Τιμή PlayStation 5: πώς επιλέγει η Sony τι θα ανεβάσει

Τιμή PlayStation 5: πώς επιλέγει η Sony τι θα ανεβάσει;


Sony θα πραγματοποιήσει μια βιτρίνα αύριο, 15 Σεπτεμβρίου, και είναι πιθανό να αποκαλύψει το Τιμή και ημερομηνία κυκλοφορίας του PlayStation 5. Αλλά πώς μια τέτοια εταιρεία επιλέγει μια τιμή για κάτι σαν PS5 Πώς επηρεάζει η κατασκευή και η γνώση την τιμή που βλέπουμε στα ράφια των καταστημάτων

Λοιπόν αυτό θα μιλήσω σήμερα. Έτσι καθορίζεται μια τιμή.

Πίνακας υλικών έναντι του συνολικού κόστους

Ο λογαριασμός υλικού (BOM) είναι πόσο κοστίζει μια εταιρεία να αποκτήσει όλα τα στοιχεία για την κατασκευή του προϊόντος της. Για τη Sony και τη Microsoft, αυτό περιλαμβάνει την πραγματοποίηση συμφωνιών με μεγάλους προμηθευτές όπως η AMD για την απόκτηση του SOC (σύστημα on chip) και με τους κατασκευαστές φλας NAND (που είναι αυτό που εξουσιοδοτεί τους SSD) να συμπεριλαμβάνουν χώρο αποθήκευσης.

Αυτά τα κόστη είναι πιθανότατα το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό όταν προσπαθώ να καθορίσουμε πόσο πρέπει να πληρώσουμε για κάτι. Και ο λογαριασμός των υλικών είναι ένα κρίσιμο μέρος της αριθμητικής που κάνουν οι εταιρείες όταν επιλέγουν μια τιμή. Αλλά στην πραγματικότητα είναι απλώς ένα σημείο εκκίνησης γιατί, από τη μία πλευρά, δεν λαμβάνει καν υπόψη όλα τα κόστη.

Το Bloomberg ανέφερε ότι η παραγωγή του PS5 κοστίζει στη Sony περίπου 450 $. Αυτός ο αριθμός είναι πιθανώς κοντά, αλλά δεν ξέρουμε αν είναι το πλήρες κόστος κατασκευής, το κόστος κατασκευής ή μόνο το BOM. Η διαφορά είναι ότι το κόστος κατασκευής θα περιλαμβάνει πράγματα όπως διαδικασίες συναρμολόγησης και διασφάλισης ποιότητας, ενώ το κόστος κατασκευής θα περιλαμβάνει όλα όσα σχετίζονται με την κατασκευή ενός προϊόντος προς αποστολή.

Οι οικοδομικές κονσόλες είναι ακριβές

Το κόστος παραγωγής επίσης δεν αντικατοπτρίζει όλα όσα ξοδεύουν χρήματα οι εταιρείες κονσόλας. Η δημιουργία ενός κουτιού παιχνιδιού είναι αποτέλεσμα πολυετούς έρευνας και ανάπτυξης, το οποίο είναι ακριβό. Μόλις έχετε ολοκληρώσει την κονσόλα, πρέπει επίσης να τη συσκευάσετε, να την αποστείλετε και μερικές φορές να τη διατηρήσετε. Η συσκευασία από μόνη της μπορεί να προσθέσει έως και 15 $ ανά κονσόλα.

Οι εταιρείες αγωνίζονται να μειώσουν τη βραδύτητα στις αλυσίδες εφοδιασμού τους, αλλά είναι μια περίπλοκη υλικοτεχνική εργασία που απαιτεί επίσης πολλά προκαταβολικά έξοδα. Και έρχεται με τον κίνδυνο να μην ανταποκριθεί στη ζήτηση, κάτι που θα μπορούσε να σας αναγκάσει να πληρώσετε για ταχύτερες επιλογές αποστολής. Η Sony το κάνει ακριβώς αυτό, επανατοποθετώντας τις πτήσεις της Delta με το PlayStation 5, αλλά αυτό είναι πολύ πιο ακριβό από τα θαλάσσια φορτηγά πλοία.

Το νέο υλικό της κονσόλας έχει επίσης αυξανόμενα προβλήματα. Αυτό σημαίνει αστοχίες για τελικά προϊόντα, αλλά επίσης σημαίνει χαμηλές αποδόσεις για αυτά τα SOC. Η TSMC με έδρα την Ταϊβάν χαράρει SOC για AMD, Sony και Microsoft σε γιγαντιαίες γκοφρέτες. Πρέπει λοιπόν να κόψουν τα SOC από αυτήν την γκοφρέτα σαν να κόβουν ένα δίσκο με μπράουνις. Αλλά οι εταιρείες πληρώνουν TSMC για ολόκληρη τη γκοφρέτα επίσης μια ιαπωνική έκθεση από το Bloomberg χθες ισχυρίζεται ότι μόνο το 50% των SOC σε ορισμένες γκοφρέτες μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο PlayStation 5. Η Sony θα πρέπει να αναλάβει το κόστος των αχρησιμοποίητων SOC.

Από την πλευρά του, ένας εκπρόσωπος της Sony σχολίασε την ιστορία του Bloomberg στο GamesBeat:

Αν και δεν δημοσιεύονται λεπτομέρειες κατασκευής, οι πληροφορίες που παρέχονται από το Bloomberg είναι ψευδείς. Δεν έχουμε αλλάξει τον αριθμό παραγωγής για το PlayStation 5 από την αρχή της μαζικής παραγωγής.

Σημειώστε ότι η Sony δεν αναφέρει τίποτα σχετικά με τις επιστροφές SOC.

Προσφορά και ζήτηση έναντι οικοδόμηση κοινότητας

Σε κάποιο σημείο, ένας κατασκευαστής κονσόλας κατανοεί όλα τα κόστη του. Πρέπει λοιπόν να αποφασίσει τι θα χρεώσει τους πελάτες του. Και ενώ αυτά φαίνεται να είναι εγγενώς συνδεδεμένα, το κόστος λειτουργεί μόνο ως μεταβλητή σε μια εξίσωση που περιλαμβάνει κυρίως προσφορά και ζήτηση.

Το ξέρεις αυτό. Η ζήτηση είναι πόσο οι καταναλωτές θέλουν ένα πράγμα και η προσφορά είναι πόση πρόσβαση έχουν σε αυτό το πράγμα.

Κατά την κυκλοφορία, οι κονσόλες θα είναι πολύ περιορισμένες, αλλά αυτό δεν ισχύει πάντα. Έτσι η Sony δεν θα εκτιμήσει το PS5 στα 1.000 $ μόνο και μόνο επειδή θα μπορούσε να πουλήσει πολλά σε αυτήν την τιμή τον πρώτο μήνα.

Αλλά η ερώτηση είναι πιο περίπλοκη από τη διαθεσιμότητα υλικού. Αφορά επίσης την πρόσβαση σε επιλεγμένα και αποκλειστικά παιχνίδια και την ποιότητα των παιχνιδιών μεταξύ πλατφορμών. Η ζήτηση για αυτές τις εμπειρίες είναι υψηλή, αλλά η προσφορά είναι περιορισμένη επειδή δεν μπορείτε να πάρετε το God of War πουθενά. Πρέπει να πληρώσετε τη Sony για αυτήν την εμπειρία. Και οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να πληρώσουν πολλά για να έχουν πρόσβαση.

Όσον αφορά τις κονσόλες, ωστόσο, οι κατασκευαστές θέλουν να έχετε πρόσβαση. Προσπαθούν να χτίσουν μια κοινότητα.

Οι παίκτες σηκώνονται

Η Sony και η Microsoft λαμβάνουν τέλος άδειας όταν οι προγραμματιστές πωλούν παιχνίδια. Έχουν επίσης διαδικτυακά καταστήματα όπου λαμβάνουν μείωση 30% σε όλες τις συναλλαγές. Λειτουργεί πολύ καλύτερα εάν οι άνθρωποι μπορούν να αντέξουν οικονομικά το απαιτούμενο υλικό.

Και ενώ το παιχνίδι είναι μια τεράστια επιχείρηση, είναι επίσης εκπληκτικά ενωμένο και απομονωμένο. Οι άνθρωποι αναγνωρίζονται ως παίκτες με τρόπο που δεν αναγνωρίζονται ως αναγνώστες, για παράδειγμα. Αυτό είναι κάτι που οι επωνυμίες PlayStation και Xbox μπορούν να επωφεληθούν προσελκύοντας πιστούς οπαδούς. Αλλά είναι επίσης κάτι που μπορεί να προκαλέσει πυρκαγιά.

Το 2011 και το 2012, η ​​Microsoft εξέτασε τα δεδομένα της και είδε ότι οι χρήστες χρησιμοποιούν το Xbox 360 για να παρακολουθούν βίντεο και να παίζουν παιχνίδια στο διαδίκτυο. Έτσι, όταν σχεδίασε το Xbox One, το έκανε με έμφαση στην τηλεόραση και τις διαδικτυακές δυνατότητες. Αλλά μόνο επειδή αυτά τα πράγματα ήταν σύμφωνα με τη συμπεριφορά των ανθρώπων, δεν σημαίνει ότι ήταν αυτό που ήθελαν οι οπαδοί των παιχνιδιών. Οι παίκτες εξεγέρθηκαν και συγκέντρωσαν με χαρά το PS4 για 100 $ λιγότερα ακόμη και μετά την ακύρωση από τη Microsoft πολλές από τις απαιτήσεις της στο διαδίκτυο.

Οι παίκτες βλέπουν τον εαυτό τους ως κοινότητα και εάν αποφασίσουν ότι κάτι δεν είναι σωστό, χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να τους καθησυχάσουν.

Για τη Sony, αυτό σημαίνει ότι ένα PS5 600 $ είναι επικίνδυνο. Το σύστημα πιθανότατα θα πουλήσει για αυτήν την τιμή, αλλά θα μπορούσε να κοστίσει στους παίκτες που θυμούν το πολύ 500 $.

PlayStation 5 vs PlayStation 5 Digital Edition

Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας για τον καθορισμό της τιμής είναι ο τρόπος τοποθέτησης των δύο εκδόσεων του PS5 μεταξύ τους. Η πλήρης έκδοση και το μοντέλο ψηφιακής αποκάλυψης έχουν όλες τις ίδιες προδιαγραφές. Και μια μονάδα δίσκου Blu-ray είναι σχετικά φθηνή (το πολύ 50 $ και πιθανώς πολύ λιγότερο). Έτσι η Sony χρεώνει 50 $ λιγότερο Θα μπορούσε. Πολλοί παράγοντες θα παίξουν σε αυτήν την επιλογή.

Μικρός αριθμός μπροστά

Η Microsoft ανακοίνωσε την τιμή του Xbox Collection X στα 499,99 $. Και αυτό είναι 500 $ επειδή μια δεκάρα δεν έχει νόημα, εκτός από το ότι οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται 499,99 $ ως σημαντικά λιγότερα από 500 $. Αυτό οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι συνδέουμε μια σειρά μηδενικών με μεγάλους αριθμούς. Αλλά αφορά κυρίως αυτόν τον αριθμό μπροστά.

Το να βάλεις ένα “4” μπροστά από τον αριθμό είναι τεράστιο. Είναι ακόμη πιο σημαντικό για το Xbox Sequence S, το οποίο οδηγεί με το “2” στα 299,99 $.

Οι έμποροι αγαπούν αυτό το αποτέλεσμα και η Sony πιθανώς θέλει να το εκμεταλλευτεί για το PS5. Αλλά αυτό το βάζει σε μια ενδιαφέρουσα θέση.

Εάν η Sony πουλήσει το PS5 για 499,99 $, δεν έχει νόημα να πουλήσει την ψηφιακή έκδοση με 50 $ λιγότερα στα 449,99 $. Και οι δύο αριθμοί έχουν ένα “4” στο μπροστινό μέρος. Αυτό θα κάνει την ψηφιακή έκδοση την πραγματική προσφορά (ανεξάρτητα από την πραγματική αξία της). Και 299,99 $ για το Xbox Sequence S έναντι 449,99 $ για το PS5: Η ψηφιακή έκδοση είναι ακόμη χειρότερη.

Εάν η Sony ανησυχεί για την τιμολόγηση της Microsoft, η απόκτηση “3” στην αρχή της τιμής με το PS5: Electronic Edition στα 399,99 $ έχει πιο νόημα.

Το αποτέλεσμα προέρχεται από την ώθηση των καταναλωτών προς το ψηφιακό

Αλλά η αξιολόγηση του PS5 από μόνη της εξαρτάται από το τι είναι πιο σημαντικό για τη Sony αυτή τη στιγμή. Θέλει η Sony να διοχετεύσει τους οπαδούς του PlayStation σε ψηφιακή ιδιοκτησία ή ανησυχεί περισσότερο για την απώλεια πωλήσεων υλικού

Η Sony μπορεί να θέλει τους χρήστες να αγοράσουν το PS5: Digital Edition, επειδή έχει υψηλότερο περιθώριο κέρδους από τις λήψεις από τα φυσικά μέσα. Αυτό θα μπορούσε να εξυπηρετήσει την εταιρεία μακροπρόθεσμα.

Εάν ναι, περιμένετε 100 $ διαφορά μεταξύ των δύο παραλλαγών PS5.

Αλλά η Sony μπορεί απλώς να θέλει να προστατευθεί από διαρροές υλικού. Εάν το PS5 χάσει χρήματα στα 500 $, κάτι που είναι δυνατό, τότε το PS5: Digital Version θα χάσει ακόμη περισσότερα στα 400 $. Η εταιρεία θα μπορούσε ενδεχομένως να αντισταθμίσει αυτήν τη διαφορά με την πάροδο του χρόνου, αλλά μπορεί να έχει λόγους να θέλει κέρδη τώρα παρά αργότερα.

Σε αυτήν την περίπτωση, η Sony μπορεί να χρησιμοποιήσει το εφέ του δόλου. Το πιο διάσημο παράδειγμα εδώ είναι το ποπ κορν του κινηματογράφου. Ο πωλητής πωλεί ένα μικρό ποπ κορν για 4 $, ένα μεσαίο για 8 $ και ένα μεγάλο για 8,50 $. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν κοιτάτε καν το μικρό, σκέφτεστε πώς δεν μπορείτε να σταματήσετε να πληρώνετε μόλις 50 σεντς για να πάρετε ένα μεγάλο αντί για ένα μέσο.

Εάν η Sony θα προτιμούσε τους πελάτες να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα εκ των προτέρων στο τυπικό PS5, θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα εφέ δολώματος με τιμή 449,99 $ για το PlayStation 5: Digital Version. Εάν το πλήρες PS5 κοστίζει 499,99 $, και ειδικά αν το PS5: Digital Edition είναι δύσκολο να βρεθεί, οι άνθρωποι θα επικεντρωθούν στην απλή πληρωμή 50 $ επιπλέον για να πάρουν ένα PS5 χωρίς συμβιβασμούς αντί για οποιαδήποτε σύγκριση του Xbox Sequence S.

Η τιμή του PlayStation 5 θα πει πολλά για τη στρατηγική της Sony

Ό, τι αποφασίζει η Sony, θα πρέπει να μας πει πολλά για τη συνολική στρατηγική της.

Αν έχουμε συστήματα $ 400 και $ 500, θα ήθελε πιθανώς περισσότεροι παίκτες να υιοθετήσουν ψηφιακά παιχνίδια στο μέλλον. Εάν ταιριάζει με 450 $ και 500 $, θέλει να ανταγωνιστεί τη Microsoft διατηρώντας υψηλότερη τιμή. Και αν πηγαίνει με κάτι παραπάνω από $ 500, είναι μόνο επειδή ανησυχεί λιγότερο για τη Microsoft από τα κέρδη του για τα επόμενα τρίμηνα.

Ω, και αν νικήσει τη Microsoft, ποιος νοιάζεται τι σημαίνει Ας διασκεδάσουμε εξοικονομώντας χρήματα και αφήστε τη Sony να ανησυχεί για αυτό.





[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.