Συνέντευξη με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Nvidia Jensen Huang – Αντιμονοπωλιακή νομοθεσία, διαφάνεια και πόλεμος μεταξύ υπολογιστή και κονσόλας

Ο διευθύνων σύμβουλος Jensen Huang επιδεικνύει τις κάρτες γραφικών της σειράς GeForce RTX 3000.


Νβίδια είχε ένα ακόμη αστρικό τρίμηνο, αναφέροντας αυτήν την εβδομάδα ότι σημείωσε έσοδα 4,73 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το τρίτο οικονομικό τρίμηνο που έληξε στις 25 Οκτωβρίου, αύξηση 57% από ένα χρόνο νωρίτερα.

Μιλήσαμε με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Jensen Huang για αυτά τα αποτελέσματα, αλλά προχωρήσαμε επίσης σε άλλα ζητήματα, όπως το αντιμονοπωλιακό περιβάλλον. Τεχνολογικοί γίγαντες όπως η Apple, η Google, το Amazon και το Fb αντιμετωπίζουν περισσότερους αντιμονοπωλιακούς ελέγχους αυτές τις μέρες και ρώτησα τον Huang αν αυτό επηρέασε τη Nvidia, ειδικά καθώς προσπαθεί να αποκτήσει. Εξασφαλίστε 40 δισ. Δολάρια. Η Nvidia είχε επίσης τη γνώμη της Το GeForce Now θα κάνει το ντεμπούτο του στο iOS μέσω του διαδικτύου, με το Fortnite εν κινήσει, με δεσμευτικό τρόπο, λόγω των κανόνων της Apple για το cloud gaming

Τον ρώτησα επίσης αν πιστεύει ότι η συμφωνία με τον Arm θα κάνει επίσης τη Nvidia πιο ανοιχτή από ότι θα ήταν διαφορετικά. Μιλήσαμε επίσης για υπολογιστές έναντι κονσόλας επόμενης γενιάς και πώς οι δύο μεγάλες εταιρείες της Nvidia, γραφικά παιχνιδιών και μάρκες AI / datacenter, ανταγωνίζονται να γίνουν η μεγαλύτερη πηγή εσόδων της εταιρείας.

Ελπίζουμε να απολαύσετε τη συνομιλία. Εδώ είναι ένα επεξεργασμένο αντίγραφο της συνέντευξής μας.

Πάνω: Ο Διευθύνων Σύμβουλος Jensen Huang δείχνει τις κάρτες γραφικών της σειράς GeForce RTX 3000.

Πιστωτική εικόνα: Nvidia

GamesBeat: Συγχαρητήρια για μια ακόμη καλή περίοδο. Όσον αφορά την αντιμονοπωλιακή νομοθεσία, αναρωτιόμουν: όλοι οι ρυθμιστές και το Κογκρέσο κυνηγούν τώρα τους τεχνολογικούς γίγαντες. Είναι κάτι που θα μπορούσε να επηρεάσει τη Nvidia κατά κάποιο τρόπο, όπως με την απόκτηση ARM Τι πιστεύετε για το αντιμονοπωλιακό περιβάλλον

Τζένσεν Χουάνγκ: Δεν υπάρχει τίποτα στο ραντάρ μου. Όλες οι δραστηριότητες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικές. Η ARM έχει γίγαντες πελάτες. Οι νέες αγορές στις οποίες θέλουν να αναπτυχθούν είναι οι πιο αδύναμες. Υπάρχει κάθε λόγος να πιστεύουμε ότι προσθέτοντας περισσότερη δύναμη στο ARM, θα αυξήσουμε την επιλογή των πελατών και θα αυξήσουμε την καινοτομία στην αγορά. Η εκτίμησή μας είναι ότι ο κανονισμός θα είναι αρκετά υποστηρικτικός αυτής της συναλλαγής.

GamesBeat: Πιστεύετε ότι το ARM μπορεί να βοηθήσει το Nvidia να γίνει πιο ανοιχτό από το κανονικά

Χουάνγκ: Τα ARM και Nvidia είναι πολύ παρόμοια. Η αρχιτεκτονική της Nvidia είναι διαθέσιμη σε κάθε cloud, σε κάθε κατασκευαστή υπολογιστών, σε κάθε σχήμα και μέγεθος. Μπορείτε να αγοράσετε μάρκες. Μπορείτε να αγοράσετε συστήματα. Μπορείτε να το νοικιάσετε για ένα δολάριο την ώρα. Ο λόγος για τον οποίο η πλατφόρμα μας υιοθετείται τόσο καλά είναι επειδή είναι ανοιχτή. Οι άνθρωποι μιλούν ακόμη και για την αποκωδικοποίηση της αρχιτεκτονικής μας, και αυτό είναι εντάξει. Η αρχιτεκτονική είναι πιθανώς η πιο πλούσια διαθέσιμη αρχιτεκτονική εκτός του x86 στον κόσμο, για προγραμματισμό γενικού σκοπού.

Το ARM είναι με τον ίδιο τρόπο. Η αρχιτεκτονική τους είναι διαθέσιμη σε όποιον θέλει να έρθει και να το πάρει. Είναι πολύ παρόμοια και έχουμε πολύ παρόμοιες στάσεις σχετικά με τη διαθεσιμότητα της αρχιτεκτονικής μας στους πελάτες.

GamesBeat: Η άλλη πλευρά είναι, θέλετε άλλες εταιρείες να είναι πιο ανοιχτές και να σας επιτρέπουν να κάνετε περισσότερα Για παράδειγμα, η Apple και το GeForce Now. Αυτή η εφαρμογή cloud gaming δεν μπορεί να συμβεί παρά μόνο στον ιστό. Πώς νιώθεις για το άνοιγμα των άλλων

Χουάνγκ: Η στρατηγική μας είναι να είμαστε ανοιχτοί, να έχουμε μια ανοιχτή πλατφόρμα που όλοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν όπως θέλουν. Όλοι όμως έχουν τη δική τους στρατηγική. Η δική μας είναι μια ανοιχτή στρατηγική πλατφόρμας.

Η Jensen Huang της Nvidia κατέχει τη μεγαλύτερη κάρτα γραφικών στον κόσμο.

Πάνω: Ο Jensen Huang της Nvidia κατέχει τη μεγαλύτερη κάρτα γραφικών στον κόσμο.

Πιστωτική εικόνα: Nvidia

GamesBeat: Έχουμε μια άλλη σεζόν κονσόλας εδώ. Τι πιστεύετε για τον υπολογιστή έναντι της κονσόλας αυτή τη στιγμή Ένας ενδιαφέρων διαγωνισμός είναι η παρασκευή.

Χουάνγκ: Δεν νομίζω ότι είναι πραγματικά ανταγωνιστές. Τα πράγματα που μπορείτε να κάνετε σε έναν υπολογιστή, δεν μπορείτε να τα κάνετε σε μια κονσόλα. Αλλά το σπουδαίο είναι ότι όλοι οι προγραμματιστές περιεχομένου πρέπει να ανεβάσουν τη γραμμή επειδή οι κονσόλες είναι τόσο ισχυρές. Όλοι μεταβαίνουν σε raytracing, κάτι που είναι υπέροχο. Όλα αυτά είναι καλά για παιχνίδια.

Αν κοιτάξετε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν υπολογιστές αυτές τις μέρες, όπως γνωρίζετε, το παιχνίδι έχει ξεπεράσει το παιχνίδι. Χρησιμοποιείται για την τέχνη. Χρησιμοποιείται για σπορ. Χρησιμοποιείται για κοινή χρήση και επιρροές. Ο υπολογιστής είναι η καλύτερη πλατφόρμα για όλα αυτά. Για να μην αναφέρουμε, χρειάζεστε ακόμα έναν υπολογιστή για βιντεοδιάσκεψη και τέτοια πράγματα. Θα μπορούσατε επίσης να αποκτήσετε ένα Nvidia GeForce με μετάδοση AI και όλα. Είναι καλή σχέση ποιότητας / τιμής.

GamesBeat: Βλέπω παιχνίδια και το κέντρο δεδομένων ανταλλάσσουν τα οφέλη των εσόδων σας ξανά και πίσω. Περιμένετε να συνεχίσει να συμβαίνει στο εγγύς μέλλον

Χουάνγκ: Ελπίζω ότι οι δύο εταιρείες θα συνεχίσουν να ανταλλάσσουν προβάδισμα από άποψη μεγέθους εταιρείας Είναι ένα ξεκάθαρο συμπέρασμα ότι όλοι στον κόσμο μια μέρα θα γίνουν παίκτες. Υπάρχουν μόνο ένα δισεκατομμύριο ενεργοί παίκτες σήμερα. Μια μέρα θα υπάρχουν 7 δισεκατομμύρια, 8 δισεκατομμύρια ενεργοί παίκτες. Η ευκαιρία ανάπτυξης για το παιχνίδι είναι ακόμη πολύ μπροστά μας. Το παιχνίδι είναι η μόνη ψυχαγωγία που μπορεί να είναι οποιαδήποτε ψυχαγωγία. Γνωρίζουμε και οι δύο ότι κατά τη διάρκεια της μετάβασης, θα ξοδεύουμε πολύ περισσότερο χρόνο σε κόσμους παιχνιδιών, όχι μόνο παίζοντας παιχνίδια, αλλά απλώς παρέα, να είμαστε με ανθρώπους, να αλληλεπιδρούμε με ανθρώπους. Η αγορά τυχερών παιχνιδιών έχει ένα μεγάλο μέλλον μπροστά της.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nvidia Jensen Huang στο νέο ερευνητικό εργαστήριο ρομποτικής στο Σιάτλ της Ουάσιγκτον

Πάνω: Jensen Huang, Διευθύνων Σύμβουλος της Nvidia, στο νέο ερευνητικό εργαστήριο ρομποτικής στο Σιάτλ της Ουάσιγκτον

Πιστωτική εικόνα: Nvidia

Από την άλλη πλευρά, γνωρίζω επίσης ότι το AI είναι ένας νέος τρόπος γραφής λογισμικού και αυτός ο τρόπος γραφής λογισμικού θα έχει αντίκτυπο σε κάθε κλάδο. Επειδή μπορούμε τώρα να γράψουμε λογισμικό που διαφορετικά δεν θα μπορούσαμε να έχουμε πριν, ο υπολογιστής θα μπορούσε να φτάσει σε περισσότερα μέρη από ό, τι διαφορετικά θα μπορούσαμε προηγουμένως. Για παράδειγμα, ποιος θα πίστευε ότι στους δρόμους του μέλλοντος ένα δισεκατομμύριο υπολογιστές θα μπορούσε να είναι ακριβώς γύρω Ποιος θα πίστευε ότι στο μέλλον θα υπάρχουν χιλιάδες υπολογιστές που βρίσκονται σε αποθήκες και εργοστάσια Αυτές είναι όλες οι νέες εφαρμογές που διαφορετικά δεν θα ήταν δυνατές χωρίς AI.

Κάθε κτίριο θα είναι AI. Όλα θα είναι AI. Αυτό θα δημιουργήσει πολλά δεδομένα, πολύ περισσότερη επεξεργασία. Η βιομηχανία υπολογιστών θα γίνει τεράστια χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη. Είναι ο καταλύτης που έλειπε. Είναι το τελευταίο κομμάτι του παζλ, το λογισμικό γραφής. Εάν κάποιος μπορεί να γράψει το λογισμικό, μπορούμε να πουλήσουμε έναν υπολογιστή. Τώρα μπορούμε να κάνουμε υπολογιστές να γράφουν λογισμικό. Αυτές οι δύο δραστηριότητες είναι μακροπρόθεσμες κοσμικές ευκαιρίες.



[via]

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.