Τα δέκα πιθανά νέα εξωγήινα είδη του Andromeda κόπηκαν λόγω προϋπολογισμού, πεδίου εφαρμογής και Cosplay



Το Mass Effect: Andromeda θα μπορούσε να έχει έως και δέκα νέα εξωγήινα είδη, αλλά κόπηκαν λόγω προϋπολογισμού, πεδίου εφαρμογής και… προβληματισμού για το cosplay.

Μία από τις μεγαλύτερες κριτικές που δέχθηκε το Mass Effect: Andromeda ήταν η έλλειψη νέων εξωγήινων ειδών, ειδικά όταν η Τριλογία μας εισήγαγε τους Krogan, Asari, Drell, Batarians, Salarians, Turians, Quarian, Prothean, Hanar, Elcor, Keepers, Volus, Collectors, Geth, Reapers, Vorcha, και όχι μόνο.

Προφανώς αυτό δεν ήταν το αρχικό σχέδιο, και πολλοί από τους προγραμματιστές στο Andromeda πρόσφατα μίλησαν στο TheGamer για να συζητήσουν γιατί αυτά τα νέα εξωγήινα είδη δεν κατάφεραν ποτέ να έρθουν στο τελικό παιχνίδι.

«Νομίζω ότι ήταν ένα έργο που δε θα μπορούσε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες», είπε ο Neil Pollner, ο οποίος ήταν ανώτερος συγγραφέας στο Mass Effect 3 και έγραψε τμήματα του Andromeda. «Όχι μόνο στην υψηλή προσδοκία της αρχικής τριλογίας, αλλά και τις λογικές προσδοκίες που θα είχε ο καθένας για το Mass Effect, να πάει σε έναν εντελώς νέο γαλαξία. Επειδή το πεδίο εφαρμογής του [πρώτου] Mass Effect ήταν τόσο απίστευτα τεράστιο, υπήρχε μια έμφυτη υπόσχεση ότι θα παίρνατε μια τεράστια νέα εμπειρία με έναν τόνο νέων πραγμάτων σε [αυτό που υποτίθεται ότι θα ήταν το πρώτο] Mass Effect Andromeda – νέα είδη, νέα μυθολογία, έναν εντελώς νέο γαλαξία στα χέρια σας, κλπ.

«Αλλά μας δόθηκε μόνο ο προϋπολογισμός για δύο νέα είδη, συν τους Remnant. Για να μην αναφέρω ότι δεν μπορούσαμε καν να συμπεριλάβουμε όλα τα είδη του Γαλαξία μας. Και δε θα μπορούσαμε να σας αφήσουμε να ταξιδέψετε σε όλο τον γαλαξία. Αυτό σήμαινε ότι έπρεπε να αναπτύξουμε την ιστορία γύρω από μερικούς αρκετά κραυγαλέους ανόργανους περιορισμούς. Έτσι, όχι μόνο πήρατε κάτι που έμοιαζε (και ήταν) πολύ μικρότερο από αυτό που είχατε πριν, σχεδόν όλοι που έπαιζαν το παιχνίδι πιθανότατα είχαν κάτι που πραγματικά τους άρεσε σχετικά με το Mass Effect που απλά δεν υπήρχε».

Ο Pollner συνέχισε να συζητά πως είχαν μεγάλα σχέδια στην προ-παραγωγή, συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης της εμπειρίας «πρώτης επαφής» με νέους εξωγήινους, αλλά το μεγαλύτερο μέρος αυτής της εργασίας δε χρησιμοποιήθηκε καν.

Ο Chris Hepler, ένας άλλος μακροχρόνιος συγγραφέας του Mass Effect, συζήτησε πως πρότεινε πέντε ή έξι νέα εξωγήινα είδη, και ο πρώην συγγραφέας της bioware, Jo Berry, είχε επίσης καταλήξει σε μερικά που «ήταν φοβερά».

Ο Dorian Kieken, ο οποίος ήταν ο διευθυντής σχεδιασμού franchise στην αρχή της ανάπτυξης του Anromeda, εξήγησε ότι μερικές από τις πρώτες εξωγήινες ιδέες ήταν «αρκετά περίπλοκες» και ότι κόπηκαν επειδή ένας από τους στόχους του Andromeda ήταν να διευκολύνει τους φαν να κάνουν cosplay τους χαρακτήρες του παιχνιδιού.

«Ένα από τα πλεονεκτήματα της αρχικής τριλογίας Mass Effect είναι ότι μπορείτε πραγματικά να συνδυάσετε τους περισσότερους εξωγήινους χαρακτήρες – εκτός από τους Hanar, αν και δε θα υποτιμούσα τη δημιουργικότητα ορισμένων cosplayers», δήλωσε ο Kieken. «Η πρόθεση στο Mass Effect Andromeda ήταν να εισαγάγει νέες φυλές που θα εξακολουθούσαν να βρίσκονται στη σφαίρα του cosplay, και γι’ αυτό μάλλον εγκαταλείφθηκαν περισσότερο τρελές ιδέες».

Ο Kieken είπε ακόμη ότι οι δύο εξωγήινες φυλές που κατάφεραν να εισέλθουν στο Andromeda σταδιακά μετατοπίστηκαν σε «ασφαλές για cosplay έδαφος», με την ομάδα να προσπαθεί να αποφύγει τους τύπους εξωγήινων που μοιάζουν με «μέδουσες».

Ενώ μπορεί κανείς να ελπίζει ότι κάποια από αυτά τα σχέδια θα μπουν στο επόμενο Mass Effect, οι οπαδοί της σειράς μπορούν να ανυπομονούν να αλληλεπιδράσουν με το αρχικό σύνολο εξωγήινων στο Mass Effect Legendary Edition αυτό τον Μάιο.



Source link