Τα Ινδικά All-Star Games συγκεντρώνουν 1,5 εκατομμύρια δολάρια για να κάνουν αθλητικά παιχνίδια κρίκετ

Τα Ινδικά All-Star Game titles συγκεντρώνουν 1,5 εκατομμύρια δολάρια για να κάνουν αθλητικά παιχνίδια κρίκετ


Εγγραφείτε στο Renovate 2021 για τα πιο σημαντικά θέματα σε AI και εταιρικά δεδομένα. να μάθω περισσότερα.


Ινδός ξεκινώντας το παιχνίδι Παιχνίδια All-Star συγκέντρωσε 1,5 εκατομμύρια δολάρια για να δημιουργήσει παιχνίδια για πολλούς παίκτες που βασίζονται σε σπορ, όπως κρίκετ σε iOS και Android.

Lumikai, ένα ταμείο επικεντρωμένο στα τυχερά παιχνίδια που επενδύει σε ινδικές εταιρείες, ηγήθηκε του γύρου, με τη συμμετοχή της Play Ventures.

All-Star Online games με έδρα το Bangalore (πρώην Deftouch) συν-ιδρύθηκε από τους Ninad Bhagwat και Keshav Sunder, φιλόδοξους ιδρυτές της Ινδικής Gen Z που είναι από την πρώτη γενιά Ινδών που μεγάλωσαν παίζοντας παιχνίδια για κινητά.

Το All-Star Video games ειδικεύεται σε ζωντανά αθλητικά παιχνίδια για πολλούς παίκτες, με αρχική εστίαση στην αγορά κρίκετ midcore (τα παιχνίδια midcore είναι σκληρά στη φύση αλλά παίζονται σε σύντομες συνεδρίες). Ο πρώτος τίτλος του στούντιο, Cricket Star, αναπτύχθηκε ως ένα υπερ-περιστασιακό παιχνίδι από τους δύο ιδρυτές και συγκέντρωσε πάνω από 60% πίστη μετά την πρώτη μέρα. Ο δεύτερος τίτλος του RCB Cricket κατεβάστηκε από πάνω από ένα εκατομμύριο παίκτες σε πέντε ημέρες. Έγινε λήψη τριών εκατομμυρίων φορές.

Δεν ξέρω πώς να παίζω κρίκετ, αλλά πολλοί άλλοι άνθρωποι το κάνουν. Ο επόμενος φιλόδοξος τίτλος της εταιρείας, All Star Cricket, βρίσκεται σε εξέλιξη και θα προσελκύσει τους 2,5 δισεκατομμύρια οπαδούς του κρίκετ στον κόσμο. Το κρίκετ είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές άθλημα στον κόσμο, με 2,5 δισεκατομμύρια οπαδούς παγκοσμίως. Ένα δισεκατομμύριο από αυτά βρίσκονται στην Ινδία, όπου η δημοτικότητα αυτού του αθλήματος είναι θρυλική.

Πάνω: Ninad Bhagwat (αριστερά) και Keshav Sunder από All-Star Video games.

Πιστωτική εικόνα: All-Star Games

Ο Μπαγκουάτ δήλωσε ότι ανυπομονεί να συνεργαστεί με τη Lumikai και την Play Ventures για να αξιοποιήσει την εμπειρία τους στη βιομηχανία.

Η διαδικτυακή βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών της Ινδίας αναμένεται να αναπτυχθεί με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 40% σε 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2022, από 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019, σύμφωνα με Deloitte Ινδία. Η ανάπτυξη καθοδηγείται από προσιτά smartphone, οικονομικά δεδομένα και αυξημένο διαθέσιμο εισόδημα. Το COVID-19 συνέχισε να επιταχύνει την ανάπτυξη καθώς ο χρόνος που αφιερώθηκε σε εφαρμογές παιχνιδιών αυξήθηκε κατά 21% κατά τη διάρκεια του αρχικού μπλοκ, με τον συνολικό αριθμό των Ινδών παικτών να ξεπερνά τα 350 εκατομμύρια χρήστες δύο χρόνια πριν από την προβολή.

Εν τω μεταξύ, η Nazara Systems έγινε η πρώτη ινδική εταιρεία τυχερών παιχνιδιών που έκανε μια αρχική δημόσια προσφορά. Ιδρύθηκε το 2000, η ​​Nazara είναι ένας από τους κορυφαίους διαδραστικούς εκδότες παιχνιδιών στην Ινδία.

“Το εγχώριο gaming μεσαίου πυρήνα είναι ένας τεράστιος χώρος στην Ινδία”, δήλωσε ο γενικός συνεργάτης της Lumikai, Justin Keeling, σε ένα e mail στο GamesBeat. «Οι παγκόσμιοι προγραμματιστές όπως το Supercell και το PUBG έχουν δει τεράστια χρήση της Ινδίας, αλλά η εγχώρια αγορά έχει υποτιμήσει σε μεγάλο βαθμό την πολυπλοκότητα των Ινδών παικτών. Οι Ινδοί θέλουν παιχνίδια που έχουν πολιτιστικό συντονισμό. “

Θέλουν επίσης παιχνίδια που έχουν υψηλότερης ποιότητας gameplay, καλύτερα γραφικά, βαθύτερους μηχανικούς, εξελιγμένες κοινότητες, οικονομίες θεμιτού παιχνιδιού και πιο εύκολα αναγνωρίσιμες ζωντανές εκδηλώσεις, δήλωσε ο Keeling.

“Η ομάδα All-Star Online games σημείωσε τεράστια επιτυχία με τους δύο πρώτους αγώνες κρίκετ και έχει έναν φιλόδοξο χάρτη πορείας για την κατασκευή της Ινδικής μέσης βαθμολογίας IP που ορίζουν”, είπε.

Η ομάδα επικεντρώνεται επί του παρόντος στο All-Star Cricket, αλλά έχει αρχίσει να πειραματίζεται με πρωτότυπα για να φέρει τη δική του αθλητική μηχανή midcore στο τένις και στο μπέιζμπολ.

Παιχνίδια

Το κριτήριο της GamesBeat στην αντιμετώπιση της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών είναι «όπου το πάθος συναντά τις επιχειρήσεις». Τι σημαίνει αυτό? Θέλουμε να σας πούμε πόσο σημαντικά είναι τα νέα σας, όχι μόνο ως υπεύθυνος λήψης αποφάσεων σε ένα στούντιο παιχνιδιών, αλλά και ως οπαδός του παιχνιδιού. Είτε διαβάζετε τα άρθρα μας, ακούτε τα podcast μας είτε παρακολουθείτε τα βίντεό μας, το GamesBeat θα σας βοηθήσει να μάθετε για τη βιομηχανία και να διασκεδάσετε με αυτό.

Πώς θα το κάνετε Η ιδιότητα μέλους περιλαμβάνει πρόσβαση σε:

  • Ενημερωτικά δελτία, όπως το DeanBeat
  • Οι υπέροχοι, εκπαιδευτικοί και διασκεδαστικοί ομιλητές των εκδηλώσεών μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης
  • Ειδικές συνεντεύξεις μόνο για μέλη, συνομιλίες και εκδηλώσεις ανοιχτού γραφείου με το προσωπικό της GamesBeat
  • Συνομιλία με μέλη της κοινότητας, το προσωπικό της GamesBeat και άλλους επισκέπτες στο Discord
  • Και ίσως ακόμη και ένα ή δύο βραβεία διασκέδασης
  • Παρουσιάσεις ομοιόμορφων πάρτι

Γίνομαι μέλος



[via]