.6.

Τέλος, στο πλαίσιο της ίδιας παρουσίασης η Microsoft θα αποκαλύψει νέες λεπτομέρειες για χαρακτηριστικά του DirectX 12, όπως η υποστήριξη HDR σε Windows 10 και Xbox αλλά και το DirectStorage για PC.


 





Source link

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.