Τα «εικονικά» στούντιο θα μπορούσαν να προσφέρουν μια πραγματική εναλλακτική λύση στα ειδικά εφέ πράσινης οθόνης

Ακόμα πίσω από τις σκηνές του


Ο Μπόλτερ πρόσθεσε ότι αν ήθελε να πυροβολήσει Percival επί τόπου, θα ήταν μια μακρά διαδικασία. «Αν ήμουν σε ένα φεγγαρόφωτο δάσος, θα το κάναμε [shoot] από τις 21:00 έως τις 7:00, η ​​οποία είναι απαίσιο, και ένα φεγγαρόφωτο δάσος είναι ενδιαφέρον γιατί είναι τόσο ψεύτικο, “Αυτός είπε.

«Το δάσος το βράδυ είναι [pitch dark] ως το Πρόγραμμα Blair Witch. Δεν υπάρχει “φεγγαρόφωτο δάσος”. Έχουμε τεράστια φώτα στους γερανούς και ελέγχουμε τα πάντα, “είπε ο Μπόλτερ. Συνέχισε λέγοντας ότι εάν το πλήρωμα πρέπει να ρυθμίσει τα φώτα την ημέρα της λήψης, είναι μια μακρά διαδικασία για να κατεβάσετε κάθε γερανό και να το μετακινήσετε για να αλλάξετε τη ρύθμιση.

Σε Percival, ο αναβάτης «σπρώχνεται» μέσα στο χρόνο με ένα ψεύτικο timelapse στο οποίο οι μέρες και οι νύχτες πετούν. Δεδομένου ότι το στούντιο διαθέτει μια οθόνη που καλύπτει το εσωτερικό της οροφής, η ομάδα θα μπορούσε να χτίσει ένα ψηφιακό φεγγάρι για να κινείται πέρα ​​από τον ουρανό όπως στην πραγματικότητα. Αλλά αυτό δεν “αισθανόταν σωστό” σε σύγκριση με τις προσδοκίες του κοινού για το πώς λειτουργεί το κινηματογραφικό φεγγάρι. Ωστόσο, μέσα σε λίγα λεπτά, ο Μπόλτερ αντικατέστησε το φεγγάρι με ένα λευκό κυκλικό JPEG που ρέει πέρα ​​από την οροφή για να δημιουργήσει μια πιο κινηματογραφική ατμόσφαιρα. Σε σύγκριση με τις ώρες που θα χρειαζόταν στον πραγματικό κόσμο, το να είσαι σε θέση να κάνεις την αλλαγή μέσα σε λίγα λεπτά μέσα στον Unreal κινητήρα ήταν μια αποκάλυψη.

Οι παραδοσιακές ταινίες υψηλού προϋπολογισμού βασίζονται στην προεπισκόπηση. άψογα δημιουργημένα κλιπ που βοηθούν τους δημιουργούς να κατανοήσουν καλύτερα την ταινία τους. Μεγάλο μέρος του υλικού VFX δεν θα ολοκληρωθεί για 18 μήνες μετά τη λήξη των γυρισμάτων [clips] Βοηθήστε τους να καταλάβουν πώς θα είναι η ταινία. Τους βοηθά επίσης να σχεδιάσουν τις λήψεις τους, να επιλέξουν γωνίες κάμερας και στυλ φωτισμού πριν οι κατασκευαστές του σετ τραβήξουν τρυπάνια και σφυριά. Με ένα εικονικό στούντιο, “Όλα τα οπτικά εφέ και η επέκταση του σετ γίνονται στην κάμερα και στο σετ”, δήλωσε ο Sunlight. Αντί να απασχολεί μια λεγεώνα καλλιτεχνών CGI, τα περιβάλλοντα της Percival δημιουργήθηκαν στο Unreal Motor από τρεις σόλο καλλιτέχνες δυο εβδομάδες. «Η εικονική παραγωγή», είπε η Sunshine, «είναι τεχνολογία σε πραγματικό χρόνο, αποδίδεται σε πραγματικό χρόνο και είναι διαδραστικός. “

Κάθε ιππότης της στρογγυλής τραπέζης χρειάζεται ένα αξιόπιστο βήμα …

Εξελίξεις της εξέγερσης

«Είχαμε αυτήν την τεράστια αλυσίδα electronic mail και Dropbox», είπε ο Bolter, «με την απόδοση του CGI [the artists] χτισμένο, και θα μπορούσαμε να πούμε “εντάξει, είναι υπέροχο, αφαιρέστε το, μετακινήστε το”. “Το πλήρωμα θα μπορούσε ακόμη και να κάνει αλλαγές της τελευταίας στιγμής στο σετ στο δρόμο για το σουτ”, τότε ξαφνικά, μια ώρα αργότερα, άλλαξε. “Σε σύγκριση με το παραδοσιακό σκηνικό της ταινίας, αυτό ήταν σχεδόν πολυτελές, ειδικά όσον αφορά τα επίπεδα ελέγχου που προσφέρονται στους σκηνοθέτες.

Βοηθά ότι, μακροπρόθεσμα, θα πρέπει να είναι πολύ φθηνότερο να τραβάτε συγκεκριμένες σκηνές παρά να ταξιδεύετε σε μία τοποθεσία. Ο Μπόλτερ πρότεινε μια υποθετική σύντομη σκηνή με δύο άτομα να μιλούν σε μια έρημο στο ηλιοβασίλεμα, η οποία θα μπορούσε να διαρκέσει έως και τρεις εβδομάδες για να πυροβολήσει. “Πρέπει να πάρετε ένα πλήρωμα στο Μαρόκο, να βγείτε στην έρημο και να έχετε περίπου 15 λεπτά πλάνα την ημέρα.” Σε σύγκριση, ο Μπόλτερ μπορούσε να πετάξει στο Μαρόκο, «πυροβολήστε ένα [background] πλάκα »που θα μπορούσαν τότε να παίζονται στις οθόνες εικονικών στούντιο ξανά και ξανά. Ξαφνικά, αυτή η ακολουθία διαρκεί μια μέρα, με όλη την εξοικονόμηση κόστους που συνοδεύει.

Είναι αυτό το μέρος που ενθουσιάζει τους ανθρώπους που χρηματοδοτούν τη διαδικασία παραγωγής, όπως ο Ορλάντο Πεδρέζοσα. Είναι διευθυντής παραγωγής στο Movie.io, μια εταιρεία που υποστηρίζει έργα κινηματογράφου και τηλεόρασης, η οποία ανέφερε ότι οι οθόνες LED μπορούν να προσφέρουν εξοικονόμηση σχεδόν “99 τοις εκατό του προϋπολογισμού για τον σχεδιασμό κατασκευής και παραγωγής”, με εξοικονόμηση πλάκας περίπου “70 τοις εκατό” χάρη στη μείωση των αντικειμένων, όπως έξοδα μεταφοράς, ασφάλισης, ξενοδοχειακού και καστ / πληρώματος. ” Σε πραγματικούς όρους, είπε ότι πρόκειται για πιθανή εξοικονόμηση έως και 1,5 εκατομμυρίων ευρώ (1,7 εκατομμύρια δολάρια) σε μια ενιαία οργάνωση μιας ταινίας. Δεδομένης της επίδρασης που έχει η πανδημία στους κινηματογράφους αυτή τη στιγμή – με μεγάλες αλυσίδες να κλείνουν για τους επόμενους μήνες καθώς οι προβολές γίνονται ανέφικτες – τόσο λιγότερο τόσο περισσότερο.

Πίσω εικόνα του τόμου στο στούντιο του Rebellion στο Didcot, Oxfordshire.
Στο πίσω μέρος του εικονικού στούντιο.

Εξελίξεις της εξέγερσης

Ο Μπόλτερ πιστεύει ότι έχουμε μόλις χάσει την επιφάνεια για το τι μπορούν να κάνουν τα εικονικά στούντιο. «Αν ήθελα να χτίσω ένα κτίριο γραφείων [for a movie], μπορείς να τρελαθείς και να έχεις χίλιους θαλάμους », είπε,« ή ένα απίστευτα γελοίο περιβάλλον, στυλ Charlie Kaufman και απλά πρέπει να φτιάξεις μια καμπίνα [as a real set] και κλειδώστε τις άκρες του φυσικού σετ για να κρύψετε προβλήματα. “Αυτό είναι επίσης ένα μεγάλο μειονέκτημα, δεδομένου ότι το εικονικό στούντιο έχει αρκετούς φυσικούς περιορισμούς για να ξεφύγει.” Έχετε το ανώτατο όριο, έχετε το δάπεδο και αυτά τα πράγματα δεν συνδυάζονται. [with the wall]Ο Bolter είπε. Η ελευθερία λήψης οριζόντιων πανοράματος είναι υπέροχη, αλλά δεν μπορείτε να ανεβείτε πάνω-κάτω χωρίς να διακινδυνεύσετε τους ανθρώπους να δουν το μείγμα πολύ προφανές.

“Το ανώτατο όριο είναι για φωτισμό, εκτός κι αν κάνεις κάποιο περίεργο καδράρισμα όταν κοιτάς τη μύτη κάποιου”, είπε ο Μπόλτερ. Εναπόκειται στους δημιουργούς ταινιών να ξεπεράσουν αυτούς τους περιορισμούς, οι οποίοι ενδέχεται να είναι δυνατοί χρησιμοποιώντας εικονικές κινήσεις κάμερας μέσα στον υπολογιστή. «Το ίδιο το φόντο μπορεί να« μεταφέρει », για να προσομοιώσει τον τύπο του Michael Bay περιστρεφόμενες λήψεις steadicam“Ο Bolter είπε, υπό την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχουν στηρίγματα ή σετ στο πραγματικό στούντιο, καθώς” τα δέντρα δεν γυρίζουν. “

Αξίζει να πούμε ότι η τεχνολογία δεν είναι στο σημείο όπου θα μπορούσατε να εγκαταλείψετε κάθε έργο και να περιμένετε επιτυχία. Ο Bolter ισχυρίζεται ότι η τρέχουσα διαμόρφωση είναι “περίπου 90%” και μοιάζει “720p με γυμνό μάτι: εντυπωσιακό, αλλά μόνο σχεδόν αρκετά καλό”. Percival δεν στοχεύει στον φωτορεαλισμό και στηρίζεται στη γραφική και αιθέρια ποιότητά του, αλλά δεν θα φανταζόσασταν ότι γυρίστηκε μπροστά από μια τηλεόραση αν δεν το γνωρίζετε ήδη. Και έχω δει άλλα μη κυκλοφορούν demo Revolt που έμοιαζαν πολύ πιο ρεαλιστικά. Μια δοκιμαστική ακολουθία μιας μοτοσικλέτας που περνά (βίντεο) μέσω του κεντρικού Λονδίνου είναι απίστευτη. Πλάνα από ένα άτομο σε ένα πλωτό φόρεμα που στέκεται στην κορυφή ενός λόφου (σκεφτείτε: ένα εμπορικό άρωμα) μοιάζει σαν να πυροβολήθηκε στην ουαλική ύπαιθρο. Δώστε του ένα ή δύο χρόνια για να ωριμάσει η τεχνολογία ακόμη και λίγο, και αυτό θα μπορούσε να γίνει ένα βιώσιμο εργαλείο για οποιονδήποτε αριθμό ταινιών και τηλεοπτικών εκπομπών.

Το Rebellion είναι πιθανό να θέλει να χρησιμοποιήσει εικονικά στούντιο ως τον καλύτερο τρόπο για να φτιάξει το νέο της ΠΟΛΥΜΕΣΑ αυτοκρατορία. Το 2018, ανακοίνωσε ότι συνεργάζεται με τον Ντάνκαν Τζόουνς (Φεγγάρι, Warcraft, Βουβός) αυτήν Rogue Trooper ταινία. Και έχει επίσης τη δουλειά για κάποιο χρονικό διάστημα Κριτής Dredd: Mega City Just one έργο που βρίσκεται στον ορίζοντα. Η παραγωγή μιας τηλεοπτικής σειράς σε αυτήν την κλίμακα θα κόστιζε σίγουρα ένα τεράστιο ποσό με παραδοσιακές τεχνικές πράσινης οθόνης, αλλά ίσως αυτή η τεχνολογία θα κάνει έργα σαν αυτό οικονομικά βιώσιμο.



[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.