Τα βιντεοπαιχνίδια βοήθησαν στο να οδηγήσουν την Konami σε ένα ρεκόρ εννέα μηνών



Η επιχείρηση ψηφιακής ψυχαγωγίας της Konami – η οποία περιλαμβάνει «παιχνίδια για κινητά, υπολογιστές και παιχνίδια με κάρτες» – όχι μόνο στήριξε το οικονομικό έτος της Konami εν μέσω της πανδημίας, αλλά την οδήγησε σε υψηλά κέρδη.

Στην τελευταία κυκλοφορία κερδών της εταιρείας, η Konami καθιστά σαφές ότι πολλά από τα επιχειρηματικά της τμήματα (συμπεριλαμβανομένων των τυχερών παιχνιδιών καζίνο, αθλητικών συλλόγων και ψυχαγωγίας) υπέστησαν σημαντικές μειώσεις στα έσοδα λόγω lockdown και των κοινωνικών επιπτώσεων της πανδημίας. Ωστόσο, όπως έχουμε δει σε ολόκληρο τον κλάδο, τα παιχνίδια στο σπίτι είδαν τεράστια ώθηση, με το τμήμα Ψηφιακής Ψυχαγωγίας της Konami να βλέπει τα έσοδα και τα κέρδη να αυξάνονται σημαντικά.

Κατά τους εννέα μήνες που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου, το τμήμα Ψηφιακής Ψυχαγωγίας σημείωσε αύξηση 33,1% στα συνολικά έσοδα και αύξηση στα κέρδη 75,3%, από έτος σε έτος. Η ανακοίνωση κερδών εξηγεί, «Έτσι, τα επιχειρηματικά κέρδη, τα λειτουργικά κέρδη και τα κέρδη προ φόρων εισοδήματος του ομίλου Konami για τους εννέα μήνες που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου 2020 έχουν φτάσει σε ένα υψηλό ρεκόρ». Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι ο Όμιλος Konami συνολικά σημείωσε πτώση 0,6% στα συνολικά έσοδα.

Πολλά έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια της μετατόπισης της Konami από την ανάπτυξη βασικών βιντεοπαιχνιδιών, ευνοώντας τα παιχνίδια για κινητές συσκευές και για καζίνο. Ενώ τα mobile παιχνίδια αναμφίβολα διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο στην πρόσφατη επιτυχία της εταιρείας, η Konami επισημαίνει τις κυκλοφορίες πολλαπλών παιχνιδιών Pro Evolution Soccer σε κονσόλα, καθώς και την κυκλοφορία του τελευταίου παιχνιδιού Momotaro Dentetsu μόνο για την Ιαπωνία (μια σειρά ψηφιακών επιτραπέζιων παιχνιδιών), που έστειλε 2,5 εκατομμύρια αντίτυπα από τον Ιανουάριο του 2021. Βλέποντας μπροστά, η Konami επισημαίνει την κυκλοφορία του Yu-Gi-Oh! Rush Duel για το Nintendo Switch και μια προσαρμογή σε παιχνίδι του sci-fi manga, Edens Zero.

Η επιτυχία του τμήματος Ψηφιακής Ψυχαγωγίας είναι ενδιαφέρουσα υπό το φως της πρόσφατης αναδιάρθρωσης της Konami. Η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα διαλύσει τα τρία τμήματα παραγωγής της, οδηγώντας ορισμένους να υποθέσουν ότι η εταιρεία δεν θα παράγει πλέον παιχνίδια. Η Konami αρνήθηκε αυτή τη φήμη, λέγοντας στο IGN ότι στην πραγματικότητα έγινε για να επιτρέψει την παραγωγή παιχνιδιών πιο αποτελεσματικά στην εταιρεία.

Απομένει να δούμε αν η Konami θα επιστρέψει σε πιο τακτική ανάπτυξη κώδικα βιντεοπαιχνιδιών, ενώ έχει ανακοινώσει ότι το PES 2022 θα κατασκευαστεί χρησιμοποιώντας το Unreal Engine και ότι θα δημιουργήσει ένα Ευρωπαϊκό τμήμα εκδόσεων παιχνιδιών. Πέρυσι, δημοσιεύθηκαν αναφορές ότι η Konami δούλευε σε δύο νέα παιχνίδια Silent Hill, αλλά η ίδια αρνήθηκε τους ισχυρισμούς. «Δεν πρέπει να πούμε ότι κλείνουμε εντελώς την πόρτα στο franchise, απλά όχι με τον τρόπο που αναφέρεται», δήλωσε ένας εκπρόσωπος.



Source link